Hahahaquote:Op woensdag 18 november 2015 08:28 schreef Faeroer het volgende:
Als je vriendin serieus zo'n briefje op de deur van de WC maakt ben je beta en je hebt een kleine dollo want blijkbaar past die in de WC terwijl je aan het pissen bent. Nog even en ze pakt de voorbinddildo uit de kast.
twitter:SkyNewsBreak twitterde op woensdag 18-11-2015 om 08:03:06Update - French media: 3 people died during the raid including a passer-by, a woman wearing a suicide belt and a suspect killed by a sniper reageer retweet
twitter:SkyNewsBreak twitterde op woensdag 18-11-2015 om 08:49:42Update - Police say two people have been arrested & four police officers have been injured during the raid in #SaintDenis in northern #Paris reageer retweet
watquote:Op woensdag 18 november 2015 09:03 schreef Faeroer het volgende:
En weer een aanslag in Parijs... gvd
Gewoon tot in de eeuwigheid martelen op een booreiland in internationale wateren.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja hopelijk krijgen ze die Abaaoud levend in handen
Die zal vast een enkeltje Allah krijgen.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja hopelijk krijgen ze die Abaaoud levend in handen
alle kerken mogen in de fik wat mij betreftquote:Op woensdag 18 november 2015 09:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Gewoon tot in de eeuwigheid martelen op een booreiland in internationale wateren.
Wordt echt tijd dat ze al die Salfafisten preventief met familie, kennissen en vrienden ergens op een gebarricadeerd eiland droppen met camera's, foltering en alles.
Als je niet normaal kan doen, dan maar helemaal niks.
Waarom zijn al-Houda, al-Sunnah en al die andere kut Salafi moskees nog open hier in NL?
Nee, het wordt tijd om dat kutvolk weg te vagen. Die Kharijites doen al eeuwen hetzelfde. Surveillance net erop, ophokken, exporteren naar een eiland in the middle of no where en nuken.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:32 schreef Questular het volgende:
Het wordt tijd dat het westen zich niet meer gaat bemoeien met alle ellende elders in de wereld (aangezien dat alleen maar meer haat opwerkt schijnbaar) en weer een streng grens beleid gaat hanteren.
niks ervan die is mongolen moeten gwn allemaal kapotquote:Op woensdag 18 november 2015 09:32 schreef Questular het volgende:
Het wordt tijd dat het westen zich niet meer gaat bemoeien met alle ellende elders in de wereld (aangezien dat alleen maar meer haat opwerkt schijnbaar) en weer een streng grens beleid gaat hanteren.
hoezo aanslag lolquote:Op woensdag 18 november 2015 09:03 schreef Faeroer het volgende:
En weer een aanslag in Parijs... gvdtwitter:SkyNewsBreak twitterde op woensdag 18-11-2015 om 08:03:06Update - French media: 3 people died during the raid including a passer-by, a woman wearing a suicide belt and a suspect killed by a sniper reageer retweet
twitter:SkyNewsBreak twitterde op woensdag 18-11-2015 om 08:49:42Update - Police say two people have been arrested & four police officers have been injured during the raid in #SaintDenis in northern #Paris reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat vinden jullie??
quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:01 schreef fathank het volgende:
Weinig zo lekker als een goeie lijn naar binnen jagen en af te toppen met een paar goeie teugen pils.
quote:Op woensdag 18 november 2015 10:11 schreef no1uknow het volgende:
heyy GYM ik heb ff vraagje:
train nu twee jaar met apparaten (durf niet met losse gewichten) en gaat wel lekker maar heb het gevoel dat de verhoudingen nog niet helemaal goed zijn
hier een foototje van mij:Waarom zit je sok op je rechterbeen lager dan je linker been?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat vinden jullie??
quote:Op woensdag 18 november 2015 10:11 schreef no1uknow het volgende:
heyy GYM ik heb ff vraagje:
train nu twee jaar met apparaten (durf niet met losse gewichten) en gaat wel lekker maar heb het gevoel dat de verhoudingen nog niet helemaal goed zijn
hier een foototje van mij:denk dat je aan de tren zal moeten gaan om de juiste verhoudingen te bereikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat vinden jullie??
haha okee ik heb iets gevonden op kuurtje.eu, is dat te vertrouwen??quote:Op woensdag 18 november 2015 10:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
denk dat je aan de tren zal moeten gaan om de juiste verhoudingen te bereiken
nee je kan beter anaerbolenkuurkopen pakken die is betrouwbaarderquote:Op woensdag 18 november 2015 10:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
haha okee ik heb iets gevonden op kuurtje.eu, is dat te vertrouwen??
Kreeg laatst nog sample'tje van hem. Beste creatine die ik ooit heb gesnoven, ging echt hard.quote:Op woensdag 18 november 2015 10:40 schreef Questular het volgende:
DM Etha nu maar gewoon, erg betrouwbaar en een snelle service.
Dan hebben ze hem meegenomen naar zo'n depot toch? Zo gaat dat hier iig, moet je hem terugkopen voor 10 euro ofzo.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:00 schreef no1uknow het volgende:
kkr m'n fiets is verwijderd door de gemeente maar niet meer terug te vinden
ja dat zou ook zo moeten zijn en al die fietsen komen terecht op www.verlorenofgevonden.nl maar die van mij staat er niet tussen he. Fietsendepot bellen heeft geen zin, want er zit daar een een of andere kkhoer die nog te dom is om netjes in de WC te schijten die alleen maar kan refereren naar die website. Maar m'n fiets stond met tantoedik slot vast aan een paal dus die is ook niet zomaar gejatquote:Op woensdag 18 november 2015 11:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan hebben ze hem meegenomen naar zo'n depot toch? Zo gaat dat hier iig, moet je hem terugkopen voor 10 euro ofzo.
kom dan ik maak je kapot gek dit is jouw toekomstquote:Op woensdag 18 november 2015 11:17 schreef kaasplankje het volgende:
wel voorzichtig met die 1kg dumbells he vriend hahaha
Succes, wat een gaar gedoe inderdaad. Misschien vond zo'n fietsenverzamelaar hem mooi en heeft ie hem snel even thuis neergezet.quote:
Wel erg nice zo helemaal in één kleur. Goede velgen ook.quote:
Mijn fiets is laatst voor de deur gestolenquote:Op woensdag 18 november 2015 11:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja dat zou ook zo moeten zijn en al die fietsen komen terecht op www.verlorenofgevonden.nl maar die van mij staat er niet tussen he. Fietsendepot bellen heeft geen zin, want er zit daar een een of andere kkhoer die nog te dom is om netjes in de WC te schijten die alleen maar kan refereren naar die website. Maar m'n fiets stond met tantoedik slot vast aan een paal dus die is ook niet zomaar gejat
tussen wal en schip
kankerpolitiestaat dit, overheid mag ineens wel sloten openknippen, gewoon je reinste beroving!!!
nopquote:Op woensdag 18 november 2015 11:36 schreef Faeroer het volgende:
Normaal geven ze toch zo'n stikkertje ofzo, en als hij niet weg is binnen x aantal dagen halen ze hem alsnog weg?
Hoe krijgen die honden door wie ze moeten pakken, bv bij een gijzeling? Puur lichaamstaal?quote:Op woensdag 18 november 2015 12:44 schreef Questular het volgende:
Zag dit net in een ander topic, die gaan flink los.
quote:Op woensdag 18 november 2015 13:12 schreef seto het volgende:
ze laten ze van tevoren aan een drol ruiken dan weten ze dat ze de moslims moeten pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |