als dat geen neuken wordtquote:
wasda? tripple bypass burger?quote:
pussyquote:
kon je maar een sletje zijn hequote:
Sowiesoquote:
Het is pssst meisjequote:
gewoon cum slikken alsof je twee dagen zonder water door de Sahara hebt gelopenquote:
niet elke banaan wil in je pum pumquote:
Cum showerquote:Op zondag 15 november 2015 18:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
gewoon cum slikken alsof je twee dagen zonder water door de Sahara hebt gelopen
Ben allergisch voor mocro dickquote:Op zondag 15 november 2015 18:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
niet elke banaan wil in je pum pum
Als ik nog dikker word, barst ik uit m'n velquote:
wilde al vragen of je vriend Marokkaan isquote:Op zondag 15 november 2015 18:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik nog dikker word, barst ik uit m'n vel
Nee, Spaans, ik eet zijn dick alsof het een churro isquote:Op zondag 15 november 2015 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wilde al vragen of je vriend Marokkaan is
Ah, jij bent zijn paellaquote:Op zondag 15 november 2015 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, Spaans, ik eet zijn dick alsof het een churro is
Haar ouders ook nietquote:Op zondag 15 november 2015 18:33 schreef tetouaribo het volgende:
Ik ben voor het eerst na lange tijd bezig met een 'normaal' meisje. Vertrouw het nog steeds niet helemaal.
zozozoooquote:Op zondag 15 november 2015 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aardappeltjes met knoflook uit de oven, biefstuk met kastanjechampignons en rauwkost met fetakaas.
quote:Op zondag 15 november 2015 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah, jij bent zijn paella
of hoe schrijf je dat
die rommel, met een verdwaalde mossel
Ze is niet zo verwend daar ben ik wel blij meequote:Op zondag 15 november 2015 18:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Sieraden en waardevolle spullen checken
uhu
Aardappels zijn echt perfect gebakken maar die biefstuk is helemaal doorbakken man, kan echt niet. Zou toch eten 7,8/10quote:Op zondag 15 november 2015 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aardappeltjes met knoflook uit de oven, biefstuk met kastanjechampignons en rauwkost met fetakaas.
Ik herkende er geen eens biefstuk inquote:Op zondag 15 november 2015 18:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aardappels zijn echt perfect gebakken maar die biefstuk is helemaal doorbakken man, kan echt niet. Zou toch eten 7,8/10
quote:
Ja I know, not sure if te lang gebakken of te lang na laten garen, normaal doe ik 'm altijd mediumquote:Op zondag 15 november 2015 18:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aardappels zijn echt perfect gebakken maar die biefstuk is helemaal doorbakken man, kan echt niet. Zou toch eten 7,8/10
Ik snap dat met jouw hersencapaciteit een heuze volzin al een overload veroorzaakt, maar mag ik mezelf even nader toelichten dat ik heus geen schoenzolen voorschotelquote:
Even kalmeren schatje, je weet ik heb vertrouwen in jou.quote:Op zondag 15 november 2015 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snap dat met jouw hersencapaciteit een heuze volzin al een overload veroorzaakt, maar mag ik mezelf even nader toelichten dat ik heus geen schoenzolen voorschotel?
Bitch dab.quote:Op zondag 15 november 2015 18:49 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Even kalmeren schatje, je weet ik heb vertrouwen in jou.
Nu zeg ook wat liefs over mij voordat ik ook gemeen word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso te lang gebakken, zie je meteen. Maar zou alsnog eten dus want ik zag die juices al op het bord en hnngquote:Op zondag 15 november 2015 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Ja I know, not sure if te lang gebakken of te lang na laten garen, normaal doe ik 'm altijd medium. Wel nog steeds mals hoor
.
Die saus erbij ook, had die champignons gebakken in de leftover juices na die biefstuk!
Time jij dat altijd? Ik doe meestal maar wat op gevoel, gaat me meestal prima af, nu wat minderquote:Op zondag 15 november 2015 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso te lang gebakken, zie je meteen. Maar zou alsnog eten dus want ik zag die juices al op het bord en hnng
Die Anneke op de achtergrond lolquote:Op zondag 15 november 2015 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Ja I know, not sure if te lang gebakken of te lang na laten garen, normaal doe ik 'm altijd medium. Wel nog steeds mals hoor
.
Die saus erbij ook, had die champignons gebakken in de leftover juices na die biefstuk!
Goede hoek en belichting, ik ben nog +/-30 min bezigquote:Op zondag 15 november 2015 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe een food battle zomenteen met DWC. Ik beoordeel eerlijk.quote:Op zondag 15 november 2015 18:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Goede hoek en belichting, ik ben nog +/-30 min bezig
Thnx breh, benieuwd naar jouwequote:Op zondag 15 november 2015 18:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Goede hoek en belichting, ik ben nog +/-30 min bezig
Da's meer een diss naar je exen dan naar mij, kweeniequote:Op zondag 15 november 2015 18:57 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ben het beste wat een jongen ooit gehad heeft en zal gaan krijgen.
UGH. UGH.
Wat denk je wel niet.
die kerel in de spiegel is wel buffed.quote:
Nee, ik doe altijd hete pan en beide kanten dicht schroeien en dan in folie en nog twee minuten in ovenquote:Op zondag 15 november 2015 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Time jij dat altijd? Ik doe meestal maar wat op gevoel, gaat me meestal prima af, nu wat minder.
Had 'm wel iets langer gedaan omdat deze echt zo'n blok was en het andere stuk plat en langer, beter niet kunnen doen.
Nah. Is gewoon de waarheid, moet je kunnen handelenquote:Op zondag 15 november 2015 19:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's meer een diss naar je exen dan naar mij, kweenie.
Wat heb jij te bieden aan een vent dan? Serieuze vraag.quote:Op zondag 15 november 2015 19:03 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nah. Is gewoon de waarheid, moet je kunnen handelen.
Heb je even dan?quote:Op zondag 15 november 2015 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat heb jij te bieden aan een vent dan? Serieuze vraag.
ff opsomming maken brb.quote:
Zo hoort het, de biefstuk moet rustenquote:Op zondag 15 november 2015 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik doe altijd hete pan en beide kanten dicht schroeien en dan in folie en nog twee minuten in oven
Ik help mee.quote:
Ik doe altijd beetje olie, vuur hoog, beide kanten dichtschroeien, vuur lager, beetje boter erbij, schuiven over en draaien in de pan, dan eruit halen en in aluminiumfolie laten rusten.quote:Op zondag 15 november 2015 19:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo hoort het, de biefstuk moet rusten
Ik heb sowieso geen lege bankrekening en soa's hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 19:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Blijkbaar klopte het wel wat ik zei.
Waarom dit?quote:Op zondag 15 november 2015 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
beetje boter erbij, schuiven over en draaien in de pan
Was die FOK!schande het waard, haar neuken?quote:Op zondag 15 november 2015 19:08 schreef tetouaribo het volgende:
'' me poesje'' uhhhh.. me tiete en uhhhh...
ik geef het genoeg tijd om te rusten als het in m'n maag zitquote:Op zondag 15 november 2015 19:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo hoort het, de biefstuk moet rusten
Maar maak lijstje danquote:Op zondag 15 november 2015 19:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen lege bankrekening en soa's hoor.
Hoofdpijn ook niet alleen bij labiele onzekere mannen.
ahahahahaquote:Op zondag 15 november 2015 19:08 schreef tetouaribo het volgende:
'' me poesje'' uhhhh.. me tiete en uhhhh...
Nee optiffequote:
Vraag eens wat hij te bieden heeft misschien dat het nog grappig wordt.quote:
Jij bent echt een mongooltjequote:
Las ik ooit ergens, vind wel lekker zoquote:
Hij heeft je een leven als alleenstaande moeder te bieden.quote:Op zondag 15 november 2015 19:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Vraag eens wat hij te bieden heeft misschien dat het nog grappig wordt.
Hoe erg ik dat jong ook kan uitkotsen, ik denk oprecht dat hij een goede boy kan zijn en meer kan bieden dan jij.quote:Op zondag 15 november 2015 19:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Vraag eens wat hij te bieden heeft misschien dat het nog grappig wordt.
Appel valt niet ver van de boom hé.quote:Op zondag 15 november 2015 19:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft je een leven als alleenstaande moeder te bieden.
Fok! leeft voor sensatiequote:Op zondag 15 november 2015 19:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was die FOK!schande het waard, haar neuken?
Hij is sowieso niet gemaakt voor het straatleven, soort Tofik Dibi.quote:Op zondag 15 november 2015 19:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe erg ik dat jong ook kan uitkotsen, ik denk oprecht dat hij een goede boy kan zijn en meer kan bieden dan jij.
Nah ja.quote:Op zondag 15 november 2015 19:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe erg ik dat jong ook kan uitkotsen, ik denk oprecht dat hij een goede boy kan zijn en meer kan bieden dan jij.
Mijn moeder doet niet aan rassenmening.quote:
Wow, tetouaribo is volwassen geworden alles.quote:Op zondag 15 november 2015 19:12 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Fok! leeft voor sensatieDaarbij koester ik ervaringen. Ook slechte.
Die zag ik ook als eerstequote:Op zondag 15 november 2015 19:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
die kerel in de spiegel is wel buffed.
Tofik Dibi is homoquote:Op zondag 15 november 2015 19:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij is sowieso niet gemaakt voor het straatleven, soort Tofik Dibi.
Je moet juist bakken in boter met beetje oliequote:Op zondag 15 november 2015 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Las ik ooit ergens, vind wel lekker zo. En omdraaien in de pan en niet te lang laten is zodat hij niet aanbrandt
.
wrm laten jullie het je moeders niet gwn doen zoals ikquote:Op zondag 15 november 2015 19:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet juist bakken in boter met beetje olie
Krijg je wel een contractverlenging bij de pappie heijn a gangster koeliequote:Op zondag 15 november 2015 19:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is wel een rat hoorquote:Op zondag 15 november 2015 19:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oefffffffffffquote:Op zondag 15 november 2015 19:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Krijg je wel een contractverlenging bij de pappie heijn a gangster koelie
Ik heb geen moeder meerquote:Op zondag 15 november 2015 19:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wrm laten jullie het je moeders niet gwn doen zoals ik
Vast contract, wanneer ontvangt de eerste in jouw familie die?quote:Op zondag 15 november 2015 19:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hij werkt tenminste en breekt met een vooroordeel, jij bevestigt ze allemaal.quote:Op zondag 15 november 2015 19:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wow tot over mijn oren verliefd op je na deze postquote:Op zondag 15 november 2015 19:14 schreef Neverknown het volgende:
Ten eerste.
Heb ik een baan.
Ben zorgzaam.
Lief.
Heb veel geduld
meer dan genoeg geld.
kan koken
Ben aardig.
ben trouw.
ben loyaal.
Kan nog wel even door gaan maar heb ff geen tijd
Heb je wel de x-factor?quote:Op zondag 15 november 2015 19:14 schreef Neverknown het volgende:
Ten eerste.
Heb ik een baan.
Ben zorgzaam.
Lief.
Heb veel geduld
meer dan genoeg geld.
kan koken
Ben aardig.
ben trouw.
ben loyaal.
Vergeet humor niet schatjequote:Op zondag 15 november 2015 19:14 schreef Neverknown het volgende:
Ten eerste.
Heb ik een baan.
Ben zorgzaam.
Lief.
Heb veel geduld
meer dan genoeg geld.
kan koken
Ben aardig.
ben trouw.
ben loyaal.
Doet ze alles voor dat geld?quote:Op zondag 15 november 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil mijn moeder wel uitlenen voor 50 euri
Kan ook niet anders, en je weet nu nog maar 10%.quote:Op zondag 15 november 2015 19:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow tot over mijn oren verliefd op je na deze post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoort die middelste zo?
Ik kan alles wat je moeder kan maar dan beter, waarom zou ikquote:Op zondag 15 november 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil mijn moeder wel uitlenen voor 50 euri
Wat kost het om vlees in haar mond te leggen dan?quote:
Wat heeft werken te maken met het halen in het leven?quote:Op zondag 15 november 2015 19:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij werkt tenminste en breekt met een vooroordeel, jij bevestigt ze allemaal.
quote:Op zondag 15 november 2015 19:16 schreef Che_ het volgende:
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoort die middelste zo?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op zondag 15 november 2015 19:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij werkt tenminste en breekt met een vooroordeel, jij bevestigt ze allemaal.
Het hele woord geluk komt niet naar voren in mijn post of de post die ik quotte.quote:Op zondag 15 november 2015 19:17 schreef Prinsmaarten het volgende:
[..]
Wat heeft werken te maken met het halen in het leven?
Zolang je maar gelukkig bent, dat kunnen veel mensen in mijn kring die werken en veel geld verdienen niet zeggen
quote:Op zondag 15 november 2015 19:18 schreef Neverknown het volgende:
Altijd de aandacht op mij leggen zodat je eigen ''zieligheid'' niet aanbod komt
Show me something dan.
mijn moeder had ooit een laptop besteld die niet bij Arie aankwam dus daar is ze iets beter inquote:Op zondag 15 november 2015 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan alles wat je moeder kan maar dan beter, waarom zou ik
een massagestoel lijkt me wel watquote:Op zondag 15 november 2015 19:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat kost het om vlees in haar mond te leggen dan?
Big ass dick, kan koken, money als een motherfucker, swag en humor.quote:Op zondag 15 november 2015 19:17 schreef Neverknown het volgende:
EN NU JULLIE WAT HEBBEN JULLIE DAN TE BIEDEN SKITTAHOOFDE
SHOW ME SOMETHINGquote:
kom dubaiquote:Op zondag 15 november 2015 19:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Big ass dick, kan koken, money als een motherfucker, swag en humor.
Geluk is wel degelijk belangrijk.quote:Op zondag 15 november 2015 19:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het hele woord geluk komt niet naar voren in mijn post of de post die ik quotte.
Is een wokbrander, snoesquote:
ik heb dat ook allemaal behalve big ass dick, kan koken, money als een motherfucker, swag en humorquote:
Wonen rijken mannen gaan we die kaal plukken gaat wel lukken met je bigasss lul tochquote:Op zondag 15 november 2015 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kk heet daar, en daar ben ik meteen kk skeer.
Hey troostmeisjequote:
Je bent dus een vrouw?quote:Op zondag 15 november 2015 19:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb dat ook allemaal behalve big ass dick, kan koken, money als een motherfucker, swag en humor
mag ik ook komen bby
quote:Op zondag 15 november 2015 19:19 schreef Prinsmaarten het volgende:
[..]
Geluk is wel degelijk belangrijk.
Werk niet, je kan op je 31ste fruitvuller zijn bij de Albert Heijn voor meerdere jaren en nog voor de eerste beste trein willen springen
That's the spiritquote:Op zondag 15 november 2015 19:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wonen rijken mannen gaan we die kaal plukken gaat wel lukken met je bigasss lul toch
Alleen geld voor daar te komen. Rest gaat vanzelf bb.
Die hebben toch geen humorquote:
Laat Niels met rust.quote:Op zondag 15 november 2015 19:21 schreef tetouaribo het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar je kunt op je 31e ook jarenlang thuis zitten zonder enige vorm van zingeving in je leven.
Terecht.quote:Op zondag 15 november 2015 19:21 schreef tetouaribo het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar je kunt op je 31e ook jarenlang thuis zitten zonder enige vorm van zingeving in je leven.
Jij neemt alles mee. jij wordt ons schooiertje bb, je hebt potentie.quote:Op zondag 15 november 2015 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
That's the spirit. Neem een bankschroef mee en een schoenlepel en meet me op Schiphol.
Ik? Jij hebt tieten en een kutquote:Op zondag 15 november 2015 19:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jij neemt alles mee. jij wordt ons schooiertje bb, je hebt potentie.
ik zei dit gisteren tijdens het avondeten waar broers vriendin, moeder en oma bijzaten na een kutgrap van broers vriendinquote:
[img]I.Imgur.comDTdU.jpg[/img]quote:Op zondag 15 november 2015 19:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jij neemt alles mee. jij wordt ons schooiertje bb, je hebt potentie.
En toen?quote:Op zondag 15 november 2015 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei dit gisteren tijdens het avondeten waar broers vriendin, moeder en oma bijzaten na een kutgrap van broers vriendin
Moet ik je weer wat leren. Het leven is dynamisch, jij kunt het vormen.quote:Op zondag 15 november 2015 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie heeft je account gehackt? Zulke begrippen ken jij helemaal niet.
Wat jij wil, eerstejaars.quote:Op zondag 15 november 2015 19:25 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Moet ik je weer wat leren. Het leven is dynamisch, jij kunt het vormen.
En toen niemand moest lachen zei jij dat ze geen humor hebben, dat is wel lief van je.quote:Op zondag 15 november 2015 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei dit gisteren tijdens het avondeten waar broers vriendin, moeder en oma bijzaten na een kutgrap van broers vriendin
moeder moest lachen, kreeg gemene blik en ''nou ja'' van broers vriendin, oma was te druk met oud zijn en niet luisterenquote:
Dat sws. Aardigheid is ook wel vanzelfsprekend maar lang niet voor iedereen.quote:Op zondag 15 november 2015 19:22 schreef Chloroform het volgende:
Dingen als lief en aardig is niet echt iets wat je iemand te bieden hebt. Geld ook niet, als je allebei verantwoordelijkheid neemt en een gezonde relatie hebt, is geld niet iets wat je iemand hoeft te bieden.
Beetje matig dus.
Hoezo? Mensen maken er een zooitje van manquote:Op zondag 15 november 2015 19:22 schreef Prinsmaarten het volgende:
[..]
Terecht.
Maar afgeven op mensen is eigenlijk net zo erg.
Ik heb mijn argumenten voor waarom zijn snor lelijk is alweer klaarleggen.quote:Op zondag 15 november 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yo chroestjov, hoink komt pas februari terug
quote:
Kom je goed weg dus omdat je moederskindje bent xDquote:Op zondag 15 november 2015 19:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moeder moest lachen, kreeg gemene blik en ''nou ja'' van broers vriendin, oma was te druk met oud zijn en niet luisteren
Pls post nog meer open deuren.quote:Op zondag 15 november 2015 19:25 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dat sws. Aardigheid is ook wel vanzelfsprekend maar lang niet voor iedereen.
Toekomstperspectief is zeker belangrijk, je hebt niet aan een platzak als vrouw wil ik niet zeggen dat je moet golddiggen. Maar iig een man zoeken met toekomstperspectief, in de zin van werkt zich financieel niet in de nesten.
was van die typische vrouwenhumor waar alleen vrouwen ooit om kunnen lachen, is natuurlijk feitelijk kuthumorquote:Op zondag 15 november 2015 19:25 schreef Chai het volgende:
[..]
En toen niemand moest lachen zei jij dat ze geen humor hebben, dat is wel lief van je.
Da's geen kunst zou je zeggen, maar was bijna vergeten dat je met tetouaribo ging.quote:Op zondag 15 november 2015 19:25 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Maar iig een man zoeken met toekomstperspectief, in de zin van werkt zich financieel niet in de nesten.
Heeft niets te maken met wat jij een man te bieden hebt.quote:Op zondag 15 november 2015 19:25 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dat sws. Aardigheid is ook wel vanzelfsprekend maar lang niet voor iedereen.
Toekomstperspectief is zeker belangrijk, je hebt niet aan een platzak als vrouw wil ik niet zeggen dat je moet golddiggen. Maar iig een man zoeken met toekomstperspectief, in de zin van werkt zich financieel niet in de nesten.
Wie zegt dat hij die in februari nog heeft?quote:Op zondag 15 november 2015 19:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb mijn argumenten voor waarom zijn snor lelijk is alweer klaarleggen.
ik ben de jongste dus ben natuurlijk moederskindjequote:Op zondag 15 november 2015 19:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kom je goed weg dus omdat je moederskindje bent xD
Ga vakkenvullen jijquote:Op zondag 15 november 2015 19:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's geen kunst zou je zeggen, maar was bijna vergeten dat je met tetouaribo ging.
Jezus, heb je hier zo lang over gedaanquote:
Het beeld van zijn snor staat iig. voor eeuwig op mijn netvlies gebrand.quote:Op zondag 15 november 2015 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij die in februari nog heeft?
aardappelpuree weggooien wtfquote:Op zondag 15 november 2015 19:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou puree weggooien en nog 3 kippenbouten erbij leggen voor een echte maaltijd
toedeledokie puddingkontje van mequote:Op zondag 15 november 2015 19:27 schreef Neverknown het volgende:
Ben ff weg flikkers. Vreet elkaar onderling maar op.
Hoe kan je in hemelsnaam zijn uitspraken serieus nemen met zo'n hilarisch aangezicht.quote:Op zondag 15 november 2015 19:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het beeld van zijn snor staat iig. voor eeuwig op mijn netvlies gebrand.
Ik wil ook andere humor. Moet altijd lachen om mijn eigen veel te flauwe grappen, maar die ik aan de andere kant ook echt kut vind.quote:Op zondag 15 november 2015 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was van die typische vrouwenhumor waar alleen vrouwen ooit om kunnen lachen, is natuurlijk feitelijk kuthumor
ik zie jou al duiken naar de prullenbak en graaienquote:
dat is echt nasty soup shit.quote:Op zondag 15 november 2015 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aardappelpuree maken uit een pakje.
als anderen er om lachen maakt het niet uit tochquote:Op zondag 15 november 2015 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil ook andere humor. Moet altijd lachen om mijn eigen veel te flauwe grappen, maar die ik aan de andere kant ook echt kut vind.
gewoon gekookt? daspas viesquote:Op zondag 15 november 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al jaren geen aardappelpuree op sorry not sorry
gwn normale aardappelen
Je zou een schouderklopje van me krijgen als t je zou lukken. Maar kleine kansquote:
:$$ Heeft zijn eigen karakteristieke smaak. En die paar brokjes zetmeel waar niet genoeg water bij is gekomen zijn juistquote:Op zondag 15 november 2015 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aardappelpuree maken uit een pakje.
Slechte verbinding daar in Syrië?quote:Op zondag 15 november 2015 19:30 schreef Crip het volgende:
mijn broer heeft mij geaccepteerd op facebook na een jaar.
Heeft hij wel een vlag door zijn pf gedaanquote:Op zondag 15 november 2015 19:30 schreef Crip het volgende:
ik vroeger ook anders kreeg ik klappen met slipperquote:Op zondag 15 november 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet gewoon eten wat de pot schaft als moederskindje
hehe, ja denk t wel.quote:Op zondag 15 november 2015 19:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Slechte verbinding daar in Syrië?
zullen we wedden dat ik jou in minder dan een jaar accepteer?quote:Op zondag 15 november 2015 19:30 schreef Crip het volgende:
Fair enough, zou met respect behandelen uiteraardquote:Op zondag 15 november 2015 19:30 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je zou een schouderklopje van me krijgen als t je zou lukken. Maar kleine kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |