Moslims zijn ok, zolang het de 98% is die roept dat IS het werk van Amerika en Israel is, omdat ze bang zijn dat er iemand van de 2% meeluistert en ze zelf afgeslacht worden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:01 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar dat is het wel iets waar ik me zorgen over maak. Aan de ene kant worden moslims, zeker in die regio geterroriseerd door IS, maar aan de andere kant zorg IS er wel voor dat het westen moslims gaan haten. Ik hoop zo dat we rationeel kunnen blijven denken en begrijpen dat ook meer dan 99% van de moslims tegen IS is. Als we steeds meer haat creëren naar moslims en de islam, gaat IS ook steeds meer winnen.
Ik hoop het, want ik denk dat veel mensen niet zitten te wachten dat zo'n Wilders aan de macht komt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:06 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten onder ons die nuance wel zien, op een paar kansloze boeroepers na, talloze moslims in mijn omgeving die het afkeuren en uitstekend meedraaien in de maatschappij, hoog opgeleid etc. Niks mis mee
Que?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:06 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Ok, maar je kan niet ontkennen dat IS onderdeel is van de islam en de aanslagen pleegt uit naam van.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:57 schreef Triggershot het volgende:
Zeker, de IS is dan ook een kanker van binnen-in, meer dan enkel en alleen over de moslims te regeren / moorden zullen ze ook niet komen als je de (wel noemenswaardige) minderheden die ze hebben vervolgd en gedood even buiten beeld laat. IS heeft de geuite grieven van moslims gekoppeld met een apocalyptisch lezing van de Islam en alle moslims die het daar niet mee eens zijn zullen als eerste een kopje kleiner worden gemaakt.
Haat tegen de islam is niets mis mee. Helaas kunnen weinig mensen dat scheiden van haat tegen moslims zo lijkt het.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:01 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar dat is het wel iets waar ik me zorgen over maak. Aan de ene kant worden moslims, zeker in die regio geterroriseerd door IS, maar aan de andere kant zorg IS er wel voor dat het westen moslims gaan haten. Ik hoop zo dat we rationeel kunnen blijven denken en begrijpen dat ook meer dan 99% van de moslims tegen IS is. Als we steeds meer haat creëren naar moslims en de islam, gaat IS ook steeds meer winnen.
Dat betekent nog niet dat die 99% niet radicaal en antiwesters is. Het heeft geen zin iets recht te praten wat overduidelijk krom is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:01 schreef Morrigan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:10 schreef Triggershot het volgende:
Ik heb godverdomme een kruis naast mijn username, wtf is dat. FOK jullie ongelovigen, JIHAD!!!!111233!!!
Deze 3! Eenheid versus 1 God is precies waarom er al een strijd van 1500 jaar heerst. Ooit begon het grote debat over hoe men Jezus moest plaatsen (God of profeet) in Byzantium en die discussie gaat nog tot op de dag van vandaag en tot in lengte van tijden door.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gast, jij zegt dingen over aanbidding van die en dat God een bijrol heeft en dat is gelul. Christenen geloven in een Drie-eenheid. Of dat historisch mogelijk is of niet zal me een zorg zijn.
Ah, fair enough. Ik snap alleen niet waarom je als gezond denkende moslim dan niet helemaal afstapt van zo,n religie. Maar goed, dat moet iedereen voor zichzelf weten.quote:
Exact!quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:06 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Precies, ze (IS) willen een vijand (het westen) creëren. Zolang wij (het westen) moslims en de islam niet als de vijand zien, wordt het voor IS al een stuk lastiger.
En toch knap tot en met de ontploffing heeft hij de verplichting om jezelf te kunnen identificeren niet overtreden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:AP twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 13:03:20BREAKING: Police officials: Syrian passport found on body of 1 suicide bomber at Paris stadium. reageer retweet
Je lult. Stop er dus maar mee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Deze 3! Eenheid versus 1 God is precies waarom er al een strijd van 1500 jaar heerst. Ooit begon het grote debat over hoe men Jezus moest plaatsen (God of profeet) in Byzantium en die discussie gaat nog tot op de dag van vandaag en tot in lengte van tijden door.
Met al die valse paspoorten die in omloop zijn, zegt dit natuurlijk nog niks.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:10 schreef Slaro het volgende:
[..]
Toch knap tot de ontploffing heeft hij de verplichting om jezelf te kunnen identificeren niet overtreden.
Dat is nogal een grove overschatting van die barbarenquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zij hopen erop dat extreem-rechts door dit soort aanslagen de macht krijgt in (veel) Westerse landen zodat ook gematigde Moslims de lul zijn hiero en die ook zullen radicaliseren zodat er uiteindelijk een apocalyptische oorlog zal zijn tussen Islam en 'het Westen.'
Omdat ik de VS niet definieer aan de hand van het bombarderen van een bruiloft in Irak, een ziekenhuis in Afghanistan of de martelpraktijken in Abu Graib, waarom zou ik dat wel doen met de voorbeelden gerelateerd aan mijn eigen identiteit?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:10 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Ah, fair enough. Ik snap alleen niet waarom je als gezond denkende moslim dan niet helemaal afstapt van zo,n religie. Maar goed, dat moet iedereen voor zichzelf weten.
Haat is nooit goed.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Haat tegen de islam is niets mis mee.
Ne, maar waarom heb je het paspoort uberhaupt bij je als je een aanslag gaat plegen? Vage shit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Met al die valse paspoorten die in omloop zijn, zegt dit natuurlijk nog niks.
+1quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:06 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten onder ons die nuance wel zien, op een paar kansloze boeroepers na, talloze moslims in mijn omgeving die het afkeuren en uitstekend meedraaien in de maatschappij, hoog opgeleid etc. Niks mis mee
Dat mag jij vinden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is nogal een grove overschatting van die barbaren.
Zolang het tegen de Islam en niet tegen Moslims is maakt het mij niet zoveel uitquote:
Zionistisch complot, lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:13 schreef Pek het volgende:
[..]
Ne, maar waarom heb je het paspoort uberhaupt bij je als je een aanslag gaat plegen? Vage shit.
Je overschat de gemiddelde Nederlanderquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:06 schreef Pek het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |