SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Beach op 15-11-2015 13:16:16 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:
SPOILER: voor de mensen die het nog gaan kijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 november 2015 12:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]ik volg ufc niet meer maar goed om te zien dat ze eens verliestSPOILER: voor de mensen die het nog gaan kijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
hou die teringzooi lekker in Turken scquote:
Mee eens ja. Die hype train is te erg. En die claims dat ze Mayweather kan verslaan lol. Dan zou ze letterlijk omkomen.quote:Op zondag 15 november 2015 12:27 schreef Beach het volgende:
[..]
ik volg ufc niet meer maar goed om te zien dat ze eens verliest
Inb4 "klokovje pullen"quote:Op zondag 15 november 2015 13:25 schreef Faeroer het volgende:
Een note erbij voor een plaatje posten van een game karakter?
dat post-feminisme van haar ben ik niet in geïnteresseerdquote:Op zondag 15 november 2015 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mee eens ja. Die hype train is te erg. En die claims dat ze Mayweather kan verslaan lol. Dan zou ze letterlijk omkomen.
Ben sowieso niet echt fan van haar, teveel attitude en bijvoorbeeld haten op domestic violence maar in haar boek wel opscheppen over hoe ze haar eigen man in elkaar sloeg.
smeg krijgt wss betaald van ome erdolfquote:Op zondag 15 november 2015 13:25 schreef Faeroer het volgende:
Een note erbij voor een plaatje posten van een game karakter?
Erdogan is zoals een ingegroeide teennagel die hoewel je hoopt op een spoedige genezing, alsnog moet laten weghalen met een operatie van jewelste waardoor je twee weken lang als een kreupele eend loopt tijdens de tentamenweek.quote:Op zondag 15 november 2015 13:40 schreef Beach het volgende:
[..]
smeg krijgt wss betaald van ome erdolf
dat had ik twee weken geleden ofzo al gedaanquote:Op zondag 15 november 2015 13:54 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zie dat mijn ui ook is aangepast in de op
lief
Dat is ook niet de reden dat ik haar niet mag. Is gewoon een van de dingen waar haar persoonlijkheid naar voren komt.quote:Op zondag 15 november 2015 13:39 schreef Beach het volgende:
[..]
dat post-feminisme van haar ben ik niet in geïnteresseerd
die man heeft PR uitgevonden jongequote:
So so it-girl deze..quote:Fanny Lyckman Designer, fashionblogger and style icon from Stockholm, Sweden
Wat stond erquote:
Goede naamquote:Op zondag 15 november 2015 17:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
So so it-girl deze..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dumpert.nl/med(...)en_over_vrouwen.htmlquote:Op zondag 15 november 2015 17:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede naam
Sowieso bloggers en dat soort figurennet als van die beautybloggers en foodbloggers, altijd van die gare wijven (die vaak wel raakbaar zijn.)
klaartje mag hem krijgenquote:Op zondag 15 november 2015 18:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)en_over_vrouwen.html
?![]()
Ja dat soort figuren inderdaad. Van die "hippe chicks"quote:Op zondag 15 november 2015 18:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
?![]()
Dat is hetzelfde als een BB'er die zegt dat hij anabolen spuit als medicijn tegen de effecten van HIV.quote:Op zondag 15 november 2015 18:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat soort figuren inderdaad. Van die "hippe chicks"
Keek laatst keuringsdienst van waarde, ging het over gluten. Was er zo'n figuur "ik eet glutenvrij, stond in dit boek wheat belly uit Amerika. Hij is nu ook in het Nederlands maar ik had de Engelse al gelezen".
Echt zo'n: ik at al glutenvrij voordat het cool was
wtf...schrik zit er wel heel goed in.twitter:juliamacfarlane twitterde op zondag 15-11-2015 om 19:03:50The terrifying moment that a false alarm panicked crowds at the Place de la Republique in central #Paris (Reuters) https://t.co/k31qlv82e3 reageer retweet
vieze racistquote:Op zondag 15 november 2015 19:31 schreef V1z0R het volgende:
De (islamo)fobie zit dan ook niet bij de intelligente mensen die tegen de islam zijn, die zit bij de mensen die niet durven op te staan tegen een ideologie die hun vrijheid probeert te beroven.
Als je angst om een xenofoob, racist of iets dergelijks genoemd te worden groter is dan je wil om jouw vrijheid te behouden ben jij diegene die bang is.
Van mij mag je zo spiritueel zijn als je wilt, maar als je dat onttrekt uit een boek waarin geschreven staat dat je andersgezinde moet overtuigen bij de scherpte van het zwaard, moet je mij niet vreemd aankijken dat ik daartegen inga. Dat er dan anderen zijn die hun eigen zwakte projecteren op mij, alsof ik bang ben voor andere meningen, is dan alleen maar hun gebrek.
Zoiets zou je kunnen schrijven als het je een reet uitmaakt...
Ondertussen leef ik lekker mijn leef, beetje feesten, beetje gamen, nodige werk verzetten, gewoon chill en fuck de rest
ufffffquote:Op zondag 15 november 2015 18:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
?![]()
"Wow jij was dit weekend in Parijs hè?"quote:Op zondag 15 november 2015 19:50 schreef Montelly het volgende:
Zijn jullie klaar voor de "talk" morgen bij de koffieautomaat?![]()
"Heeey, heb jij ook die aanslagen gezien, wat erg joh.."
"Nee kut, ik leef onder een steen"
Gewoon een Regiliootje uitgooien, dat je in de "buurt"was en dat je de slachtoffers geholpen had.quote:Op zondag 15 november 2015 20:01 schreef Champy het volgende:
[..]
"Wow jij was dit weekend in Parijs hè?"
"Ja klopt, in Disney."
"Heb je er iets van meegekregen?"
"Nee."
"..."
wat is goeie afdeling voor afstudeerstage denk je?quote:Op zondag 15 november 2015 13:44 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Erdogan is zoals een ingegroeide teennagel die hoewel je hoopt op een spoedige genezing, alsnog moet laten weghalen met een operatie van jewelste waardoor je twee weken lang als een kreupele eend loopt tijdens de tentamenweek.
the night hipster kingquote:Op zondag 15 november 2015 21:09 schreef no1uknow het volgende:
hey vms
gister what so not en baauer wel errug lekker zeg
Accounting zal je geen ene drol gaan leren, beetje NLGAAP/IFRS/USGAAP etc. uit je kop leren en dan wat jaarrekeningen samenstellen wat in de toekomst niet meer is. Tenzij je dure boekhouder wilt worden heb je er niets aan.quote:Op zondag 15 november 2015 20:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat is goeie afdeling voor afstudeerstage denk je?
accounting, treasury, tax, finance (BE-beleid, management informatie etc)
ja ik moest ff keuze maken voor een financiële afdeling binnen een fabriek, finance leek me ook het leukstquote:Op zondag 15 november 2015 21:33 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Accounting zal je geen ene drol gaan leren, beetje NLGAAP/IFRS/USGAAP etc. uit je kop leren en dan wat jaarrekeningen samenstellen wat in de toekomst niet meer is. Tenzij je dure boekhouder wilt worden heb je er niets aan.
Zou het lekker bij finance/invest/management houden. Zijn in mijn optiek leukere dingen voor te bedenken dan accounting.
had je niet beter een bedrijf kunnen kiezen waarbij de core business ook iets te maken heeft met financequote:Op zondag 15 november 2015 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik moest ff keuze maken voor een financiële afdeling binnen een fabriek, finance leek me ook het leukst
Hoezo?quote:Op zondag 15 november 2015 21:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
had je niet beter een bedrijf kunnen kiezen waarbij de core business ook iets te maken heeft met finance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Sap
tieten > assquote:Op zondag 15 november 2015 22:17 schreef Deuce92 het volgende:
Not bad.
Beetje meer ass had gemogen, maar zou wel raken. In ieder geval een bietje aan die tietjes sabbelen en zo.
quote:Op zondag 15 november 2015 22:17 schreef Deuce92 het volgende:
Not bad.
Beetje meer ass had gemogen, maar zou wel raken. In ieder geval een bietje aan die tietjes sabbelen en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja tog
quote:
ben je naziquote:
zouden zo in heel NL moeten doenquote:Op zondag 15 november 2015 22:38 schreef V1z0R het volgende:
Mods doen ook weer niets, alleen maar turken bannen.
quote:Op zondag 15 november 2015 22:15 schreef Faeroer het volgende:
Iets meer bil mocht idd wel maar de rest is primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Sapquote:![]()
Totdat ze de BH af doen en die grote echte tieten tot halverwege haar buik komenquote:Op maandag 16 november 2015 00:12 schreef Deuce92 het volgende:
Mij maakt het niet uit of ze echt of nep zijn, als ze maar lekker zijn. Maar bij grote tieten is het makkelijker om echte te vinden die lekker zijn dan neppe die lekker zijn.
Meen je dat? Daar was ik ook.quote:Op zondag 15 november 2015 21:09 schreef no1uknow het volgende:
hey vms
gister what so not en baauer wel errug lekker zeg
Nee ik eet altijd een salade. Even veel lol!!quote:Op maandag 16 november 2015 09:14 schreef seto het volgende:
ho ho
je hebt geen drugs nodig om een leuk feestje te hebben
quote:Op maandag 16 november 2015 09:14 schreef seto het volgende:
ho ho
je hebt geen drugs nodig om een leuk feestje te hebben
die ziet er juist uit als zo'n loser die drugs nodig heeftquote:Op maandag 16 november 2015 10:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoef ook geen drank of drugs te hebben om het gezellig te maken, al lekker gek van mijzelf toch hihi
op WAE?quote:Op maandag 16 november 2015 01:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Meen je dat? Daar was ik ook. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 november 2015 09:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee ik eet altijd een salade. Even veel lol!!
Zatquote:Op maandag 16 november 2015 11:09 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom verbaast het me niets dat foerraor aan de benzos zit
Dan zijn dat dus geen lekkere tieten. Dat neemt niet weg dat er meer lekkere echte tieten zijn dan neppe lekkere.quote:Op maandag 16 november 2015 00:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Totdat ze de BH af doen en die grote echte tieten tot halverwege haar buik komen
quote:Op maandag 16 november 2015 15:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dan zijn dat dus geen lekkere tieten. Dat neemt niet weg dat er meer lekkere echte tieten zijn dan neppe lekkere.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 november 2015 15:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]Handen zitten in de weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |