Volgende ronde nieuwe kansen, altijd prijs.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:00 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Valt mee. Wilde enkel dit in de OP zetten:
[ afbeelding ]
Dan is het niet zo erg dat TS je topic steelt. Had bijna het CIDI gebeld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:00 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Valt mee. Wilde enkel dit in de OP zetten:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan is het niet zo erg dat TS je topic steelt. Had bijna het CIDI gebeld.
Het is niet netjes.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:01 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Volgende ronde nieuwe kansen, altijd prijs.
Ik doe ook eens een keer iets met nuance.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:33 schreef Euribob het volgende:
Ok, nooit meer een post voor revisie open laten staan, voor je het weet heeft Pokkelmans hem gejat.
Dit is mijn manifestatie om het racistische kenmerk van de zwarte pieten aan te tonen.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik doe ook eens een keer iets met nuance.
Wat?quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dit is mijn manifestatie om het racistische kenmerk van de zwarte pieten aan te tonen.
Waarom werk jij wl? Misschien een betere vraag. Je kan de werkdruk totaal niet handelen.quote:
Verkapte klacht over mijn beperkte beschikbaarheid voor boksen & bieren dit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarom werk jij wl? Misschien een betere vraag. Je kan de werkdruk totaal niet handelen.
Niet wanneer je studeert man.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Verkapte klacht over mijn beperkte beschikbaarheid voor boksen & bieren dit.
En werken is goed, dat zou iedereen moeten doen.
Haha. Hahaha. Hahahahahaha.quote:
En dan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:42 schreef GSbrder het volgende:
Een beetje intelligente student kan z'n studie in 20-30 uur per week proppen.
"Werken" is voor mij een volledige werkweek van minimaal 30 uur. Bijbaantjes reken ik, vanzelfsprekend, niet mee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:42 schreef GSbrder het volgende:
Andere dingen doen. Beetje werken, beetje sporten, tweede studie zoeken, wat bestuurs- of commissiewerk.quote:
30 uur is geen volle werkweek.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
"Werken" is voor mij een volledige werkweek van minimaal 30 uur. Bijbaantjes reken ik, vanzelfsprekend, niet mee.
Euri heeft daarnaast natuurlijk ook veel extra werk van het doen van z'n eigen huishouden, boodschappen, koken, winkelen etc. natuurlijk. Zit ook tijd in.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:42 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind dat allesbehalve vanzelfsprekend. Wat zit je toch weer slecht te formuleren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
"Werken" is voor mij een volledige werkweek van minimaal 30 uur. Bijbaantjes reken ik, vanzelfsprekend, niet mee.
Euri moet gewoon een meisje zoeken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Euri heeft daarnaast natuurlijk ook veel extra werk van het doen van z'n eigen huishouden, boodschappen, koken, winkelen etc. natuurlijk. Zit ook tijd in.
Alles tot 30 uur wordt bij Bob niet uitbetaald, want dan zegt de baas "Hallo, die eerste dertig uur reken ik vanzelfsprekend niet mee".quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind dat allesbehalve vanzelfsprekend. Wat zit je toch weer slecht te formuleren.
Je mag van een academisch student toch wel enige vorm van schrijfvaardigheid verwachten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alles tot 30 uur wordt bij Bob niet uitbetaald, want dan zegt de baas "Hallo, die eerste dertig uur reken ik vanzelfsprekend niet mee".
Geen idee, moest altijd in het Engels.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je mag van een academisch student toch wel enige vorm van schrijfvaardigheid verwachten.
Dat advies geldt natuurlijk voor al die bruinwerkers hier.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Euri moet gewoon een meisje zoeken.
Omdat het van die types zijn die minimaal 4 uur vrije tijd en 12 uur slaap per dag nodig hebben.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:51 schreef Kaas- het volgende:
Ik vraag me wel af why the fuck sommige uitgestudeerde mensen gewoon een uurtje of 24 per week gaan werken. Dat is zelfs naast een fulltime alfa- of gammastudie al prima vol te houden en kan je er nog steeds prima een uitgebreid sport- en sociaal leven naast hebben.
Als je moet Fok!ken buiten werktijd tikt het al vrij snel hard aan natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:51 schreef Kaas- het volgende:
Ik vraag me wel af why the fuck sommige uitgestudeerde mensen gewoon een uurtje of 24 per week gaan werken. Dat is zelfs naast een fulltime alfa- of gammastudie al prima vol te houden en kan je er nog steeds prima een uitgebreid sport- en sociaal leven naast hebben.
Nou ja, zorgt natuurlijk wel voor een grotere kans op SOA's onder hetero's.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat advies geldt natuurlijk voor al die bruinwerkers hier.
IT'ers doen ook geen echt werk natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:52 schreef Kaas- het volgende:
Tem is een goed voorbeeld van hoe het moet: die werkt, studeert, zorgt voor kinderen, gaat uit en duikt af en toe op z'n vrouwtje. Allemaal in een week.
Je hebt dan elke week echt een oceaan aan uren waarin je gewoon letterlijk niets doet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat het van die types zijn die minimaal 4 uur vrije tijd en 12 uur slaap per dag nodig hebben.
Zo'n jongen of meisje dat al "druk" voelt wanneer zijn/haar baas vraagt of iets over twee weken af kan.
Dat is waar. Beter ga je gewoon de hele dag een beetje lullen over marketing en pr en zo, dat is pas echt werk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
IT'ers doen ook geen echt werk natuurlijk.
Vrij duur ook. Behalve slapen dan, vrije tijd kost geld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt dan elke week echt een oceaan aan uren waarin je gewoon letterlijk niets doet.
Daar hoor ik ook wel bij. Lekker rustig aan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:51 schreef Kaas- het volgende:
Zeker. En eigen grond.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:54 schreef eriksd het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)erstraat-24-k/fotos/
Leuk huis.
Vrije tijd kan ook heel waardevol zijn, maar is het vaak niet als je veel vrij bent.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrij duur ook. Behalve slapen dan, vrije tijd kost geld.
Maarja, mijn volgende huis moet meer dan 100m zijn.quote:
Waarom meer dan 100 m2?quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maarja, mijn volgende huis moet meer dan 100m zijn.
Maar dat zien we over 5 jaar wel.
Welnee. Lekker veel spulletjes verzamelen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:58 schreef Kaas- het volgende:
>100 m2, helemaal voor jezelf, verdwaal je dan niet?
Was je niet van plan naar Haarlem te verhuizen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welnee. Lekker veel spulletjes verzamelen.
Je moet al die jaren '80 platen toch ergens kwijt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welnee. Lekker veel spulletjes verzamelen.
Afvalbakken hoeven doorgaans niet zoveel ruimte in te nemen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je moet al die jaren '80 platen toch ergens kwijt.
Vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je mag van een academisch student toch wel enige vorm van schrijfvaardigheid verwachten.
Die Fransen krijg je niet klein.quote:
Was wel van een tijdje geleden.quote:
13 januari. Voortschrijdend inzicht wel.quote:
Geen buiten en een kleine lelijke keuken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:54 schreef eriksd het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)erstraat-24-k/fotos/
Leuk huis.
En open, bovendien. Lijkt mij nou echt helemaal niks.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen buiten en een kleine lelijke keuken.
Is die hut van je al gekocht?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
En open, bovendien. Lijkt mij nou echt helemaal niks.
De bouw van de woningen bij voormalig PI Noordsingel worden ook uitgesteld door funderingsgebreken.quote:
Raar dat mensen zo bang kunnen zijn. Ik mag toch hopen dat het in Nederland eenvoudiger is om mensen met kwalijke plannen op te sporen en in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Een vriend van mij wil vandaag niet afspreken op openbare plekken in Amsterdam.
Normaal zou ik hem uitlachen, maar ja, vind het nog steeds wel belachelijk. Kleine kans lijkt me.
Misschien pleinvrees?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Normaal zou ik hem uitlachen, maar ja, vind het nog steeds wel belachelijk. Kleine kans lijkt me.
Nee, dat is het niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar dat mensen zo bang kunnen zijn. Ik mag toch hopen dat het in Nederland eenvoudiger is om mensen met kwalijke plannen op te sporen en in de gaten te houden.
Naja, daar is in het verleden voldoende mee geblunderd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar dat mensen zo bang kunnen zijn. Ik mag toch hopen dat het in Nederland eenvoudiger is om mensen met kwalijke plannen op te sporen en in de gaten te houden.
Ja, er moet hier ook funderingsherstel plaatsvinden. Onderbuurman schijnt akkoord te zijn, maar dat moet nog allemaal zwart-op-wit e.d., voordat er berhaupt een bod kan worden uitgebracht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:26 schreef Tem het volgende:
[..]
De bouw van de woningen bij voormalig PI Noordsingel worden ook uitgesteld door funderingsgebreken.
Nee, wij hebben gewoon alleen maar lieve mensen. Die doen zoiets niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Makkelijker dan in Frankrijk, las ik vandaag. De moslimgemeenschap is meer aangepast (we hebben geen ondoordringbare banlieus) en daardoor is er meer zicht op mensen die ontsporen.quote:
Afgezien daarvan is de risico-inschatting weinig rationeel.quote:
Belangrijk dus, dat Guido in de gaten houdt of er niemand in zijn omgeving ontspoort.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Makkelijker dan in Frankrijk, las ik vandaag. De moslimgemeenschap is meer aangepast (we hebben geen ondoordringbare banlieus) en daardoor is er meer zicht op mensen die ontsporen.
Waterdicht wordt het nooit, maar ik heb wel vertrouwen in onze veiligheidsdiensten en moslimgemeenschap. Moslims in Nederland hebben er geen belang bij dat Mohamed of Seiki ontspoort.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Naja, daar is in het verleden voldoende mee geblunderd.
Kop van zuid toch?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:29 schreef GSbrder het volgende:
Ik wil wel zo'n appartement in de nieuwe 200m+ in Rotterdam.
Dat zeg ik niet. Ik bedoel dat er meer zicht op is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, wij hebben gewoon alleen maar lieve mensen. Die doen zoiets niet.
Twee allochtonen die samenscholen in de openbare ruimte, dat gaat natuurlijk op zeker aandacht van de autoriteiten uitlokken.quote:
Zelfs als een terroristische aanslag plaatsvind in de stad waar je je bevind is de kans nog steeds uitermate laag dat je daar ook betrokken bij raakt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik weet niet of de moslimgemeenschap daar echt wat aan zou kunnen doen. Mensen die radicaliseren zijn over het algemeen lastig op andere gedachten te brengen en verdwijnen anonimiteit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Waterdicht wordt het nooit, maar ik heb wel vertrouwen in onze veiligheidsdiensten en moslimgemeenschap. Moslims in Nederland hebben er geen belang bij dat Mohamed of Seiki ontspoort.
Krijgen er ander groen voor terug op de binnenrotte!quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:33 schreef Euribob het volgende:
Ergens wel jammer dat het grasveldje naast de Markthal er straks ook aan moet geloven.
De Zalmhaventoren komt aan de andere kant van de Erasmusbrug, toch?quote:
Ik weet niet wat er wordt gedaan aan mensen die radicaliseren, anders dan goed in de gaten houden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik weet niet of de moslimgemeenschap daar echt wat aan zou kunnen doen. Mensen die radicaliseren zijn over het algemeen lastig op andere gedachten te brengen en verdwijnen anonimiteit.
Ohja ik zie het. Dat ligt inderdaad aan de andere kant.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Zalmhaventoren komt aan de andere kant van de Erasmusbrug, toch?
Ja, klopt. Maar er komt naar alle waarschijnlijkheid een tweetal woontorens voor in de plaats. Krijgt het plein toch een minder weids gevoel van.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Krijgen er ander groen voor terug op de binnenrotte!
Vind ik ook wel, net als dat grote megalomane kunstdepot wat ze naast Boijmans willen gaan bouwen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar er komt naar alle waarschijnlijkheid een tweetal woontorens voor in de plaats. Krijgt het plein toch een minder weids gevoel van.
Plaatsvindtquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:32 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Zelfs als een terroristische aanslag plaatsvind in de stad waar je je bevind is de kans nog steeds uitermate laag dat je daar ook betrokken bij raakt.
In Parijs bevonden zich gisteren minsten 2,25 miljoen mensen. In het ergste geval zijn 200 mensen overleden door de aanval.
Alle homo's zwemmen in het waterquote:
Ik vind al die dingen wel mooi eigenlijk. En waar wil je anders nog wat mensen laten wonen in het centrum? Wordt het ook weer wat levendiger van; je kan op elke willekeurige doordeweekse avond dwars door het centrum fietsen (Koopgoot en zo) en geen enkel mens tegenkomen. Dat vind ik echt bizar in zo'n stad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Vind ik ook wel, net als dat grote megalomane kunstdepot wat ze naast Boijmans willen gaan bouwen.
O gaat die weg?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:33 schreef Euribob het volgende:
Ergens wel jammer dat het grasveldje naast de Markthal er straks ook aan moet geloven.
De niet-moslims ook niet echt overigens.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik denk dat de Franse moslimgemeenschap ook niet echt baat heeft bij ontspoorde jongeren.
Gewoon een omgekeerde Markthal bovenop de huidige Markthal zetten. Kom je ook aan je woningen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind al die dingen wel mooi eigenlijk. En waar wil je anders nog wat mensen laten wonen in het centrum? Wordt het ook weer wat levendiger van; je kan op elke willekeurige doordeweekse avond dwars door het centrum fietsen (Koopgoot en zo) en geen enkel mens tegenkomen. Dat vind ik echt bizar in zo'n stad.
Zijn toch genoeg woningen daar bij de Binnenrotte?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind al die dingen wel mooi eigenlijk. En waar wil je anders nog wat mensen laten wonen in het centrum? Wordt het ook weer wat levendiger van; je kan op elke willekeurige doordeweekse avond dwars door het centrum fietsen (Koopgoot en zo) en geen enkel mens tegenkomen. Dat vind ik echt bizar in zo'n stad.
Dat handje vol mensen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Zijn toch genoeg woningen daar bij de Binnenrotte?
In de banlieus zijn veel mensen vervreemd van de Franse samenleving. Mensen daar zullen ontspoorden mogelijk niet zo snel melden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik denk dat de Franse moslimgemeenschap ook niet echt baat heeft bij ontspoorde jongeren.
Nee, ben serieus (hoewel dat handje vol er meer op sloeg dat ook met dat gedeelte het allemaal nog steeds niks voorstelt op het centrum als geheel).quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Zit je nou te trollen? Barst daar echt van de woningen hoor.
En al die zooi die aan de westersingel is gebouwd dan? Laurenskwartier, al die woningen direct aan de binnenrotte, woningen op de meent, hoogtraat etc etc.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:45 schreef Kaas- het volgende:
Er wonen 30.000 mensen in het hartje centrum.![]()
In Harderwijk-centrum ook, zeg maar.
Is allemaal wel zo, maar groot gedeelte van het centrum woont tegelijkertijd gewoon letterlijk niemand. Complete spookstraten heb je er in de avond terwijl je dan zo centraal staat als maar kan. Dat is in Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Groningen etc. allemaal niet zo; die hebben gewoon een levendige binnenstad. Enige wijze waarop Rotterdam dat ook kan krijgen is door meer inwoners in het centrum te hebben ipv die schamele 30.000. Dat is echt bizar laag voor een grote stad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:48 schreef Tem het volgende:
[..]
En al die zooi die aan de westersingel is gebouwd dan? Laurenskwartier, al die woningen direct aan de binnenrotte, woningen op de meent, hoogtraat etc etc.
Zijn dat recente cijfers of heb je nog steeds je info uit wikipedia op basis van 2010?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is allemaal wel zo, maar groot gedeelte van het centrum woont tegelijkertijd gewoon letterlijk niemand. Complete spookstraten heb je er in de avond terwijl je dan zo centraal staat als maar kan. Dat is in Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Groningen etc. allemaal niet zo; die hebben gewoon een levendige binnenstad. Enige wijze waarop Rotterdam dat ook kan krijgen is door meer inwoners in het centrum te hebben ipv die schamele 30.000. Dat is echt bizar laag voor een grote stad.
Nee klopt, al die woontorens brengen de levendigheid echt niet terug op straat. Iedereen blijft dan in zijn vierkant. Rotterdam heeft natuurlijk geen historische binnenstad meer.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:51 schreef Euribob het volgende:
Nu is Centrum sowieso niet echt een plek waar je lekker voor je huisje buiten gaat zitten, maar dat ga je met wat extra woontorens mijn inziens niet oplossen.
Ik zag cijfers van 2012 van het CBS, dan is het nog steeds 30.000 en een paar honderd. Huidige wethouder binnenstad is lekker bezig maar al zou het nu met 20% gestegen zijn is het nog erg mager.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Zijn dat recente cijfers of heb je nog steeds je info uit wikipedia op basis van 2010?
Ik vind het wel lekker rustig zo.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zag cijfers van 2012 van het CBS, dan is het nog steeds 30.000 en een paar honderd. Huidige wethouder binnenstad is lekker bezig maar al zou het nu met 20% gestegen zijn is het nog erg mager.
Niemand maar dan ook niemand heeft daar baat bij.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
Moet dat? Zit hier prima.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk al van plan om naar Spijkenisse te verhuizen?
Islamitische staat wel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:57 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Niemand maar dan ook niemand heeft daar baat bij.
Ja, zo kan je het opzich ook prima zien.quote:
Spelen nu op het dak en de stoep.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Kunnen je kinderen in de tuin spelen.
Gewoon de WdW aflopen, lijkt me?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het opzich ook prima zien.Maar ik vind het altijd maar gnant als ik vrienden van buitenaf rondleid door wereldstad Rotterdam en ze dan terecht opmerken dat er 's avonds gewoon nergens mensen op straat zijn en je praktisch nergens (een concentratie van) horeca hebt dat een beetje gezellig en lang open is. Stappen is gewoon echt heel kut, tenzij je hier al een tijdje woont en exact weet waar de goede speciaalbiercafe's verspreid zitten over een fietsroute van 10 km door de stad.
Witte de With en de Binnenweg zijn echt ontzettend druk en gezellig in de zomer. Oude haven ook wel als je van dat soort type mensen houdt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het opzich ook prima zien.Maar ik vind het altijd maar gnant als ik vrienden van buitenaf rondleid door wereldstad Rotterdam en ze dan terecht opmerken dat er 's avonds gewoon nergens mensen op straat zijn en je praktisch nergens (een concentratie van) horeca hebt dat een beetje gezellig en lang open is. Stappen is gewoon echt heel kut, tenzij je hier al een tijdje woont en exact weet waar de goede speciaalbiercafe's verspreid zitten over een fietsroute van 10 km door de stad.
Hele leuke straat hoor, daar niet van, maar kom op: 1 zo'n straatje op bijna 2 km lopen van CS met voornamelijk restaurants en daarnaast enkele goedlopende bars en een enorme kutdiscotheek als 'het' grote uithangbord van je nachtleven is echt gewoon belabberd als grote stad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon de WdW aflopen, lijkt me?
En ik maar denken dat je zo van Rotterdam hield.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hele leuke straat hoor, daar niet van, maar kom op: 1 zo'n straatje op bijna 2 km lopen van CS met voornamelijk restaurants en daarnaast enkele goedlopende bars en een enorme kutdiscotheek als 'het' grote uithangbord van je nachtleven is echt gewoon belabberd als grote stad.
Hehequote:Op zaterdag 14 november 2015 16:05 schreef Tem het volgende:
Dan blijf je toch lekker weg man!!! Kaas, ontzettende kuttekop.
Lees de post boven je eens, Gerrit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je zo van Rotterdam hield.
"Ik ben geen racist, maarrrr..."quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lees de post boven je eens, Gerrit.
Als D66-adept moet je dan gewoon in Den Haag zitten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:07 schreef Tem het volgende:
Na je afstuderen moet je gewoon keihard werken in Rotterdam. Niet meer iedere nacht in de kroeg hangen.
...toch snap ik wel dat Brabanders terecht klappen krijgen wanneer ze in Rotterdam zijn."quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
"Ik ben geen racist, maarrrr..."
Genoeg toeristen die het 's nachts levendig houden in ieder geval.quote:
Jij ziet Rotterdam enkel vanuit de metro jonge.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Genoeg toeristen die het 's nachts levendig houden in ieder geval.
Ik loop vrij veel door Rotterdam, laatst nog toen iemand besloot een hartaanval te krijgen in de metro.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij ziet Rotterdam enkel vanuit de metro jonge.
Jawel, daar heb je tenminste een fatsoenlijke gayscene.quote:
Noem je donkere mensen nu kak?quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:12 schreef robin007bond het volgende:
Godsamme niet weer die kakbanners.
In Zeeland schijnt dat nog acceptabel te zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Noem je donkere mensen nu kak?
Abbo nemen -> problem solved.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:12 schreef robin007bond het volgende:
Leuke PI heb je Robin.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:12 schreef robin007bond het volgende:
Wij - wij Rotterdammers zeg maar, dus niet inclusief jijquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jawel, daar heb je tenminste een fatsoenlijke gayscene.
Maar fgoed ook, D66-ers krijgen een spontaan orgasme van dergelijke projecten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:20 schreef Kaas- het volgende:
Kut, kan ik natuurlijk weer niet zien op de telefoon.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:19 schreef Reya het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Revolutionair, inderdaad.
SoDoSoPa is al weer helemaal verpauperd, Shi Tpa town is nu de place to be in South Park.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:19 schreef Euribob het volgende:
Kaas heeft natuurlijk liever dat Rotterdam vol met dit soort projectjes komt te staan.
Moest de aflevering nog zien, wel typisch weer.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
SoDoSoPa is al weer helemaal verpauperd, Shi Tpa town is nu de place to be in South Park.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:24 schreef Kaas- het volgende:
Southpark boeit me eigenlijk plotseling niet zoveel meer. Is dat nieuwe seizoen een beetje leuk dan?
Gedempte Zalmhaven inderdaad. Mooi project, had er naar mijn idee echter al 10 jaar moeten staan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Zalmhaventoren komt aan de andere kant van de Erasmusbrug, toch?
Ik heb hier al eens geschreven over gebrek aan winkels en restaurants op de Coolsingel als reactie op het in mijn ogen slechte plan om de Coolsingel te vergroenen, maar dat verhaal kreeg maar weinig bijval, ook van jou niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe gaan inwoners voor levendigheid zorgen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:51 schreef Kaas- het volgende:
Is allemaal wel zo, maar groot gedeelte van het centrum woont tegelijkertijd gewoon letterlijk niemand. Complete spookstraten heb je er in de avond terwijl je dan zo centraal staat als maar kan. Dat is in Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Groningen etc. allemaal niet zo; die hebben gewoon een levendige binnenstad. Enige wijze waarop Rotterdam dat ook kan krijgen is door meer inwoners in het centrum te hebben ipv die schamele 30.000. Dat is echt bizar laag voor een grote stad.
Beetje jammer dat het een voortbouwend verhaal is. Je kan niet meer zomaar afzonderlijke afleveringen (terug) gaan kijken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:24 schreef Kaas- het volgende:
Southpark boeit me eigenlijk plotseling niet zoveel meer. Is dat nieuwe seizoen een beetje leuk dan?
Daarom: kantoorruimte.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoe gaan inwoners voor levendigheid zorgen?
Je het is allemaal een rechts complot natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Een vluchtelingenpaspoort meenemen tijdens een aanslag en veel mensen wijzen naar vluchtelingen
Dat is jammer inderdaad, maar ik vind het ook wel weer een leuke twist. De satire is ook wel een stuk subtieler in dit seizoen. Ik verwacht nog wel een explosie van politiek incorrectheid aan het eind van het seizoen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het een voortbouwend verhaal is. Je kan niet meer zomaar afzonderlijke afleveringen (terug) gaan kijken.
huh?quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je het is allemaal een rechts complot natuurlijk.
Nee, dat staat na 18 uur nagenoeg leeg.quote:
Eindelijk het bewijs waar Geertje op wacht.quote:Een van de mogelijke daders van de aanslagen in Parijs vrijdagavond is in oktober in Griekenland geregistreerd.
[..]
Volgens de minister werd de houder van het Syrische paspoort dat werd gevonden bij het lichaam van een van de daders, op 3 oktober geregistreerd op het eiland Leros.
Polonaise op de PVV-burelen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:20 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Eindelijk het bewijs waar Geertje op wacht.
Schokkend, of niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:21 schreef Reya het volgende:
Slecht nieuws voor jullie: ik ben niet opgepakt.
Wel vreemd om een fez te dragen als je door de autochtoniteitstest tracht te geraken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:25 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Schokkend, of niet.
[ afbeelding ]
Om aan te tonen dat een goede huidskleur alles betekent.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Wel vreemd om een fez te dragen als je door de autochtoniteitstest tracht te geraken.
Wat een beunhazen.quote:Al heel de dag circuleren er geruchten dat er een Belgische link is met de aanslagen. RTL meldde dat in de wagen van n van de terroristen een parkeerticket uit Molenbeek zou zijn teruggevonden.
Lekker belgisch ook.quote:
Ja, anders krijg je natte voeten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gedempte Zalmhaven inderdaad. Mooi project, had er naar mijn idee echter al 10 jaar moeten staan.
Gewoon selectief lezen. Ik beperk me tot de kranten nationaal en internationaal.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:56 schreef robin007bond het volgende:
De stupiditeit op internet neemt ernstige vormen aan vandaag.
Je leest elders op internet geen reacties?quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon selectief lezen. Ik beperk me tot de kranten nationaal en internationaal.
Ik sla bepaalde delen over, inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je leest elders op internet geen reacties?Zoals op FOK!?
Maar dat is soms inderdaad beter.
Ik lees de kranten op Facebook, daarin heb ik nog geen gekke dingen gezien. En mijn Facebookvrienden houden het ook rustig; men is geschrokken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gisteren wel veel in het topic gelezen in NWS maar die laat ik nu ook links liggen. Ik mis een beetje een wat beschouwender en analyserend topic. Voor de rest heb ik geen social media als twitter of facebook, wel zo rustig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi dat je dat niet hebt ervaren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees de kranten op Facebook, daarin heb ik nog geen gekke dingen gezien. En mijn Facebookvrienden houden het ook rustig; men is geschrokken.
Gebeurtenissen als deze maken altijd het gekste in mensen wakker. En ik bespeur ook aan mezelf dat mijn mening over islam aan het kantelen is. Stond een goed stukje over in de Volkskrant door een jongerenimam.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi dat je dat niet hebt ervaren.
Ik keek in een niet nader te noemen topic op een niet nader te noemen subforum. Toen veranderde mijn gezicht in de PI van deze post.
Ik eigenlijk ook wel, maar ik ben bang dat Fok! daarvoor niet de plek (meer) is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:02 schreef Tem het volgende:
Ik mis een beetje een wat beschouwender en analyserend topic.
Die zijn niet onverwacht. Die gaan bij mij het ene oog in en het andere weer uit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zag zeer sterke reacties voorbijkomen, varirend van 'alle moslims het land uit' tot 'we moeten de islam de oorlog verklaren'.
Dat is waar...quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Gebeurtenissen als deze maken altijd het gekste in mensen wakker. En ik bespeur ook aan mezelf dat mijn mening over islam aan het kantelen is. Stond een goed stukje over in de Volkskrant door een jongerenimam.
Ze willen een excuus om hun haat te kunnen spuien. Geschiedenis herhaalt zich en de meest treurige bekrompen tokkies trappen er altijd weer in.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:18 schreef Janneke141 het volgende:
reageren ze niet, dan is het niet goed. Reageren ze wel, dan liegen ze. Wat wil je dan?
Tnx. Zal hem eens lezen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)b61e8b02c73068458366
Schei gauw uit, enige dat ik ooit heb gezegd is dat ik het oneens was met dat jij van de Coolsingel een 1000-baans autosnelweg wil maken waar voetgangers niet welkom zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb hier al eens geschreven over gebrek aan winkels en restaurants op de Coolsingel als reactie op het in mijn ogen slechte plan om de Coolsingel te vergroenen, maar dat verhaal kreeg maar weinig bijval, ook van jou niet.
Gewoon autoverkeer weren van de Coolsingel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Schei gauw uit, enige dat ik ooit heb gezegd is dat ik het oneens was met dat jij van de Coolsingel een 1000-baans autosnelweg wil maken waar voetgangers niet welkom zijn.
Dat zou je mij als econoom toch moeten kunnen uitleggen ipv ernaar te vragen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoe gaan inwoners voor levendigheid zorgen?
Ah, even de glazen bol erbij pakken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zou je mij als econoom toch moeten kunnen uitleggen ipv ernaar te vragen.
Goed stuk en knap dat hij zich zo durft uit te spreken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)b61e8b02c73068458366
Elke dag zo'n Heiden6 of Paper_Tiger die met rare blogjes komt op Facebook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Gisteren wel veel in het topic gelezen in NWS maar die laat ik nu ook links liggen. Ik mis een beetje een wat beschouwender en analyserend topic. Voor de rest heb ik geen social media als twitter of facebook, wel zo rustig.
Precies dit, lekker mijden die plek. Ik ga me dan enkel enorm frustreren over die xenofobe circle jerk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:03 schreef Disana het volgende:
NWS lees ik hierover niet. Ik kan wel raden hoe het daar aan toegaat.
Goed idee. Soms doen ze mijn bloed echt laten koken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Precies dit, lekker mijden die plek. Ik ga me dan enkel enorm frustreren over die xenofobe circle jerk.
Zou ik prima vinden. Lekker dichtgooien met winkels, horeca, groen en fietspaadjes. En de tram, dat mag ook nog wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon autoverkeer weren van de Coolsingel.
Uhm, dat is niet echt economisch vakgebied.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zou je mij als econoom toch moeten kunnen uitleggen ipv ernaar te vragen.
Amsterdam dus.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou ik prima vinden. Lekker dichtgooien met winkels, horeca, groen en fietspaadjes. En de tram, dat mag ook nog wel natuurlijk.
Ah, je hebt het gelezen. Ik wou het opslaan, niet postenquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goed stuk en knap dat hij zich zo durft uit te spreken.
Haha, grappig dat je hem per ongeluk hebt gepost. In ieder geluk bij een ongeluk, want zo heb ik hem kunnen lezen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, je hebt het gelezen. Ik wou het opslaan, niet posten
Ja, het is een stap voorwaarts in de omgang met elkaar.
Daar heb ik ook geen trek in. Wel vind ik het spijtig dat het steeds daarin uitmondt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Precies dit, lekker mijden die plek. Ik ga me dan enkel enorm frustreren over die xenofobe circle jerk.
Wat ik hier aan toe wil voegen trouwens:quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Godver, lees ik dit echt? Pijn aan m'n ogen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Uhm, dat is niet echt economisch vakgebied.
Verantwoorden niet, maar uitspreken zo langzamerhand misschien wel. Je kunt gewoon niet meer de andere kant op kijken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, grappig dat je hem per ongeluk hebt gepost. In ieder geluk bij een ongeluk, want zo heb ik hem kunnen lezen.
Maar inderdaad, een goede zet van hem. Aan de andere kant vind ik niet dat iedere moslim zich zou moeten verantwoorden, aan de andere kant zet het wel een goede boodschap neer.
Gewoon accepteren dat een boel mensen achterlijk zijn en dat je lekker veel beter bent dan dat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen trek in. Wel vind ik het spijtig dat het steeds daarin uitmondt.
Ik heb respect voor iedereen die dat doet. Zelf ben ik de verwensingen lang geleden zat geworden toen het nog alleen over moslims ging.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat ik hier aan toe wil voegen trouwens:
Als niemand er iets tegen doet blijft het ook een xenofobe circlejerk. Daarom laat ik graag een ander geluid horen.
Hulde. Vind ik veel te veel tijd en irritatie kosten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat ik hier aan toe wil voegen trouwens:
Als niemand er iets tegen doet blijft het ook een xenofobe circlejerk. Daarom laat ik graag een ander geluid horen.
Soms kost het best inzet om het hoofd helder te houden en je niet over te geven aan ongenuanceerde woede.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon accepteren dat een boel mensen achterlijk zijn en dat je lekker veel beter bent dan dat.
Huilen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Godver, lees ik dit echt? Pijn aan m'n ogen.
Maar jij discussieert toch berhaupt niet? Ook niet als het over minder emotionele onderwerpen gaat dan terrorisme en islam en zo.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms kost het best inzet om het hoofd helder te houden en je niet over te geven aan ongenuanceerde woede.
Herkenbaar. Damn, soms wil ik ze echt de huid volschelden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms kost het best inzet om het hoofd helder te houden en je niet over te geven aan ongenuanceerde woede.
Welke scheldwoorden gebruik jij eigenlijk als je boos bent?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Herkenbaar. Damn, soms wil ik ze echt de huid volschelden.
Ik ben heel actief geweest in NWS in de tijd van de vele moslimtopics. Vandaar ook dat timmmmm me voor de FP vroeg. Maar ik ben inderdaad discussiemoe; mijn mening verandert toch nietsquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar jij discussieert toch berhaupt niet? Ook niet als het over minder emotionele onderwerpen gaat dan terrorisme en islam en zo.
Potverdikkie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welke scheldwoorden gebruik jij eigenlijk als je boos bent?
Dat, maar ook: altijd weer die moslims.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Herkenbaar. Damn, soms wil ik ze echt de huid volschelden.
Oeh lastig. Eigenlijk heb ik aan flinke zelfcensuur gedaan waardoor ik het ergste niet meer zeg.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welke scheldwoorden gebruik jij eigenlijk als je boos bent?
Kan me goed voorstellen dat je op den duur de strijd opgeeft.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben heel actief geweest in NWS in de tijd van de vele moslimtopics. Vandaar ook dat timmmmm me voor de FP vroeg. Maar ik ben inderdaad discussiemoe; mijn mening verandert toch niets
Het zijn natuurlijk de laatste jaren ook gewoon praktisch altijd moslims als er weer eens een aanslag is. Is geen beste pr.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat, maar ook: altijd weer die moslims.
Ja, ik denk dat iedereen zich wel eens op dat soort denkbeelden kan betrappen. Het is de kunst om verder na te denken dan de initile reactie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat, maar ook: altijd weer die moslims.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh lastig. Eigenlijk heb ik aan flinke zelfcensuur gedaan waardoor ik het ergste niet meer zeg.
Tokkie, debiel, godsamme, kak en daar houdt het haast wel bij op. Soms ook een fuck.
En echt als ik onverwacht keihard mijn teen stoot of iets dergelijks komt er wel eens kanker uit.Maar dat is dan echt een primitieve onbewuste reactie. Soms heb ik het op tijd door en kan ik voordat ik kanker zeg het nog snel veranderen in "kak!".
Nee, maar het heeft weinig zin er zo naar te kijken, en bovendien wakker je daarmee de PVV-woede aan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk de laatste jaren ook gewoon praktisch altijd moslims als er weer eens een aanslag is. Is geen beste pr.
Tegelijkertijd vind ik een weerwoord wel wenselijk. Dus prima dat Koos en jij dat geven.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat je op den duur de strijd opgeeft.
Koos en Robin steunen de terroristen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Tegelijkertijd vind ik een weerwoord wel wenselijk. Dus prima dat Koos en jij dat geven.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh lastig. Eigenlijk heb ik aan flinke zelfcensuur gedaan waardoor ik het ergste niet meer zeg.
Tokkie, debiel, godsamme, kak en daar houdt het haast wel bij op. Soms ook een fuck.
En echt als ik onverwacht keihard mijn teen stoot of iets dergelijks komt er wel eens kanker uit.Maar dat is dan echt een primitieve onbewuste reactie. Soms heb ik het op tijd door en kan ik voordat ik kanker zeg het nog snel veranderen in "kak!".
Het is zinloos om zo te denken. Er is al onvrede genoeg.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat iedereen zich wel eens op dat soort denkbeelden kan betrappen. Het is de kunst om verder na te denken dan de initile reactie.
Het is niet alsof wanneer ik naar buiten stap en er bij me in de straat waar ook twee moskeen staan dan tientallen mannen in witte jurken en hoedjes in het Arabisch naar elkaar staan te schreeuwen (praten doen ze niet aan, je moet tegen elkaar schreeuwen lijkt de afspraak te zijn), dat ik dan een feestje ga vieren omdat ik daar zo blij mee ben. Sterker, ik betrap mezelf dan direct op een cynische "godverdomme". Maar die gasten zijn hier nou eenmaal en dan moet je ze lekker hun ding laten doen en vice versa. Al dat gescheld op buitenlanders helpt geen zak en doet onrecht aan de grote meerderheid.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat iedereen zich wel eens op dat soort denkbeelden kan betrappen. Het is de kunst om verder na te denken dan de initile reactie.
Iemand moet het doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:47 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Koos en Robin steunen de terroristen?
Nee, dan moeten we ze goed in de gaten houden opdat ze geen AK47's invoeren en bomgordels maken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar die gasten zijn hier nou eenmaal en dan moet je ze lekker hun ding laten doen en vice versa.
Hoe groot is die meerderheid dan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is niet alsof wanneer ik naar buiten stap en er bij me in de straat waar ook twee moskeen staan dan tientallen mannen in witte jurken en hoedjes in het Arabisch naar elkaar staan te schreeuwen (praten doen ze niet aan, je moet tegen elkaar schreeuwen lijkt de afspraak te zijn), dat ik dan een feestje ga vieren omdat ik daar zo blij mee. Sterker, ik betrap mezelf dan direct op een cynische "godverdomme". Maar die gasten zijn hier nou eenmaal en dan moet je ze lekker hun ding laten doen en vice versa. Al dat gescheld op buitenlanders helpt geen zak en doet onrecht aan de grote meerderheid.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is niet alsof wanneer ik naar buiten stap en er bij me in de straat waar ook twee moskeen staan dan tientallen mannen in witte jurken en hoedjes in het Arabisch naar elkaar staan te schreeuwen (praten doen ze niet aan, je moet tegen elkaar schreeuwen lijkt de afspraak te zijn), dat ik dan een feestje ga vieren omdat ik daar zo blij mee. Sterker, ik betrap mezelf dan direct op een cynische "godverdomme". Maar die gasten zijn hier nou eenmaal en dan moet je ze lekker hun ding laten doen en vice versa. Al dat gescheld op buitenlanders helpt geen zak en doet onrecht aan de grote meerderheid.
Ik ben erg van 'fuck dit' en 'fuck dat'.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik m'n teen stoot schreeuw ik meestal "HERPES!".
Garpje?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik m'n teen stoot schreeuw ik meestal "HERPES!".
Ik beeld het nu uit door m'n handen uit elkaar te houden en te zeggen "zo groot", maar helaas kan je het niet zien.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe groot is die meerderheid dan?
Zo ben ik er niet blij mee als ik twee burka's voorbij mijn lunchroom zie lopen. Ik moet dan moeite doen me niet als vrouw aangesproken te voelen. Het is hun keuze en die zegt niets over mijn zedigheid.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een lunchroom?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo ben ik er niet blij mee als ik twee burka's voorbij mijn lunchroom zie lopen. Ik moet dan moeite doen me niet als vrouw aangesproken te voelen. Het is hun keuze en die zegt niets over mijn zedigheid.
Ik heb er hier in de stad nog nooit n gezien.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:52 schreef Disana het volgende:
Zo ben ik er niet blij mee als ik twee burka's voorbij mijn lunchroom zie lopen.
Ik heb ook een Jumbo en een drogist.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een lunchroom?
Dit is in hartje Groningen. Het zijn er ook echt maar twee en ze zijn altijd samen. Zelfs hun handen, die kinderwagentjes duwen, zijn bedekt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb er hier in de stad nog nooit n gezien.
Moet ik wel bij zeggen dat ik nooit in Hatert kom.
Jij zit in de tram door Crooswijk, vind je het gek.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:58 schreef Kaas- het volgende:
Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik een blanke Nederlander in de tram zag, terwijl ik er tweemaal daags in zit en die trams stampvol zitten. Maar goed, dat is Rotterdam.
Lekker tussen de jihadisten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:58 schreef Kaas- het volgende:
Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik een blanke Nederlander in de tram zag, terwijl ik er tweemaal daags in zit en die trams stampvol zitten. Maar goed, dat is Rotterdam.
Wat dat betreft is er een hemelsbreed verschil tussen Rotterdam en Groningen. En toch, het lijkt mij ook z'n charme te hebben.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:58 schreef Kaas- het volgende:
Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik een blanke Nederlander in de tram zag, terwijl ik er tweemaal daags in zit en die trams stampvol zitten.
Is maar klein gedeelte, wordt niet bepaald anders tijdens de rit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij zit in de tram door Crooswijk, vind je het gek.
Het valt je niet op. Eerste keer dat ik in Rotterdam kwam als 18-jarig pikkie uit Groningen voelde ik me super onveilig in de trams hier, doordat er echt enkel buitenlanders om me heen zaten aan alle kanten en ik die in oost-Groningen nooit tegenkwam. Tosti kwam een keer vanuit het oosten bij me thuis en appte ook vanuit de tram "Jezus, wonen er hier wel Nederlanders?" of iets dergelijks. Nu weet ik niet beter en vind ik het de normaalste zaak van de wereld en verbaas ik me er altijd over dat andere mensen raar opkijken als ze buitenlanders zien. Allemaal perceptie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat dat betreft is er een hemelsbreed verschil tussen Rotterdam en Groningen. En toch, het lijkt mij ook z'n charme te hebben.
"Genoeg". Dat is wel een beetje racistisch van je.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:00 schreef Euribob het volgende:
Gewoon lekker de hele dag in de tram tussen Blaak en Beurs op en neer rijden. Genoeg blanken.
Wel een beetje hetero doen he, anders wordt het allemaal wel heel gevaarlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het valt je niet op. Eerste keer dat ik in Rotterdam kwam als 18-jarig pikkie uit Groningen voelde ik me super onveilig in de trams hier, doordat er echt enkel buitenlanders om me heen zaten aan alle kanten en ik die in oost-Groningen nooit tegenkwam. Tosti kwam een keer vanuit het oosten bij me thuis en appte ook vanuit de tram "Jezus, wonen er hier wel Nederlanders?" of iets dergelijks. Nu weet ik niet beter en vind ik het de normaalste zaak van de wereld en verbaas ik me er altijd over dat andere mensen raar opkijken als ze buitenlanders zien. Allemaal perceptie.
Is ook zo. Ik weet nog dat ik werd gewaarschuwd voor het centraal station als ik in Rotterdam aan zou komen met de trein. Niets dan buitenlanders, junks en dieven, werd er gezegd. Maar er overkwam me nooit iets. Voor een Groninger is het echter wel een cultuurschok.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het valt je niet op. Eerste keer dat ik in Rotterdam kwam als 18-jarig pikkie uit Groningen voelde ik me super onveilig in de trams hier, doordat er echt enkel buitenlanders om me heen zaten aan alle kanten en ik die in oost-Groningen nooit tegenkwam. Tosti kwam een keer vanuit het oosten bij me thuis en appte ook vanuit de tram "Jezus, wonen er hier wel Nederlanders?" of iets dergelijks. Nu weet ik niet beter en vind ik het de normaalste zaak van de wereld en verbaas ik me er altijd over dat andere mensen raar opkijken als ze buitenlanders zien. Allemaal perceptie.
Op de Veluwe heb je dat in bussen met bejaarden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:58 schreef Kaas- het volgende:
Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik een blanke Nederlander in de tram zag, terwijl ik er tweemaal daags in zit en die trams stampvol zitten.
Waarom ga je niet gewoon fietsen, dikke?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:58 schreef Kaas- het volgende:
Oost-Groningen is voor homo's dan weer gevaarlijker.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:05 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Wel een beetje hetero doen he, anders wordt het allemaal wel heel gevaarlijk.
Vanwege de communisten zeker.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oost-Groningen is voor homo's dan weer gevaarlijker.
Ben eigenlijk altijd jasje dasje en op de fiets zweet ik me dan de tyfus. Meur ik al aan alle kanten als ik aankom.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon fietsen, dikke?
Bejaarden vormen de ergste soort. Altijd onvriendelijk, onopgevoed zooitje dat het is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op de Veluwe heb je dat in bussen met bejaarden.
Hoewel het jaren geleden is dat ik de bus heb gepakt.
Stinken vaak een beetje.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bejaarden vormen de ergste soort. Altijd onvriendelijk, onopgevoed zooitje dat het is.
Een beetje muffig.quote:
Meestal zijn dat van die lui die menen nu overal recht op te hebben, aangezien ze vele jaren gewerkt hebben en 'het land hebben opgebouwd'.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bejaarden vormen de ergste soort. Altijd onvriendelijk, onopgevoed zooitje dat het is.
Dat is de geur van de dood. Je ouders verkeren deels al in staat van ontbinding.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Ouwe mensen lucht. Mijn ouders hebben het nu ook.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is de geur van de dood. Je ouders verkeren deels al in staat van ontbinding.
Net over het randje, Koos.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is de geur van de dood. Je ouders verkeren deels al in staat van ontbinding.
Dat besefte ik pas toen ik em had gemaakt.quote:
Lekker een salmonella infectie oplopen. Net goed.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:17 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, en nu m'n bord kip maar eens naar binnen werken.
Helemaal zelf gebakken. Laatst ontdekt dat het lekker is om tabasco over de kip te flikkeren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker een salmonella infectie oplopen. Net goed.
We hebben te maken met de connaisseur.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helemaal zelf gebakken. Laatst ontdekt dat het lekker is om tabasco over de kip te flikkeren.
Goede woordkeuze, knagen, want er zal wel weer alleen maar van die groenterommel op hebben gezeten ipv gewoon een berg vlees.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:22 schreef Tem het volgende:
Mijn vriendin had pizza gemaakt. Prima te knagen.
Konijnenvoer.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goede woordkeuze, knagen, want er zal wel weer alleen maar van die groenterommel op hebben gezeten ipv gewoon een berg vlees.
Is wel de grens van mijn creatieve uitspattingen op het gebied van koken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
We hebben te maken met de connaisseur.
Waht @ your local diner.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:23 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Ik zou geen fooi geven. berhaupt nooit.
Vlees op pizza? Vis misschien, maar vlees? Nah.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goede woordkeuze, knagen, want er zal wel weer alleen maar van die groenterommel op hebben gezeten ipv gewoon een berg vlees.
Mijn deel zat biologische salami, paprika, champignons, mozarella, ui en kaas.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nice.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn deel zat biologische salami, paprika, champignons, mozarella, ui en kaas.
Dit keur ik zowaar goed.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn deel zat biologische salami, paprika, champignons, mozarella, ui en kaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |