Nee, je kan kijken bij mijn laatst toegevoegde vrienden.quote:Op zondag 15 november 2015 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij wel een vlag door zijn pf gedaan
nu weten zijn enemies welke pum pum ze moeten nakkenquote:Op zondag 15 november 2015 19:30 schreef Crip het volgende:
mijn broer heeft mij geaccepteerd op facebook na een jaar.
Geweldquote:Op zondag 15 november 2015 19:31 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vroeger ook anders kreeg ik klappen met slipper
Gvdquote:Op zondag 15 november 2015 19:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Slechte verbinding daar in Syrië?
mijn moeder slaat dan zo hard mogelijk tegen hoofd met koekenpanquote:Op zondag 15 november 2015 19:31 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vroeger ook anders kreeg ik klappen met slipper
quote:Op zondag 15 november 2015 19:16 schreef Che_ het volgende:
He crip die middelste stangen, hoort dat zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoort die middelste zo?
ik moest l88quote:
Ja kun je gebruiken voor wok pannen of gietijzeren grilplaat ofzoquote:Op zondag 15 november 2015 19:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
He crip die middelste stangen, hoort dat zo?
wahah... je wordt kaolo hard geskippedquote:Op zondag 15 november 2015 19:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
He crip die middelste stangen, hoort dat zo?
Kkskërquote:Op zondag 15 november 2015 19:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja kun je gebruiken voor wok pannen of gietijzeren grilplaat ofzo
Mle yemak?quote:Op zondag 15 november 2015 19:35 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
wahah... je wordt kaolo hard geskipped
delen ze ook pepernoten uit? anders heb je er niets aanquote:Op zondag 15 november 2015 19:36 schreef Crip het volgende:
Pietenpakjes van neefje en nichtje. gvd wa lief.
Welke kleur smink?quote:Op zondag 15 november 2015 19:36 schreef Crip het volgende:
Pietenpakjes van neefje en nichtje. gvd wa lief.
Matigquote:Op zondag 15 november 2015 19:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mle yemak?
Vertaling: wat is er met je moer?
Dat is inderdaad een lastig gegeven.quote:Op zondag 15 november 2015 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe kan je in hemelsnaam zijn uitspraken serieus nemen met zo'n hilarisch aangezicht.
Ja, ook hasj en wat is iets pools? kweeniequote:Op zondag 15 november 2015 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
delen ze ook pepernoten uit? anders heb je er niets aan
Laten we het gezellig houden en geen vieze woorden binnen de sc gebruikenquote:Op zondag 15 november 2015 19:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een lastig gegeven.
Misschien kan Hoink ook proberen om een lijstje te maken van positieve punten aan hemzelf, misschien dat hij zich dan wat beter gaat voelen, echter geef ik ook hem niet heel veel kans op een degelijk lijstje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |