Gewoon bij ramblas blue curacao sippen en staan kijken.quote:Op maandag 16 november 2015 21:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die stapmaten die nooit snapten wat er zo leuk was aan de R&B zaal, kon je duizend keer uitleggen dat ze de dansvloer op moesten komen maar deden ze nooit...
Dat zijn hogequote:Op maandag 16 november 2015 20:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nelly draagt ze ook
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door V1z0R op 16-11-2015 22:50:28 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op maandag 16 november 2015 22:33 schreef V1z0R het volgende:
Echte vrienden blijven, neppers komen en gaan...
Gewoon die live, love, laugh-life is wat telt. Als je mij niet kunt handelen op m'n slechts ben je het ook niet waard om me op m'n best mee te maken.Wat is er mis met zittend pissen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Precies, ik krijg echt zieke motivatie van deze posters!! Heb ik ook als behang in m'n slaapkamerquote:Op maandag 16 november 2015 22:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vind zelf deze altijd mooi. Heeft me door veel lastige periodes geholpen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:48 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]Aiiiiiii.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks als je daarvoor kiest. Maar pisinstructies op je WC-deur schilderen is gewoon ziektetriest...quote:
als jij de wc niet hoeft schoon te maken (inclusief spetters) is het makkelijk pratenquote:Op dinsdag 17 november 2015 09:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niks als je daarvoor kiest. Maar pisinstructies op je WC-deur schilderen is gewoon ziektetriest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |