Dat lijkt mij logisch.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:25 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik verwacht zoiets als: Spijtig, onmenselijk, had niet mogen gebeuren, gruwelijk, wij staan sterk aan Frankrijk, hier is geen reden voor paniek.
En de mannen uit Syrië keuren het vast ook af, maar ze komen liever hier zitten dan daar hun land te verdedigen. Afkeuren is wel erg gemakkelijk. Er zelf tegen vechten is weer een andere zaak.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Breivik pleegde ook een aanslag "uit naam van". Maar hij kan wel meer roepen. Een aanslag "in naam van" is geen aanslag "namens"!
En de moslim-overleg-organen in diverse landen in Europa keuren deze aanslag ook met sterke bewoordingen af.
De Duitse Centrale Raad van Moslims zegt bijvoorbeeld:
[..]
Wat moet ie dan zeggen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:25 schreef Zelfscanner het volgende:
Laat me raden: Hij vind het allemaal erg. Leven met ze mee e.c.t.
Wat moeten ze dan volgens jou nog meer doen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar wie doet dat dan? Dat is totaal geen antwoord op wat ik zei.
E.c.t.?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:25 schreef Zelfscanner het volgende:
Laat me raden: Hij vind het allemaal erg. Leven met ze mee e.c.t.
Dan zette ik de tv weer uitquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:26 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat als Wilders nu leider was en een persco ging doen![]()
Foutjes zijn menselijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
E.c.t.?
Bedoel je etc? Of is het een afkorting die ik niet ken?
Ahja, en dan zeuren dat ie zich niet heeft laten zien zeker?quote:
Waarom zou je vechten voor een dictator of voor jihadisten?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En de mannen uit Syrië keuren het vast ook af, maar ze komen liever hier zitten dan daar hun land te verdedigen. Afkeuren is wel erg gemakkelijk. Er zelf tegen vechten is weer een andere zaak.
AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, grappig man.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gooi je de grenzen ook nog dicht, paardelul?
1x is genoeg toch? Verklaring vannacht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja, en dan zeuren dat ie zich niet heeft laten zien zeker?
Wat ook al gebeurde eerder trouwens
Precies maatregelingen nemen en niet alleen over pratenquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gooi je de grenzen ook nog dicht, paardelul?
''Ja hoi jongens heel erg allemaal we leven heel erg mee''quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:27 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kant en klaar 2 halen 1 betalen teksten.
Wie zijn daar dan "de goeien" bij wie ze zich zouden moeten aansluiten?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En de mannen uit Syrië keuren het vast ook af, maar ze komen liever hier zitten dan daar hun land te verdedigen. Afkeuren is wel erg gemakkelijk. Er zelf tegen vechten is weer een andere zaak.
Je reikwijdte aan kennis over dit onderwerp hield 2 posts geleden op en dit kun je moeilijk plaatsen, dus roep je maar dat het onzin is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je lult. Stop er dus maar mee.
wtfquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Stefan de Vries @stefandevries 7 min.7 minuten geleden
Reports of explosions and shootings in Bagnolet, suburb east of #Paris
Meh. Misschien moet je mijn post gewoon eens lezen in plaats van stropoppen aanvallen. Ik heb niets van dat alles gezegd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:26 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan volgens jou nog meer doen?
Normaal wordt er geroepen dat "de moslims" zich niet distantiëren. Nu distantiëren ze zich wél, in zowat de sterkst mogelijke bewoordingen, en dan is dat "contraproductief"?
Echt wtf.
Ben ik straks ook contraproductief bezig en verantwoordelijk voor Breivik's wandaad omdat ik het "slechts" walgelijk heb genoemd en me ervan heb gedistantieerd?
Deze mensen zijn gehersenspoeld en zien een geweldig leven voor zich in het paradijs. Zo werkt dat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik trouwens altijd zo onzinnig vind aan dit soort aanslagen dat men helemaal niet duidelijk is wat men er nou mee wil bereiken.... behalve chaos veroorzaken. Maar verder zit er helemaal geen duidelijke ideologie achter of doelstelling.... Het is allemaal zo random.
In de jaren 70 had je groeperingen als de rote armee fraction etc maar die hadden een soort van doelstelling die ze veel en vaak verkondigden. Maar dat ontbreekt in het moslim debat helemaal. Een simpel antwoord op de vraag "wat wil je dan?" is er niet.
Zeer goed artikel. Hulde.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:48 schreef JimmyManna het volgende:
k een stuk om vrolijk van te worden.
http://m.knack.be/nieuws/(...)e-normal-624191.html
uiteindelijke doel is de tegenstellingen zo groot te maken dat je of met ze mee gaat doen of tegen zequote:Op zaterdag 14 november 2015 13:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik trouwens altijd zo onzinnig vind aan dit soort aanslagen dat men helemaal niet duidelijk is wat men er nou mee wil bereiken.... behalve chaos veroorzaken. Maar verder zit er helemaal geen duidelijke ideologie achter of doelstelling.... Het is allemaal zo random.
In de jaren 70 had je groeperingen als de rote armee fraction etc maar die hadden een soort van doelstelling die ze veel en vaak verkondigden. Maar dat ontbreekt in het moslim debat helemaal. Een simpel antwoord op de vraag "wat wil je dan?" is er niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |