Oh ja, er zijn meerdere religies. Leuk weetje!quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:32 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Is 2/3 van de wereldbevolking moslim? Wist ik niet
Klopt, het zijn maar enkele 10 duizenden die Allahu ahkbar roepen terwijl ze mensen onthoofden en een kalifaat proberen te maken en het zijn maar enkele mensen die zichzelf opblazen terwijl ze wederom Allahu ahkbar roepen... de islam heeft er niks mee te maken ook al zien we vreemd genoeg dit soort daden niet uit naam van het vliegende spaghetti monster en al die doden? Ach fuck die lui niet waar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:30 schreef Gerolsteiner het volgende:
Kom nou, het heeft geen flikker met religie te maken.
Van de 6.000.000.000 gelovigen zijn enkelen gewelddadig. Poe poe.
Ja, ergens in een topic vannacht. Toen was het nog onduidelijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:33 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Is dat zo? Niet meegekregen dan.
Dankjequote:Op zaterdag 14 november 2015 10:33 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Eagles of Death Metal safe after terror attack http://www.globalmediapos(...)after-terror-attack/ …
#prayforparis is inderdaad nogal krom gezien het hier over regligieus geweld gaatquote:Op zaterdag 14 november 2015 10:33 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
...van een van de Charlie cartoonisten
Ja ho, wil wel mn croissant halen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:33 schreef sacha het volgende:
nrc blog:
Advies aan Parijzenaren: blijf binnen
De Franse autoriteiten hebben de inwoners van Parijs vanochtend geadviseerd om niet naar buiten te gaan, "behalve als het heel erg noodzakelijk is om straat op te gaan". Gisteravond werd Parijzenaren ook al geadviseerd om binnen te blijven.
Mooi.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:33 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Turkije zal misschien strenger zijn, gezien de locatie naast Syriė.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:34 schreef HiZ het volgende:
Overigens, ik vloog gistermiddag van Schiphol naar Istanbul. Het viel me op dat er heel veel handbagage handmatig werd gecontroleerd. Letterlijk elk vakje van mijn carry on moest open. En dat was bij de andere mensen voor en achter me niet anders.
Niks? Zij zullen ook wel denken, het zijn paar lonewulfs, je kunt niet voorkomen enz.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:29 schreef penny-wise het volgende:
Benieuwd wat politiek DH gaat doen..
Hebben moslims dat privilege? Ik kan mij niet herinneren dat het zo is namelijk. Los daarvan: de machteloosheid van het aangesproken worden op je vermeende witte privilege, dat gevoel kent de gemiddelde moslim ook als zij aangesproken worden op zaken waar ze zelf totaal geen invloed op hebben (gezien de geopolitieke omstandigheden).quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Blanken worden aangekeken op het slavernijverleden. Wit privilege hier, wit privilege daar. Ten eerste heb ik nooit een slaaf gehad en ten tweede was de slavernij van voor mijn tijd. Wat wil men dat ik daaraan doe? Terug in de tijd gaan om er iets van te zeggen? Islamitisch terrorisme gebeurt op dit moment. Heb ik dan meer recht om te wijzen op "moslim privilege" in de zin dat ze het privilege hebben om in Europa niet opgeblazen, onthoofd of doorzeefd te worden door radicale moslims?
Vergeet niet het gedeelte van de moslim bevolking dat hier tot een zekere hoogte wel begrip voor heeft. Ze ondernemen zelf geen actie, maar dit wordt ook niet afgekeurd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:34 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Klopt, het zijn maar enkele 10 duizenden die Allahu ahkbar roepen terwijl ze mensen onthoofden en een kalifaat proberen te maken en het zijn maar enkele mensen die zichzelf opblazen terwijl ze wederom Allahu ahkbar roepen... de islam heeft er niks mee te maken ook al zien we vreemd genoeg dit soort daden niet uit naam van het vliegende spaghetti monster en al die doden? Ach fuck die lui niet waar.
Wilders kan weer omhoog in de peilingen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:29 schreef penny-wise het volgende:
Benieuwd wat politiek DH gaat doen..
Gister avond was er ook een item op het NOS Journaal over grenscontroles in Frankrijk door dreiging... mocht niet baten helaas.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:34 schreef HiZ het volgende:
Overigens, ik vloog gistermiddag van Schiphol naar Istanbul. Het viel me op dat er heel veel handbagage handmatig werd gecontroleerd. Letterlijk elk vakje van mijn carry on moest open. En dat was bij de andere mensen voor en achter me niet anders.
159 waren er afgelopen nacht al bevestigd, zullen nog een paar bijkomen omdat tientallen mensen nog in kritieke situatie verkeren, deze cijfers waren vannacht al bekend, maar helaas is twitter ijzersterk in het reposten van oude tweets.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is de rekensom nou?
Eerst waren het er 60, toen kwamen er 100 bij in het theater, nu weer 120
ywquote:Op zaterdag 14 november 2015 10:34 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ja, ergens in een topic vannacht. Toen was het nog onduidelijk.
[..]
Dankje
Link?quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:33 schreef Fokker101 het volgende:
Toch IS weer, was eig ook wel te verwachten. Toch wel heftige beelden midden in die zaal was er gefilmd.......
He hoogezanter, zijn er trouwens ook beelden/foto's van de daders?quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:33 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hebben het allen overleefd.
Hebben zich bij de eerste schoten op het podium laten vallen, en bij de eerste explosies konden zij gezien hun gunstige positie in de zaal vluchten door de achteruitgang.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:33 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
DenHaag zal wel eens de volgende kunnen zijnquote:Op zaterdag 14 november 2015 10:35 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Niks? Zij zullen ook wel denken, het zijn paar lonewulfs, je kunt niet voorkomen enz.
Het christendom heeft misbruik, maar dat maakt ook niet elke christen een potentiėle misbruiker, toch?quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:34 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Klopt, het zijn maar enkele 10 duizenden die Allahu ahkbar roepen terwijl ze mensen onthoofden en een kalifaat proberen te maken en het zijn maar enkele mensen die zichzelf opblazen terwijl ze wederom Allahu ahkbar roepen... de islam heeft er niks mee te maken ook al zien we vreemd genoeg dit soort daden niet uit naam van het vliegende spaghetti monster en al die doden? Ach fuck die lui niet waar.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:33 schreef sacha het volgende:
nrc blog:
Advies aan Parijzenaren: blijf binnen
De Franse autoriteiten hebben de inwoners van Parijs vanochtend geadviseerd om niet naar buiten te gaan, "behalve als het heel erg noodzakelijk is om straat op te gaan". Gisteravond werd Parijzenaren ook al geadviseerd om binnen te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |