ik zei dit gisteren tijdens het avondeten waar broers vriendin, moeder en oma bijzaten na een kutgrap van broers vriendinquote:
[img]I.Imgur.comDTdU.jpg[/img]quote:Op zondag 15 november 2015 19:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jij neemt alles mee. jij wordt ons schooiertje bb, je hebt potentie.
En toen?quote:Op zondag 15 november 2015 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei dit gisteren tijdens het avondeten waar broers vriendin, moeder en oma bijzaten na een kutgrap van broers vriendin
Moet ik je weer wat leren. Het leven is dynamisch, jij kunt het vormen.quote:Op zondag 15 november 2015 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie heeft je account gehackt? Zulke begrippen ken jij helemaal niet.
Wat jij wil, eerstejaars.quote:Op zondag 15 november 2015 19:25 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Moet ik je weer wat leren. Het leven is dynamisch, jij kunt het vormen.
En toen niemand moest lachen zei jij dat ze geen humor hebben, dat is wel lief van je.quote:Op zondag 15 november 2015 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei dit gisteren tijdens het avondeten waar broers vriendin, moeder en oma bijzaten na een kutgrap van broers vriendin
moeder moest lachen, kreeg gemene blik en ''nou ja'' van broers vriendin, oma was te druk met oud zijn en niet luisterenquote:
Dat sws. Aardigheid is ook wel vanzelfsprekend maar lang niet voor iedereen.quote:Op zondag 15 november 2015 19:22 schreef Chloroform het volgende:
Dingen als lief en aardig is niet echt iets wat je iemand te bieden hebt. Geld ook niet, als je allebei verantwoordelijkheid neemt en een gezonde relatie hebt, is geld niet iets wat je iemand hoeft te bieden.
Beetje matig dus.
Hoezo? Mensen maken er een zooitje van manquote:Op zondag 15 november 2015 19:22 schreef Prinsmaarten het volgende:
[..]
Terecht.
Maar afgeven op mensen is eigenlijk net zo erg.
Ik heb mijn argumenten voor waarom zijn snor lelijk is alweer klaarleggen.quote:Op zondag 15 november 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yo chroestjov, hoink komt pas februari terug
quote:
Kom je goed weg dus omdat je moederskindje bent xDquote:Op zondag 15 november 2015 19:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moeder moest lachen, kreeg gemene blik en ''nou ja'' van broers vriendin, oma was te druk met oud zijn en niet luisteren
Pls post nog meer open deuren.quote:Op zondag 15 november 2015 19:25 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dat sws. Aardigheid is ook wel vanzelfsprekend maar lang niet voor iedereen.
Toekomstperspectief is zeker belangrijk, je hebt niet aan een platzak als vrouw wil ik niet zeggen dat je moet golddiggen. Maar iig een man zoeken met toekomstperspectief, in de zin van werkt zich financieel niet in de nesten.
was van die typische vrouwenhumor waar alleen vrouwen ooit om kunnen lachen, is natuurlijk feitelijk kuthumorquote:Op zondag 15 november 2015 19:25 schreef Chai het volgende:
[..]
En toen niemand moest lachen zei jij dat ze geen humor hebben, dat is wel lief van je.
Da's geen kunst zou je zeggen, maar was bijna vergeten dat je met tetouaribo ging.quote:Op zondag 15 november 2015 19:25 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Maar iig een man zoeken met toekomstperspectief, in de zin van werkt zich financieel niet in de nesten.
Heeft niets te maken met wat jij een man te bieden hebt.quote:Op zondag 15 november 2015 19:25 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dat sws. Aardigheid is ook wel vanzelfsprekend maar lang niet voor iedereen.
Toekomstperspectief is zeker belangrijk, je hebt niet aan een platzak als vrouw wil ik niet zeggen dat je moet golddiggen. Maar iig een man zoeken met toekomstperspectief, in de zin van werkt zich financieel niet in de nesten.
Wie zegt dat hij die in februari nog heeft?quote:Op zondag 15 november 2015 19:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb mijn argumenten voor waarom zijn snor lelijk is alweer klaarleggen.
ik ben de jongste dus ben natuurlijk moederskindjequote:Op zondag 15 november 2015 19:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kom je goed weg dus omdat je moederskindje bent xD
Ga vakkenvullen jijquote:Op zondag 15 november 2015 19:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's geen kunst zou je zeggen, maar was bijna vergeten dat je met tetouaribo ging.
Jezus, heb je hier zo lang over gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |