abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157540183
Lekker naar Disneyland willen gaan :')
pi_157540186
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als ze niets zeggen is het ook niet goed.
Ben je het dan niet met een deel van de mensen hier eens dat er teveel moslims zijn ( in eigen kring bij mij iig ) die het afkeuren maar tegelijk ook min of meer verdedigen? Telkens een argument waarom het gebeurde en dat er oorlog is daar etc... in plaats van gewoon duidelijk zeggen: dit is afschuwelijk en ik vind het verschrikkelijk dat mijn geloof hiervoor misbruikt wordt.

Ik hoor/lees te vaak ja het is wel erg maar ze krijgen ook minder kansen in de maatschappij, of het westen voert oorlog in het MO.
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_157540189
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:50 schreef HulkHeld het volgende:
Die zwarte van de NOS zit ze bijna te complementeren. 'Toch goed georganiseerd en goede acties' :')
:')
pi_157540190
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:48 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

:Y
Zieke gast.
pi_157540194
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:50 schreef luckass het volgende:
Sta je daar voor de poort na een treinreis uit Nederland. :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator zaterdag 14 november 2015 @ 10:51:22 #106
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_157540196
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:48 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Trouwens, als het doel is om zoveel mogelijk doden te maken met een zelfmoordaanslag zoals IS wil. Waarom dan een bom af laten gaan buiten het stadion en er niet in of als het stadion leeg zou lopen.

Ook pakken ze een random cafe en stappen ze een of andere concertzaal binnen. Lijkt me niet opgezet en IS lult maar wat. Dan hadden ze de Eiffeltoren wel gepakt of de metro. Dit zijn gewoon lonewolfs.
Volgens mij was het de bedoeling dat ze zouden aanslag plegen in het stadion. Maar op de een of andere manier zit er toch iets van mens in hun die zegt dat ze dat beter niet zouden doen. Daarom hebben ze wss beslist om te ontploffen buiten het stadion waar geen volk is.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_157540198
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mensen die roepen dat ze er niks mee te maken hebben omdat ze geen vinger hebben uitgestoken zijn onderdeel van het probleem? Klinkt niet echt logisch.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:50 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Ben je het dan niet met een deel van de mensen hier eens dat er teveel moslims zijn ( in eigen kring bij mij iig ) die het afkeuren maar tegelijk ook min of meer verdedigen? Telkens een argument waarom het gebeurde en dat er oorlog is daar etc... in plaats van gewoon duidelijk zeggen: dit is afschuwelijk en ik vind het verschrikkelijk dat mijn geloof hiervoor misbruikt wordt.

Ik hoor/lees te vaak ja het is wel erg maar ze krijgen ook minder kansen in de maatschappij, of het westen voert oorlog in het MO.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_157540199
Mijn oma zit in Parijs. :')
pi_157540200
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:49 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Dat was is.
Ik zet er een flesje wijn op dat dat Al qaeda was.
pi_157540201
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:45 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
|:(
WTF :')
pi_157540204
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

is er geen religie, dan is er wel ideologie. Religie 'afschaffen' verplaatst het probleem enkel naar een andere rechtvaardiging, lijkt me.
Ik zeg dan ook niet "afschaffen". Het is een feit dat de islam er NU wel degelijk een rol, zo niet de grootste rol in speelt. Het is mogelijk dat mensen in naam van een andere ideologie gekke dingen uithalen maar dat is volstrekt irrelevant wanneer we het over de aanslagen van NU hebben. Godallemachtig waarom heb jij steeds die behoefte om de schuld proberen te minimaliseren en/of te verleggen.
pi_157540205
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:44 schreef Fokker101 het volgende:
Ben dan ook wel echt benieuwd als er meer aanslagen komen. Of dat het alleen dreiging is..
Nee, dit wordt de directe toekomst van Europa. Dit zal vaker gaan gebeuren en binnen verschillende lidstaten.

Het Front National mag in de persoon van Le Pen de volgende Franse president gaan leveren. Want die verkiezingswinst is zo goed als binnen, net zoals de verkiezingsoverwinning van de PVV in Nederland.
  zaterdag 14 november 2015 @ 10:51:54 #113
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_157540206
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:50 schreef luckass het volgende:
Unieke foto's van een leeg park
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_157540213
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:48 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Trouwens, als het doel is om zoveel mogelijk doden te maken met een zelfmoordaanslag zoals IS wil. Waarom dan een bom af laten gaan buiten het stadion en er niet in of als het stadion leeg zou lopen.

Ook pakken ze een random cafe en stappen ze een of andere concertzaal binnen. Lijkt me niet opgezet en IS lult maar wat. Dan hadden ze de Eiffeltoren wel gepakt of de metro. Dit zijn gewoon lonewolfs.
Eiffeltoren was ook een doel, maar dat is niet gelukt.
pi_157540214
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:51 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Unieke foto's van een leeg park
Geen wachtrijen, flex toch?
  zaterdag 14 november 2015 @ 10:52:15 #116
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_157540215
Denken jullie ook niet dat de Franse veiligheidsdiensten hebben lopen suffen? Het zou me niks verbazen dat dat ook nog meespeelt en het zo uit de hand heeft kunnen lopen :{.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_157540217
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
En nu, 120 doden en wss nog meer. komop dat we kunnen we toch niet toelaten
  zaterdag 14 november 2015 @ 10:52:22 #118
421090 Zelfscanner
pi_157540218
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:51 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Zieke gast die wilders.
pi_157540222
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:52 schreef Falco het volgende:
Denken jullie ook niet dat de Franse veiligheidsdiensten hebben lopen suffen? Het zou me niks verbazen dat dat ook nog meespeelt en het zo uit de hand heeft kunnen lopen :{.
Jup, ze hebben ook aangegeven dat ze niet weten hoe ze een groep van 8 zo hebben kunnen laten lopen.
pi_157540224
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als ze niets zeggen is het ook niet goed.
Erkennen dat er grote problemen zijn binnen de (culturele) islam is niet zo moeilijk. Moslims hebben er alleen op grote schaal moeite mee en kruipen liever in de slachtofferrol.
pi_157540230
Hollande: 'We are going to lead a war which will be pitiless'
http://www.washingtonexam(...)less/article/2576337

Fransen die een oorlog gaan voeren.

Dit gaat vast goed
pi_157540234
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom zijn het moslims die dit soort geweldadige acties doen?

Je ziet ook geen Christenen die een zaal vol mensen vermoord. Los van eenmans acties.

Ik heb niks tegen mensen die moslim zijn. Maar wat brengt deze groep extremisten toch zover?
Christenen hebben ook een geschiedenis van geweld.
Lees de bijbel even.
pi_157540235
quote:
Hoeveel evenementen waren er wel niet op een vrijdagavond in Parijs? Daar heb je toch nooit genoeg mankracht voor. Het stadion zijn ze in ieder geval niet binnen weten te dringen. Zo'n concert van een of andere vage band...zou 't niet gelijk als target #1 op m'n anti-terreurlijstje hebben.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 14 november 2015 @ 10:53:47 #124
421090 Zelfscanner
pi_157540237
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daarnaast moet je flink je best doen om de eiffeltoren los van de grond te krijgen.
pi_157540238
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het zou mooi zijn als grote leiders met moslimgeloof zich uitspreken over deze acties.
Ja dat zal die mongolen op andere gedachten brengen...
pi_157540240
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:52 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Jup, ze hebben ook aangegeven dat ze niet weten hoe ze een groep van 8 zo hebben kunnen laten lopen.
Ze zijn volgens mij nog steeds opzoek naar mensen :')
pi_157540241
Nu kijken wanneer Nederland aan de beurt is. :')
  zaterdag 14 november 2015 @ 10:53:54 #128
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_157540242
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:51 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Volgens mij was het de bedoeling dat ze zouden aanslag plegen in het stadion. Maar op de een of andere manier zit er toch iets van mens in hun die zegt dat ze dat beter niet zouden doen. Daarom hebben ze wss beslist om te ontploffen buiten het stadion waar geen volk is.
Het stadion inkomen is vrijwel onmogelijk, denk dat ze dat sowieso niet van plan waren. Wel de aandacht afleiden door buiten jezelf op te blazen is een goeie tactiek en zo samen met de restaurant-slachers de aandacht afleiden door uiteindelijk een 'grote slag' te slaan in dat theater :{.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_157540249
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:53 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hoeveel evenementen waren er wel niet op een vrijdagavond in Parijs? Daar heb je toch nooit genoeg mankracht voor. Het stadion zijn ze in ieder geval niet binnen weten te dringen. Zo'n concert van een of andere vage band...zou 't niet gelijk als target #1 op m'n anti-terreurlijstje hebben.
Sowieso was de President in het stadion... daar moet (en terecht) natuurlijk de meeste beveiliging naartoe.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_157540250
quote:

Het doel is dan ook niet 'zoveel ogelijk doden'. Het doel is verwarring, onrust, angst veroorzaken.

En dat effect versterk je door op een willekeurige locatie een aanslag te plegen: je kunt immers de bekende locaties wel vermijden, maar dat is zinloos, want het kan je overal gebeuren om slachtoffer te worden.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_157540252
quote:

Je ziet ook geen Christenen die een zaal vol mensen vermoord. Los van eenmans acties.

Ik heb niks tegen mensen die moslim zijn. Maar wat brengt deze groep extremisten toch zover?
Collectieve psychose
pi_157540253
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:51 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik zeg dan ook niet "afschaffen". Het is een feit dat de islam er NU wel degelijk een rol, zo niet de grootste rol in speelt. Het is mogelijk dat mensen in naam van een andere ideologie gekke dingen uithalen maar dat is volstrekt irrelevant wanneer we het over de aanslagen van NU hebben. Godallemachtig waarom heb jij steeds die behoefte om de schuld proberen te minimaliseren en/of te verleggen.
Omdat de gemiddelde moslim hier net zo min schuld aan heeft als jij of ik, daar gaat het om. Dat er een probleem is met islamitische groeperingen valt niet te ontkennen, maar ik denk alleen niet dat het antwoord is om de hele islam te bestrijden. Naast dat er gewoonweg te veel moslims zijn, creeër je daarmee nog meer tegenstellingen bij nog meer mensen waaruit haat kan uitstaan.
pi_157540256
quote:
Met Charlie Hebdo hadden ze de daders ook in de peiling. Alleen geen capaciteit om iets met die kennis te kunnen doen.
pi_157540258
quote:
Nee. Lees dat stuk uit NRC next maar eens. Wekelijks, wellicht dagelijks verijdelen ze aanslagen. Maar wij horen daar niks van... hier in Nederland ook niet maar ze zijn wel degelijke aan de orde. Zeker na Charlie Hebdo lijkt het me dat de inlichtingendiensten mega alert zijn, 24/7. Ondanks dat is dit blijkbaar niet te voorkomen.
pi_157540259
Volgens 2 moslimjongens uit m'n omgeving zijn de aanslagen door VS/Israel geregeld om de aandacht af te leiden van wat er in Palestina en Syrië gebeurd. Ofzo :{

Alle moslims en vluchtelingen zijn welkom in Nederland wat mij betreft, maar dit soort mensen kunnen misschien beter gewoon vertrekken. Ondanks dat ze gewoon Nederlander zijn.

Wagelijk om zoiets te denken/zeggen 1 dag nadat zoveel mensen zijn afgeslacht :r
pi_157540260
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:50 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Precies, dit zijn geen lone wolfs die dit op hun zolderkamertje hebben opgezet.

Ik verwacht dat ze in de afgelopen jaren minimaal één keer naar het midden-oosten zijn geweest.
Hoezo? De lieden kunnen in Syrie deze afspraak hebben gemaakt. Of simpelweg 1x uitspreken; Psst ElDinosaur vrijdag 13 Jan in Amsterdam, jij dam ik leidsche om 11u. Verder contact is niet noodzakelijk.

Herinner je de afrekeningen in het criminele circuit van de afgelopen maanden wel? Bommen en AK's zijn probleemloos verkrijgbaar in Europese landen, inclusief Nederland. Dit kunnen makkelijk lone-wolfs zijn.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_157540261
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:53 schreef aloa het volgende:

[..]

Christenen hebben ook een geschiedenis van geweld.
Lees de bijbel even.
Pleur op.

Dat is honderden jaren geleden, moet je dat nu nog steeds betrekken in discussies? Laten we het dan maar niet over de mooren hebben en de islamitische slavenhandelaars.
pi_157540262
quote:

[..]

Precies.

Niet ..verschrikkelijk maar...
Niks maar. Dit verdient geen excuus :r
The secret of getting ahead is getting started
pi_157540266
quote:

[..]

Hoe weet je dat?
  zaterdag 14 november 2015 @ 10:54:57 #140
421090 Zelfscanner
pi_157540267
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:53 schreef Fokker101 het volgende:
En waar
pi_157540268
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ze zijn volgens mij nog steeds opzoek naar mensen :')
Ja dan kunnen ze zoeken tot aan hun dood.
  † In Memoriam † zaterdag 14 november 2015 @ 10:55:08 #142
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_157540270
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:

Dit gaat vast goed
Zij gaan de oorlog leiden? Apart dat de VS zo ineens weggeeft
pi_157540271
Voor de laatste keer dat ik op FOK! keek, waren er nog 60 doden.
pi_157540273
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:53 schreef Falco het volgende:

[..]

Het stadion inkomen is vrijwel onmogelijk, denk dat ze dat sowieso niet van plan waren. Wel de aandacht afleiden door buiten jezelf op te blazen is een goeie tactiek en zo samen met de restaurant-slachers de aandacht afleiden door uiteindelijk een 'grote slag' te slaan in dat theater :{.
Standaardtactiek van terroristen. Zelfs Breivik deed dat. Die had toen die bomaanslag waarna hij naar dat eiland ging.
pi_157540276
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:54 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Precies.

Niet ..verschrikkelijk maar...
Niks maar. Dit verdient geen excuus :r
Ja ik vind dat ook.
Ben benieuwd wat Xa1pt en Strawberry (?) hier van vinden en hoe zei dit ervaren maar ja :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  zaterdag 14 november 2015 @ 10:55:46 #146
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_157540279
quote:

[..]

Dat is symptoombestrijding wat je nu beschrijft. Ik bedoel meer gesuf met het in de gaten houden van de moslimgekkies vooraf. Maar goed dat is ook onmogelijk met al die pauperige banlieues die tjokvol potentiële moslimgekkies zitten.
  † In Memoriam † zaterdag 14 november 2015 @ 10:55:59 #147
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_157540282
quote:

[..]

De band is redelijk groot en succesvol. Bovendien weten we niet of bandleden anti-Islam uitingen hebben gedaan in een interview oid
pi_157540283
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:55 schreef Etsu het volgende:
Voor de laatste keer dat ik op FOK! keek, waren er nog 60 doden.
Je bent best een tijdje offline geweest, of niet?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_157540286
quote:

[..]

Toch 1800 mensen bij elkaar in een concertzaal. Valt me nog mee hoeveel doden daar zijn gevallen.

Ik neem aan dat ze ook het stadion in wilden. Hadden ze geen kaartjes? Zijn ze tegen gehouden door security? Blij dat het ze niet gelukt is.
pi_157540288
quote:
Ik voorspel straks een aanslag in Meppel. :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_157540290
quote:

Dit gaat vast goed
pi_157540293
quote:

Andere geschiedenis.
pi_157540295
IS heeft de aanslag dus niet opgeëist.
Zonder wrijving geen glans
pi_157540298
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:54 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

En waar
Gokje op Den Haag/Amsterdam
pi_157540300
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:54 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Pleur op.

Dat is honderden jaren geleden, moet je dat nu nog steeds betrekken in discussies? Laten we het dan maar niet over de mooren hebben en de islamitische slavenhandelaars.
Pleur op :{
Ik wil alleen zeggen dat alle geloven extremen kent.
pi_157540302
quote:

Hoe dacht je dat Zuid-Amerika Katholiek is geworden?
En ooit van de kruistochten gehoord? Die gingen er echt niet zo vreedzaam aan toe als die ene in spijkerbroek doet suggereren.
So we just called him Fred too
pi_157540306
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:56 schreef Messina het volgende:

[..]

Je bent best een tijdje offline geweest, of niet?
Klopt. :D Goedemorgen ;)
pi_157540307
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blijkt het gewoon ETA te zijn
pi_157540309
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:56 schreef superniger het volgende:

[..]

Ik voorspel straks een aanslag in Meppel. :{
Hahahah dat zou wat zijn. _O-
  zaterdag 14 november 2015 @ 10:57:22 #160
421090 Zelfscanner
pi_157540311
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:56 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Gokje op Den Haag/Amsterdam
Niemand gedacht aan Utrecht CS?
pi_157540313
quote:

[..]

Dat soort dingen zijn dan ook behoorlijk beveiligd. In het zicht lopen daar gewoon militairen. Wrs is er ook een hoop beveiliging wat wij niet zien.

Een random concertzaal of café heb je die beveiliging niet.
pi_157540314
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel geclaimd.
pi_157540315
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:56 schreef Cothen het volgende:

[..]

En ooit van de kruistochten gehoord? Die gingen er echt niet zo vreedzaam aan toe als die ene in spijkerbroek doet suggereren.
De geschiedenis is niet meer te veranderen. De toekomst wel en die begint vandaag. Wij zijn nu de sjaak van een religie die in de geschiedenis leeft.
pi_157540316
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:57 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Ik geef 020 meer kans
pi_157540320
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:54 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Nee. Lees dat stuk uit NRC next maar eens. Wekelijks, wellicht dagelijks verijdelen ze aanslagen. Maar wij horen daar niks van... hier in Nederland ook niet maar ze zijn wel degelijke aan de orde. Zeker na Charlie Hebdo lijkt het me dat de inlichtingendiensten mega alert zijn, 24/7. Ondanks dat is dit blijkbaar niet te voorkomen.
Klopt, echter komen dit soort aanslagen de regering ook wel uit. Een bang, angstig volk is makkelijker in toom te houden natuurlijk. En de leiders (net als lachebekje Ruttjes) vinden het weer enorm verschrikkelijk.
pi_157540322
quote:
Ik denk dat het heel verstandig is geweest niet mee te bombarderen in Syrië.
pi_157540325
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:57 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Wel geclaimd.
michaelh992 twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 10:20:14 #ISIS did not claim the #ParisAttack, all statements are either fake, old or "just" celebrating the attack reageer retweet
pi_157540326
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:53 schreef Falco het volgende:

[..]

Bij rugbywedstrijden wordt er amper gecontroleerd. Daar had het ze wel gelukt vrees ik.
pi_157540327
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:56 schreef Cothen het volgende:

[..]

Ik snap oprecht niet wat dit ermee te maken heeft _O-
Gaan we nu alle geloven tegen elkaar afzetten en dan bekijken wie het meeste dode heeft veroorzaakt en dat dan afschaffen ofzo? :P
Ik begrijp gewoon niet wat je met dit soort statistieken zou willen doen.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_157540331
quote:

[..]

Hoezo een station? Verwacht dan eerder iets op de dam in Adam.
  zaterdag 14 november 2015 @ 10:58:24 #171
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_157540332
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat de gemiddelde moslim hier net zo min schuld aan heeft als jij of ik, daar gaat het om. Dat er een probleem is met islamitische groeperingen valt niet te ontkennen, maar ik denk alleen niet dat het antwoord is om de hele islam te bestrijden. Naast dat er gewoonweg te veel moslims zijn, creeër je daarmee nog meer tegenstellingen bij nog meer mensen waaruit haat kan uitstaan.
Amen...

Ik weet het ook niet meer. Alleen dat 0,1% moslimextremisten, rechtse rukkers en linkse antifa met hun extremisme de rest van de bevolking pijn doen.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 14 november 2015 @ 10:58:33 #172
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_157540335
quote:

[..]

En toch denk ik dat je de meeste terreur zaait als je op de lokale zaterdagmarkt van Uden een slachtpartij aanricht. Dat is pas echt complete willekeur :{.
pi_157540336
quote:

[..]

Er zal maar zo'n gek tussen lopen..
pi_157540341
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:57 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik denk dat het heel verstandig is geweest niet mee te bombarderen in Syrië.
Die gedachte is ook zo hypocriet als wat, met in gedachte dat wij in Irak wel vrolijk meedoen.
pi_157540343
quote:

Dit gaat vast goed
Het is het enige mogelijke antwoord als het terrorisme niet wil laten winnen.
pi_157540344
Jezus die NOS-presentatrice, om 11:00 gaat de uitzending verder, goedemiddag. Hmmmkaaaaaaay
pi_157540346
quote:
Ik heb begrepen van wel. Vanmorgen.
pi_157540348
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:54 schreef Piles het volgende:
Volgens 2 moslimjongens uit m'n omgeving zijn de aanslagen door VS/Israel geregeld om de aandacht af te leiden van wat er in Palestina en Syrië gebeurd. Ofzo :{

Alle moslims en vluchtelingen zijn welkom in Nederland wat mij betreft, maar dit soort mensen kunnen misschien beter gewoon vertrekken. Ondanks dat ze gewoon Nederlander zijn.

Wagelijk om zoiets te denken/zeggen 1 dag nadat zoveel mensen zijn afgeslacht :r
Standaard reacties die je krijgt ja. Je hebt helemaal niets aan dat soort mensen inderdaad. Beter gaan ze lekker weg.
  zaterdag 14 november 2015 @ 10:59:14 #179
421090 Zelfscanner
pi_157540353
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:58 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Hoezo een station? Verwacht dan eerder iets op de dam in Adam.
Station is 4x drukker dan de dam hoor. :o
pi_157540354
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:58 schreef HulkHeld het volgende:
Jezus die NOS-presentatrice, om 11:00 gaat de uitzending verder, goedemiddag. Hmmmkaaaaaaay
Straks Sinterklaas *O*
pi_157540356
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:57 schreef Etsu het volgende:

[..]

Klopt. :D Goedemorgen ;)
Ik ben opgestaan met beter nieuws, maar goedemorgen ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_157540358
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:59 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik heb begrepen van wel. Vanmorgen.
Alleen een video online gezet met daarin de boodschap dat we meer kunnen verwachten.
pi_157540360
quote:

Dit hoor ik ook veel van Moslims uit mijn omgeving ja _O-
Heel apart.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_157540361
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Straks Sinterklaas *O*
Komt die haatbaard vandaag aan?
  zaterdag 14 november 2015 @ 10:59:55 #185
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_157540364
quote:

Je beseft dat zij ook beinvloed worden door familie, vrienden? Het is een vicieuze cirkel die steeds maar sterker wordt... Dus zo reageren helpt niet, maar goed.. whatever..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_157540365
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:59 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

12:00 op NPO 3
pi_157540373
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:59 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ja straks met al z'n negertjes
pi_157540374
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:59 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Station is 4x drukker dan de dam hoor. :o
Ja dat zal. Nja je weet het ook niet.. vind een restaurant om een aanslag te plegen ook niet het meest logisch.
pi_157540375
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:57 schreef The_Big_Lebowski het volgende:

[..]

Klopt, echter komen dit soort aanslagen de regering ook wel uit. Een bang, angstig volk is makkelijker in toom te houden natuurlijk. En de leiders (net als lachebekje Ruttjes) vinden het weer enorm verschrikkelijk.
Slappe hap inderdaad. Maar ja... je moet wel correct blijven he :{ anders ben je gelijk een racist. Tis te hopen dat Rutte eens volwassen wordt en stopt met dat naïeve gedrag en gelach van 'm.
  zaterdag 14 november 2015 @ 11:00:18 #190
421090 Zelfscanner
pi_157540376
Vanavond schoen zetten
pi_157540377
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:58 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Ik snap oprecht niet wat dit ermee te maken heeft _O-
Gaan we nu alle geloven tegen elkaar afzetten en dan bekijken wie het meeste dode heeft veroorzaakt en dat dan afschaffen ofzo? :P
Ik begrijp gewoon niet wat je met dit soort statistieken zou willen doen.
Aantonen dat ook Christenen in staat zijn om de meest gruwelijke dingen uit naam van hun god te doen.
So we just called him Fred too
pi_157540379
matshummels twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 10:03:05 Back in 🇩🇪 unbelievable what happened yesterday. This world is fucked up right now. My thoughts are with those who lost someone they love.. reageer retweet
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_157540380
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat klopt maar we hebben het hier niet over incidenten. We hebben het over grote aantallen mensen die extreem moslim zijn, die in sommige gevallen gesteund worden door gematigde moslims of in elk geval is er begrip voor en die buitengewoon gevaarlijk zijn en blijkbaar heel effectief zijn in het ontwrichten van de samenleving met een groeiend aantal slachtoffers.
Ik denk dat we het ons helemaal niet meer kunnen veroorloven om te doen alsof het allemaal wel meevalt en de islam eigenlijk liefde is want dat is het overduidelijk niet.
pi_157540382
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:59 schreef Max23 het volgende:

[..]

12:00 op NPO 3
Nou genoeg mensen aanwezig dus, dat is weer een kans voor die gasten.
pi_157540383
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:59 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Dit hoor ik ook veel van Moslims uit mijn omgeving ja _O-
Heel apart.
Ach, net zo verwerpelijk als de omgeving die roept dat alle moslims gedeporteerd dienen te worden.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_157540384
quote:

[..]

Denk dat er slechts gegooid wordt met fragmentatiesnoep.
pi_157540385
Appa al de schuld aan Israël gegeven?
pi_157540386
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Alleen een video online gezet met daarin de boodschap dat we meer kunnen verwachten.
Heeft iemand die boodschap ook? Altijd wel benieuwd.
pi_157540388
quote:

[..]

Dat is inderdaad niet goed. Gewoon keihard afkeuren en geen 'maar's. Ik denk dat die moslims zichzelf en hun geloof vooral willen indekken. Dat ze proberen te verklaren dat het niet komt door het geloof, maar door andere factoren. Ze worden er immers wel op aangekeken en dan is het moeilijk om niet in de verdediging te schieten.
pi_157540391
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 11:00 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Ja dat zal. Nja je weet het ook niet.. vind een restaurant om een aanslag te plegen ook niet het meest logisch.
Ja maar Utrecht is nog onlogischer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')