Ik heb geen moeder meerquote:Op zondag 15 november 2015 19:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wrm laten jullie het je moeders niet gwn doen zoals ik
Vast contract, wanneer ontvangt de eerste in jouw familie die?quote:Op zondag 15 november 2015 19:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Krijg je wel een contractverlenging bij de pappie heijn a gangster koelie
Hij werkt tenminste en breekt met een vooroordeel, jij bevestigt ze allemaal.quote:Op zondag 15 november 2015 19:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Krijg je wel een contractverlenging bij de pappie heijn a gangster koelie
Wow tot over mijn oren verliefd op je na deze postquote:Op zondag 15 november 2015 19:14 schreef Neverknown het volgende:
Ten eerste.
Heb ik een baan.
Ben zorgzaam.
Lief.
Heb veel geduld
meer dan genoeg geld.
kan koken
Ben aardig.
ben trouw.
ben loyaal.
Kan nog wel even door gaan maar heb ff geen tijd
Heb je wel de x-factor?quote:Op zondag 15 november 2015 19:14 schreef Neverknown het volgende:
Ten eerste.
Heb ik een baan.
Ben zorgzaam.
Lief.
Heb veel geduld
meer dan genoeg geld.
kan koken
Ben aardig.
ben trouw.
ben loyaal.
Vergeet humor niet schatjequote:Op zondag 15 november 2015 19:14 schreef Neverknown het volgende:
Ten eerste.
Heb ik een baan.
Ben zorgzaam.
Lief.
Heb veel geduld
meer dan genoeg geld.
kan koken
Ben aardig.
ben trouw.
ben loyaal.
Doet ze alles voor dat geld?quote:Op zondag 15 november 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil mijn moeder wel uitlenen voor 50 euri
Kan ook niet anders, en je weet nu nog maar 10%.quote:Op zondag 15 november 2015 19:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow tot over mijn oren verliefd op je na deze post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoort die middelste zo?
Ik kan alles wat je moeder kan maar dan beter, waarom zou ikquote:Op zondag 15 november 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil mijn moeder wel uitlenen voor 50 euri
Wat kost het om vlees in haar mond te leggen dan?quote:
Wat heeft werken te maken met het halen in het leven?quote:Op zondag 15 november 2015 19:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij werkt tenminste en breekt met een vooroordeel, jij bevestigt ze allemaal.
quote:Op zondag 15 november 2015 19:16 schreef Che_ het volgende:
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoort die middelste zo?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op zondag 15 november 2015 19:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij werkt tenminste en breekt met een vooroordeel, jij bevestigt ze allemaal.
Het hele woord geluk komt niet naar voren in mijn post of de post die ik quotte.quote:Op zondag 15 november 2015 19:17 schreef Prinsmaarten het volgende:
[..]
Wat heeft werken te maken met het halen in het leven?
Zolang je maar gelukkig bent, dat kunnen veel mensen in mijn kring die werken en veel geld verdienen niet zeggen
quote:Op zondag 15 november 2015 19:18 schreef Neverknown het volgende:
Altijd de aandacht op mij leggen zodat je eigen ''zieligheid'' niet aanbod komt
Show me something dan.
mijn moeder had ooit een laptop besteld die niet bij Arie aankwam dus daar is ze iets beter inquote:Op zondag 15 november 2015 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan alles wat je moeder kan maar dan beter, waarom zou ik
een massagestoel lijkt me wel watquote:Op zondag 15 november 2015 19:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat kost het om vlees in haar mond te leggen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |