Je hoofd niet donker zwart sminken staat volgens mij 6 maanden ban opquote:Op zondag 15 november 2015 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter zegt ze zwart, anders is Danny niet zo blij
dat is illegaal johquote:Op zondag 15 november 2015 19:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, ook hasj en wat is iets pools? kweenie
multiculti pieten
Wat? wie?quote:Op zondag 15 november 2015 19:39 schreef McNulty het volgende:
hallalie met hijab op en dan zuigt ze ballen
Mooiquote:Op zondag 15 november 2015 19:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon beige kindertjes, zonder schmink.
Dan is het vanaf nu ook verboden om zijn snor te bespreken.quote:Op zondag 15 november 2015 19:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Laten we het gezellig houden en geen vieze woorden binnen de sc gebruiken
ik heb hier gewoon emmer met zwarte verf naast me staan, dip ik soms mijn hele kop inquote:Op zondag 15 november 2015 19:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je hoofd niet donker zwart sminken staat volgens mij 6 maanden ban op
Hoe weet jij dat nou? Misschien zouden ze zwart mooier zijn.quote:
Ahwwww mis je wel hequote:Op zondag 15 november 2015 19:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
toedeledokie puddingkontje van me
Helpt niks. Je moet het drinken als je een grotere piemel wilt krijgen.quote:Op zondag 15 november 2015 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb hier gewoon emmer met zwarte verf naast me staan, dip ik soms mijn hele kop in
Zo lang was het toch niet, a half uur, aardappels schillen, koken etc..quote:Op zondag 15 november 2015 19:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus, heb je hier zo lang over gedaan
Gelukkig heeft hij de foto's nog.quote:
ik zit nu op niveau grote clit, ik denk niet dat verf nog gaat helpenquote:Op zondag 15 november 2015 19:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Helpt niks. Je moet het drinken als je een grotere piemel wilt krijgen.
Wat bijzonderquote:Op zondag 15 november 2015 19:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij de foto's nog.
Geilquote:Op zondag 15 november 2015 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb hier gewoon emmer met zwarte verf naast me staan, dip ik soms mijn hele kop in
quote:Op zondag 15 november 2015 19:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja zijn ook verdomd mooie kinderen, ik wil ook mixed zijn.
Idd, overweeg nu wel kunstmatige inseminatie en embryotransplantatie.quote:Op zondag 15 november 2015 19:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja zijn ook verdomd mooie kinderen, ik wil ook mixed zijn.
Misschien wel jaquote:Op zondag 15 november 2015 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Misschien zouden ze zwart mooier zijn.
quote:Op zondag 15 november 2015 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, overweeg nu wel kunstmatige inseminatie en embryotransplantatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |