Thnx breh, benieuwd naar jouwequote:Op zondag 15 november 2015 18:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Goede hoek en belichting, ik ben nog +/-30 min bezig
Da's meer een diss naar je exen dan naar mij, kweeniequote:Op zondag 15 november 2015 18:57 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ben het beste wat een jongen ooit gehad heeft en zal gaan krijgen.
UGH. UGH.
Wat denk je wel niet.
die kerel in de spiegel is wel buffed.quote:
Nee, ik doe altijd hete pan en beide kanten dicht schroeien en dan in folie en nog twee minuten in ovenquote:Op zondag 15 november 2015 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Time jij dat altijd? Ik doe meestal maar wat op gevoel, gaat me meestal prima af, nu wat minder.
Had 'm wel iets langer gedaan omdat deze echt zo'n blok was en het andere stuk plat en langer, beter niet kunnen doen.
Nah. Is gewoon de waarheid, moet je kunnen handelenquote:Op zondag 15 november 2015 19:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's meer een diss naar je exen dan naar mij, kweenie.
Wat heb jij te bieden aan een vent dan? Serieuze vraag.quote:Op zondag 15 november 2015 19:03 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nah. Is gewoon de waarheid, moet je kunnen handelen.
Heb je even dan?quote:Op zondag 15 november 2015 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat heb jij te bieden aan een vent dan? Serieuze vraag.
ff opsomming maken brb.quote:
Zo hoort het, de biefstuk moet rustenquote:Op zondag 15 november 2015 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik doe altijd hete pan en beide kanten dicht schroeien en dan in folie en nog twee minuten in oven
Ik help mee.quote:
Ik doe altijd beetje olie, vuur hoog, beide kanten dichtschroeien, vuur lager, beetje boter erbij, schuiven over en draaien in de pan, dan eruit halen en in aluminiumfolie laten rusten.quote:Op zondag 15 november 2015 19:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo hoort het, de biefstuk moet rusten
Ik heb sowieso geen lege bankrekening en soa's hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 19:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Blijkbaar klopte het wel wat ik zei.
Waarom dit?quote:Op zondag 15 november 2015 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
beetje boter erbij, schuiven over en draaien in de pan
Was die FOK!schande het waard, haar neuken?quote:Op zondag 15 november 2015 19:08 schreef tetouaribo het volgende:
'' me poesje'' uhhhh.. me tiete en uhhhh...
ik geef het genoeg tijd om te rusten als het in m'n maag zitquote:Op zondag 15 november 2015 19:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo hoort het, de biefstuk moet rusten
Maar maak lijstje danquote:Op zondag 15 november 2015 19:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen lege bankrekening en soa's hoor.
Hoofdpijn ook niet alleen bij labiele onzekere mannen.
ahahahahaquote:Op zondag 15 november 2015 19:08 schreef tetouaribo het volgende:
'' me poesje'' uhhhh.. me tiete en uhhhh...
Nee optiffequote:
Vraag eens wat hij te bieden heeft misschien dat het nog grappig wordt.quote:
Jij bent echt een mongooltjequote:
Las ik ooit ergens, vind wel lekker zoquote:
Hij heeft je een leven als alleenstaande moeder te bieden.quote:Op zondag 15 november 2015 19:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Vraag eens wat hij te bieden heeft misschien dat het nog grappig wordt.
Hoe erg ik dat jong ook kan uitkotsen, ik denk oprecht dat hij een goede boy kan zijn en meer kan bieden dan jij.quote:Op zondag 15 november 2015 19:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Vraag eens wat hij te bieden heeft misschien dat het nog grappig wordt.
Appel valt niet ver van de boom hé.quote:Op zondag 15 november 2015 19:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft je een leven als alleenstaande moeder te bieden.
Fok! leeft voor sensatiequote:Op zondag 15 november 2015 19:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was die FOK!schande het waard, haar neuken?
Hij is sowieso niet gemaakt voor het straatleven, soort Tofik Dibi.quote:Op zondag 15 november 2015 19:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe erg ik dat jong ook kan uitkotsen, ik denk oprecht dat hij een goede boy kan zijn en meer kan bieden dan jij.
Nah ja.quote:Op zondag 15 november 2015 19:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe erg ik dat jong ook kan uitkotsen, ik denk oprecht dat hij een goede boy kan zijn en meer kan bieden dan jij.
Mijn moeder doet niet aan rassenmening.quote:
Wow, tetouaribo is volwassen geworden alles.quote:Op zondag 15 november 2015 19:12 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Fok! leeft voor sensatieDaarbij koester ik ervaringen. Ook slechte.
Die zag ik ook als eerstequote:Op zondag 15 november 2015 19:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
die kerel in de spiegel is wel buffed.
Tofik Dibi is homoquote:Op zondag 15 november 2015 19:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij is sowieso niet gemaakt voor het straatleven, soort Tofik Dibi.
Je moet juist bakken in boter met beetje oliequote:Op zondag 15 november 2015 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Las ik ooit ergens, vind wel lekker zo. En omdraaien in de pan en niet te lang laten is zodat hij niet aanbrandt
.
wrm laten jullie het je moeders niet gwn doen zoals ikquote:Op zondag 15 november 2015 19:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet juist bakken in boter met beetje olie
Krijg je wel een contractverlenging bij de pappie heijn a gangster koeliequote:Op zondag 15 november 2015 19:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is wel een rat hoorquote:Op zondag 15 november 2015 19:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oefffffffffffquote:Op zondag 15 november 2015 19:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Krijg je wel een contractverlenging bij de pappie heijn a gangster koelie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |