abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 november 2015 @ 12:10:57 #126
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_157644812
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 12:00 schreef Japie77 het volgende:
Uitspraak van een boek karakter? Waar ik het totaal niet mee eens ben dus. Als je in contact staat met je intuitie is dit de beste manier om het kaf van het koren te scheiden. Ook de enigste (gecombineerd met gezond verstand) manier.
Ik heb daar meer mee dan met Indiase Goeroe's :) En die uitspraak ben ik het wel mee eens, zeker als ik hem combineer met mijn intuïtieve gezonde verstand.
quote:
Ik geloof zelf ook niet dat het 1 select groepje is maar meerdere groepen.
Daar kun je heel ver in gaan, maar neem dan Nederland eens als voorbeeld. Kun je het dan concreter maken.

Wist je trouwens dat de "Brood en Spelen" uitdrukking vanuit een kritische burger (dichter) kwam.
Misschien wel de vader van conspiracies :)
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 12:01 schreef Japie77 het volgende:
Wat jij leest is inderdaad fantasy. The Gods of Eden is een heel goed onderzocht boek vol feiten. Dat is wat anders.
Als je dat werkelijk gelooft, dan vraag ik me niet meer af waarom je jezelf open minded noemt. :) :@

[ Bericht 2% gewijzigd door SicSicSics op 18-11-2015 12:21:11 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_157646428
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 10:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Daar krijg ik kippenvel en een grote glimlach van.

Dankje voor dit bericht.
God inspireert je niet voor niets :)

Ook al lijkt het soms zinloos; laat je niet ontmoedigen. Er zijn gelukkig altijd nog mensen die wel willen horen.

Als we beiden op de Nieuwe aarde met Christus mogen zijn zoek ik je op om je te bedanken ;)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_157652984
Ah, hier weer een nieuwe en sterke video van NWO - Communism by the backdoor, van de maker Dennis Wise:
-
pi_157653074
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:22 schreef Lichtkogel het volgende:
Ah, hier weer een nieuwe en sterke video van NWO - Communism by the backdoor, van de maker Dennis Wise:
The means to genocide are primarily the promotion of homosexuality

really?

....

Ik heb het 21 seconden vol gehouden :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_157653093
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:26 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

The means to genocide are primarily the promotion of homosexuality

really?

....

Ik heb het 21 seconden vol gehouden :D
Dan zou je het toch even wat langer moeten volhouden om te kijken wat daarmee bedoeld wordt..
-
pi_157653124
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:27 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dan zou je het toch even wat langer moeten volhouden om te kijken wat daarmee bedoeld wordt..
Ik denk niet dat dat nodig is
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_157653166
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:28 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat nodig is
Dan zal je het nooit weten.
-
pi_157653353
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:30 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dan zal je het nooit weten.
Nou het gaat er al vanuit dat homosexualiteit op de een of andere manier bevorderd kan worden terwijl er extreem veel overtuigend bewijs is dat het biologisch is, dus de premis slaat al nergens op, ongeacht wat ze bedoelen met "promotie". Dus boeit het dan nog wat ze er mee bedoelen?
pi_157653608
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:38 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nou het gaat er al vanuit dat homosexualiteit op de een of andere manier bevorderd kan worden terwijl er extreem veel overtuigend bewijs is dat het biologisch is, dus de premis slaat al nergens op, ongeacht wat ze bedoelen met "promotie". Dus boeit het dan nog wat ze er mee bedoelen?
Onder promotie kan je o.a. verstaan dat we tegenwoordig in bijna elke tv show wel een homosexuele presentator of acteur hebben zitten. Tevens worden er veel andere promotie hiervoor gedaan. Niet dat ik wat tegen homosexuelen heb, echter hoe het hier in het Westen doorgevoerd wordt is toch wel zeer overdreven te noemen.

Tevens kan je zien dat er de laatste tijd zoveel homosexualiteit in onze samenleving is door de zgn. hormoonverstoorders zoals Bysphenol-A welke in plastic zitten en crypterone welke zich in anticonceptie-middelen zitten.
-
pi_157653667
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:47 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Onder promotie kan je o.a. verstaan dat we tegenwoordig in bijna elke tv show wel een homosexuele presentator of acteur hebben zitten. Tevens worden er veel andere promotie hiervoor gedaan. Niet dat ik wat tegen homosexuelen heb, echter hoe het hier in het Westen doorgevoerd wordt is toch wel zeer overdreven te noemen.

Tevens kan je zien dat er de laatste tijd zoveel homosexualiteit in onze samenleving is door de zgn. hormoonverstoorders zoals Bysphenol-A welke in plastic zitten en crypterone welke zich in anticonceptie-middelen zitten.
Denk je echt dat het zien van homo's andere mensen homo kan maken?
pi_157653750
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:49 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Denk je echt dat het zien van homo's andere mensen homo kan maken?
Ik denk dat het wel bij sommige mensen de 'switch' kan omzetten ja. Heb ooit gewerkt met een jongen die volop hetero leek.. paar jaar later kwam ik hem tegen en was hij ineens volop homo. Vond het wel een aparte gewaarwording ja... moet hij zelf weten uiteraard.. maar apart was het wel.
-
pi_157653861
Bang voor homo's en voor satan. Je zou misschien toch echt christelijk moeten worden.
Conscience do cost.
pi_157653986
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:56 schreef ems. het volgende:
Bang voor homo's en voor satan. Je zou misschien toch echt christelijk moeten worden.
Vergeet de joden niet
pi_157660748
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:24 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Ook al lijkt het soms zinloos; laat je niet ontmoedigen. Er zijn gelukkig altijd nog mensen die wel willen horen.

Als we beiden op de Nieuwe aarde met Christus mogen zijn zoek ik je op om je te bedanken ;)
Dit is best wel hartverwarmend :@ O+

Ik word er bijna sentimenteel van ( kan me gelukkig wel nog net inhouden) :Y)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157660835
quote:

[..]

Je kan niet ontkennen dat het door je strot word geduwd

En dat er geen ruimte is voor tegenspraak ondanks dat ze het word tolerantie praktisch verkrachten :P. Ervaring leert dat dit vooral eenzijdige 'tolerantie' is
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 18 november 2015 @ 22:54:50 #141
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_157661170
suck and bend over ..its mandatory
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_157663682
quote:
6s.gif Op woensdag 18 november 2015 09:22 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Daar heb ik nooit van gehoord :@ maar klinkt mij als een 'Aliens' - History channel meme oplossing. :)

[..]

The Matrix als metafoor. En de 'wakkere mens' als verheven. Neem nog een jointje. :D
Ik blow niet... en ben serieus...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 19 november 2015 @ 08:54:43 #143
116015 SicSicSics
pi_157664599
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 03:16 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik blow niet... en ben serieus...
Excuus. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 19 november 2015 @ 10:50:56 #144
116015 SicSicSics
pi_157665989
quote:
Millennia werden homo's onderdrukt, vervolgd, verafschuwd, etc. Nu komt er eindelijk een tijd dat je mag zijn wie je bent en jij vindt het raar dat er dan 'opeens' overal mensen eindelijk durven te zeggen wie ze zijn? Echt?
quote:
:')
Als je condooms gebruikt wordt je homo? Zou ik wel een weer een mooie vinden uit de 'pro-life' hoek.

Wist je trouwens dat er vroeger onderzoek gedaan werd naar 'homo-bommen'. Een bom die de vijand acuut homo zou maken, zodat ze geen zin meer hadden om te vechten. :D Weet je hoeveel resultaat dat opgeleverd heeft? Nul. Niks. Nada. En nu zouden er opeens stoffen gevonden waar je homo/ hetero van wordt?

Volgens mij zitten er eerder stoffen in het water waar je goedgelovig van wordt.

Verder zijn je:
Ik heb niks tegen homo's, maar...
Ik ben niet racistisch, maar...
Ik ben niet anti-semitisch, maar...

riedeltjes redelijk doorzichtig.
Fine, fuck you then!
  donderdag 19 november 2015 @ 11:55:13 #145
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157666960
quote:

[..]

Another part of the agenda, the LGBT(andP)agenda widdewel :{
Heb ik ook al allemaal eens aangekaart maar dan word je al snel voor al het bekende uitgemaakt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157667247
Homosexualiteit wordt wel degelijk gepromoot. Niet alleen homosexualiteit, maar alle vormen van 'genderidentiteit': lesbianisme, transsexueel, travestie, en ondertussen ook meer en meer pedofilie.

Dit is een aanval op de maatschappij. Waarom? Omdat de basis van elke maatschappij de... (tromgeroffel) .... familie is. Met een man en een vrouw die kinderen krijgen, en die kinderen een gezonde en veilige omgeving bieden om zelf gezonde relaties aan te gaan en zichzelf ook voort te planten, die op hun beurt weer de veiligheid en vrijheid voor hun nageslacht en de maatschappij kunnen waarborgen via een goede opvoeding, normen en waarden, daadkracht, eer en respect voor zelf en de ander.

Mannen en vrouwen zijn biologisch verschillend. Niet alleen aan de buitenkant, maar ook in het lichaam zijn we anders gevormd. Onze hersenen werken anders, want hormoonhuishouding is anders. Zodoende zijn er wel degelijk trekken die typisch mannelijk zijn, en typisch vrouwelijk.

Een typisch mannelijke trek is het bieden van materiele benodigdheden en bescherming van vrouw en kinderen tegen indringers. Want mannen zijn over het algemeen meer gebouwd voor fysieke kracht, en gewired om in de aanval te gaan wanneer er een bedreiging is, onder de invloed van testosteron en adrenaline.

Veel trekken die uit ze hormonale aanleg voortkomen zijn vandaag de dag gedemoniseerd als zijnde macho en achterhaald, en mannen worden in de media constant voorgesteld als incompetente debielen die een vrouw nodig hebben omdat ze anders bijv. het huis afbreken. Mannelijkheid wordt niet meer gewaardeerd. Dit terwijl de gehele maatschappij praktisch bedacht en opgebouwd is door mannen, zowel in technologische zin als in maatschappij-structurele zin.

Een tyrannieke overheid is een indringer. De manier waarop die grip krijgt op de familie is door het klein houden van mannen, het manipuleren van de vrouwen om competitie voor mannen te worden, en het indoctrineren van de kinderen. Zodoende kun je in 2 generaties aan kinderen een maatschappij omvormen naar jouw standaard.

Indien mannen een groter bewustzijn zouden hebben van hun verantwoordelijkheid in de maatschapij, hun rol in het waarborgen van de veiligheid en vrijheid van alle leden ervan, zouden zij veel meer geneigd zijn om op te staan en verzet te bieden tegen de indringer. Maar mannen zijn gemanipuleerd om futiele objectieven na te jagen, met name romantiek en seks. Seks wordt als de hoogst mogelijke ervaring in het leven voorgesteld. Dit maakt de man zwak. Hij wordt een slaaf van zijn biologische drangen en lusten en in zijn zoektocht naar affectie, liefde en bevrediging van die lusten, wordt hij tevens een slaaf van vrouwen, die hem, zo is hij overtuigd, die dingen kunnen bieden. In combinatie met materieel comfort, eten en sociale relaties is de doornsee man tevreden en geen bedreiging meer.

De man leeft in dat geval voornamelijk voor zichzelf, en voor zijn familie. Maar er is geen hoger doel, geen hogere standaard, dan het verzekeren van het eigen geluk en bevrediging van de eigen behoeften. Zonder hogere aspiraties, zonder gevoel van verantwoordelijkheid als pilaar van de maatschappij als geheel, zal hij ook geen hogere standaard bereiken.

De manier waarop mannen oog verliezen van hun verantwoordelijkheid en taak als man zijnde, is door het verwarren van de mannelijke identiteit. Door zwakheid aan te moedigen, vrouwelijke trekken als normaal en wenselijk (voor het aantrekken van een vrouw) te promoten, hem zich te laten concentreren op oppverlakkige, lustbevredigende activiteiten, 'wordt' de man geleid en geleefd door zijn lusten, en niet door zijn rede, die hem een moreel compas dient te bieden. De indringer bepaalt in dit geval zijn moreel compas, door zijn emoties en lusten te manipuleren. Neem hem zijn lusten af, en hij zal in opstand komen. Maar omdat de indringer slimmer is, en niet gebonden aan morele limieten of een geweten (welke de normale mens wel heeft), zal hij pas bewust worden van het feit dat hij alles kwijt aan het raken is, wanneer het al veel te laat is en hij geen opstand meer kan bieden. Dit zal dus zijn wanneer bijvoorbeeld:

- bij wet alle vormen van mannelijkheid gedemoniseerd en gecriminaliseerd zijn (het uitspreken tegen misstanden, opkomen voor onrecht, shaming van opinies die misstanden aankaarten enz.)
- vrouwen en homosexuelen gepriviligeerd worden
- de identiteit van mannen en vrouwen tegengesteld is geworden aan de biologische natuur
- sexualiteit losgekoppeld is van het vestigen van gezonde sociale relaties die het voortzetten van de mens waarborgen, maar een middel is geworden voor het beleven van een kortstondige fysieke bevrediging die, door gebrek aan een hogere standaard waaraan sexualiteit onderworpen is maar een doel op zich, een verslavende en debiliserende werking heeft
- kinderen van jongsafaan geindoctrineerd worden, en geleerd worden om de ouders niet te geloven of zelfs aan te geven indien zij ideeen vertonen die niet in overeenkomst zijn met wat de kinderen op school leren
- een gedachtenpolitie iedere dissident in idee en overtuiging opzoekt en vervolgt
- overheid bezit is van een bedrijfsleven wat in principe slavernij praktiseert
- vrije onderneming sterk beperkt of volledig afgeschaft is (communisme)
- emotie via propaganda de bepalende kracht is voor het scheppen van publieke opinie, in plaats van feiten, logica en waarheid
- de bevolking geen recht heeft op het bezit van wapens en zich dus niet kan verdedigen tegen een tyrannieke overheid
- religie een middel is om mensen zoet en kalm te houden, en tegelijkertijd een gevoel van morele superioriteit, zonder hen kennis van waarheid te geven
- elke menselijke activiteit gereguleerd en beperkt is door middel van mensen een schuldgevoel aan te praten, met betrekking tot bijv. het klimaat, nationale belangen, god, enz.

Dit zijn enkele concrete punten die gerealiseerd worden en uiteindelijk zullen leiden tot een slavenmaatschappij. Slaaf in fysieke zin, maar ook in mentale zin.

Het ergste is dat men zo sterk gemanipuleerd kan worden dat men zelf deze slavernij omarmt als wenselijk en bereid is tot het straffen en zelfs moorden van hen die durven zich uit te spreken tegen een dergelijk systeem. Dit is alleen mogelijk wanneer men zich door emoties laat leiden in plaats van door een gezonde rede en feiten. Dit is de rol van mannen: zij dienen met logica problemen op te lossen in hun leven, en boven zichzelf uit te stijgen, om tot morele perfectie te komen. Indien manneen dit niet doen, zijn ze overgeleverd aan de indringer. En die indringer is hard bezig om de bovengenoemde punten te verwezenlijken, aangezien de mannen, met name sinds de jaren 50 en 60 met de promotie van hedonisme, fysieke en mentale slaven zijn geworden van hun lusten, zonder moreel compas, met het afsterven van christelijke normen en waarden met betrekking tot de familie en de maatschappij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 19-11-2015 12:34:09 ]
pi_157667480
Op deze website staat een groot aantal artikelen wat het probleem van promotie van homosexualiteit etc. in het westen aankaart: http://henrymakow.com/

Archief van artikelen: http://henrymakow.com/archives-subject.html

Ik ben het zelf niet met alles wat de auteur schrijft eens, maar desondanks is er een zinnige informatie en inzicht uit zijn artikelen te halen.

Dit youtube kanaal bevat een groot aantal zeer informatieve en inzichtvolle video's met betrekking tot de de 'mindset' van linkse vormen van denken (die de LGBT agenda promoten, evenals multiculturalisme en alle andere destructieve bewegingen in de westerse maatschappij): https://www.youtube.com/user/RockingMrE

En deze voormalige KGB agent legt het ook haarfijn uit:

Excerpt:
Hele interview:

[ Bericht 33% gewijzigd door Ali_Kannibali op 19-11-2015 12:49:49 ]
pi_157667587
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:24 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Met plezier :)
pi_157667709
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Homosexualiteit wordt wel degelijk gepromoot. Niet alleen homosexualiteit, maar alle vormen van 'genderidentiteit': lesbianisme, transsexueel, travestie, en ondertussen ook meer en meer pedofilie.

Nee dat word het niet, het enige wat gepromoot word is dat die mensen ook gewoon gelijk zijn en dat lijkt me uit humanistische overwegingen alleen maar goed. Dat religieuzen daar wat meer moeite mee hebben vanuit hun overtuiging is pech voor die religieuzen maar dat werd ook wel tijd, religie heeft al lang genoeg de maatschappelijke agenda bepaalt.

Wel bijzonder dat je begint over een tirannieke overheid die zich met alle aspecten van de samenleving bezig wil houden, dat zie je namelijk vooral terug in landen waar religie een grotere rol speelt dan hier.
pi_157667775
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee dat word het niet, het enige wat gepromoot word is dat die mensen ook gewoon gelijk zijn en dat lijkt me uit humanistische overwegingen alleen maar goed. Dat religieuzen daar wat meer moeite mee hebben vanuit hun overtuiging is pech voor die religieuzen maar dat werd ook wel tijd, religie heeft al lang genoeg de maatschappelijke agenda bepaalt.

Wel bijzonder dat je begint over een tirannieke overheid die zich met alle aspecten van de samenleving bezig wil houden, dat zie je namelijk vooral terug in landen waar religie een grotere rol speelt dan hier.
Nee, het is niet de gelijheid van die mensen die gepromoot wordt, maar hun leefstijl, terwijl die niets bijdraagt aan de opbouw van de maatschappij (familiestructuur). Voor mij zijn alle mensen gelijk in waarde, maar hun gedrag, leefstijl, normen en waarden en overtuigingen zijn dat niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')