Oké, maar die van moslims en PVV'ers wel. En dan voornamelijk de eerste groep. Toch?quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar het zijn toch echt niet mijn normen en waarden die triest zijn.
Dat laatste vind ik een erg riskante uitspraak. Kanker is soms namelijk te behandelen of te genezen...quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Elke vorm van religie heeft deze idioten. KKK, iemand? Zodra de moslims tot bedaren zijn gebracht zullen de christenen weer beginnen etc etc. Het zal niet stoppen en het zijn niet alleen de moslims etc. Religie is de kanker van de maatschappij, helaas maar waar.
Ja, toerisme zal vermoedelijk een knal krijgen. Al zet ik daar wel m'n vraagtekens bij. Risicovolle steden waar weleens een bom kan afgaan worden ook gewoon bezocht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Inderdaad. Men vergeet trouwens nog het ergste aan die aanslagen in Parijs vandaag: Dit gaat Parijs op jaarbasis miljoenen aan toeristen en inkomen kosten ! Honderdduizenden gezinnen die eventueel een uitstap naar Parijs zouden doen gaan nu onbewust zeggen "mwah toch maar niet".
Dat kost jobs, dat kost inkomen ... Wie werkt in die hotels ect ? Mensen van de lagere bevolkingsgroepen, misschien zelfs al van een 'andere origine'. Wat gaan die dan doen ? Die krijgen dan retorieken te horen van die slechte Westerse samenleving die ze laat vallen , kom eens op bezoek bij ons in de (extremistische) Moskee en voor je het weet heb je weer x aantal potentiële IS strijders erbij aangeworven ...
ect ect ...
Laagopgeleid arm tuig heeft nogal een typische manier van handelen, of ze nou in Nederland geboren zijn of elders.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die niet toevalligerwijs begon met grootschalige immigratie.
Ik bedoel het niet op die toon. Ik bedoel het meer dat het een zeer ERNSTIG probleem is nu, zoals kanker dat ook is in onze maatschappij.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik een erg riskante uitspraak. Kanker is soms namelijk te behandelen of te genezen...
Ja nu kan je die vergelijking zo trekken, je draait het verhaal om, maar je komt er niet omheen dat ik van de islam richting "ons", elke keer aanslagen komen op onschuldige burgers maar andersom niet. Ik heb nog nooit een christen gezien (en als je een voorbeeld heb lees ik het graag, ik heb er nog nooit van gehoord) dat een christen, met een bomgordel een islamitische school of winkelcentrum binnen rent en iedereen opblaast.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat is het probleem precies? Dat sommige mensen radicaliseren? Dat is zo, maar dat is in alle religies en ideologieën zo. Er zijn zelfs extremistische atheďsten, die kerken in de fik steken en zo.
Je praat net als de moslimpredikers in het Midden-Oosten. Die hebben er ook de mond van vol dat het Westen de moslimwereld kapot wil maken. En die christenen zijn echt niet allemaal slecht, maar stel je voor dat slechts 1% een hekel heeft aan moslims...
Die van sommige moslims, ja. Die van de meeste PVV'ers ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oké, maar die van moslims en PVV'ers wel. En dan voornamelijk de eerste groep. Toch?
Het komt altijd weer terug..quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik een erg riskante uitspraak. Kanker is soms namelijk te behandelen of te genezen...
Ho ho. KKK members vonden het maar al te tof om zwarten gewoon levend te verbranden of te martelen, vergeet je dat niet?quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja nu kan je die vergelijking zo trekken, je draait het verhaal om, maar je komt er niet omheen dat ik van de islam richting "ons", elke keer aanslagen komen op onschuldige burgers maar andersom niet. Ik heb nog nooit een christen gezien (en als je een voorbeeld heb lees ik het graag, ik heb er nog nooit van gehoord) dat een christen, met een bomgordel een islamitische school of winkelcentrum binnen rent en iedereen opblaast.
Daarnaast, zijn "wij" (ik ben geen christen maar wel westerling) een stuk verder. Zij leven nog in de middeleeuwen daar en dat is onder andere terug te zien in ongelijkheid van man en vrouw. Zij hangen hun religie ook zo streng aan als "wij" dat deden in de middeleeuwen. De kerk vóór ALLES! Bij hen is het; Allah voor ALLES... sharia belangrijker dan wet. En dát is een probleem, zeker als je er 10 miljoen van rond hebt lopen die er alles voor over hebben om het westen te vernietigen.
Ik zou eerder geneigd zijn die twee om te draaien, maar soit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Die van sommige moslims, ja. Die van de meeste PVV'ers ook.
Is niet te vergelijken. De moslims, of liever gezegd niet-westerse immigranten, zijn een concreet probleem, de Joden waren dat niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
NU zijn het de moslims en over 20 jaar zijn het de Joden en dan weer de Christenen etc etc.
Heb jij al afstand genomen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wilde even een update lezen, maar het topic is alweer verzand in een POL-haatdiscussie. Well done.
Echter, er is wel degelijk een verschillende manier van handelen bij laagopgeleid tuig uit een andere cultuur. Door de import van laagopgeleid tuig uit andere culturen die "harder" zijn dan de onze, moesten onze laagopgeleiden zich aanpassen om niet ten onder te gaan. Er is wel degelijk een verband tussen de verloedering en de manier waarop de onderkant van de samenleving nu leeft. Als ergens de segregatie groot is dan is het wel aan de onderkant. Daar zijn de verschillen in taal en omgang ook het grootst.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Laagopgeleid arm tuig heeft nogal een typische manier van handelen, of ze nou in Nederland geboren zijn of elders.
Je bekent wel erg vaak kleur.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Die van sommige moslims, ja. Die van de meeste PVV'ers ook.
Even onthouden dat je die 10 miljoen zojuist uit je reet hebt getrokken hé.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja nu kan je die vergelijking zo trekken, je draait het verhaal om, maar je komt er niet omheen dat ik van de islam richting "ons", elke keer aanslagen komen op onschuldige burgers maar andersom niet. Ik heb nog nooit een christen gezien (en als je een voorbeeld heb lees ik het graag, ik heb er nog nooit van gehoord) dat een christen, met een bomgordel een islamitische school of winkelcentrum binnen rent en iedereen opblaast.
Daarnaast, zijn "wij" (ik ben geen christen maar wel westerling) een stuk verder. Zij leven nog in de middeleeuwen daar en dat is onder andere terug te zien in ongelijkheid van man en vrouw. Zij hangen hun religie ook zo streng aan als "wij" dat deden in de middeleeuwen. De kerk vóór ALLES! Bij hen is het; Allah voor ALLES... sharia belangrijker dan wet. En dát is een probleem, zeker als je er 10 miljoen van rond hebt lopen die er alles voor over hebben om het westen te vernietigen.
En dat terwijl de meeste geloven het over broederschap en vrede en liefhebben hebben.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ho ho. KKK members vonden het maar al te tof om zwarten gewoon levend te verbranden of te martelen, vergeet je dat niet?
NU zijn het de moslims en over 20 jaar zijn het de Joden en dan weer de Christenen etc etc.
Ik vrees dat de moslims een blijvertje zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ho ho. KKK members vonden het maar al te tof om zwarten gewoon levend te verbranden of te martelen, vergeet je dat niet?
Joh, weet je wat het is? Ik ben een beetje klaar met empathisch vermogen tentoonspreiden. Ik doe al jaren niks anders. Er wordt terreur gepleegd door moslims uit naam van de islam. En keer op keer moeten we weer tot in den treure door-discussiëren over de 'gematigde' moslims en dat je niet iedereen moet aankijken voor de daden van sommigen, enzovoort.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je bent de enige die een religie als een onwrikbaar feit neerzet.
Maar goed, je snapt er duidelijk niets van. Dat getuigt wel van een beperkt empathisch vermogen.
Zou toch maar even de boeken induiken. Ook de Joden (ben zelf half Joods) waren niet altijd even vriendelijk richting anderen. Maar dat terzijde. Wat ik bedoel te zeggen is dat het probleem niet zozeer de moslim is, maar meer religie in zijn geheel. Waarom ondernemen we zo relatief weinig actie? OLIE $$$$ We moeten wel chill blijven natuurlijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 05:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Is niet te vergelijken. De moslims zijn een probleem, de Joden waren dat niet.
Dat is geen reden om het ok te vinden dat Europa wordt overspoeld door niet-westerse mensen en daarmee de islam.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En fundamentalistische christenen worden senator en laten bommen op ziekenhuizen gooien. Dat is net zo crimineel als een zelfmoordaanslag, al zit het in een iets formeler jasje.
Zoals ik al zei: onder de meningen van moslims zit meer pluriformiteit dan onder die van PVV-aanhangers.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zou eerder geneigd zijn die twee om te draaien, maar soit.
In zijn geval is die specifiek naar België gevlucht omdat België een van de weinige Europese landen was die (toen) categoriek tegen de inval van Irak waren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het enige wat ik mij bij het lezen van jouw verhaal afvraag is wat die "vluchteling" helemaal in België doet, aangezien dat totaal niet in de regio ligt. Dit is de kern van het probleem: "Vluchtelingen" krijgen het recht toebedeeld om zelf een land uit te kiezen, ook al ligt het ver weg en komt de cultuur totaal niet overeen.
Waar doel je op?quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Even onthouden dat je die 10 miljoen zojuist uit je reet hebt getrokken hé.
En fundamentalistische christenen worden senator en laten bommen op ziekenhuizen gooien. Dat is net zo crimineel als een zelfmoordaanslag, al zit het in een iets formeler jasje.
LOL, jij moet voor De Speld gaan schrijven. Wat je daar zegt is namelijk op geen enkele manier de waarheid.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Echter, er is wel degelijk een verschillende manier van handelen bij laagopgeleid tuig uit een andere cultuur. Door de import van laagopgeleid tuig uit andere culturen die "harder" zijn dan de onze, moesten onze laagopgeleiden zich aanpassen om niet ten onder te gaan. Er is wel degelijk een verband tussen de verloedering en de manier waarop de onderkant van de samenleving nu leeft. Als ergens de segregatie groot is dan is het wel aan de onderkant. Daar zijn de verschillen in taal en omgang ook het grootst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |