SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Beach op 15-11-2015 13:16:16 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:
SPOILER: voor de mensen die het nog gaan kijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 november 2015 12:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]ik volg ufc niet meer maar goed om te zien dat ze eens verliestSPOILER: voor de mensen die het nog gaan kijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
hou die teringzooi lekker in Turken scquote:
Mee eens ja. Die hype train is te erg. En die claims dat ze Mayweather kan verslaan lol. Dan zou ze letterlijk omkomen.quote:Op zondag 15 november 2015 12:27 schreef Beach het volgende:
[..]
ik volg ufc niet meer maar goed om te zien dat ze eens verliest
Inb4 "klokovje pullen"quote:Op zondag 15 november 2015 13:25 schreef Faeroer het volgende:
Een note erbij voor een plaatje posten van een game karakter?
dat post-feminisme van haar ben ik niet in geïnteresseerdquote:Op zondag 15 november 2015 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mee eens ja. Die hype train is te erg. En die claims dat ze Mayweather kan verslaan lol. Dan zou ze letterlijk omkomen.
Ben sowieso niet echt fan van haar, teveel attitude en bijvoorbeeld haten op domestic violence maar in haar boek wel opscheppen over hoe ze haar eigen man in elkaar sloeg.
smeg krijgt wss betaald van ome erdolfquote:Op zondag 15 november 2015 13:25 schreef Faeroer het volgende:
Een note erbij voor een plaatje posten van een game karakter?
Erdogan is zoals een ingegroeide teennagel die hoewel je hoopt op een spoedige genezing, alsnog moet laten weghalen met een operatie van jewelste waardoor je twee weken lang als een kreupele eend loopt tijdens de tentamenweek.quote:Op zondag 15 november 2015 13:40 schreef Beach het volgende:
[..]
smeg krijgt wss betaald van ome erdolf
dat had ik twee weken geleden ofzo al gedaanquote:Op zondag 15 november 2015 13:54 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zie dat mijn ui ook is aangepast in de op
lief
Dat is ook niet de reden dat ik haar niet mag. Is gewoon een van de dingen waar haar persoonlijkheid naar voren komt.quote:Op zondag 15 november 2015 13:39 schreef Beach het volgende:
[..]
dat post-feminisme van haar ben ik niet in geïnteresseerd
die man heeft PR uitgevonden jongequote:
So so it-girl deze..quote:Fanny Lyckman Designer, fashionblogger and style icon from Stockholm, Sweden
Wat stond erquote:
Goede naamquote:Op zondag 15 november 2015 17:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
So so it-girl deze..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dumpert.nl/med(...)en_over_vrouwen.htmlquote:Op zondag 15 november 2015 17:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede naam
Sowieso bloggers en dat soort figurennet als van die beautybloggers en foodbloggers, altijd van die gare wijven (die vaak wel raakbaar zijn.)
klaartje mag hem krijgenquote:Op zondag 15 november 2015 18:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)en_over_vrouwen.html
?![]()
Ja dat soort figuren inderdaad. Van die "hippe chicks"quote:Op zondag 15 november 2015 18:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
?![]()
Dat is hetzelfde als een BB'er die zegt dat hij anabolen spuit als medicijn tegen de effecten van HIV.quote:Op zondag 15 november 2015 18:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat soort figuren inderdaad. Van die "hippe chicks"
Keek laatst keuringsdienst van waarde, ging het over gluten. Was er zo'n figuur "ik eet glutenvrij, stond in dit boek wheat belly uit Amerika. Hij is nu ook in het Nederlands maar ik had de Engelse al gelezen".
Echt zo'n: ik at al glutenvrij voordat het cool was
wtf...schrik zit er wel heel goed in.twitter:juliamacfarlane twitterde op zondag 15-11-2015 om 19:03:50The terrifying moment that a false alarm panicked crowds at the Place de la Republique in central #Paris (Reuters) https://t.co/k31qlv82e3 reageer retweet
vieze racistquote:Op zondag 15 november 2015 19:31 schreef V1z0R het volgende:
De (islamo)fobie zit dan ook niet bij de intelligente mensen die tegen de islam zijn, die zit bij de mensen die niet durven op te staan tegen een ideologie die hun vrijheid probeert te beroven.
Als je angst om een xenofoob, racist of iets dergelijks genoemd te worden groter is dan je wil om jouw vrijheid te behouden ben jij diegene die bang is.
Van mij mag je zo spiritueel zijn als je wilt, maar als je dat onttrekt uit een boek waarin geschreven staat dat je andersgezinde moet overtuigen bij de scherpte van het zwaard, moet je mij niet vreemd aankijken dat ik daartegen inga. Dat er dan anderen zijn die hun eigen zwakte projecteren op mij, alsof ik bang ben voor andere meningen, is dan alleen maar hun gebrek.
Zoiets zou je kunnen schrijven als het je een reet uitmaakt...
Ondertussen leef ik lekker mijn leef, beetje feesten, beetje gamen, nodige werk verzetten, gewoon chill en fuck de rest
ufffffquote:Op zondag 15 november 2015 18:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
?![]()
"Wow jij was dit weekend in Parijs hè?"quote:Op zondag 15 november 2015 19:50 schreef Montelly het volgende:
Zijn jullie klaar voor de "talk" morgen bij de koffieautomaat?![]()
"Heeey, heb jij ook die aanslagen gezien, wat erg joh.."
"Nee kut, ik leef onder een steen"
Gewoon een Regiliootje uitgooien, dat je in de "buurt"was en dat je de slachtoffers geholpen had.quote:Op zondag 15 november 2015 20:01 schreef Champy het volgende:
[..]
"Wow jij was dit weekend in Parijs hè?"
"Ja klopt, in Disney."
"Heb je er iets van meegekregen?"
"Nee."
"..."
wat is goeie afdeling voor afstudeerstage denk je?quote:Op zondag 15 november 2015 13:44 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Erdogan is zoals een ingegroeide teennagel die hoewel je hoopt op een spoedige genezing, alsnog moet laten weghalen met een operatie van jewelste waardoor je twee weken lang als een kreupele eend loopt tijdens de tentamenweek.
the night hipster kingquote:Op zondag 15 november 2015 21:09 schreef no1uknow het volgende:
hey vms
gister what so not en baauer wel errug lekker zeg
Accounting zal je geen ene drol gaan leren, beetje NLGAAP/IFRS/USGAAP etc. uit je kop leren en dan wat jaarrekeningen samenstellen wat in de toekomst niet meer is. Tenzij je dure boekhouder wilt worden heb je er niets aan.quote:Op zondag 15 november 2015 20:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat is goeie afdeling voor afstudeerstage denk je?
accounting, treasury, tax, finance (BE-beleid, management informatie etc)
ja ik moest ff keuze maken voor een financiële afdeling binnen een fabriek, finance leek me ook het leukstquote:Op zondag 15 november 2015 21:33 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Accounting zal je geen ene drol gaan leren, beetje NLGAAP/IFRS/USGAAP etc. uit je kop leren en dan wat jaarrekeningen samenstellen wat in de toekomst niet meer is. Tenzij je dure boekhouder wilt worden heb je er niets aan.
Zou het lekker bij finance/invest/management houden. Zijn in mijn optiek leukere dingen voor te bedenken dan accounting.
had je niet beter een bedrijf kunnen kiezen waarbij de core business ook iets te maken heeft met financequote:Op zondag 15 november 2015 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik moest ff keuze maken voor een financiële afdeling binnen een fabriek, finance leek me ook het leukst
Hoezo?quote:Op zondag 15 november 2015 21:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
had je niet beter een bedrijf kunnen kiezen waarbij de core business ook iets te maken heeft met finance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Sap
tieten > assquote:Op zondag 15 november 2015 22:17 schreef Deuce92 het volgende:
Not bad.
Beetje meer ass had gemogen, maar zou wel raken. In ieder geval een bietje aan die tietjes sabbelen en zo.
quote:Op zondag 15 november 2015 22:17 schreef Deuce92 het volgende:
Not bad.
Beetje meer ass had gemogen, maar zou wel raken. In ieder geval een bietje aan die tietjes sabbelen en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja tog
quote:
ben je naziquote:
zouden zo in heel NL moeten doenquote:Op zondag 15 november 2015 22:38 schreef V1z0R het volgende:
Mods doen ook weer niets, alleen maar turken bannen.
quote:Op zondag 15 november 2015 22:15 schreef Faeroer het volgende:
Iets meer bil mocht idd wel maar de rest is primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Sapquote:![]()
Totdat ze de BH af doen en die grote echte tieten tot halverwege haar buik komenquote:Op maandag 16 november 2015 00:12 schreef Deuce92 het volgende:
Mij maakt het niet uit of ze echt of nep zijn, als ze maar lekker zijn. Maar bij grote tieten is het makkelijker om echte te vinden die lekker zijn dan neppe die lekker zijn.
Meen je dat? Daar was ik ook.quote:Op zondag 15 november 2015 21:09 schreef no1uknow het volgende:
hey vms
gister what so not en baauer wel errug lekker zeg
Nee ik eet altijd een salade. Even veel lol!!quote:Op maandag 16 november 2015 09:14 schreef seto het volgende:
ho ho
je hebt geen drugs nodig om een leuk feestje te hebben
quote:Op maandag 16 november 2015 09:14 schreef seto het volgende:
ho ho
je hebt geen drugs nodig om een leuk feestje te hebben
die ziet er juist uit als zo'n loser die drugs nodig heeftquote:Op maandag 16 november 2015 10:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoef ook geen drank of drugs te hebben om het gezellig te maken, al lekker gek van mijzelf toch hihi
op WAE?quote:Op maandag 16 november 2015 01:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Meen je dat? Daar was ik ook. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 november 2015 09:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee ik eet altijd een salade. Even veel lol!!
Zatquote:Op maandag 16 november 2015 11:09 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom verbaast het me niets dat foerraor aan de benzos zit
Dan zijn dat dus geen lekkere tieten. Dat neemt niet weg dat er meer lekkere echte tieten zijn dan neppe lekkere.quote:Op maandag 16 november 2015 00:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Totdat ze de BH af doen en die grote echte tieten tot halverwege haar buik komen
quote:Op maandag 16 november 2015 15:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dan zijn dat dus geen lekkere tieten. Dat neemt niet weg dat er meer lekkere echte tieten zijn dan neppe lekkere.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 november 2015 15:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]Handen zitten in de weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is toch die rapper met pleister op zn wangquote:Op maandag 16 november 2015 20:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nelly draagt ze ook
[ afbeelding ]
ja, die zingt over dat het maar een droom was enzo.quote:Op maandag 16 november 2015 20:58 schreef Beach het volgende:
[..]
dat is toch die rapper met pleister op zn wang
problem ?quote:Op maandag 16 november 2015 20:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nelly draagt ze ook
[ afbeelding ]
schuren in hollywoodquote:Op maandag 16 november 2015 21:07 schreef V1z0R het volgende:
dankzij zijn clips toch wel beetje jungle fever gehad in die tijd
Had ik altijd met deze clipquote:Op maandag 16 november 2015 21:07 schreef V1z0R het volgende:
dankzij zijn clips toch wel beetje jungle fever gehad in die tijd
ahahaahhaahquote:
Die stapmaten die nooit snapten wat er zo leuk was aan de R&B zaalquote:
stonden zeker tegen de muur geplakt met gekruiste armen stoer te kijkenquote:Op maandag 16 november 2015 21:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die stapmaten die nooit snapten wat er zo leuk was aan de R&B zaal, kon je duizend keer uitleggen dat ze de dansvloer op moesten komen maar deden ze nooit...
Gewoon bij ramblas blue curacao sippen en staan kijken.quote:Op maandag 16 november 2015 21:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die stapmaten die nooit snapten wat er zo leuk was aan de R&B zaal, kon je duizend keer uitleggen dat ze de dansvloer op moesten komen maar deden ze nooit...
Dat zijn hogequote:Op maandag 16 november 2015 20:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nelly draagt ze ook
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door V1z0R op 16-11-2015 22:50:28 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op maandag 16 november 2015 22:33 schreef V1z0R het volgende:
Echte vrienden blijven, neppers komen en gaan...
Gewoon die live, love, laugh-life is wat telt. Als je mij niet kunt handelen op m'n slechts ben je het ook niet waard om me op m'n best mee te maken.Wat is er mis met zittend pissen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Precies, ik krijg echt zieke motivatie van deze posters!! Heb ik ook als behang in m'n slaapkamerquote:Op maandag 16 november 2015 22:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vind zelf deze altijd mooi. Heeft me door veel lastige periodes geholpen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:48 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]Aiiiiiii.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks als je daarvoor kiest. Maar pisinstructies op je WC-deur schilderen is gewoon ziektetriest...quote:
als jij de wc niet hoeft schoon te maken (inclusief spetters) is het makkelijk pratenquote:Op dinsdag 17 november 2015 09:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niks als je daarvoor kiest. Maar pisinstructies op je WC-deur schilderen is gewoon ziektetriest...
quote:Protesters reportedly shouted “F– you, you filthy white f–-” “f– you and your comfort” and “f– you, you racist s–.”
quote:f– you and your comfort
Hier om lachen, racist!quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:07 schreef seto het volgende:
Black Lives Matter protesters berate white students studying at Dartmouth library
[..]
[..]
Gewoon die live, love, laugh-life is wat telt. Als je mij niet kunt handelen op m'n slechts ben je het ook niet waard om me op m'n best mee te maken."Vrouwen komen en gaan, het ijzer blijft altijd bestaan".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die vriendin spoort niet en die "man" is een betagammadelta.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Dit dus.quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:37 schreef Questular het volgende:
Pis instructies op een wc deur kalken is redelijk kansloos.
Eens, maar als je denkt dat bij te kunnen sturen door een lijst met regels op te plakken dan is er wat goed mis met je communicatievaardigheden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:22 schreef Beach het volgende:
als jij wilt dat gasten in jouw huis schoenen uitdoen en iemand komt desondanks binnen met modderpoten ben jij ook niet blij
Dit is ook een mooie:quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:07 schreef seto het volgende:
Black Lives Matter protesters berate white students studying at Dartmouth library
[..]
[..]
quote:Resentful black activists and their comrades started a backlash against the huge public sympathy for the Parisian victims of the Islamist terror war. On Sunday, they used Twitter’s hashtag #FuckParis to reveal their emotional reaction to their loss of attention.
twitter:LOLatWhiteFear twitterde op zondag 15-11-2015 om 18:09:22If only white lives mattered to white people smh #ParisAttacks #ParisShooting #paris #FUCKPARIS #FUCKFRANCE https://t.co/muss901RA4 reageer retweet
Enz, meer hier http://www.breitbart.com/(...)hate-fparis-hashtag/twitter:iiiogical420 twitterde op zondag 15-11-2015 om 02:44:13You really expect us to support a Country that still taxes Afrika for Colonial expansionism? Yeah, #FuckParis https://t.co/MaJF4nDEDP reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is ook een mooie:
[..]twitter:LOLatWhiteFear twitterde op zondag 15-11-2015 om 18:09:22If only white lives mattered to white people smh #ParisAttacks #ParisShooting #paris #FUCKPARIS #FUCKFRANCE https://t.co/muss901RA4 reageer retweet
Enz, meer hier http://www.breitbart.com/(...)hate-fparis-hashtag/twitter:iiiogical420 twitterde op zondag 15-11-2015 om 02:44:13You really expect us to support a Country that still taxes Afrika for Colonial expansionism? Yeah, #FuckParis https://t.co/MaJF4nDEDP reageer retweet
Echt he..quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:25 schreef Questular het volgende:
Zoiets moet ik niet teveel lezen....
jij ook vriend laten we eerlijk zijn je gaat niet zomaar naar HEFquote:Op dinsdag 17 november 2015 12:54 schreef Ethanolic het volgende:
Sap had ook liever Jermaine geheten.
ook van zwarten naar blanken toequote:Op dinsdag 17 november 2015 12:32 schreef Sapstengel het volgende:
Neemt niet weg dat racisme best een probleem is in de VS en een stuk extremer en dieper geworteld is dan hier in Nederland. Maar met dat soort extreme denkbeelden en zelfdestructieve PR ga je het niet echt uit de wereld helpen.
Klopt ja, beide kanten op idd. Alleen blank naar zwart wel wat meer in de geschiedenis, maarja dan moeten ze niet nu hetzelfde gaan doen als vroeger en mensen verder uit elkaar drijven in plaats van dichter naar elkaar toe.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:30 schreef Beach het volgende:
[..]
ook van zwarten naar blanken toe
zie oa malcolm x black panthers martin luther king obama
Jermaine is wel bazen naam jaquote:Op dinsdag 17 november 2015 12:54 schreef Ethanolic het volgende:
Sap had ook liever Jermaine geheten.
Gewoon die live, love, laugh-life is wat telt. Als je mij niet kunt handelen op m'n slechts ben je het ook niet waard om me op m'n best mee te maken.Ik kreeg laatst weer de discussie over de WC bril, maar die laat ik gewoon lekker omhoog staan #thuglifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Klopt vriend heb ook verzoek tot naamsverandering bij de rechtbank liggen samen met JB die gaat voor shaniquaquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:06 schreef seto het volgende:
[..]
jij ook vriend laten we eerlijk zijn je gaat niet zomaar naar HEF
Ai sint is vroeg dit jaar!!! ik kom vanavond maar FF langs vrindquote:Op dinsdag 17 november 2015 15:22 schreef Verbosity het volgende:
Zojuist 6 flessen Legendario rum ontvangen
heb je cr7s documentaire al gezien maatje???quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Klopt vriend heb ook verzoek tot naamsverandering bij de rechtbank liggen samen met JB die gaat voor shaniqua
mooiere lijnen dan de bmw, mooier ontwerpquote:Op dinsdag 17 november 2015 16:02 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
Van de voorkant lijkt het weer meer op een Jaguar, vind ik. Vanwege de grill en de koplampen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee vriend moeite waard??quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
heb je cr7s documentaire al gezien maatje???
Ja wel leuke inside look. Wel een beetje een veer in eigen kont maarja, dat mag als je de beste bent.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja wel leuke inside look. Wel een beetje een veer in eigen kont maarja, dat mag als je de beste bent.
Fuck de haters mayn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:31 schreef Dimachaerus het volgende:
vandaag ik de gym werd ik uitgelachen volgens mij
ik was zo aan het rusten op bankje en hoorde 2 mensen praten
ik ving op iets van "ja van die fitness noobs in tanktop, als ik dat zo zie, kijk dan" "of van die mensen die helemaal uit balans zijn"
volgens mij ging het eerste gedeelte over mij
foreversmall.jpg
lekker boeiend wat anderen vindenquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:31 schreef Dimachaerus het volgende:
vandaag ik de gym werd ik uitgelachen volgens mij
ik was zo aan het rusten op bankje en hoorde 2 mensen praten
ik ving op iets van "ja van die fitness noobs in tanktop, als ik dat zo zie, kijk dan" "of van die mensen die helemaal uit balans zijn"
volgens mij ging het eerste gedeelte over mij
foreversmall.jpg
Bovendien sta je er meestal toch met je rug naartoequote:Op dinsdag 17 november 2015 09:37 schreef Questular het volgende:
Pis instructies op een wc deur kalken is redelijk kansloos.
Hahahaquote:Op woensdag 18 november 2015 08:28 schreef Faeroer het volgende:
Als je vriendin serieus zo'n briefje op de deur van de WC maakt ben je beta en je hebt een kleine dollo want blijkbaar past die in de WC terwijl je aan het pissen bent. Nog even en ze pakt de voorbinddildo uit de kast.
twitter:SkyNewsBreak twitterde op woensdag 18-11-2015 om 08:03:06Update - French media: 3 people died during the raid including a passer-by, a woman wearing a suicide belt and a suspect killed by a sniper reageer retweet
twitter:SkyNewsBreak twitterde op woensdag 18-11-2015 om 08:49:42Update - Police say two people have been arrested & four police officers have been injured during the raid in #SaintDenis in northern #Paris reageer retweet
watquote:Op woensdag 18 november 2015 09:03 schreef Faeroer het volgende:
En weer een aanslag in Parijs... gvd
Gewoon tot in de eeuwigheid martelen op een booreiland in internationale wateren.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja hopelijk krijgen ze die Abaaoud levend in handen
Die zal vast een enkeltje Allah krijgen.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja hopelijk krijgen ze die Abaaoud levend in handen
alle kerken mogen in de fik wat mij betreftquote:Op woensdag 18 november 2015 09:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Gewoon tot in de eeuwigheid martelen op een booreiland in internationale wateren.
Wordt echt tijd dat ze al die Salfafisten preventief met familie, kennissen en vrienden ergens op een gebarricadeerd eiland droppen met camera's, foltering en alles.
Als je niet normaal kan doen, dan maar helemaal niks.
Waarom zijn al-Houda, al-Sunnah en al die andere kut Salafi moskees nog open hier in NL?
Nee, het wordt tijd om dat kutvolk weg te vagen. Die Kharijites doen al eeuwen hetzelfde. Surveillance net erop, ophokken, exporteren naar een eiland in the middle of no where en nuken.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:32 schreef Questular het volgende:
Het wordt tijd dat het westen zich niet meer gaat bemoeien met alle ellende elders in de wereld (aangezien dat alleen maar meer haat opwerkt schijnbaar) en weer een streng grens beleid gaat hanteren.
niks ervan die is mongolen moeten gwn allemaal kapotquote:Op woensdag 18 november 2015 09:32 schreef Questular het volgende:
Het wordt tijd dat het westen zich niet meer gaat bemoeien met alle ellende elders in de wereld (aangezien dat alleen maar meer haat opwerkt schijnbaar) en weer een streng grens beleid gaat hanteren.
hoezo aanslag lolquote:Op woensdag 18 november 2015 09:03 schreef Faeroer het volgende:
En weer een aanslag in Parijs... gvdtwitter:SkyNewsBreak twitterde op woensdag 18-11-2015 om 08:03:06Update - French media: 3 people died during the raid including a passer-by, a woman wearing a suicide belt and a suspect killed by a sniper reageer retweet
twitter:SkyNewsBreak twitterde op woensdag 18-11-2015 om 08:49:42Update - Police say two people have been arrested & four police officers have been injured during the raid in #SaintDenis in northern #Paris reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat vinden jullie??
quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:01 schreef fathank het volgende:
Weinig zo lekker als een goeie lijn naar binnen jagen en af te toppen met een paar goeie teugen pils.
quote:Op woensdag 18 november 2015 10:11 schreef no1uknow het volgende:
heyy GYM ik heb ff vraagje:
train nu twee jaar met apparaten (durf niet met losse gewichten) en gaat wel lekker maar heb het gevoel dat de verhoudingen nog niet helemaal goed zijn
hier een foototje van mij:Waarom zit je sok op je rechterbeen lager dan je linker been?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat vinden jullie??
quote:Op woensdag 18 november 2015 10:11 schreef no1uknow het volgende:
heyy GYM ik heb ff vraagje:
train nu twee jaar met apparaten (durf niet met losse gewichten) en gaat wel lekker maar heb het gevoel dat de verhoudingen nog niet helemaal goed zijn
hier een foototje van mij:denk dat je aan de tren zal moeten gaan om de juiste verhoudingen te bereikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat vinden jullie??
haha okee ik heb iets gevonden op kuurtje.eu, is dat te vertrouwen??quote:Op woensdag 18 november 2015 10:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
denk dat je aan de tren zal moeten gaan om de juiste verhoudingen te bereiken
nee je kan beter anaerbolenkuurkopen pakken die is betrouwbaarderquote:Op woensdag 18 november 2015 10:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
haha okee ik heb iets gevonden op kuurtje.eu, is dat te vertrouwen??
Kreeg laatst nog sample'tje van hem. Beste creatine die ik ooit heb gesnoven, ging echt hard.quote:Op woensdag 18 november 2015 10:40 schreef Questular het volgende:
DM Etha nu maar gewoon, erg betrouwbaar en een snelle service.
Dan hebben ze hem meegenomen naar zo'n depot toch? Zo gaat dat hier iig, moet je hem terugkopen voor 10 euro ofzo.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:00 schreef no1uknow het volgende:
kkr m'n fiets is verwijderd door de gemeente maar niet meer terug te vinden
ja dat zou ook zo moeten zijn en al die fietsen komen terecht op www.verlorenofgevonden.nl maar die van mij staat er niet tussen he. Fietsendepot bellen heeft geen zin, want er zit daar een een of andere kkhoer die nog te dom is om netjes in de WC te schijten die alleen maar kan refereren naar die website. Maar m'n fiets stond met tantoedik slot vast aan een paal dus die is ook niet zomaar gejatquote:Op woensdag 18 november 2015 11:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan hebben ze hem meegenomen naar zo'n depot toch? Zo gaat dat hier iig, moet je hem terugkopen voor 10 euro ofzo.
kom dan ik maak je kapot gek dit is jouw toekomstquote:Op woensdag 18 november 2015 11:17 schreef kaasplankje het volgende:
wel voorzichtig met die 1kg dumbells he vriend hahaha
Succes, wat een gaar gedoe inderdaad. Misschien vond zo'n fietsenverzamelaar hem mooi en heeft ie hem snel even thuis neergezet.quote:
Wel erg nice zo helemaal in één kleur. Goede velgen ook.quote:
Mijn fiets is laatst voor de deur gestolenquote:Op woensdag 18 november 2015 11:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja dat zou ook zo moeten zijn en al die fietsen komen terecht op www.verlorenofgevonden.nl maar die van mij staat er niet tussen he. Fietsendepot bellen heeft geen zin, want er zit daar een een of andere kkhoer die nog te dom is om netjes in de WC te schijten die alleen maar kan refereren naar die website. Maar m'n fiets stond met tantoedik slot vast aan een paal dus die is ook niet zomaar gejat
tussen wal en schip
kankerpolitiestaat dit, overheid mag ineens wel sloten openknippen, gewoon je reinste beroving!!!
nopquote:Op woensdag 18 november 2015 11:36 schreef Faeroer het volgende:
Normaal geven ze toch zo'n stikkertje ofzo, en als hij niet weg is binnen x aantal dagen halen ze hem alsnog weg?
Hoe krijgen die honden door wie ze moeten pakken, bv bij een gijzeling? Puur lichaamstaal?quote:Op woensdag 18 november 2015 12:44 schreef Questular het volgende:
Zag dit net in een ander topic, die gaan flink los.
quote:Op woensdag 18 november 2015 13:12 schreef seto het volgende:
ze laten ze van tevoren aan een drol ruiken dan weten ze dat ze de moslims moeten pakken
nee die was gejat, dit keer is het de stationsfiets. Heb ondertussen wel al nieuw racefietsjequote:
wtf is met al die producers die (future)house aan het maken zijn danquote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 13:33 schreef Questular het volgende:
https://www.groupon.com/deals/gg-instant-man-bun
Handig voor de moderne man die graag wilt bunnyhoppen op house muziek.
Gewoon anderen behandelen zoals jij zelf ook behandeld wilt worden.quote:
Nee dank je.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon anderen behandelen zoals jij zelf ook behandeld wilt worden.
Zoals Jezus het zei in de bijbel: heeft uw naaste lief zoals u uzelf liefheeft
of zoiets
nee waarom zou ik dat moeten? ;squote:Op woensdag 18 november 2015 15:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet jij niet netflix checken met een niet nader te noemen moslima?
denk maar niet dat ik je nu ga aftrekkenquote:Op woensdag 18 november 2015 15:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon anderen behandelen zoals jij zelf ook behandeld wilt worden.
Zoals Jezus het zei in de bijbel: heeft uw naaste lief zoals u uzelf liefheeft
of zoiets
>kill the noisequote:Op woensdag 18 november 2015 13:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee die was gejat, dit keer is het de stationsfiets. Heb ondertussen wel al nieuw racefietsje
[..]
wtf is met al die producers die (future)house aan het maken zijn dan
wtfquote:Op woensdag 18 november 2015 15:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
denk maar niet dat ik je nu ga aftrekken
hey vms ga je mee naar pleinvrees 020quote:Op woensdag 18 november 2015 15:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
>kill the noise
>future house
1 kiezen
jaaaaaaaaaa lekker dansjes doen!!quote:Op woensdag 18 november 2015 16:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hey vms ga je mee naar pleinvrees 020
gezelliequote:Op woensdag 18 november 2015 16:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa lekker dansjes doen!!
Check.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:26 schreef G.R.S. het volgende:
Deense mannen zijn hhnnnnngggg. Wie van jullie heeft Deens bloed?
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:26 schreef G.R.S. het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:26 schreef G.R.S. het volgende:
Ben vroeger weleens naar Legoland geweest.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:26 schreef G.R.S. het volgende:
lekker aan de xquote:Op woensdag 18 november 2015 16:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mag alleen als je drugs gebruikt
dus je bent van harte welkom
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Check deze deen danrot op homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |