Als ik nog dikker word, barst ik uit m'n velquote:
wilde al vragen of je vriend Marokkaan isquote:Op zondag 15 november 2015 18:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik nog dikker word, barst ik uit m'n vel
Nee, Spaans, ik eet zijn dick alsof het een churro isquote:Op zondag 15 november 2015 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wilde al vragen of je vriend Marokkaan is
Ah, jij bent zijn paellaquote:Op zondag 15 november 2015 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, Spaans, ik eet zijn dick alsof het een churro is
Haar ouders ook nietquote:Op zondag 15 november 2015 18:33 schreef tetouaribo het volgende:
Ik ben voor het eerst na lange tijd bezig met een 'normaal' meisje. Vertrouw het nog steeds niet helemaal.
zozozoooquote:Op zondag 15 november 2015 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aardappeltjes met knoflook uit de oven, biefstuk met kastanjechampignons en rauwkost met fetakaas.
quote:Op zondag 15 november 2015 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah, jij bent zijn paella
of hoe schrijf je dat
die rommel, met een verdwaalde mossel
Ze is niet zo verwend daar ben ik wel blij meequote:Op zondag 15 november 2015 18:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Sieraden en waardevolle spullen checken
uhu
Aardappels zijn echt perfect gebakken maar die biefstuk is helemaal doorbakken man, kan echt niet. Zou toch eten 7,8/10quote:Op zondag 15 november 2015 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aardappeltjes met knoflook uit de oven, biefstuk met kastanjechampignons en rauwkost met fetakaas.
Ik herkende er geen eens biefstuk inquote:Op zondag 15 november 2015 18:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aardappels zijn echt perfect gebakken maar die biefstuk is helemaal doorbakken man, kan echt niet. Zou toch eten 7,8/10
quote:
Ja I know, not sure if te lang gebakken of te lang na laten garen, normaal doe ik 'm altijd mediumquote:Op zondag 15 november 2015 18:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aardappels zijn echt perfect gebakken maar die biefstuk is helemaal doorbakken man, kan echt niet. Zou toch eten 7,8/10
Ik snap dat met jouw hersencapaciteit een heuze volzin al een overload veroorzaakt, maar mag ik mezelf even nader toelichten dat ik heus geen schoenzolen voorschotelquote:
Even kalmeren schatje, je weet ik heb vertrouwen in jou.quote:Op zondag 15 november 2015 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snap dat met jouw hersencapaciteit een heuze volzin al een overload veroorzaakt, maar mag ik mezelf even nader toelichten dat ik heus geen schoenzolen voorschotel?
Bitch dab.quote:Op zondag 15 november 2015 18:49 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Even kalmeren schatje, je weet ik heb vertrouwen in jou.
Nu zeg ook wat liefs over mij voordat ik ook gemeen word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso te lang gebakken, zie je meteen. Maar zou alsnog eten dus want ik zag die juices al op het bord en hnngquote:Op zondag 15 november 2015 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Ja I know, not sure if te lang gebakken of te lang na laten garen, normaal doe ik 'm altijd medium. Wel nog steeds mals hoor
.
Die saus erbij ook, had die champignons gebakken in de leftover juices na die biefstuk!
Time jij dat altijd? Ik doe meestal maar wat op gevoel, gaat me meestal prima af, nu wat minderquote:Op zondag 15 november 2015 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso te lang gebakken, zie je meteen. Maar zou alsnog eten dus want ik zag die juices al op het bord en hnng
Die Anneke op de achtergrond lolquote:Op zondag 15 november 2015 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Ja I know, not sure if te lang gebakken of te lang na laten garen, normaal doe ik 'm altijd medium. Wel nog steeds mals hoor
.
Die saus erbij ook, had die champignons gebakken in de leftover juices na die biefstuk!
Goede hoek en belichting, ik ben nog +/-30 min bezigquote:Op zondag 15 november 2015 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe een food battle zomenteen met DWC. Ik beoordeel eerlijk.quote:Op zondag 15 november 2015 18:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Goede hoek en belichting, ik ben nog +/-30 min bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |