Het beeld van zijn snor staat iig. voor eeuwig op mijn netvlies gebrand.quote:Op zondag 15 november 2015 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij die in februari nog heeft?
aardappelpuree weggooien wtfquote:Op zondag 15 november 2015 19:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou puree weggooien en nog 3 kippenbouten erbij leggen voor een echte maaltijd
toedeledokie puddingkontje van mequote:Op zondag 15 november 2015 19:27 schreef Neverknown het volgende:
Ben ff weg flikkers. Vreet elkaar onderling maar op.
Hoe kan je in hemelsnaam zijn uitspraken serieus nemen met zo'n hilarisch aangezicht.quote:Op zondag 15 november 2015 19:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het beeld van zijn snor staat iig. voor eeuwig op mijn netvlies gebrand.
Ik wil ook andere humor. Moet altijd lachen om mijn eigen veel te flauwe grappen, maar die ik aan de andere kant ook echt kut vind.quote:Op zondag 15 november 2015 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was van die typische vrouwenhumor waar alleen vrouwen ooit om kunnen lachen, is natuurlijk feitelijk kuthumor
ik zie jou al duiken naar de prullenbak en graaienquote:
dat is echt nasty soup shit.quote:Op zondag 15 november 2015 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aardappelpuree maken uit een pakje.
als anderen er om lachen maakt het niet uit tochquote:Op zondag 15 november 2015 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil ook andere humor. Moet altijd lachen om mijn eigen veel te flauwe grappen, maar die ik aan de andere kant ook echt kut vind.
gewoon gekookt? daspas viesquote:Op zondag 15 november 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al jaren geen aardappelpuree op sorry not sorry
gwn normale aardappelen
Je zou een schouderklopje van me krijgen als t je zou lukken. Maar kleine kansquote:
:$$ Heeft zijn eigen karakteristieke smaak. En die paar brokjes zetmeel waar niet genoeg water bij is gekomen zijn juistquote:Op zondag 15 november 2015 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aardappelpuree maken uit een pakje.
Slechte verbinding daar in Syrië?quote:Op zondag 15 november 2015 19:30 schreef Crip het volgende:
mijn broer heeft mij geaccepteerd op facebook na een jaar.
Heeft hij wel een vlag door zijn pf gedaanquote:Op zondag 15 november 2015 19:30 schreef Crip het volgende:
ik vroeger ook anders kreeg ik klappen met slipperquote:Op zondag 15 november 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet gewoon eten wat de pot schaft als moederskindje
hehe, ja denk t wel.quote:Op zondag 15 november 2015 19:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Slechte verbinding daar in Syrië?
zullen we wedden dat ik jou in minder dan een jaar accepteer?quote:Op zondag 15 november 2015 19:30 schreef Crip het volgende:
Fair enough, zou met respect behandelen uiteraardquote:Op zondag 15 november 2015 19:30 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je zou een schouderklopje van me krijgen als t je zou lukken. Maar kleine kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |