Nee maar komop, Rutte is toch ook geen figuur voor dit. Geen uitstraling niks.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:31 schreef Piethur het volgende:
[..]
Kopietje van Kennedy? Die heeft toen ook een werkelijke schitterende speech gehouden voor de VN (volgens mij) over terrorisme. Daar komt Markje niet bij in de buurt
Ik herhaal mezelf gewoon even. Dat soort organisaties zouden onderdeel van de oplossing moeten zijn maar ze ontdoen zichzelf van elke verantwoordelijkheid (voor de oplossing!) door te roepen dat dit niets met de islam te maken heeft. Oftewel de kop in het zand steken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Misschien kun je dan iets duidelijker uitleggen wat je dan precies wel wil zeggen.
beeeeeeetje laat, iets met een kalf enzo.quote:
Tering, Frankrijk staat in Brand...quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:30 schreef Blue_note het volgende:
Weer explosies gehoord meldt de Telegraaf
http://www.telegraaf.nl/b(...)osten_Parijs___.html
Extremisme vind ik meer de kanker (hou er niet van om in deze bewoording te spreken maar het dekt wel de lading)quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:31 schreef -0- het volgende:
[..]
Dit onzinnige geleuter word ik ook zo moe van.
Ja, er gebeuren vreselijke dingen uti naam van religies. Maar om dan meteen maar alle religie kanker te gaan noemen. Mensen hebben nou eenmaal de neiging om religieus te worden. Bovendien ga eens kijken in de gemiddelde kerk in Nederland op zondag, of bij mensen die wel gelovig zijn maar niet naar de kerk gaan.
Daar vind je net zo veel haat als bij elke atheïst, niet meer en niet minder. Dat betekent dat er idioten tussen zitten en dat er vredelievende mensen tussen zitten. Oh, gooi dan gelijk even wat in de collectezak zoals al die 'vertyfte' religieuzen elke week doen.
Het echte probleem is natuurlijk macht en geld waar het om draait.
denk dat je je meer zorgen moet maken over mensen die gewoon hier zijn opgegroeidquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
Haha lul Rutte, hoeveel wolven in schaapskleding zitten nu al in de AZC hier
Daar heb je natuurlijk gelijk in en normaal gesproken zou ik hier ook nooit achter staan. Maar soms moet je kwaad met kwaad bestrijden. Iedereen zegt het al alles wat we doen het werkt maar niet en dat komt vooral omdat de terroristen niet bang is voor de dood. Dus dan vraag ik mij af zijn er andere manieren om de terrorist wel te kunnen straffen waar het pijn doet. Doen we dat niet dan komen we geen meter verder. .quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:40 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Klinkt nogal Sharia dit, volgens mij wilden we dat juist voorkomen
chaos, verdeeldheid, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik trouwens altijd zo onzinnig vind aan dit soort aanslagen dat men helemaal niet duidelijk is wat men er nou mee wil bereiken.... behalve chaos veroorzaken. Maar verder zit er helemaal geen duidelijke ideologie achter of doelstelling.... Het is allemaal zo random.
In de jaren 70 had je groeperingen als de rote armee fraction etc maar die hadden een soort van doelstelling die ze veel en vaak verkondigden. Maar dat ontbreekt in het moslim debat helemaal. Een simpel antwoord op de vraag "wat wil je dan?" is er niet.
Zal wel voor hem geschreven zijn idd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:31 schreef Piethur het volgende:
[..]
Kopietje van Kennedy? Die heeft toen ook een werkelijke schitterende speech gehouden voor de VN (volgens mij) over terrorisme. Daar komt Markje niet bij in de buurt
De Fransen werden destijds geboycot omdat ze niet meededen, french fries werden ineens freedom fries enzo. De schuldigen en de slachtoffers zijn anderen, op internationaal niveau, maar ook binnen naties.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat weet ik
[..]
Niet door mij.
Je kan niet een land binnenstormen en met bommen gooien en zeggen dat je democratie komt brengen en dan denken dat alles goed komt.
Dus in zekere zin hebben de Fransen het aan zichzelf te danken ja, maar dan vooral diegene die de besluiten nemen om bommen te gooien op dergelijke landen en niet de onschuldige burgers die nu geslachtofferd worden.
Klopt, zonde vind ik dat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar komop, Rutte is toch ook geen figuur voor dit. Geen uitstraling niks.
Polariseren moet je leren zeg maar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:29 schreef Re het volgende:
[..]
uiteindelijke doel is de tegenstellingen zo groot te maken dat je of met ze mee gaat doen of tegen ze
Is een politieactie. Juiste positief.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Tering, Frankrijk staat in Brand...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |