De dreigtweet in kwestiequote:Op zaterdag 14 november 2015 15:29 schreef Infection het volgende:
twitter:ADnl twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 15:28:33Vlucht AF1741 van Air France richting Parijs op Schiphol aan grond gehouden, mogelijk vanwege dreigtweet https://t.co/m0ASALBgA0 reageer retweet
Wie zou hem volgen, en komop een ei als profielfoto, echt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:30 schreef Starm het volgende:
[..]
De dreigtweet in kwestie
[ afbeelding ]
Het zijn maar wat woorden. Veel zal er niet gaan veranderen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:30 schreef Elfletterig het volgende:
Er waren eerst 120 doden in Frankrijk voor nodig, maar Rutte heeft dan eindelijk ook min of meer gezegd dat we in oorlog zijn met IS. Ieder weldenkend mens wist dat natuurlijk allang. Fijn dat het nu ook tot de regering is doorgedrongen.
Speciaal een account aangemaakt om dat te kunnen twitteren.. meneertjes IP is opgevraagd bij Twitter en krijgt zo iemand op de koffiequote:Op zaterdag 14 november 2015 15:30 schreef Starm het volgende:
[..]
De dreigtweet in kwestie
[ afbeelding ]
Valt ook wel meequote:Op zaterdag 14 november 2015 15:30 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Wil jij al die nucleaire rommel met al die wind in je bakkes hebben?
Oh, joy.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:30 schreef Starm het volgende:
[..]
De dreigtweet in kwestie
[ afbeelding ]
Als je nu naar de VS vliegt, waarvandaan dan ook, zul je niet zo snel meer een wapen kunnen meenemen, of een cockpit kunnen binnenstormen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Terroristen kunnen ook gewoon op het vliegtuig stappen vanuit een of andere zandbak. Zie 9/11.
Dit soort aanslagen gebeuren niet zonder goede voorbereiding. Ik bedoel, het zijn niet de hoge heren bij IS die zelfmoordaanslagen plegen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een andere uitkomst kan ik mij ook niet voorstellen idd. Werkloze losers zouden dit niet zo goed hebben kunnen uitvoeren zonder de nodige voorbereidingen en hulp.
Hoax. JihadiJohn is nu doodquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:30 schreef Starm het volgende:
[..]
De dreigtweet in kwestie
[ afbeelding ]
Gaat sowieso niks mee gebeuren dus. Welke mongoloide terrorist tweet de details voor de aanslag. Onzin dus. Gewoon een kneus met een twitter-account.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:30 schreef Starm het volgende:
[..]
De dreigtweet in kwestie
[ afbeelding ]
Iedereen kan heel stoer roepen dat ze niet bang zijn maar ik weet zeker dat iedereen op dit moment wel extra alert is.quote:
Dat 'ei' is de standaard profielfoto van Twitter.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:31 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Wie zou hem volgen, en komop een ei als profielfoto, echt.
Ander probleem is dat er verschillende moslimorganisaties zijn die menen te spreken voor moslims in het algemeen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo lang het niet al te snuggere schreeuwvolk 'de moslims' als één samenhangende entiteit blijft zien, verandert dat natuurlijk niet.
Klinkt allemaal erg amateuristisch als je het mij vraagt. Volgensmij gewoon een troll. Vooral als je jezelf JihadiJohn noemt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:30 schreef Starm het volgende:
[..]
De dreigtweet in kwestie
[ afbeelding ]
Nee, maar je kunt ook enige tijd in de VS toeven met een visum en pas later een aanslag plegen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:31 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als je nu naar de VS vliegt, waarvandaan dan ook, zul je niet zo snel meer een wapen kunnen meenemen, of een cockpit kunnen binnenstormen.
Ik zit ook op twitter, maar komop Jihadi John zou echt niet met een ei rondlopen.Wel met ene bord voor zijn kop.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:31 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat 'ei' is de standaard profielfoto van Twitter.
Er zal inderdaad niet veel veranderen voordat we de radicale islam Europa uit schoppen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:31 schreef Infection het volgende:
[..]
Het zijn maar wat woorden. Veel zal er niet gaan veranderen.
Een ordinaire troll. Hopelijk krijgt hij klappen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:30 schreef Starm het volgende:
[..]
De dreigtweet in kwestie
[ afbeelding ]
Tja je kan het vliegtuig ook niet zomaar laten opstijgenquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg amateuristisch als je het mij vraagt. Volgensmij gewoon een troll. Vooral als je jezelf JihadiJohn noemt.
Beetje raar dit aangezien die John twee dagen geleden naar het paradijs is vertrokken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:30 schreef Starm het volgende:
[..]
De dreigtweet in kwestie
[ afbeelding ]
En iets met blaffende honden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg amateuristisch als je het mij vraagt. Volgensmij gewoon een troll. Vooral als je jezelf JihadiJohn noemt.
De veiligheidsdiensten wel ja, maar als je in de provincie woont valt dat ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iedereen kan heel stoer roepen dat ze niet bang zijn maar ik weet zeker dat iedereen op dit moment wel extra alert is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |