Nee, je kan kijken bij mijn laatst toegevoegde vrienden.quote:Op zondag 15 november 2015 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij wel een vlag door zijn pf gedaan
nu weten zijn enemies welke pum pum ze moeten nakkenquote:Op zondag 15 november 2015 19:30 schreef Crip het volgende:
mijn broer heeft mij geaccepteerd op facebook na een jaar.
Geweldquote:Op zondag 15 november 2015 19:31 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vroeger ook anders kreeg ik klappen met slipper
Gvdquote:Op zondag 15 november 2015 19:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Slechte verbinding daar in Syrië?
mijn moeder slaat dan zo hard mogelijk tegen hoofd met koekenpanquote:Op zondag 15 november 2015 19:31 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vroeger ook anders kreeg ik klappen met slipper
quote:Op zondag 15 november 2015 19:16 schreef Che_ het volgende:
He crip die middelste stangen, hoort dat zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoort die middelste zo?
ik moest l88quote:
Ja kun je gebruiken voor wok pannen of gietijzeren grilplaat ofzoquote:Op zondag 15 november 2015 19:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
He crip die middelste stangen, hoort dat zo?
wahah... je wordt kaolo hard geskippedquote:Op zondag 15 november 2015 19:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
He crip die middelste stangen, hoort dat zo?
Kkskërquote:Op zondag 15 november 2015 19:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja kun je gebruiken voor wok pannen of gietijzeren grilplaat ofzo
Mle yemak?quote:Op zondag 15 november 2015 19:35 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
wahah... je wordt kaolo hard geskipped
delen ze ook pepernoten uit? anders heb je er niets aanquote:Op zondag 15 november 2015 19:36 schreef Crip het volgende:
Pietenpakjes van neefje en nichtje. gvd wa lief.
Welke kleur smink?quote:Op zondag 15 november 2015 19:36 schreef Crip het volgende:
Pietenpakjes van neefje en nichtje. gvd wa lief.
Matigquote:Op zondag 15 november 2015 19:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mle yemak?
Vertaling: wat is er met je moer?
Dat is inderdaad een lastig gegeven.quote:Op zondag 15 november 2015 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe kan je in hemelsnaam zijn uitspraken serieus nemen met zo'n hilarisch aangezicht.
Ja, ook hasj en wat is iets pools? kweeniequote:Op zondag 15 november 2015 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
delen ze ook pepernoten uit? anders heb je er niets aan
Laten we het gezellig houden en geen vieze woorden binnen de sc gebruikenquote:Op zondag 15 november 2015 19:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een lastig gegeven.
Misschien kan Hoink ook proberen om een lijstje te maken van positieve punten aan hemzelf, misschien dat hij zich dan wat beter gaat voelen, echter geef ik ook hem niet heel veel kans op een degelijk lijstje.
Je hoofd niet donker zwart sminken staat volgens mij 6 maanden ban opquote:Op zondag 15 november 2015 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter zegt ze zwart, anders is Danny niet zo blij
dat is illegaal johquote:Op zondag 15 november 2015 19:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, ook hasj en wat is iets pools? kweenie
multiculti pieten
Wat? wie?quote:Op zondag 15 november 2015 19:39 schreef McNulty het volgende:
hallalie met hijab op en dan zuigt ze ballen
Mooiquote:Op zondag 15 november 2015 19:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon beige kindertjes, zonder schmink.
Dan is het vanaf nu ook verboden om zijn snor te bespreken.quote:Op zondag 15 november 2015 19:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Laten we het gezellig houden en geen vieze woorden binnen de sc gebruiken
ik heb hier gewoon emmer met zwarte verf naast me staan, dip ik soms mijn hele kop inquote:Op zondag 15 november 2015 19:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je hoofd niet donker zwart sminken staat volgens mij 6 maanden ban op
Hoe weet jij dat nou? Misschien zouden ze zwart mooier zijn.quote:
Ahwwww mis je wel hequote:Op zondag 15 november 2015 19:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
toedeledokie puddingkontje van me
Helpt niks. Je moet het drinken als je een grotere piemel wilt krijgen.quote:Op zondag 15 november 2015 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb hier gewoon emmer met zwarte verf naast me staan, dip ik soms mijn hele kop in
Zo lang was het toch niet, a half uur, aardappels schillen, koken etc..quote:Op zondag 15 november 2015 19:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus, heb je hier zo lang over gedaan
Gelukkig heeft hij de foto's nog.quote:
ik zit nu op niveau grote clit, ik denk niet dat verf nog gaat helpenquote:Op zondag 15 november 2015 19:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Helpt niks. Je moet het drinken als je een grotere piemel wilt krijgen.
Wat bijzonderquote:Op zondag 15 november 2015 19:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij de foto's nog.
Geilquote:Op zondag 15 november 2015 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb hier gewoon emmer met zwarte verf naast me staan, dip ik soms mijn hele kop in
quote:Op zondag 15 november 2015 19:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja zijn ook verdomd mooie kinderen, ik wil ook mixed zijn.
Idd, overweeg nu wel kunstmatige inseminatie en embryotransplantatie.quote:Op zondag 15 november 2015 19:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Misschien wel jaquote:Op zondag 15 november 2015 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Misschien zouden ze zwart mooier zijn.
quote:Op zondag 15 november 2015 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, overweeg nu wel kunstmatige inseminatie en embryotransplantatie.
Ik kan je ook wel gewoon nemen, hoorquote:Op zondag 15 november 2015 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil blasian zijnquote:Op zondag 15 november 2015 19:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is al heeeel lang uitquote:Op zondag 15 november 2015 19:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Hebben Meloewa en jij relatieproblemen?
Mag je niet 1 nachtje met tetou van je vriend?quote:Op zondag 15 november 2015 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Inb4 Che met Anne Frank.quote:Op zondag 15 november 2015 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel gewoon nemen, hoor.
Na anderhalve week met elkaar in een huis opgesloten te zitten.
twitter:juliamacfarlane twitterde op zondag 15-11-2015 om 19:03:50The terrifying moment that a false alarm panicked crowds at the Place de la Republique in central #Paris (Reuters) https://t.co/k31qlv82e3 reageer retweet
quote:
Is euthanasie in Frankrijk verboden en ziet die oudere man zijn leven niet meer zitten of zo?quote:Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef Montelly het volgende:
Check dat paniek dan...twitter:juliamacfarlane twitterde op zondag 15-11-2015 om 19:03:50The terrifying moment that a false alarm panicked crowds at the Place de la Republique in central #Paris (Reuters) https://t.co/k31qlv82e3 reageer retweet
Nee black en asianquote:
icecold die kalequote:Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is euthanasie in Frankrijk verboden en ziet die oudere man zijn leven niet meer zitten of zo?
Je zal maar vallen op zo'n kaars terwijl er niks aan de hand wasquote:Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef Montelly het volgende:
Check dat paniek dan...twitter:juliamacfarlane twitterde op zondag 15-11-2015 om 19:03:50The terrifying moment that a false alarm panicked crowds at the Place de la Republique in central #Paris (Reuters) https://t.co/k31qlv82e3 reageer retweet
Doe niet zo racistisch met je tjingtjong, plantagewerker.quote:Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef tetouaribo het volgende:
Pakt wel goed uit vaak
Dat sierlijke wat die tjingtjongs meestal hebben en dan btje zo'n wilde africa look er door heen gemixt![]()
quote:Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef tetouaribo het volgende:
Pakt wel goed uit vaak
Dat sierlijke wat die tjingtjongs meestal hebben en dan btje zo'n wilde africa look er door heen gemixt![]()
Dat heet tegenwoordig 'wietknipper'quote:Op zondag 15 november 2015 19:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe niet zo racistisch met je tjingtjong, plantagewerker.
Wtf...quote:Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef Montelly het volgende:
Tjingtjongsquote:Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef tetouaribo het volgende:
Pakt wel goed uit vaak
daarom hele dag binnen zitten, hoef je nergens paniek over te makenquote:Op zondag 15 november 2015 19:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wtf...
Ook gewoon over die bloemen rennen enzo
Gekke mensen
Wijze manquote:Op zondag 15 november 2015 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom hele dag binnen zitten, hoef je nergens paniek over te maken
preciesquote:Op zondag 15 november 2015 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Die sliding.quote:Op zondag 15 november 2015 19:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wtf...
Gekke mensen
Jawel, luchtaanvallen of aardbevingen. Beter gewoon in een bunker of kelder met grote voorraad voedsel.quote:Op zondag 15 november 2015 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon alles wat in de kelder en zolder staat omwisselen dus, geen probleemquote:Op zondag 15 november 2015 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, luchtaanvallen of aardbevingen. Beter gewoon in een bunker of kelder met grote voorraad voedsel.
zou ook skitta hebben en er overheen rennenquote:Op zondag 15 november 2015 19:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wtf...
Gekke mensen
Wel zorgen voor een goed ventilatiekanaal naar de kelder dan.quote:Op zondag 15 november 2015 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon alles wat in de kelder en zolder staat omwisselen dus, geen probleem
ik laat de deur wel op een kiertjequote:Op zondag 15 november 2015 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel zorgen voor een goed ventilatiekanaal naar de kelder dan.
doomsday preppers heten die gastenquote:Op zondag 15 november 2015 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, luchtaanvallen of aardbevingen. Beter gewoon in een bunker of kelder met grote voorraad voedsel.
Heb je veel aan als je huis in puin ligt.quote:Op zondag 15 november 2015 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik laat de deur wel op een kiertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |