Nou je het zegt jaquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja dat zal. Nja je weet het ook niet.. vind een restaurant om een aanslag te plegen ook niet het meest logisch.
Alles wat moslims in een kwaad daglicht stelt is volgens hen een conspiracy of het zijn geen echte moslims. Op de een of andere manier willen ze niet accepteren dat er onder de volgelingen van de islam ook mensen zijn die precies hetzelfde boek lezen en dusdanig interpreteren dat ze niet-moslims opblazen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit hoor ik ook veel van Moslims uit mijn omgeving ja
Heel apart.
Geeft in ieder geval aan dat ze de aanslagen afkeuren en zich er niets bij kunnen voorstellen dat een medemoslim een dergelijke actie zou uitvoeren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heel apart.
En live te zien. Nog meer angst!quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:00 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nou genoeg mensen aanwezig dus, dat is weer een kans voor die gasten.
Indoctrinatie van Westerse haat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heel apart.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:00 schreef Nielsch het volgende:
Appa al de schuld aan Israël gegeven?
Toch toevallig dat Frankrijk en Rusland vers begonnen zijn in Syrië en in zo'n korte tijd 2 van die grote aanslagen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die gedachte is ook zo hypocriet als wat, met in gedachte dat wij in Irak wel vrolijk meedoen.
Wat heeft licht uizetten eigenlijk met respect te makenquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:01 schreef delano.888 het volgende:
Waarom staat er onder nl1 de hele tijd dat de Eiffel toren verlichting uit respect is uit gezet vannacht. Ik was in Parijs en elke nacht ging hij uit. Dacht om 1 uur maar kan ook 2 zijn. Dus is gewoon standaard toch?
De MAC mag van mij ook wel weg eerlijk gezegd vieze troep. Maar dan zonder mensen erin.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:01 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nou je het zegt ja![]()
Dan kan de mac het volgende doelwit zijn.
De toon mag heel anders, ja. Ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Erkennen dat er grote problemen zijn binnen de (culturele) islam is niet zo moeilijk. Moslims hebben er alleen op grote schaal moeite mee en kruipen liever in de slachtofferrol.
Dat zal, maar dit is wel de manier om de haat van sommige Nederlanders tegen moslims nog even lekker te versterken...quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je beseft dat zij ook beinvloed worden door familie, vrienden? Het is een vicieuze cirkel die steeds maar sterker wordt... Dus zo reageren helpt niet, maar goed.. whatever..
Zucht... En uiteindelijk dan waarschijnlijk nog meer onschuldige mensen de dupe..quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hollande: 'We are going to lead a war which will be pitiless'
http://www.washingtonexam(...)less/article/2576337
Fransen die een oorlog gaan voeren.
Dit gaat vast goed
Bronquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:02 schreef HulkHeld het volgende:
Holande meldt dat IS het heeft geclaimd.
bronquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:02 schreef HulkHeld het volgende:
Ik dacht Adam CSquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Drukste station van Nederland...
Klopt, alleen is de rest van de redenering nogal bijzonder. Komt misschien door de jarenlange inteelt?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:01 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Geeft in ieder geval aan dat ze de aanslagen afkeuren en zich er niets bij kunnen voorstellen dat een medemoslim een dergelijke actie zou uitvoeren.
NOS lult uit de nekquote:
twitter:michaelh992 twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 10:59:15PT: Official account however does not mention #ISIS, just says "terrorists" https://t.co/uAIOxLZ9Fb reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:01 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Geeft in ieder geval aan dat ze de aanslagen afkeuren en zich er niets bij kunnen voorstellen dat een medemoslim een dergelijke actie zou uitvoeren.
Zeker zogenaamde gematigde moslims?quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:54 schreef Piles het volgende:
Volgens 2 moslimjongens uit m'n omgeving zijn de aanslagen door VS/Israel geregeld om de aandacht af te leiden van wat er in Palestina en Syrië gebeurd. Ofzo
Alle moslims en vluchtelingen zijn welkom in Nederland wat mij betreft, maar dit soort mensen kunnen misschien beter gewoon vertrekken. Ondanks dat ze gewoon Nederlander zijn.
Wagelijk om zoiets te denken/zeggen 1 dag nadat zoveel mensen zijn afgeslacht
Net zoveel als bloemen gooien op een lijkenwagen, knuffels leggen bij een rampplek en hashtags bedenkenquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:02 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Wat heeft licht uizetten eigenlijk met respect te maken
Wat lul je nouquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
NOS lult uit de nektwitter:michaelh992 twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 10:59:15PT: Official account however does not mention #ISIS, just says "terrorists" https://t.co/uAIOxLZ9Fb reageer retweet
Dat denk je snel ja.quote:
Ze blazen ook moslims op, in Syrie bijvoorbeeld...quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alles wat moslims in een kwaad daglicht stelt is volgens hen een conspiracy of het zijn geen echte moslims. Op de een of andere manier willen ze niet accepteren dat er onder de volgelingen van de islam ook mensen zijn die precies hetzelfde boek lezen en dusdanig interpreteren dat ze niet-moslims opblazen.
Het is oorlog. Wat verwacht je dan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zucht... En uiteindelijk dan waarschijnlijk nog meer onschuldige mensen de dupe..
quote:
Ze noemen IS niet.twitter:Elysee twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 10:56:02"La France, parce qu'elle a été agressée lâchement, sera impitoyable à l'encontre des terroristes" #DirectPR reageer retweet
#RespectForAllPeopleAndDontJudgeOthersUnlessYouReallyDontLikeThemThenYouCanJustBlowThemUpIfYouFeelLikeItButOnlyIfYouReallyFeelOffendedLikeIfTheyDrawACartoonOrSomethingquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Net zoveel als bloemen gooien op een lijkenwagen, knuffels leggen bij een rampplek en hashtags bedenken
Ja maar vannacht was het uit respect!quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:01 schreef delano.888 het volgende:
Waarom staat er onder nl1 de hele tijd dat de Eiffel toren verlichting uit respect is uit gezet vannacht. Ik was in Parijs en elke nacht ging hij uit. Dacht om 1 uur maar kan ook 2 zijn. Dus is gewoon standaard toch?
Sinterklaas is iets westers. Ik weet het niet zo maar...quote:
Ze meteen veroordelen is ook een manier om de haat van sommige moslims te versterken. Dat is precies waarom ik net zei dat we in een kansloze vicieuze cirkel zitten. We moeten die weten te doorbreken en dat kan op twee manieren:quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zal, maar dit is wel de manier om de haat van sommige Nederlanders tegen moslims nog even lekker te versterken...
Distantiëren kun je leren...
Heb me verkeerd laten informeren. Dat zei iemand tegen me, maar dat ging over een eerdere verijdelde aanslag van een tijd geleden.quote:
Utrecht is een knooppunt, maar toch heeft Amsterdam nog net iets meer reizigers op een dag.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:04 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dat denk je snel ja.
Maar utrecht is het hart van NL
Ongedageerde video. Misschien hadden ze die nog liggen van 7 januariquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_Parijs_op__.html
Leuk.. Twitter..quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]Ze noemen IS niet.twitter:Elysee twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 10:56:02"La France, parce qu'elle a été agressée lâchement, sera impitoyable à l'encontre des terroristes" #DirectPR reageer retweet
Dat is een interne aangelegenheid. Moeten ze zelf maar een verlichting starten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ze blazen ook moslims op, in Syrie bijvoorbeeld...
Denk je dat we Khalid Boulahrouz inmiddels het woord 'moslim' al in de mond mogen nemen of moeten we nog steeds wachten?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:02 schreef HulkHeld het volgende:
Dat soort mensen met zo'n opmerkingen moet je negeren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:00 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ach, net zo verwerpelijk als de omgeving die roept dat alle moslims gedeporteerd dienen te worden.
Nederland is echt niet interessant genoeg.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sinterklaas is iets westers. Ik weet het niet zo maar...
Op een dag. En waar zitten de meesten tijdens de piek?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Utrecht is een knooppunt, maar toch heeft Amsterdam nog net iets meer reizigers op een dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |