Laten we het hopen inderdaadquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:23 schreef Piethur het volgende:
Zullen waarschijnlijk (en hopelijk) acties zijn van de politie om mensen op te pakken ?
Maar wie doet dat dan? Dat is totaal geen antwoord op wat ik zei.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee.
Het stukje slaat de spijker juist op z'n kop.
Door zo te doen alsof er geen onderscheid is tussen de islam en terrorisme, door de hele moslimgemeenschap ervoor verantwoordelijk te houden, duw je actief de hele moslim-jeugd in West-Europa linea recta in de handen van IS & co!
Ik verwacht zoiets als: Spijtig, onmenselijk, had niet mogen gebeuren, gruwelijk, wij staan sterk aan Frankrijk, hier is geen reden voor paniek.quote:
Dat lijkt mij logisch.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:25 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik verwacht zoiets als: Spijtig, onmenselijk, had niet mogen gebeuren, gruwelijk, wij staan sterk aan Frankrijk, hier is geen reden voor paniek.
En de mannen uit Syrië keuren het vast ook af, maar ze komen liever hier zitten dan daar hun land te verdedigen. Afkeuren is wel erg gemakkelijk. Er zelf tegen vechten is weer een andere zaak.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Breivik pleegde ook een aanslag "uit naam van". Maar hij kan wel meer roepen. Een aanslag "in naam van" is geen aanslag "namens"!
En de moslim-overleg-organen in diverse landen in Europa keuren deze aanslag ook met sterke bewoordingen af.
De Duitse Centrale Raad van Moslims zegt bijvoorbeeld:
[..]
Wat moet ie dan zeggen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:25 schreef Zelfscanner het volgende:
Laat me raden: Hij vind het allemaal erg. Leven met ze mee e.c.t.
Wat moeten ze dan volgens jou nog meer doen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar wie doet dat dan? Dat is totaal geen antwoord op wat ik zei.
E.c.t.?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:25 schreef Zelfscanner het volgende:
Laat me raden: Hij vind het allemaal erg. Leven met ze mee e.c.t.
Dan zette ik de tv weer uitquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:26 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat als Wilders nu leider was en een persco ging doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |