Ik heb het idee dat er nog wel wat arrestaties gaan volgen, dit heeft planning vereist, wapenvoorzieningen, etc.... De vraag is of dat binnen de Franse grenzen heeft plaatsgevonden of daarbuiten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Van wat ik heb gehoord is dat eventuele andere betrokkenen nog wordt onderzocht en gespeculeerd, geen feitelijke kennis of links naar?
op zolder ook goed?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:27 schreef Janneke141 het volgende:
Als je nu niet naar Parijs durft vanwege deze aanslagen, dan moet je ook niet naar Londen, Berlijn of Rome gaan. Of Amsterdam. Of het Noorder Dierenpark. Eigenlijk moet je jezelf dan gewoon opsluiten in je kelder.
Ja, en dat we een heel stuk aan welvaart in moeten leveren als je alles hermetisch op slot gooit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:25 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dat dit op de lange termijn ophoudt, maar daarvoor is het al te laat.
Wat interesseert jou dat verderquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:27 schreef Janneke141 het volgende:
Als je nu niet naar Parijs durft vanwege deze aanslagen, dan moet je ook niet naar Londen, Berlijn of Rome gaan. Of Amsterdam. Of het Noorder Dierenpark. Eigenlijk moet je jezelf dan gewoon opsluiten in je kelder.
Zolderquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:27 schreef Janneke141 het volgende:
Nooit?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:27 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Frankrijk is sowieso een land dat nooit stabiel is geweest. Een burgeroorlog is er zo aangewakkerd.
In Vault 111.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:27 schreef Janneke141 het volgende:
Te laat, ben net nog even naar de supermarkt geweest, het bier was bijna op.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:27 schreef Janneke141 het volgende:
twitter:ADnl twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 15:28:33Vlucht AF1741 van Air France richting Parijs op Schiphol aan grond gehouden, mogelijk vanwege dreigtweet https://t.co/m0ASALBgA0 reageer retweet
New York is een zandbak?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Terroristen kunnen ook gewoon op het vliegtuig stappen vanuit een of andere zandbak. Zie 9/11.
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Te laat, ben net nog even naar de supermarkt geweest, het bier was bijna op.
Een andere uitkomst kan ik mij ook niet voorstellen idd. Werkloze losers zouden dit niet zo goed hebben kunnen uitvoeren zonder de nodige voorbereidingen en hulp.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er nog wel wat arrestaties gaan volgen, dit heeft planning vereist, wapenvoorzieningen, etc.... De vraag is of dat binnen de Franse grenzen heeft plaatsgevonden of daarbuiten.
Ja echt he fluitje van een centquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:27 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Frankrijk is sowieso een land dat nooit stabiel is geweest. Een burgeroorlog is er zo aangewakkerd.
Wil jij al die nucleaire rommel met al die wind in je bakkes hebben?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:29 schreef Ingolstadt het volgende:
Atoombommetje op dat hele IS lijkt me geen slecht plan trouwens.
Jij snapt hemquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:29 schreef MaJo het volgende:
Moet je je laten leiden door angst? Nee. Gebeurt dit wel? Natuurlijk. Wat dat betreft hebben de daders wel bereikt wat ze wilden bereiken: het zaaien van angst.
Ehm...jawel, aangezien de daders waarschijnlijk in ons midden woonden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:29 schreef Ingolstadt het volgende:
Atoombommetje op dat hele IS lijkt me geen slecht plan trouwens.
De dreigtweet in kwestiequote:Op zaterdag 14 november 2015 15:29 schreef Infection het volgende:
twitter:ADnl twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 15:28:33Vlucht AF1741 van Air France richting Parijs op Schiphol aan grond gehouden, mogelijk vanwege dreigtweet https://t.co/m0ASALBgA0 reageer retweet
Wie zou hem volgen, en komop een ei als profielfoto, echt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:30 schreef Starm het volgende:
[..]
De dreigtweet in kwestie
[ afbeelding ]
Het zijn maar wat woorden. Veel zal er niet gaan veranderen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:30 schreef Elfletterig het volgende:
Er waren eerst 120 doden in Frankrijk voor nodig, maar Rutte heeft dan eindelijk ook min of meer gezegd dat we in oorlog zijn met IS. Ieder weldenkend mens wist dat natuurlijk allang. Fijn dat het nu ook tot de regering is doorgedrongen.
Speciaal een account aangemaakt om dat te kunnen twitteren.. meneertjes IP is opgevraagd bij Twitter en krijgt zo iemand op de koffiequote:Op zaterdag 14 november 2015 15:30 schreef Starm het volgende:
[..]
De dreigtweet in kwestie
[ afbeelding ]
Valt ook wel meequote:Op zaterdag 14 november 2015 15:30 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Wil jij al die nucleaire rommel met al die wind in je bakkes hebben?
Oh, joy.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:30 schreef Starm het volgende:
[..]
De dreigtweet in kwestie
[ afbeelding ]
Als je nu naar de VS vliegt, waarvandaan dan ook, zul je niet zo snel meer een wapen kunnen meenemen, of een cockpit kunnen binnenstormen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Terroristen kunnen ook gewoon op het vliegtuig stappen vanuit een of andere zandbak. Zie 9/11.
Dit soort aanslagen gebeuren niet zonder goede voorbereiding. Ik bedoel, het zijn niet de hoge heren bij IS die zelfmoordaanslagen plegen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een andere uitkomst kan ik mij ook niet voorstellen idd. Werkloze losers zouden dit niet zo goed hebben kunnen uitvoeren zonder de nodige voorbereidingen en hulp.
Hoax. JihadiJohn is nu doodquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:30 schreef Starm het volgende:
[..]
De dreigtweet in kwestie
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |