abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157627193
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 17:25 schreef ems. het volgende:
Wat is er precies mis met brood en spelen trouwens?
Dat hangt ervan af wat je objectieven in het leven zijn.
pi_157628432
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 17:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit. Ik verwacht geen serieuze reacties van de overgrote meerderheid van lezers.
Ik vind wat je hebt gedaan fantastisch. Ik heb je jarenlang gevolgd via dit forum en je hebt me geinspireerd om de bronnen te gaan nazoeken van de New-Age die ik aanhing en imiddels ben ik ook tot God gekomen door het offer van Jezus.

Je werk is zeker niet zinloos!
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_157628633
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 17:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat hangt ervan af wat je objectieven in het leven zijn.
Tsja, dat verschilt per persoon natuurlijk.

Los van dat je zelf ook net zo goed brood en spelen tot je neemt; Wie bepaalt dat brood en spelen slecht zouden zijn? En waarom dan?
Conscience do cost.
pi_157629264
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 12:57 schreef nikao het volgende:
Kan deze niet in de OP? .. dit is hoe het 'pentagram' van het White House er in werkelijkheid uitziet...
beetje mislukt ;)
[ afbeelding ]
Volgens mij kan diegene niet helemaal goed de lijntjes trekken zo te zien ;)
-
pi_157629324
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 14:08 schreef Aguia het volgende:

[..]

[..]

want jouw reactie is van hoogstaand niveau? een ander uitlachen maar zelf geen constructieve bijdrage kunnen leveren en enkel maar bewijs afkeuren.

[ afbeelding ]
Yep, er is gewoon duidelijk een pentagram te zien in het straatbeeld van Washington bij het Witte huis. Men zou anders zelf moeten inzoomen met google maps op satellite view.
-
pi_157631923
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 19:06 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Yep, er is gewoon duidelijk een pentagram te zien in het straatbeeld van Washington bij het Witte huis. Men zou anders zelf moeten inzoomen met google maps op satellite view.
Waarom hou je dit nog steeds vol, terwijl duidelijk is dat er maar 2 (!!) punten zijn?
pi_157632653
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 20:23 schreef nikao het volgende:

[..]

Waarom hou je dit nog steeds vol, terwijl duidelijk is dat er maar 2 (!!) punten zijn?
Denk dat het goed is als je eens een keer langs de Hans Anders gaat.
-
pi_157632811
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 20:43 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Denk dat het goed is als je eens een keer langs de Hans Anders gaat.
Hoezo, durf je niet alleen dan?

ok ok... als ik m'n ogen een beetje dichtknijp en niet al te scherp kijk wil ik je die rechtsboven wel geven... vooruit, heb je 3 punten.
Die links is gewoon ECHT geen punt omdat je een hele zijde mist. Onderaan ook niet.
pi_157633960
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 20:47 schreef nikao het volgende:

[..]

Hoezo, durf je niet alleen dan?

[ afbeelding ]

ok ok... als ik m'n ogen een beetje dichtknijp en niet al te scherp kijk wil ik je die rechtsboven wel geven... vooruit, heb je 3 punten.
Die links is gewoon ECHT geen punt omdat je een hele zijde mist. Onderaan ook niet.
Er mist slechts 1 lijn aan de linkerkant van het Pentagram. Dit zou dus ook symbolisch zijn voor 'work in progress'. Het is hetzelfde als dat je zegt dat dit geen appel is omdat er een hapje uit mist:
-
pi_157634048
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:35 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Ik vind wat je hebt gedaan fantastisch. Ik heb je jarenlang gevolgd via dit forum en je hebt me geinspireerd om de bronnen te gaan nazoeken van de New-Age die ik aanhing en imiddels ben ik ook tot God gekomen door het offer van Jezus.

edit: Ik ben dom :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_157634051
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:20 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Er mist slechts 1 lijn aan de linkerkant van het Pentagram. Dit zou dus ook symbolisch zijn voor 'work in progress'. Het is hetzelfde als dat je zegt dat dit geen appel is omdat er een hapje uit mist:
[ afbeelding ]
:? :?
'work in progress'?
Sure... vertel dat maar tegen al die mensen die in al die huizenblokken wonen daar.

Dat je niet ook nog echt blijft verdedigen .. lol.. 8)7 :W :W

Het is meer een geval van Pareidolia

[ Bericht 6% gewijzigd door nikao op 17-11-2015 21:29:07 ]
pi_157634939
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:22 schreef nikao het volgende:

Het is meer een geval van Pareidolia

Dat maak jij ervan. Het verschil tussen een kraan in een wasbak wat op een gezicht lijkt is wat anders dan een pentagram wat gewoon duidelijk te zien is in het straatbeeld van Washington.
-
pi_157635196
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:47 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan. Het verschil tussen een kraan in een wasbak wat op een gezicht lijkt is wat anders dan een pentagram wat gewoon duidelijk te zien is in het straatbeeld van Washington.
'sigh'...
ok, misschien weet je gewoon niet wat een pentagram is.
"Het pentagram of pentakel is een vijfpuntige ster"
"De figuur heeft tien hoekpunten, die vijf aan vijf op twee verschillende cirkels liggen, maar met hetzelfde middelpunt"
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pentagram

Nou, hoeveel punten tel je? hoeveel hoekpunten?

Precies.. not even close...
pi_157640125
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 november 2015 14:30 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

David Icke 'de koningin is een reptiel' heb ik het ook niet zoveel mee, maar ieder zijn ding. ^^

[..]

Ik heb zijn lezing (deels) gezien. :)
De pest is een beetje dat hij (en meer mensen) net genoeg plausibiliteit rondstrooien om het nog enigszins geloofwaardig te houden. Feit en fictie. Veel van wat hij zegt is ook gewoon waar, alleen de significantie die hij eraan hangt is compleet overtrokken/ verzonnen.

Hij heeft ook nog een lezing over de 'echte betekenis van The Matrix'. Sorry hoor, maar dan haak ik af. :)
Hm, zo dacht ik er ook ooit over, totdat je in de loop der jaren wat meer verdieping krijgt in dat alles. Reptiel, wat is dat, een afstammeling van buitenaardsen.

Mn mensen met een bloedgroep die rhesus negatief is.
Omdat dit wetenschappelijk ergens onmogelijk is, denkt men ergens dat dit komt door vermenging met een buitenaards ras, met de aardbewoners.
Misschien de nieuwe mens.

De matrix, daar ben ik ook nog niet geheel uit, maar het lijkt erop dat je dan binnen een systeem zit, waar je hoort te zitten als slaaf zeg maar, mensheid, en als je er buiten treedt ga je meer waarnemen om je heen...Dan ben je wakker en bewust van alles om je heen wat niet zo geweldig is als wat het leek te zijn eigenlijk
Zoiets...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 18 november 2015 @ 02:15:47 #115
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_157640669
quote:
Yep, er is gewoon duidelijk een pentagram te zien in het straatbeeld van Washington bij het Witte huis. Men zou anders zelf moeten inzoomen met google maps op satellite view. [
nou nee , wel een steen waar aan gewerkt moet worden .

13 blokken van het witte huis naat de 33 degrees supreme council
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  woensdag 18 november 2015 @ 05:07:19 #116
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157640993
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 17:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
De wereld wordt inderdaad bestuurd door mensen die een directe lijn hebben met demonen en Satan zelf.

Satan heeft zijn eigen religie opgesteld, een vervormde versie van wat er in de bijbel staat, een soort kopie waarin hijzelf de held is.

Zijn religie draait om dualiteit: goed en kwaad. Want dat is wat de slang aan Adam en Eva belooft in de tuin van eden. In het satanisme kun je 1 van de beide kanten dienen. Satan, of eerder Lucifer de lichtbrenger, wordt beschouwd als de 'goede kracht'. Yahweh is in het satanisme de duivel, degene die tegen de mens is, terwijl Lucifer de mens wil bevrijden door hem zogenaamde intelligentie te geven.

Het doel van Satan is om als God op aarde te regeren. De eerste serieuze poging daartoe was ten tijde van Babylon, toen de mensen 1 taal spraken, en zich verenigden in 1 stad. God verwarde de talen en de mensen trokken vervolgens de gehele wereld over, maar namen de Babylonische religie met zich mee. Zodoende zien we wereldwijd dezelfde religie opduiken, met een heleboek varianten erop, maar in de kern steeds hetzelfde: een vader-god, een moedergodin, en een kind dat de wereld verlost. De leiders, pharaoh's, keizers, enz. van deze wereld waren altijd een reaincarnatie van deze kind-verlosser, de zonnegod.

In het satanisme worden de krachten van de natuur gepersonifieerd en tot goden gemaakt. De mythologien van deze wereld zijn slechts verhalen om die natuurkrachten weer te geven, en spirituele transformaties uit te beelden. De kerntransformatie is dat men beseft dat men zelf goddelijkheid in zich heeft, beseft dat men god is (dat is de belofte van de slang aan de mens).

Toen Babylon viel, werden de Meden en Perzen de belangrijkste religio-politieke macht. Daarna de Grieken, vervolgens Rome, in termen van cultuur die tot vandaag de dag voortleeft. Rome viel uiteindelijk ook, en maakte plaats voor de Rooms Katholieke kerk.

De priesters van Babylon, toen Babylon viel, trokken richting het huidige Turkije (Pergamon) en kwamen uiteindelijk ook in Rome terecht, met hun religie. De Roomse cultuur had al een groot deel van de Griekse cultuur in zich opgenomen, en de voornaamste Roomse religie was het Perzische Mithraisme.

De Rooms Katholieke kerk bevat elementen van al deze religio-politieke systemen, en de paus is de huidige reincarnatie van de zonnegod. Vandaar dat we een obeliks vinden midden op het sint pietersplein, traditioneel een phallisch en zonnesymbool.

Elke kerk is een tempel gewijd aan niet alleen de zonnegod, en zijn vader en moeder (de toren is phallisch, de koepel stelt een baarmoeder voor, en het geheel in de vorm van een kruis), maar het ritueel wat men uitvoert met de hosti komt regelrecht uit de heidense godsdiensten en stelt de geboorte van de zonnegod voor. (de hosti is het zonnesymbool, de monstrans de baarmoeder).

Tegelijkertijd heeft men er een anti-christelijke wending aangegeven: de hosti verandert in het lichaam, bloed en ziel van Jezus Christus. Vervolgens wordt deze opgeofferd. De hosti dient dus als een continue heruitvoering van het sterven van Jezus, om hem dood te houden. Men dient naar Maria te gaan voor vergeving (Maria is de moedergodin geworden), en naar een priester (godslastering, alleen God kan zonden vergeving). Dit is een satanisch ritueel.

De kleding van de paus, alle attributen, de rituelen, de doctrines, alles is bedoeld om de mensen van de waarheid van verlossing in Jezus Christus te houden. Satan zelf zit hierachter. Zolang de mensen niet snappen wie en wat God is, en wat God de mens aanbiedt, kan men gemanipuleerd en geregeerd worden zonder al teveel tegenstand.

De bijbel noemt dit religieuze systeem 'Babylon' en zegt dat het de hele wereld zal regeren, vlak voordat Jezus Christus terugkomt om de wereld te oordelen.

Er zijn maar 2 wegen mogelijk in deze wereld: het leven en de dood. Het leven komt van God. De dood is voor ieder die zich uiteindelijk niet tot God keert. Satans doel is het om mensen tot de dood te leiden door middel van misleiding. De regerende elite is toegewijd aan het realiseren van zijn plannen, voor eigen gewin, macht, bevrediging van alle lusten, door demonische bezitneming, manipulatie, enzovoorts. Zij zullen hiervoor veroordeeld worden, indien zij zich niet bekeren.

Maar dan de rest van de wereld, de massa's. Wij zijn uiteindelijk slachtoffers van hen. Tegelijkertijd zien we overal dat dankzij Gods genade de waarheid naar buiten wordt gebracht, ook op dit forum. Wij leven in spannende tijden en hebben allemaal belangrijke keuzes te maken die invloed hebben op onze eeuwige bestemming.

Het zionisme is slechts 1 beweging die gecreeerd is door het leger van de Rooms Katholieke kerk, de Jezuieten, via de vrijmetselaarsloges in met name Groot Brittannie.

Jezuieten zijn vandaag de dag de voornaamste rooms katholieke orde, de paus zelf is een Jezuiet. Hun objectief is de vernietiging van protestantisme (omdat dit de enige religie is, en vorm van christendom, die gebaseerd is op de waarheid zoals geopenbaard in de bijbel, en daarmee de directe vijand van Satan. Het is dankzij de bijbel dat de middeleeuwen uiteindelijk zijn beeindigd en de wereld een zekere vorm van vrijheid en welvaart kent).

Om dit objectief te bereiken worden allerlei naties, ideologien en stromingen gecreeerd en tegen elkaar opgezet. Verdeel en heers is de tactiek. Maar achter elke belangrijke beweging in de wereld zien we steeds wel een jezuiet opduiken als mover of shaker. Of dat nu de Europese Unie is, het communisme, nazisme, zionisme, vrijmetselarij, de bankiers (Rothschilds zijn de bankiers van het vaticaan), culturele revoluties, geheime diensten (meestal bestuurd door Ridders van Malta, welke onderworpen zijn aan de Jezuieten), groepen zoals Anonymous (met het Guy Fawkes masker, zie poging tot het opblazen van het Engelse parlement voor meer begrip hierover), alle radicale moslimgroepen (Vrijmetselaars, onder controle van Jezuieten), dictators, enzovoorts enzovoorts. Jezuieten waren ten tijde van de middeleeuwen al meesters van theater en spel, voor het beinvloeden van de maatschappij, een hereducatie, zodoende zien we in Hollywood, de media, en op het wereld'toneel', werkelijk indoctrinatie in het occulte, en een gescript apocalyptisch scenario zich afspelen.

Het uiteindelijke doel is een wereldoverheid op te stellen, met een nieuwe tempel in Jeruzalem, waarin een messiasfiguur zich zal plaatsen. Dit zal Satan zelf zijn, die als een soort Jezus Christus zal komen en de wereld om zich heen zal scharen.

Tegelijkertijd zullen wereldwijd wetten van kracht gaan die in directe oppositie zijn tegen de God van de bijbel. De meest flagrante wet zal een opgelegde zondagsrust zijn. De theologie hierachter is te complex om in 1 post uiteen te zetten, maar het gaat om autoriteit: Gods wet vs Satans wet. VOor meer informatie hierover, zie beweging zoals de 'european sunday alliance', die laten zien dat een streven naar een dergelijke wet daadwerkelijk aan de gang is: voor de familie, voor global warming, voor wereldeenheid en vrede, enzovoorts.

Ik ratel wellicht wat voor hen die weinig of niets van deze onderwerpen afweten, maar check na wat ik zeg, ik baseer me op ondertussen 12 jaar aan bronnen nagaan.

De bijbel heeft dit allemaal aangekondigd en ik heb al vele topics geopend op dit forum die over dit onderwerp gaan, met een heleboel bronnen, die ik bereid ben opnieuw hier te geven indien men daarin geinteresseerd is. De tijd dringt!
Een post waar ik veel waarheid in vind behalve het God/Satan principe. Ik denk niet dat het zo zwart/wit is. En waarom denk je dat de Bijbel de waarheid bevat? Ik noem bv de sumerische kleitabletten waar de Bijbel bv bepaalde dingen van overgenomen heeft.

Ik denk dat de Bijbel vrij verstoord is mbt waarheid omdat deze erg vaak is aangepast in de loop der tijd door de machthebbers in die tijd. Lees bv the Gods of Eden.
Feyenoord!
  woensdag 18 november 2015 @ 09:14:21 #117
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_157641958
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 16:27 schreef Japie77 het volgende:
Ik geloofde eerst niet dat iedereen het beste met je voorhad maar dat is iets wat iedereen WIL geloven. Iedereen die niet ziet dat een planeet vol honger, oorlog, armoede, leugens, manipulatie etc een held op aarde is is een beetje naief.
Dan ben ik een beetje naïef denk ik! *O* Maar ik snap wat je bedoelt. Ik heb alleen geleerd dat je niet het gewicht van de hele wereld op je schouders hoeft te dragen.
quote:
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.

Jiddu Krishnamurti
"People are stupid; given proper motivation, almost anyone will believe almost anything. Because people are stupid, they will believe a lie because they want to believe it's true, or because they are afraid it might be true. People's heads are full of knowledge, facts, and beliefs, and most of it is false, yet they think it all true. People are stupid; they can only rarely tell the difference between a lie and the truth, and yet they are confident they can, and so are all the easier to fool."

Zeddicus zu'l Zorander
quote:
Je vind het moeilijk te geloven dat het brood en spelen principe heden ten dagen nog toegepast word? Terwijl dus bewezen is dat het gedurende onze geschiedenis constant werd toegepast? Dat vind ik nou een aparte redenatie...
Ik vind het heel moeilijk te geloven dat het toegepast wordt door een select groepje elite om de hele wereldbevolking te sturen. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 18 november 2015 @ 09:22:34 #118
116015 SicSicSics
pi_157642054
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 00:59 schreef zhe-devilll het volgende:
Hm, zo dacht ik er ook ooit over, totdat je in de loop der jaren wat meer verdieping krijgt in dat alles. Reptiel, wat is dat, een afstammeling van buitenaardsen.

Mn mensen met een bloedgroep die rhesus negatief is.
Omdat dit wetenschappelijk ergens onmogelijk is, denkt men ergens dat dit komt door vermenging met een buitenaards ras, met de aardbewoners.
Daar heb ik nooit van gehoord :@ maar klinkt mij als een 'Aliens' - History channel meme oplossing. :)
quote:
De matrix, daar ben ik ook nog niet geheel uit, maar het lijkt erop dat je dan binnen een systeem zit, waar je hoort te zitten als slaaf zeg maar, mensheid, en als je er buiten treedt ga je meer waarnemen om je heen...Dan ben je wakker en bewust van alles om je heen wat niet zo geweldig is als wat het leek te zijn eigenlijk
Zoiets...
The Matrix als metafoor. En de 'wakkere mens' als verheven. Neem nog een jointje. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 18 november 2015 @ 09:25:48 #119
116015 SicSicSics
pi_157642099
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 05:07 schreef Japie77 het volgende:
Lees bv the Gods of Eden.
Fantasy. Fictie.

Doodgaan is tof, the hogfather bestaat en je kunt tovenaar worden! Lees bv Discworld. :7
Fine, fuck you then!
pi_157642569
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 00:59 schreef zhe-devilll het volgende:
whut?
waarom? bron?
pi_157643224
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:35 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Daar krijg ik kippenvel en een grote glimlach van.

Dankje voor dit bericht.
pi_157643437
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 05:07 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Een post waar ik veel waarheid in vind behalve het God/Satan principe. Ik denk niet dat het zo zwart/wit is. En waarom denk je dat de Bijbel de waarheid bevat? Ik noem bv de sumerische kleitabletten waar de Bijbel bv bepaalde dingen van overgenomen heeft.

Ik denk dat de Bijbel vrij verstoord is mbt waarheid omdat deze erg vaak is aangepast in de loop der tijd door de machthebbers in die tijd. Lees bv the Gods of Eden.
Ik geloof in God, en dat de bijbel door God geinspireerde teksten bevat, om 1 doorslaggevende reden, en dat zijn de profeties die in de bijbel staan.

Deze zijn keer op keer bevestigd en worden vandaag de dag ook nog steeds bevestigd.

Als de profeties er niet in hadden gestaan, zou ik nog steeds een occultist geweest zijn, en overtuigd dat het Luciferianisme wel degelijk waar is.

Maar de profeties wijzen op de volgende gebeurtenissen:

- het komen en gaan van de grote wereldrijken, tot en met de nieuwe wereldorde vandaag de dag, met details over de precieze kenmerken van die wereldrijken. Er is een perfecte gelijkenis te maken tussen het Babylon wat aan het einde zal regeren, en zoals ik al vermelde, de Rooms Katholieke kerk, en haar daden sinds dat zij de principale religiopolitieke macht werd in Europa en de rest van de wereld
- het komen, het leven en sterven van de messias
- beloften over wat de resultaten zijn indien men de bijbel gelooft en in de praktijk brengt, keer op keer bevestigd in mijn eigen leven en dat van vele miljoenen anderen gedurende al 2000 jaar
- de invloed van de Islam
- de invloed van Atheisme sinds de Franse Revolutie
- nauwkeurig tot en met jaartallen, die te berekenen zijn.

Het totaalplaatje voor mij is zo overweldigend geweest, dat er geen serieus argument meer overbleef om de inspiratie van die teksten te ontkennen, en de bron die zij zelf aangeven, God. Om mijn eigen integriteit te bewaren, moest ik wel de waarheid van de bijbel aanvaarden.

Het is waar dat we overeenkomsten tegenkomen in verschilende religieuze werken, maar dat wil niet zeggen dat het ene van het andere over is genomen.

Zo komen we ook gigantisch veel verhalen tegen over een wereldwijde vloed, van Azie tot Europa tot Zuid Amerika. Maar de enige versie die werkelijk een zinnige ark beschrijft, is de bijbel.

Zo zijn er nog meer elementen die vergelijkbaar zijn, maar waarbij uiteindelijk de bijbel de enige werkelijk zinnige versie weergeeft. Het is niet verwonderlijk, want mensen gaven geschiedenis door via verhalen. Die verhalen werden mythologien. Met de tijd vevormden zij, of werden aangepast. Zo zien we in bijv. vrijmetselaarstheologie Enoch terugkomen. Men greep terug op de beginselen van de mensheid om mythologien te creeren. Maar om bovengenoemde redenen, de duidelijke inspiratie van de bijel met betrekking tot gebeurtenissen die zich nog af moesten spelen, geloof ik dat ook de geschiedenis van de bijbel de accuratie versie is.

Het opmerkelijke is nu juist dat de bijbel helemaal niet is aangepast, ontdekking van de dode zee rollen bijv. bevestigden dat we nog steeds dezelfde teksten hebben.

Het oude testament is perfect bewaard gebleven al ver voor Jezus Christus door de Joden.
Het nieuwe testament wordt bevestigd door vele kopien in vele talen op verschillende plaatsen. Het gaat om duizenden en duizenden kopien.

Vandaag de dag zijn er inderdaad een heleboel versies, onder andere wegens copyright rechten (indien je een nieuwe bijbel 'uitvindt', kun je er een copyright op zetten en veel geld aan verdienen).
Een andere reden is dat er spirituele stromingen zijn die problemen hebben met bepaalde elementen in de bijbel en die dus hebben geschrapt of aangepast, om ze in harmonie te brengen met hun eigen overtuigingen (wederom katholieke kerk, ook getuigen van Jehovah, mormonen, en anderen).

De beschuldigingen dat de bijbel niet betrouwbaar is komen doorgaans van new age groepen, die in de kern Luciferisch zijn, en de Islam, die anti-christenen en joden is. Niet zo verwonderlijk dus. Maar daadwerkelijk waar? Nee.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ali_Kannibali op 18-11-2015 11:23:08 ]
  woensdag 18 november 2015 @ 11:42:11 #123
116015 SicSicSics
pi_157644200
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 11:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik geloof in God
Ik niet. :)
quote:
De beschuldigingen dat de bijbel niet betrouwbaar is komen doorgaans van new age groepen, die in de kern Luciferisch zijn...
Je bedoelt de wetenschap? Wetenschap is overigens niet 'new age'. :)
Fine, fuck you then!
  woensdag 18 november 2015 @ 12:00:36 #124
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157644581
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2015 09:14 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dan ben ik een beetje naïef denk ik! *O* Maar ik snap wat je bedoelt. Ik heb alleen geleerd dat je niet het gewicht van de hele wereld op je schouders hoeft te dragen.

[..]

"People are stupid; given proper motivation, almost anyone will believe almost anything. Because people are stupid, they will believe a lie because they want to believe it's true, or because they are afraid it might be true. People's heads are full of knowledge, facts, and beliefs, and most of it is false, yet they think it all true. People are stupid; they can only rarely tell the difference between a lie and the truth, and yet they are confident they can, and so are all the easier to fool."

Zeddicus zu'l Zorander

[..]

Ik vind het heel moeilijk te geloven dat het toegepast wordt door een select groepje elite om de hele wereldbevolking te sturen. ;)
Uitspraak van een boek karakter? Waar ik het totaal niet mee eens ben dus. Als je in contact staat met je intuitie is dit de beste manier om het kaf van het koren te scheiden. Ook de enigste (gecombineerd met gezond verstand) manier.

Ik geloof zelf ook niet dat het 1 select groepje is maar meerdere groepen.
Feyenoord!
  woensdag 18 november 2015 @ 12:01:50 #125
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157644611
quote:
6s.gif Op woensdag 18 november 2015 09:25 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Fantasy. Fictie.

Doodgaan is tof, the hogfather bestaat en je kunt tovenaar worden! Lees bv Discworld. :7
Wat jij leest is inderdaad fantasy. The Gods of Eden is een heel goed onderzocht boek vol feiten. Dat is wat anders.
Feyenoord!
  woensdag 18 november 2015 @ 12:10:57 #126
116015 SicSicSics
pi_157644812
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 12:00 schreef Japie77 het volgende:
Uitspraak van een boek karakter? Waar ik het totaal niet mee eens ben dus. Als je in contact staat met je intuitie is dit de beste manier om het kaf van het koren te scheiden. Ook de enigste (gecombineerd met gezond verstand) manier.
Ik heb daar meer mee dan met Indiase Goeroe's :) En die uitspraak ben ik het wel mee eens, zeker als ik hem combineer met mijn intuïtieve gezonde verstand.
quote:
Ik geloof zelf ook niet dat het 1 select groepje is maar meerdere groepen.
Daar kun je heel ver in gaan, maar neem dan Nederland eens als voorbeeld. Kun je het dan concreter maken.

Wist je trouwens dat de "Brood en Spelen" uitdrukking vanuit een kritische burger (dichter) kwam.
Misschien wel de vader van conspiracies :)
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 12:01 schreef Japie77 het volgende:
Wat jij leest is inderdaad fantasy. The Gods of Eden is een heel goed onderzocht boek vol feiten. Dat is wat anders.
Als je dat werkelijk gelooft, dan vraag ik me niet meer af waarom je jezelf open minded noemt. :) :@

[ Bericht 2% gewijzigd door SicSicSics op 18-11-2015 12:21:11 ]
Fine, fuck you then!
pi_157646428
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 10:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Daar krijg ik kippenvel en een grote glimlach van.

Dankje voor dit bericht.
God inspireert je niet voor niets :)

Ook al lijkt het soms zinloos; laat je niet ontmoedigen. Er zijn gelukkig altijd nog mensen die wel willen horen.

Als we beiden op de Nieuwe aarde met Christus mogen zijn zoek ik je op om je te bedanken ;)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_157652984
Ah, hier weer een nieuwe en sterke video van NWO - Communism by the backdoor, van de maker Dennis Wise:
-
pi_157653074
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:22 schreef Lichtkogel het volgende:
Ah, hier weer een nieuwe en sterke video van NWO - Communism by the backdoor, van de maker Dennis Wise:
The means to genocide are primarily the promotion of homosexuality

really?

....

Ik heb het 21 seconden vol gehouden :D
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_157653093
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:26 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

The means to genocide are primarily the promotion of homosexuality

really?

....

Ik heb het 21 seconden vol gehouden :D
Dan zou je het toch even wat langer moeten volhouden om te kijken wat daarmee bedoeld wordt..
-
pi_157653124
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:27 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dan zou je het toch even wat langer moeten volhouden om te kijken wat daarmee bedoeld wordt..
Ik denk niet dat dat nodig is
pi_157653166
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:28 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat nodig is
Dan zal je het nooit weten.
-
pi_157653353
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:30 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dan zal je het nooit weten.
Nou het gaat er al vanuit dat homosexualiteit op de een of andere manier bevorderd kan worden terwijl er extreem veel overtuigend bewijs is dat het biologisch is, dus de premis slaat al nergens op, ongeacht wat ze bedoelen met "promotie". Dus boeit het dan nog wat ze er mee bedoelen?
pi_157653608
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:38 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nou het gaat er al vanuit dat homosexualiteit op de een of andere manier bevorderd kan worden terwijl er extreem veel overtuigend bewijs is dat het biologisch is, dus de premis slaat al nergens op, ongeacht wat ze bedoelen met "promotie". Dus boeit het dan nog wat ze er mee bedoelen?
Onder promotie kan je o.a. verstaan dat we tegenwoordig in bijna elke tv show wel een homosexuele presentator of acteur hebben zitten. Tevens worden er veel andere promotie hiervoor gedaan. Niet dat ik wat tegen homosexuelen heb, echter hoe het hier in het Westen doorgevoerd wordt is toch wel zeer overdreven te noemen.

Tevens kan je zien dat er de laatste tijd zoveel homosexualiteit in onze samenleving is door de zgn. hormoonverstoorders zoals Bysphenol-A welke in plastic zitten en crypterone welke zich in anticonceptie-middelen zitten.
-
pi_157653667
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:47 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Onder promotie kan je o.a. verstaan dat we tegenwoordig in bijna elke tv show wel een homosexuele presentator of acteur hebben zitten. Tevens worden er veel andere promotie hiervoor gedaan. Niet dat ik wat tegen homosexuelen heb, echter hoe het hier in het Westen doorgevoerd wordt is toch wel zeer overdreven te noemen.

Tevens kan je zien dat er de laatste tijd zoveel homosexualiteit in onze samenleving is door de zgn. hormoonverstoorders zoals Bysphenol-A welke in plastic zitten en crypterone welke zich in anticonceptie-middelen zitten.
Denk je echt dat het zien van homo's andere mensen homo kan maken?
pi_157653750
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:49 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Denk je echt dat het zien van homo's andere mensen homo kan maken?
Ik denk dat het wel bij sommige mensen de 'switch' kan omzetten ja. Heb ooit gewerkt met een jongen die volop hetero leek.. paar jaar later kwam ik hem tegen en was hij ineens volop homo. Vond het wel een aparte gewaarwording ja... moet hij zelf weten uiteraard.. maar apart was het wel.
-
pi_157653861
Bang voor homo's en voor satan. Je zou misschien toch echt christelijk moeten worden.
Conscience do cost.
pi_157653986
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:56 schreef ems. het volgende:
Bang voor homo's en voor satan. Je zou misschien toch echt christelijk moeten worden.
Vergeet de joden niet
pi_157660748
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:24 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Ook al lijkt het soms zinloos; laat je niet ontmoedigen. Er zijn gelukkig altijd nog mensen die wel willen horen.

Als we beiden op de Nieuwe aarde met Christus mogen zijn zoek ik je op om je te bedanken ;)
Dit is best wel hartverwarmend :@ O+

Ik word er bijna sentimenteel van ( kan me gelukkig wel nog net inhouden) :Y)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157660835
quote:

[..]

Je kan niet ontkennen dat het door je strot word geduwd

En dat er geen ruimte is voor tegenspraak ondanks dat ze het word tolerantie praktisch verkrachten :P. Ervaring leert dat dit vooral eenzijdige 'tolerantie' is
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 18 november 2015 @ 22:54:50 #141
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_157661170
suck and bend over ..its mandatory
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_157663682
quote:
6s.gif Op woensdag 18 november 2015 09:22 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Daar heb ik nooit van gehoord :@ maar klinkt mij als een 'Aliens' - History channel meme oplossing. :)

[..]

The Matrix als metafoor. En de 'wakkere mens' als verheven. Neem nog een jointje. :D
Ik blow niet... en ben serieus...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 19 november 2015 @ 08:54:43 #143
116015 SicSicSics
pi_157664599
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 03:16 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik blow niet... en ben serieus...
Excuus. :)
Fine, fuck you then!
  donderdag 19 november 2015 @ 10:50:56 #144
116015 SicSicSics
pi_157665989
quote:
Millennia werden homo's onderdrukt, vervolgd, verafschuwd, etc. Nu komt er eindelijk een tijd dat je mag zijn wie je bent en jij vindt het raar dat er dan 'opeens' overal mensen eindelijk durven te zeggen wie ze zijn? Echt?
quote:
:')
Als je condooms gebruikt wordt je homo? Zou ik wel een weer een mooie vinden uit de 'pro-life' hoek.

Wist je trouwens dat er vroeger onderzoek gedaan werd naar 'homo-bommen'. Een bom die de vijand acuut homo zou maken, zodat ze geen zin meer hadden om te vechten. :D Weet je hoeveel resultaat dat opgeleverd heeft? Nul. Niks. Nada. En nu zouden er opeens stoffen gevonden waar je homo/ hetero van wordt?

Volgens mij zitten er eerder stoffen in het water waar je goedgelovig van wordt.

Verder zijn je:
Ik heb niks tegen homo's, maar...
Ik ben niet racistisch, maar...
Ik ben niet anti-semitisch, maar...

riedeltjes redelijk doorzichtig.
Fine, fuck you then!
  donderdag 19 november 2015 @ 11:55:13 #145
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157666960
quote:

[..]

Another part of the agenda, the LGBT(andP)agenda widdewel :{
Heb ik ook al allemaal eens aangekaart maar dan word je al snel voor al het bekende uitgemaakt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157667247
Homosexualiteit wordt wel degelijk gepromoot. Niet alleen homosexualiteit, maar alle vormen van 'genderidentiteit': lesbianisme, transsexueel, travestie, en ondertussen ook meer en meer pedofilie.

Dit is een aanval op de maatschappij. Waarom? Omdat de basis van elke maatschappij de... (tromgeroffel) .... familie is. Met een man en een vrouw die kinderen krijgen, en die kinderen een gezonde en veilige omgeving bieden om zelf gezonde relaties aan te gaan en zichzelf ook voort te planten, die op hun beurt weer de veiligheid en vrijheid voor hun nageslacht en de maatschappij kunnen waarborgen via een goede opvoeding, normen en waarden, daadkracht, eer en respect voor zelf en de ander.

Mannen en vrouwen zijn biologisch verschillend. Niet alleen aan de buitenkant, maar ook in het lichaam zijn we anders gevormd. Onze hersenen werken anders, want hormoonhuishouding is anders. Zodoende zijn er wel degelijk trekken die typisch mannelijk zijn, en typisch vrouwelijk.

Een typisch mannelijke trek is het bieden van materiele benodigdheden en bescherming van vrouw en kinderen tegen indringers. Want mannen zijn over het algemeen meer gebouwd voor fysieke kracht, en gewired om in de aanval te gaan wanneer er een bedreiging is, onder de invloed van testosteron en adrenaline.

Veel trekken die uit ze hormonale aanleg voortkomen zijn vandaag de dag gedemoniseerd als zijnde macho en achterhaald, en mannen worden in de media constant voorgesteld als incompetente debielen die een vrouw nodig hebben omdat ze anders bijv. het huis afbreken. Mannelijkheid wordt niet meer gewaardeerd. Dit terwijl de gehele maatschappij praktisch bedacht en opgebouwd is door mannen, zowel in technologische zin als in maatschappij-structurele zin.

Een tyrannieke overheid is een indringer. De manier waarop die grip krijgt op de familie is door het klein houden van mannen, het manipuleren van de vrouwen om competitie voor mannen te worden, en het indoctrineren van de kinderen. Zodoende kun je in 2 generaties aan kinderen een maatschappij omvormen naar jouw standaard.

Indien mannen een groter bewustzijn zouden hebben van hun verantwoordelijkheid in de maatschapij, hun rol in het waarborgen van de veiligheid en vrijheid van alle leden ervan, zouden zij veel meer geneigd zijn om op te staan en verzet te bieden tegen de indringer. Maar mannen zijn gemanipuleerd om futiele objectieven na te jagen, met name romantiek en seks. Seks wordt als de hoogst mogelijke ervaring in het leven voorgesteld. Dit maakt de man zwak. Hij wordt een slaaf van zijn biologische drangen en lusten en in zijn zoektocht naar affectie, liefde en bevrediging van die lusten, wordt hij tevens een slaaf van vrouwen, die hem, zo is hij overtuigd, die dingen kunnen bieden. In combinatie met materieel comfort, eten en sociale relaties is de doornsee man tevreden en geen bedreiging meer.

De man leeft in dat geval voornamelijk voor zichzelf, en voor zijn familie. Maar er is geen hoger doel, geen hogere standaard, dan het verzekeren van het eigen geluk en bevrediging van de eigen behoeften. Zonder hogere aspiraties, zonder gevoel van verantwoordelijkheid als pilaar van de maatschappij als geheel, zal hij ook geen hogere standaard bereiken.

De manier waarop mannen oog verliezen van hun verantwoordelijkheid en taak als man zijnde, is door het verwarren van de mannelijke identiteit. Door zwakheid aan te moedigen, vrouwelijke trekken als normaal en wenselijk (voor het aantrekken van een vrouw) te promoten, hem zich te laten concentreren op oppverlakkige, lustbevredigende activiteiten, 'wordt' de man geleid en geleefd door zijn lusten, en niet door zijn rede, die hem een moreel compas dient te bieden. De indringer bepaalt in dit geval zijn moreel compas, door zijn emoties en lusten te manipuleren. Neem hem zijn lusten af, en hij zal in opstand komen. Maar omdat de indringer slimmer is, en niet gebonden aan morele limieten of een geweten (welke de normale mens wel heeft), zal hij pas bewust worden van het feit dat hij alles kwijt aan het raken is, wanneer het al veel te laat is en hij geen opstand meer kan bieden. Dit zal dus zijn wanneer bijvoorbeeld:

- bij wet alle vormen van mannelijkheid gedemoniseerd en gecriminaliseerd zijn (het uitspreken tegen misstanden, opkomen voor onrecht, shaming van opinies die misstanden aankaarten enz.)
- vrouwen en homosexuelen gepriviligeerd worden
- de identiteit van mannen en vrouwen tegengesteld is geworden aan de biologische natuur
- sexualiteit losgekoppeld is van het vestigen van gezonde sociale relaties die het voortzetten van de mens waarborgen, maar een middel is geworden voor het beleven van een kortstondige fysieke bevrediging die, door gebrek aan een hogere standaard waaraan sexualiteit onderworpen is maar een doel op zich, een verslavende en debiliserende werking heeft
- kinderen van jongsafaan geindoctrineerd worden, en geleerd worden om de ouders niet te geloven of zelfs aan te geven indien zij ideeen vertonen die niet in overeenkomst zijn met wat de kinderen op school leren
- een gedachtenpolitie iedere dissident in idee en overtuiging opzoekt en vervolgt
- overheid bezit is van een bedrijfsleven wat in principe slavernij praktiseert
- vrije onderneming sterk beperkt of volledig afgeschaft is (communisme)
- emotie via propaganda de bepalende kracht is voor het scheppen van publieke opinie, in plaats van feiten, logica en waarheid
- de bevolking geen recht heeft op het bezit van wapens en zich dus niet kan verdedigen tegen een tyrannieke overheid
- religie een middel is om mensen zoet en kalm te houden, en tegelijkertijd een gevoel van morele superioriteit, zonder hen kennis van waarheid te geven
- elke menselijke activiteit gereguleerd en beperkt is door middel van mensen een schuldgevoel aan te praten, met betrekking tot bijv. het klimaat, nationale belangen, god, enz.

Dit zijn enkele concrete punten die gerealiseerd worden en uiteindelijk zullen leiden tot een slavenmaatschappij. Slaaf in fysieke zin, maar ook in mentale zin.

Het ergste is dat men zo sterk gemanipuleerd kan worden dat men zelf deze slavernij omarmt als wenselijk en bereid is tot het straffen en zelfs moorden van hen die durven zich uit te spreken tegen een dergelijk systeem. Dit is alleen mogelijk wanneer men zich door emoties laat leiden in plaats van door een gezonde rede en feiten. Dit is de rol van mannen: zij dienen met logica problemen op te lossen in hun leven, en boven zichzelf uit te stijgen, om tot morele perfectie te komen. Indien manneen dit niet doen, zijn ze overgeleverd aan de indringer. En die indringer is hard bezig om de bovengenoemde punten te verwezenlijken, aangezien de mannen, met name sinds de jaren 50 en 60 met de promotie van hedonisme, fysieke en mentale slaven zijn geworden van hun lusten, zonder moreel compas, met het afsterven van christelijke normen en waarden met betrekking tot de familie en de maatschappij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 19-11-2015 12:34:09 ]
pi_157667480
Op deze website staat een groot aantal artikelen wat het probleem van promotie van homosexualiteit etc. in het westen aankaart: http://henrymakow.com/

Archief van artikelen: http://henrymakow.com/archives-subject.html

Ik ben het zelf niet met alles wat de auteur schrijft eens, maar desondanks is er een zinnige informatie en inzicht uit zijn artikelen te halen.

Dit youtube kanaal bevat een groot aantal zeer informatieve en inzichtvolle video's met betrekking tot de de 'mindset' van linkse vormen van denken (die de LGBT agenda promoten, evenals multiculturalisme en alle andere destructieve bewegingen in de westerse maatschappij): https://www.youtube.com/user/RockingMrE

En deze voormalige KGB agent legt het ook haarfijn uit:

Excerpt:
Hele interview:

[ Bericht 33% gewijzigd door Ali_Kannibali op 19-11-2015 12:49:49 ]
pi_157667587
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:24 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Met plezier :)
pi_157667709
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Homosexualiteit wordt wel degelijk gepromoot. Niet alleen homosexualiteit, maar alle vormen van 'genderidentiteit': lesbianisme, transsexueel, travestie, en ondertussen ook meer en meer pedofilie.

Nee dat word het niet, het enige wat gepromoot word is dat die mensen ook gewoon gelijk zijn en dat lijkt me uit humanistische overwegingen alleen maar goed. Dat religieuzen daar wat meer moeite mee hebben vanuit hun overtuiging is pech voor die religieuzen maar dat werd ook wel tijd, religie heeft al lang genoeg de maatschappelijke agenda bepaalt.

Wel bijzonder dat je begint over een tirannieke overheid die zich met alle aspecten van de samenleving bezig wil houden, dat zie je namelijk vooral terug in landen waar religie een grotere rol speelt dan hier.
pi_157667775
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee dat word het niet, het enige wat gepromoot word is dat die mensen ook gewoon gelijk zijn en dat lijkt me uit humanistische overwegingen alleen maar goed. Dat religieuzen daar wat meer moeite mee hebben vanuit hun overtuiging is pech voor die religieuzen maar dat werd ook wel tijd, religie heeft al lang genoeg de maatschappelijke agenda bepaalt.

Wel bijzonder dat je begint over een tirannieke overheid die zich met alle aspecten van de samenleving bezig wil houden, dat zie je namelijk vooral terug in landen waar religie een grotere rol speelt dan hier.
Nee, het is niet de gelijheid van die mensen die gepromoot wordt, maar hun leefstijl, terwijl die niets bijdraagt aan de opbouw van de maatschappij (familiestructuur). Voor mij zijn alle mensen gelijk in waarde, maar hun gedrag, leefstijl, normen en waarden en overtuigingen zijn dat niet.
  donderdag 19 november 2015 @ 12:54:19 #151
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157667829
quote:

Dat heeft vooral te maken met het feit dat er nog heel wat strijd nodig is voor de acceptatie. Ik vind dit soort ideeën dan ook nogal gevaarlijk. Kan weer koran op de molen van (extremistisch) religieus denken zijn.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  donderdag 19 november 2015 @ 12:55:41 #152
116015 SicSicSics
pi_157667850
Je verwacht ook niet anders van een 'hoeksteen van de samenleving' denker. Is overigens wel enorm katholieke retoriek Ali ;)

Verder is het ook maar net wat je als 'promotie' ziet. Vroeger werd er nul over gepraat, want het was taboe. Je werd vervolgd, je werd buitengesloten, etc. Nu komen we in een tijd waarin je mag zijn wie je bent en dan wordt het 'gepromoot'?

Ik vind dat behoorlijk vergezocht.
Fine, fuck you then!
pi_157667886
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:54 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Dat heeft vooral te maken met het feit dat er nog heel wat strijd nodig is voor de acceptatie. Ik vind dit soort ideeën dan ook nogal gevaarlijk. Kan weer koran op de molen van (extremistisch) religieus denken zijn.
Ik denk dat homosexualiteit zeker wel geaccepteerd wordt. Het is alleen dat mensen het niet constant voorgeschoven willen worden. Zoals dat ook met roken, drank, prostitutie, SM, pornografie, (soft)drugsgebruik etc. etc. het geval is. Niet alle zaken die getolereerd of geaccepteerd worden, of zelfs normaal zijn voor volwassenen, hoeven constant onder de aandacht gebracht te worden. Doorgaans doet men dat om kinderen te beschermen, Met homosexualiteit moeten kinderen dat als het ware als volstrekt normaal of zelfs wenselijk beschouwen. Dit terwijl het geen onderdeel uitmaakt van de norm van heteroseksuele relaties die een familie kunnen vormen, datgene waar mannen en vrouwen voor gebouwd zijn.
pi_157667940
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee, het is niet de gelijheid van die mensen die gepromoot wordt, maar hun leefstijl, terwijl die niets bijdraagt aan de opbouw van de maatschappij (familiestructuur).
Wat een kolder, familiestructuur is al eeuwenlang aan verandering onderhevig en homokoppels kunnen prima kinderen krijgen en opvoeden en verder zijn er genoeg andere manieren om bij te dragen aan de maatschappij.

Van mij heb je de vrijheid om te leven zoals je wil maar donder op met die idiote propaganda dat die "levensstijl" gepromoot word want dat is gewoon religieuze nonsens. Jammer dat je zo kleinzielig bent om anderen die vrijheid om te leven zoals zij willen niet gunt met als enige onderbouwing een eeuwenoud sprookjesboek met geen enkel raakvlak met de realiteit.
  donderdag 19 november 2015 @ 13:03:24 #155
116015 SicSicSics
pi_157667955
Ik weet het, ik had eigenlijk niet verder moeten lezen, maar ik ben nieuwsgierig:
quote:
Dit is een aanval op de maatschappij. Waarom? Omdat de basis van elke maatschappij de... (tromgeroffel) .... familie is. Met een man en een vrouw die kinderen krijgen, en die kinderen een gezonde en veilige omgeving bieden om zelf gezonde relaties aan te gaan en zichzelf ook voort te planten, die op hun beurt weer de veiligheid en vrijheid voor hun nageslacht en de maatschappij kunnen waarborgen via een goede opvoeding, normen en waarden, daadkracht, eer en respect voor zelf en de ander.
Zie je zelf hoe ontzettend belerend en neerbuigend je bent? :)

Homo's kunnen geen 'veilige en gezonde omgeving' bieden? Kwestie van definitie, niet?
Homo's hebben geen 'gezonde relatie'? Kwestie van definitie, niet?
Je hebt pas een 'gezonde relatie' als je jezelf voortplant? Dikke middelvinger naar onvruchtbare stellen, niet?
Homo's kunnen geen 'goede opvoeding, normen, waarden, daadkracht, eer en respect' voor jezelf en voor anderen aanleren?

:r

Dat vind ik ervan! :)
Fine, fuck you then!
  donderdag 19 november 2015 @ 13:03:41 #156
189978 controlaltdelete
pi_157667959
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:54 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

In het Westen is het over het algemeen geaccepteerd op wat uitzonderingen na zijn er niet zo heel veel mensen meer die er moeilijk over doen. Waar is die strijd dan nodig?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 19 november 2015 @ 13:05:51 #157
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157667997
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:56 schreef ems. het volgende:
Dat is ook het hele ding met dit complot gebeuren. De aanhangers van dit soort complotten, of nee beter gezegd: de bedenkers van deze complotten, of zij die zogenaamd 'zien', betreffen dan ook in veruit de meeste gevallen, denk ik, van die malle Christenen uit Amerika, en natuurlijk moslims, die ook erg fanatiek zijn in deze theorieën, waarmee ze hun geloofsopvattingen kunnen rechtvaardigen dat de wereld van de ongelovigen/heidenen idd precies zo verdorven, slecht en duivels is, als hoe dat Koran en Bijbel dat zeggen. Het is dat cirkeltje van denken en geloven waar dit alles zich vooral in bevindt.

Je komt op youtube ook vaak uit op users (als je op de namen klikt van mensen die dit soort filmpjes posten) die dan zo'n kanaal hebben, met een compleet pakket van anti nwo filmpjes, islamitische zang (nasheeds), filmpjes die zeggen hoe slecht de Joden zijn en hoe zielig de arme Palestijnen, loyaliteit naar Palestina, vergezeld met filmpjes waarin de Westerse wereld en haar Elite letterlijk worden gedemoniseerd als Satanisch (inc. satanische bloedlijnen), en uiteindelijk oproepen voor de heilige oorlog tegen dit duivelse, ongelovige westen.

Het is eigenlijk werkelijk te smerig voor woorden wat er gaande is. Maar nee, het zijn vooral déze lieden in al hun arrogantie, die zogenaamd écht ontwaakt zijn.
Als ik dictator was maakte ik denk ik snel korte metten met de vrijheid van het verspreiden van dit soort staatsondermijnende ideeën en kwamen er wat mensen achter slot en grendel te zitten. Dit zijn namelijk allesbehalve onschuldige ideeën.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_157668088
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

In het Westen is het over het algemeen geaccepteerd op wat uitzonderingen na zijn er niet zo heel veel mensen meer die er moeilijk over doen. Waar is die strijd dan nodig?
Welke strijd is er hier dan nog?
  donderdag 19 november 2015 @ 13:11:19 #159
116015 SicSicSics
pi_157668089
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat is volgens mij een misvatting.

"Niks tegen homo's", hoor je dan weer redelijk vaak, maar "zolang ze maar normaal doen" wordt er dan vaak nog even aan toegevoegd.

Ook wat dat betreft zijn we volgens mij minder tolerant dan we onszelf voorhouden.
Fine, fuck you then!
pi_157668090
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:05 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Dat is ook het hele ding met dit complot gebeuren. De aanhangers van dit soort complotten, of nee beter gezegd: de bedenkers van deze complotten, of zij die zogenaamd 'zien', betreffen dan ook in veruit de meeste gevallen, denk ik, van die malle Christenen uit Amerika, en natuurlijk moslims, die ook erg fanatiek zijn in deze theorieën, waarmee ze hun geloofsopvattingen kunnen rechtvaardigen dat de wereld van de ongelovigen/heidenen idd precies zo verdorven, slecht en duivels is, als hoe dat Koran en Bijbel dat zeggen. Het is dat cirkeltje van denken en geloven waar dit alles zich vooral in bevindt.

Je komt op youtube ook vaak uit op users (als je op de namen klikt van mensen die dit soort filmpjes posten) die dan zo'n kanaal hebben, met een compleet pakket van anti nwo filmpjes, islamitische zang (nasheeds), filmpjes die zeggen hoe slecht de Joden zijn en hoe zielig de arme Palestijnen, loyaliteit naar Palestina, vergezeld met filmpjes waarin de Westerse wereld en haar Elite letterlijk worden gedemoniseerd als Satanisch (inc. satanische bloedlijnen), en uiteindelijk oproepen voor de heilige oorlog tegen dit duivelse, ongelovige westen.

Het is eigenlijk werkelijk te smerig voor woorden wat er gaande is. Maar nee, het zijn vooral déze lieden in al hun arrogantie, die zogenaamd écht ontwaakt zijn.
Als ik dictator was maakte ik denk ik snel korte metten met de vrijheid van het verspreiden van dit soort staatsondermijnende ideeën en kwamen er wat mensen achter slot en grendel te zitten. Dit zijn namelijk allesbehalve onschuldige ideeën.
Hear hear.
pi_157668114
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat een kolder, familiestructuur is al eeuwenlang aan verandering onderhevig en homokoppels kunnen prima kinderen krijgen en opvoeden en verder zijn er genoeg andere manieren om bij te dragen aan de maatschappij.

Van mij heb je de vrijheid om te leven zoals je wil maar donder op met die idiote propaganda dat die "levensstijl" gepromoot word want dat is gewoon religieuze nonsens. Jammer dat je zo kleinzielig bent om anderen die vrijheid om te leven zoals zij willen niet gunt met als enige onderbouwing een eeuwenoud sprookjesboek met geen enkel raakvlak met de realiteit.
Wij hebben denk ik niet dezelfde informatie tot ons genomen, waardoor onze kijk op deze zaak verschillend is.

Als ik naar de media kijk (muziekvideo's, tv programma's etc.), educatieprogramma's (van bijv. UNESCO), wetgeving mbt genderidentiteit (speciale toiletten etc), zie ik wel degelijk dat deze groepen (niet alleen homosexualiteit, maar alles wat niet normaal heteroseksueel is), zie ik wel degelijk promotie. Men brengt minderheidsgroepen naar voren, die vervolgens de norm worden voor wetgeving. Ik geloof dat de natuur is zoals hij is, en dat voor het leven in harmonie met die natuur een bepaald kader noodzakelijk is. Homosexualiteit past niet in dat kader, en daardoor zou ik het nooit een voorkeur geven in het vormen van wetten, beleid en opvoeding. Dat wil niet zeggen dat mensen gediscrimineerd moeten worden, of als minderwaardig geacht. Maar er zit een agenda achter dat beleid. Indien je dat niet wist, moet je verder zoeken, bijv. naar het ideaal van Karl Marx voor ouders en kinderen (polygame relaties, kinderen opgevoed door de staat).
  donderdag 19 november 2015 @ 13:13:22 #162
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157668125
quote:
6s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:55 schreef SicSicSics het volgende:
Je verwacht ook niet anders van een 'hoeksteen van de samenleving' denker. Is overigens wel enorm katholieke retoriek Ali ;)

Verder is het ook maar net wat je als 'promotie' ziet. Vroeger werd er nul over gepraat, want het was taboe. Je werd vervolgd, je werd buitengesloten, etc. Nu komen we in een tijd waarin je mag zijn wie je bent en dan wordt het 'gepromoot'?

Ik vind dat behoorlijk vergezocht.
Een homo of biseksueel volgt ook maar zijn hart!
kan hij er wat aan doen dat hij verliefd word op zijn eigen sexe, hij word er echt niet toe gedwongen of zo.

Alleen in het ene land worden ze geaccepteerd en in een ander land staat er zelfs de doodstraf op.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157668141
Er zit ook een agenda achter de beweging die homo's eng vindt. Wat is je punt?
Conscience do cost.
pi_157668193
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wij hebben denk ik niet dezelfde informatie tot ons genomen, waardoor onze kijk op deze zaak verschillend is.

Als ik naar de media kijk (muziekvideo's, tv programma's etc.), educatieprogramma's (van bijv. UNESCO), wetgeving mbt genderidentiteit (homohuwelijk), zie ik wel degelijk dat deze groepen (niet alleen homosexualiteit, maar alles wat niet normaal heteroseksueel is), zie ik wel degelijk promotie. Men brengt minderheidsgroepen naar voren, die vervolgens de norm worden voor wetgeving. Ik geloof dat de natuur is zoals hij is, en dat voor het leven in harmonie met die natuur een bepaald kader noodzakelijk is. Homosexualiteit past niet in dat kader, en daardoor zou ik het nooit een voorkeur geven in het vormen van wetten, beleid en opvoeding. Er zit een agenda achter dat beleid. Indien je dat niet wist, moet je verder zoeken, bijv. naar het ideaal van Karl Marx voor ouders en kinderen (polygame relaties, kinderen opgevoed door de staat).
Hoe zijn gelijke rechten voor minderheidsgroepen promotie van die levensstijlen?

Homoseksualiteit is trouwens een volkomen natuurlijk verschijnsel, religie niet.

Ik ben echt blij dat ik in een land en stad (ruim 70% niet gelovig) leef waar religieuzen zoals jij het niet meer voor het zeggen hebben en dan ben ik ook nog "gewoon" heteroseksueel.
  donderdag 19 november 2015 @ 13:17:49 #165
189978 controlaltdelete
pi_157668206
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Als ik naar de media kijk (muziekvideo's, tv programma's etc.), educatieprogramma's (van bijv. UNESCO), wetgeving mbt genderidentiteit (homohuwelijk), zie ik wel degelijk dat deze groepen (niet alleen homosexualiteit, maar alles wat niet normaal heteroseksueel is), zie ik wel degelijk promotie. Men brengt minderheidsgroepen naar voren, die vervolgens de norm worden voor wetgeving. Ik geloof dat de natuur is zoals hij is, en dat voor het leven in harmonie met die natuur een bepaald kader noodzakelijk is. Homosexualiteit past niet in dat kader, en daardoor zou ik het nooit een voorkeur geven in het vormen van wetten, beleid en opvoeding. Er zit een agenda achter dat beleid. Indien je dat niet wist, moet je verder zoeken, bijv. naar het ideaal van Karl Marx voor ouders en kinderen (polygame relaties, kinderen opgevoed door de staat).
Jij snapt het. Het heeft niets met homofoob zijn te maken als je deze agenda doorziet. Is dezelfde kaart trekken als iemand beschuldigen van antisemiet zodra hij/zij iets aankaart over joden. Ik wens je sterkte ermee Ali_K, laat je niet van de wijs brengen.
pi_157668245
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jij snapt het. Het heeft niets met homofoob zijn te maken als je deze agenda doorziet. Is dezelfde kaart trekken als iemand beschuldigen van antisemiet zodra hij/zij iets aankaart over joden. Ik wens je sterkte ermee Ali_K, laat je niet van de wijs brengen.
Waarschijnlijk vergeefse moeite maar probeer jij dan eens uit te leggen waarom gelijke rechten voor die levensstijlen promotie van die levensstijlen is?

Of moet je nu weer snel wat anders doen?
pi_157668267
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik wens je sterkte ermee Ali_K, laat je niet van de wijs brengen.
_O- homo's
Conscience do cost.
  donderdag 19 november 2015 @ 13:22:01 #168
116015 SicSicSics
pi_157668283
quote:
Jij ziet serieus niet hoe ontzettend... onaardig... hij over de situatie denkt? Jij ziet niet dat dit homofoob is? Een schoolvoorbeeld ook nog eens. Hij impliceert de meest akelige dingen over mensen en jij moedigt hem aan?

Tegelijkertijd vind je dat men moslims demoniseert? Toch? Vervang het woord homo eens met moslim, vind je het dan nog steeds geen discriminatie?
Fine, fuck you then!
pi_157668295
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:17 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hoe zijn gelijke rechten voor minderheidsgroepen promotie van die levensstijlen?

Homoseksualiteit is trouwens een volkomen natuurlijk verschijnsel, religie niet.

Ik ben echt blij dat ik in een land en stad (ruim 70% niet gelovig) leef waar religieuzen zoals jij het niet meer voor het zeggen hebben en dan ben ik ook nog "gewoon" heteroseksueel.
Zolang je je laat verblinden door je bias tegen religiositeit zie ik geen nut in het tijd en energie steken in het beantwoorden van je vragen. Je zult drogredenen aan blijven kaarten om feiten te ontwijken. Dus voorlopig laat ik je zelf nazoeken wat ik je al heb gepresenteerd, de bronnen die ik hierboven heb geciteerd.
pi_157668354
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Zolang je je laat verblinden door je bias tegen religieuzen zie ik geen nut in het tijd en energie steken in het beantwoorden van je vragen. Je zult drogredenen aan blijven kaarten om feiten te ontwijken. Dus voorlopig laat ik je zelf nazoeken wat ik je al heb gepresenteerd, de bronnen die ik hierboven heb geciteerd.
Ja dat is een goeie, jij discussieert vanuit een bias tegen andere levensstijlen vanuit je religieuze overtuiging en dan laat ik me verblinden.

De enige die hier een tirannie voorstaat ben jij in dit topic, je faalt in het aangeven waarom gelijke rechten van andere levensstijlen en promotie er van is en je verwart religie met natuur.

De bronnen die jij hier citeert zijn een en al bias, daar valt geen enkele objectieve blik in te bespeuren. Het is wel duidelijk aan welke kant te tirannieke agenda zit en helaas voor jou ben jij die aan het verdedigen.

Prima dat jij je leven zo wil leiden maar gun anderen die vrijheid dan ook, ook al druist dat wellicht tegen je geloof in.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2015 13:27:26 ]
pi_157668427
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:26 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja dat is een goeie, jij discussieert vanuit een bias tegen andere levensstijlen vanuit je religieuze overtuiging en dan laat ik me verblinden.

De enige die hier een tirannie voorstaat ben jij in dit topic, je faalt in het aangeven waarom gelijke rechten van andere levensstijlen en promotie er van is en je verwart religie met natuur.

De bronnen die jij hier citeert zijn een en al bias, daar valt geen enkele objectieve blik in te bespeuren. Het is wel duidelijk aan welke kant te tirannieke agenda zit en helaas voor jou ben jij die aan het verdedigen.
Ik heb geen zin om mijn kinderen op te laten groeien in een maatschappij waarin sexuele deviatie de norm is. Ik pleit voor een maatschappij die heteroseksualiteit als de norm acht omdat de natuur dat voorschrijft, waarin een familie met 1 vader en 1 moeder het ideaal is omdat dat de grootste kansen op een gezond evenwicht voor kinderen biedt, en waarin de staat zich niet bemoeit met de normen en waarden met betrekking tot seksualiteit die ik mijn kinderen door wil geven. Het interesseert me niet of je het daarmee eens bent of niet. Het is mijn recht om daar in te geloven, en ik zal dat ideaal verdedigen tot mijn graf, in woord en daad.
pi_157668662
Ja, dus gewoon bias die je aangepraat is door een anti-homo agenda. :P Wat je verhaal verder met wat de "natuur voorschrijft" te maken heeft is onduidelijk.

Waar ik vooral niet bij kan is dat je dat ideaal wil forceren op anderen.
Conscience do cost.
pi_157668739
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:42 schreef ems. het volgende:
Ja, dus gewoon bias die je aangepraat is door een anti-homo agenda. :P Wat je verhaal verder met wat de "natuur voorschrijft" te maken heeft is onduidelijk.

Waar ik vooral niet bij kan is dat je dat ideaal wil forceren op anderen.
Je begrijpt niet dat de natuur heteroseksualiteit voorschrijft?

Hoe ben jij verwekt en geboren?
  donderdag 19 november 2015 @ 13:48:33 #174
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157668807
Maak je geen zorgen, de norm blijft het heus wel. Dat wil echter niet zeggen dat er niet ook ruimte is voor de afwijking op de norm.
pi_157668835
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:48 schreef Villas__Rubin het volgende:
Maak je geen zorgen, de norm blijft het heus wel. Dat wil echter niet zeggen dat er niet ook ruimte is voor de afwijking op de norm.
In termen van wetgeving, nee.

Onder het mom van 'mensenrechten' en 'gelijkheid' worden minderheidsgroepen en hun leefstijl gepromoot voor het doordrukken van drastische veranderingen in de maatschappij en cultuur via wetgeving, welke de culturele identiteit op den duur veranderen. Dat heeft lange termijn gevolgen voor volgende generaties, welke geindoctrineerd worden met deze normen.

Dit gaat ten koste van de rechten en vrijheden van de doorsnee, heteroseksuele middenklasse-burger, welke nog altijd de voornaamste klasse in de maatschappij is, en dus het meest vertegenwoordigd zou moeten worden.

Dat is onrechtvaardig.
pi_157668858
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Mag IVF dan wel gepromoot worden? Of bewuste kinderloosheid? Dat is dan beide ook tegen-natuurlijk als ik jou zo hoor.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_157668881
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dit gaat ten koste van de rechten en vrijheden van de doorsnee, heteroseksuele middenklasse-burger, welke nog altijd de voornaamste klasse in de maatschappij is, en dus het meest vertegenwoordigd zou moeten worden.

Dat is onrechtvaardig.
Minderheden doodzwijgen vind je wel rechtvaardig dan?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_157668922
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:51 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Mag IVF dan wel gepromoot worden? Of bewuste kinderloosheid? Dat is dan beide ook tegen-natuurlijk als ik jou zo hoor.
In een ideale situatie zou onvruchtbaarheid niet bestaan binnen een heteroseksueel koppel. Ik heb daar dus geen problemen mee.

Homosexueksele koppels zijn echter altijd onvruchtbaar samen, dat is de natuur.

Bewuste kinderloosheid is een keuze. Ook daar heb ik geen problemen mee. Men mist wellicht het doel van het leven wanneer men daarvoor kiest, maar het is niet iets wat verregaande gevolgen heeft voor de maatschappij als geheel (Behalve indien men te weinig kinderen krijgt natuurlijk, wat in het westen wel het geval is, wij sterven uit door een te laag geboortecijfer. Het is interessant om je af te vragen waarom dat het geval is).
  donderdag 19 november 2015 @ 13:55:15 #179
116015 SicSicSics
pi_157668924
In één woord " :')_! "

Het klapt nu door naar F&L :{w en is het verder zinloos.

Tevens is er een conclusie dat, als je ergens 'Agenda' of 'Elite' voorzet, je opeens overal commentaar op kunt hebben zonder dat je racistisch, homofoob en onverdraagzaam bent.

Ik leer allemaal nieuwe dingen hier. :D
Fine, fuck you then!
pi_157668932
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:52 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Minderheden doodzwijgen vind je wel rechtvaardig dan?
Wat mij betreft is er een verschil tussen doodzwijgen en in de straten laten paraderen op karren in veel te weinig kleding.
pi_157668959
quote:

[..]

Nee dat doet het niet

quote:
Daar heb je inderdaad een man en vrouw voor nodig maar de natuur zegt niks over hoe nageslacht verder opgevoed dienen te worden en daar is de natuur ook niet eenduidig in.
pi_157668988
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om mijn kinderen op te laten groeien in een maatschappij waarin sexuele deviatie de norm is. Ik pleit voor een maatschappij die heteroseksualiteit als de norm acht omdat de natuur dat voorschrijft, waarin een familie met 1 vader en 1 moeder het ideaal is omdat dat de grootste kansen op een gezond evenwicht voor kinderen biedt, en waarin de staat zich niet bemoeit met de normen en waarden met betrekking tot seksualiteit die ik mijn kinderen door wil geven. Het interesseert me niet of je het daarmee eens bent of niet. Het is mijn recht om daar in te geloven, en ik zal dat ideaal verdedigen tot mijn graf, in woord en daad.
De staat bemoeit zich dan ook niet met welke normen en waarden je je kinderen meegeeft, jouw religie wel. Jij laat duidelijk wel merken dat je van mening bent dat anderen jouw normen en waarden moeten overnemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2015 14:00:32 ]
pi_157669005
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:57 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee dat doet het niet

[..]

Daar heb je inderdaad een man en vrouw voor nodig
Dus voor de promotie van leven heb je koppels van mannen en vrouwen nodig.
Dat is het hele punt.

Wat betreft opvoeding, dat is weer een ander verhaal.
pi_157669029
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dus voor de promotie van leven heb je koppels van mannen en vrouwen nodig.

Rondneuken kan ook gewoon is verder heel natuurlijk.

Polygamie is dan gezien jouw uitlatingen over natuurlijk dan ook goed?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2015 14:02:47 ]
pi_157669036
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

De staat bemoeit zich dan ook niet met welke normen en waarden je je kinderen meegeeft, jouw religie wel. Jij laat duidelijk wel merken dat je van mening bent dat anderen jouw normen en waarden moeten overnemen.
Je beschuldigt mij ervan een tyran te zijn, naast enkele andere ad-hominems. De enige persoon die laat zien van mening te zijn dat anderen zijn normen en waarden over moet nemen, ben je zelf. Indien ze dat niet doen, begin je ze te beledigen. Ik heb vooralsnog mijn mening gegeven. Wat je er mee doet, moet je zelf weten. Ik zal je er niet minder om respecteren, of je voor het een of ander uit beginnen te maken.
  donderdag 19 november 2015 @ 14:03:12 #186
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157669057
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wat mij betreft is er een verschil tussen doodzwijgen en in de straten laten paraderen op karren in veel te weinig kleding.
Je hoeft er niet heen he, maar doen we niet hetzelfde met carnaval?
  donderdag 19 november 2015 @ 14:03:36 #187
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157669065
quote:
Ik heb bij jou sterk de indruk dat je precies dat type bent dat ik beschreef in mijn wat langere reply #157.
pi_157669092
quote:

[..]

Evenmin als jij.
quote:
Copulerende ouders.
Conscience do cost.
pi_157669109
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je hoeft er niet heen he, maar doen we niet hetzelfde met carnaval?
Ik hoef er niet heen, maar de mensen door wiens straten die karren gereden worden, kunnen er niet echt omheen is het wel? Wat als ze een keer door mijn straten komen rijden? Ik heb daar helemaal geen zin in, laat ze thuis blijven of iets nuttigs doen, en hun uitspattingen in de privésfeer houden.

Ik heb helemaal niets met carnaval. Mensen die zich 5 dagen als beesten gedragen, voor mij geldt hetzelfde, laat ze wat nuttigs doen met hun tijd, geld en hun gezondheid.
pi_157669116
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Je beschuldigt mij ervan een tyran te zijn, naast enkele andere ad-hominems. De enige persoon die laat zien van mening te zijn dat anderen zijn normen en waarden over moet nemen, ben je zelf. Indien ze dat niet doen, begin je ze te beledigen. Ik heb vooralsnog mijn mening gegeven. Wat je er mee doet, moet je zelf weten. Ik zal je er niet minder om respecteren, of je voor het een of ander uit beginnen te maken.
Dan lees je duidelijk niet goed, ik gun je alle vrijheid om je kinderen op te voeden zoals jij denkt dat het moet of zoals je religie dat voorschrijft maar als jij gelijke rechten voor andere levensstijlen al als promotie van die levensstijlen ziet en je je daar door aangevallen voelt dan ben jij inderdaad degene die een tirannie voorstelt.

Ik bemoei met niet met jouw levensstijl, al vind ik die absurd, maar jij bent duidelijk van mening dat jouw levensstijl de enige juiste is en dat jouw levensstijl onder druk staat door andere gelijke rechten te geven.
  donderdag 19 november 2015 @ 14:16:57 #191
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157669252
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
In termen van wetgeving, nee.

Onder het mom van 'mensenrechten' en 'gelijkheid' worden minderheidsgroepen en hun leefstijl gepromoot voor het doordrukken van drastische veranderingen in de maatschappij en cultuur via wetgeving, welke de culturele identiteit op den duur veranderen. Dat heeft lange termijn gevolgen voor volgende generaties, welke geindoctrineerd worden met deze normen.

Dat is onrechtvaardig.
In termen van wetgeving is er geen ruimte voor een afwijking op de norm bedoel je?
Ik denk dat je vreselijk overdrijft hierin. Het enige wat gaande is omtrent dit onderwerp, is dat men homoseksuele mensen tegenwoordig voor vol aanziet en hen een volwaardig leven gunt. Men ziet in dat het ook gewoon mensen zijn zoals ieder ander, en het schimmige beeld van een stel zieke, perverselingen met rare driften en een obsceen dubbelleven, maakt plaats voor een haast net zo'n burgerlijk, degelijk levensbeeld als de gemiddelde heteroseksuele grijze muis heeft. Nou joepie, wat een toestanden!

Dat mensen al die moderne ontwikkelingen die het leven voor de individu juist prettiger, dragelijker en een beetje lichter en begripvoller maken, niet kunnen omarmen is me echt een raadsel.
Maar goed, 'wij' (mensen zoals ik dus) zien de wereld natuurlijk op z'n kop, en jullie zien het goed. Jaja, de feiten hebben jullie zo mee. De geschiedenis ook vooral en zo.
pi_157669305
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:06 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dan lees je duidelijk niet goed, ik gun je alle vrijheid om je kinderen op te voeden zoals jij denkt dat het moet of zoals je religie dat voorschrijft maar als jij gelijke rechten voor andere levensstijlen al als promotie van die levensstijlen ziet en je je daar door aangevallen voelt dan ben jij inderdaad degene die een tirannie voorstelt.

Ik bemoei met niet met jouw levensstijl, al vind ik die absurd, maar jij bent duidelijk van mening dat jouw levensstijl de enige juiste is en dat jouw levensstijl onder druk staat door andere gelijke rechten te geven.
Je bent niet iemand die mijn vrijheid kan beperken, die macht bezit je niet, die autoriteit bezit je niet, dus wat mij betreft is dat een loze opmerking. Ik weet niet wat jij zou doen als wij elkaar zouden treffen in een andere context, of je verbaal of fysiek gewelddadig zou worden, of in een rechterlijke positie mij op een andere manieren het zwijgen op zou leggen. Gezien je neiging om mij een tyran te noemen, en je duidelijke bevooroordeeldheid met betrekking tot mijn religieuze uitgangspunt, heb ik geen enkele reden om aan te nemen dat je in de praktijk, indien je de kans en mogelijkheid zou hebben, mij niet mijn vrijheden af zou nemen.

Het gaat mij niet om het afnemen van rechten van individuen, maar het soort maatschappij waarin ik wil leven, die de veiligheid, mentale en fysieke gezondheid, welvaart, morele kaders en toekomstperspectieven van mijn kinderen, en verdere generaties, en de mensen om mij heen, bevorderen. Ik heb daar een duidelijke visie op, die ik ontwikkeld heb gedurende vele jaren aan mijzelf vragen stellen wat de ideale maatschappij is, nadat ik constateerde dat de wereld een grote puinhoop is. Het is wat mij betreft niet duidelijk in welk opzich de wereld een mindere puinhoop is geworden sinds de linkse politiek van het priviligeren en promoten van minderheidsgroepen in de maatschappij, en tegelijkertijd het demoniseren, beschuldigen, beschamen van iedereen die zich tegen die politiek uitspreekt, de bovenhand drijft het in westen. Tevens bestudeer ik de geschiedenis van hoe we in het westen gekomen zijn tot waar we nu zijn, en waar we naartoe gestuurd worden, en dat bevalt mij niet. Wij spreken over een symptoom van een grotere beweging, die niet de belangen van de doorsnee mens, waar jij ook onder valt, wil bevorderen. In tegendeel. Men tracht op alle mogelijke manieren de maatschappij te ontwrichten om grotere controle over ieder individu uit te kunnen oefenen. Dat je dat niet inziet is niet mijn probleem, maar ik probeer je wel te helpen dat in te zien.

Naturlijk geloof ik dat mijn levensstijl de enige juiste is, anders had ik wel een andere levensstijl gekozen is het niet? Wat is dat voor halfbakken aanval? Geloof jij niet dat je eigen levensstijl de juiste is? Leef jij een leven wat niet voldoet aan je eigen verwachtingen en standaarden? Ik kies ervoor mijn leven volgens mijn overtuigingen te leven, en ik zal die verdedigen en promoten, en ook bijstellen indien dat nodig is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 19-11-2015 14:27:43 ]
  donderdag 19 november 2015 @ 14:22:20 #193
189978 controlaltdelete
pi_157669340
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Goed gesproken van je, niet laten verlagen tot dezelfde praktijken maar erboven staan.

[ Bericht 13% gewijzigd door jogy op 19-11-2015 14:38:05 ]
  donderdag 19 november 2015 @ 14:29:51 #194
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157669479
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik hoef er niet heen, maar de mensen door wiens straten die karren gereden worden, kunnen er niet echt omheen is het wel? Wat als ze een keer door mijn straten komen rijden? Ik heb daar helemaal geen zin in, laat ze thuis blijven of iets nuttigs doen, en hun uitspattingen in de privésfeer houden.

Ik heb helemaal niets met carnaval. Mensen die zich 5 dagen als beesten gedragen, voor mij geldt hetzelfde, laat ze wat nuttigs doen met hun tijd, geld en hun gezondheid.
Eh niks... gewoon laten gaan ..

In geval van carnaval kan ik me nog in inkomen dronken lui pokke herrie en sommige staan in je tuin te kotsen of te pissen, en dat voor 3 dagen lang..

Hier in Enschede, http://www.overuit.nl/muz(...)etail.aspx?id=681300
Een avondje van een lokale homo tent, niks mee leuk feestje.
Relaxte sfeer duizenden mensen, plus ik woonde daar vroeger gewoon naast en nooit last van.

Maar merk gewoon dat je beetje een homofobie hebt!
pi_157669491
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Je bent niet iemand die mijn vrijheid kan beperken, die macht bezit je niet, die autoriteit bezit je niet, dus wat mij betreft is dat een loze opmerking. Ik weet niet wat jij zou doen als wij elkaar zouden treffen in een andere context, of je verbaal of fysiek gewelddadig zou worden, of in een rechterlijke positie mij op een andere manieren het zwijgen op zou leggen. Gezien je neiging om mij een tyran te noemen, en je duidelijke bevooroordeeldheid met betrekking tot mijn religieuze uitgangspunt, heb ik geen enkele reden om aan te nemen dat je in de praktijk, indien je de kans en mogelijkheid zou hebben, mij niet mijn vrijheden af zou nemen.
En waarom zou ik dat willen? Ik kom pas in actie als iemand mijn vrijheid wil beperken en door mensen met een andere seksuele voorkeur gelijke rechten te geven als de rest voel ik met absoluut niet beperkt in mijn vrijheid, in tegenstelling tot jou.

quote:
Het gaat mij niet om het afnemen van rechten van individuen, maar het soort maatschappij waarin ik wil leven, die de veiligheid, mentale en fysieke gezondheid, welvaart, morele kaders en toekomstperspectieven van mijn kinderen, en verdere generaties, en de mensen om mij heen, bevorderen. Ik heb daar een duidelijke visie op, die ik ontwikkeld heb gedurende vele jaren aan mijzelf vragen stellen wat de ideale maatschappij is, nadat ik constateerde dat de wereld een grote puinhoop is. Het is wat mij betreft niet duidelijk in welk opzich de wereld een mindere puinhoop is geworden sinds de linkse politiek van het priviligeren en promoten van minderheidsgroepen in de maatschappij, en tegelijkertijd het demoniseren, beschuldigen, beschamen van iedereen die zich tegen die politiek uitspreekt, de bovenhand drijft het in westen. Tevens bestudeer ik de geschiedenis van hoe we in het westen gekomen zijn tot waar we nu zijn, en waar we naartoe gestuurd worden, en dat bevalt mij niet. Wij spreken over een symptoom van een grotere beweging, die niet de belangen van de doorsnee mens, waar jij ook onder valt, wil bevorderen. In tegendeel. Men tracht op alle mogelijke manieren de maatschappij te ontwrichten om grotere controle over ieder individu uit te kunnen oefenen. Dat je dat niet inziet is niet mijn probleem, maar ik probeer je wel te helpen dat in te zien.
Ik vind het helemaal prima dat jij moeite hebt met andere levensstijlen, moet je helemaal zelf weten maar gelijke rechten voor minderheidsgroepen (en even een wake up call in Atheïstisch Nederland ben jij en je geloofsgenoten tegenwoordig ook een minderheid) is nog steeds heel wat anders dan promotie van die levensstijlen. Maar het is wel duidelijk dat jij minderheden niet als doorsnee mens ziet maar dat zijn jij en ik ook niet.

En hoe word jouw vrijheid nu eigenlijk beperkt door de gelijke rechten die minderheden hebben gekregen?

quote:
Naturlijk geloof ik dat mijn levensstijl de enige juiste is, anders had ik wel een andere levensstijl gekozen is het niet? Wat is dat voor halfbakken aanval? Geloof jij niet dat je eigen levensstijl de juiste is? Leef jij een leven wat niet voldoet aan je eigen verwachtingen en standaard? Ik kies ervoor mijn leven volgens mijn overtuigingen te leven, en ik zal die verdedigen en promoten, en ook bijstellen indien dat nodig is.
Prima toch maar waarom gun je die vrijheid voor mensen met andere overtuigingen niet en zie je die gelijke vrijheid als beperking van jouw vrijheid?

En overtuigd zijn van je eigen levensstijl is prima en het verdedigen daarvan ook maar wel hypocriet dat je die ook wil promoten terwijl je aan de andere kant stelt dat het promoten van andere levensstijlen een aanval en beperking is van jouw levensstijl.
  donderdag 19 november 2015 @ 14:31:12 #196
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157669494
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Goed gesproken van je, niet laten verlagen tot dezelfde praktijken maar erboven staan.
edit:slachtofferige post aangepast.

[ Bericht 33% gewijzigd door jogy op 19-11-2015 14:40:00 ]
pi_157669497
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

De staat bemoeit zich absoluut daarmee, via onderwijsprogramma's. De staat, of beter gezegd, de Verenigde Naties, die een enorme vinger in de pap hebben in internationale onderwijsprogramma's, indoctrineert onze kinderen met globalisme, atheisme, marxisme en sexuele normen en waarden maken daar deel van uit (voor mijn generatie geldt hetzelfde overigens, ik ben 30 jaar en zie duidelijk hoe onderwijs mij een hele rits aan linkse indoctrinatie heeft gegeven).
pi_157669533
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Heb je al nagedacht over mijn vraag hoe gelijke rechten voor andere levensstijlen een promotie van die levensstijl is? :')

Hoe word jouw vrijheid beperkt door gelijke rechten voor een homokoppel verderop in de straat?

[ Bericht 14% gewijzigd door jogy op 19-11-2015 14:45:08 ]
pi_157669614
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

De staat bemoeit zich absoluut daarmee, via onderwijsprogramma's. De staat, of beter gezegd, de Verenigde Naties, die een enorme vinger in de pap hebben in internationale onderwijsprogramma's, indoctrineert onze kinderen met globalisme, atheisme, marxisme en sexuele normen en waarden maken daar deel van uit (voor mijn generatie geldt hetzelfde overigens, ik ben 30 jaar en zie duidelijk hoe onderwijs mij een hele rits aan linkse indoctrinatie heeft gegeven).
Maar hoe word jouw vrijheid beperkt door andere levensstijlen gelijke rechten te geven? En hoe is dat precies promotie van die levensstijl?

Voorlichting en indoctrinatie zie ik toch echt als verschillende zaken, indoctrinatie zag je meer in tijden toen bepaalde religies meer maatschappelijk in de melk te brokkelen hadden en de individuele vrijheid was destijds toch echt minder dan nu.
pi_157669671
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:33 schreef Chewie het volgende:

[..]

Heb je al nagedacht over mijn vraag hoe gelijke rechten voor andere levensstijlen een promotie van die levensstijl is? :')

Hoe word jouw vrijheid beperkt door gelijke rechten voor een homokoppel verderop in de straat?
Misschien als je over straat loopt kussen ze opeens en dat is dan vies?? EN dan heb je een vervelend gevoel vanbinnen en dat beperkt dat je vrijheid of zoiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')