quote:
Nee. De PVV maakt handig gebruik van de achterlijkheid die kennelijk bij een groot deel van het volk leeft.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, dus nu veeg je het samen met andere "stromingen"? Interessant. Ik dacht dat het monolithisch was?
Nou ik zie dat toch totaal anders, zo kan je dat van iedere partij zeggen dus. Jouw argumenten worden ook steeds beter.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De halfgare ideologie van de PVV wordt veel mensen net zo goed van kinds af aan door de strot geduwd als bij religie gebeurt, alleen zal het subtieler gebeuren.
Voor de PVV is het net zo goed ZO, en NIET anders. Buitenlanders zijn gevaarlijk, de EU is slecht en links zijn landverraders. Punt.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Pim Fortuyn is dood. We hebben niets dan zijn boekje en wat boekjes die over hem geschreven zijn. IS is springlevend en vooralsnog de enige die iets te zeggen heeft over de ideologische richting van de islam.
Klein doch belangrijk onderscheid.
Je redeneert niet consequent. Zoals jij denkt over de islam zou je ook tot de conclusie moeten komen dat PVV-stemmers Wilders' woorden anders uitleggen. Met die verschil dat het ergste wat Wilders heeft gezegd is dat hij een kopvoddentaks in wil voeren en dat Mohammed hele dorpen uitgeroeid heeft.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo. De PVV-ideologie is monolithisch, want volledig gebaseerd op de ideeën van één man. De islam is pluriform, omdat het over duizenden zo niet miljoenen verschillende interpretaties van oude teksten gaat.
Wat ben jij dan voor iemand, een moslim? Een links-stemmer? Ik ben wel nieuwsgierig nu.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee. De PVV maakt handig gebruik van de achterlijkheid die kennelijk bij een groot deel van het volk leeft.
PVV kaart gewoon een punt aan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee. De PVV maakt handig gebruik van de achterlijkheid die kennelijk bij een groot deel van het volk leeft.
PVV'ers zijn lokaal volk zonder veel handen en voeten in de wereld. Iedere Turk is slecht behalve Ismail uit de klas, want die was grappig. Iedere Marokkaan is een eikel, behalve die ene op de werkvloer. En alle vluchtelingen pakken de baantjes af en zijn tegelijk uitkeringstrekkers.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De halfgare ideologie van de PVV wordt veel mensen net zo goed van kinds af aan door de strot geduwd als bij religie gebeurt, alleen zal het subtieler gebeuren.
Voor de PVV is het net zo goed ZO, en NIET anders. Buitenlanders zijn gevaarlijk, de EU is slecht en links zijn landverraders. Punt.
En een gevoelig punt, die zetels krijgen ze niet voor niets. Naar t volk luisteren is toch wat een democratie zou moeten doen? Referendums negeren (sterker nog; TEGEN een referendum zijn (D66)), dingen verbieden waar álle hoogleraren en experts juist voor zijn,quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
PVV kaart gewoon een punt aan.
Over het plan van aanpak kan je inderdaad over twisten.
Haha, totdat je in de randstad op de verkeerde plaatsen komt, en ik denk nog niet dat jij daar geweest ben. Want een "eyo swa, mij peuk pasen of mes in je donder la" is mij meer dan eens overkomen. En dat kwam niet van een paar nederlanders, finnen of chinezen die daar stonden te "chillen" om te kijken hoe hard die scooboe van hun kon boeken terwijl ze een jonkoe stonden te sucken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
PVV'ers zijn lokaal volk zonder veel handen en voeten in de wereld. Iedere Turk is slecht behalve Ismail uit de klas, want die was grappig. Iedere Marokkaan is een eikel, behalve die ene op de werkvloer. En alle vluchtelingen pakken de baantjes af en zijn tegelijk uitkeringstrekkers.
Sommigen noemen 3 daders, anderen 5... 8 is nieuw voor mij.quote:Op zaterdag 14 november 2015 06:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is al meer bekend over de 8 daders?
BBC World service nu, 7 zelfmoord, een dood geschotenquote:Op zaterdag 14 november 2015 06:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Sommigen noemen 3 daders, anderen 5... 8 is nieuw voor mij.
Ohja; saillant detail; ze zijn dood.
Vertaling?quote:Op zaterdag 14 november 2015 06:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
http://webcache.googleuse(...)5HNGVvryOoTyaOKZo7AP
Wel apart dit.
Ja dat was ook zo. Dat is geen nieuws voor mijquote:Op zaterdag 14 november 2015 06:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is aangekondigd. Daar kondigen ze het aan.
Wie zijn idioten en zoeken aandachtquote:
Er zal een reeks van aanvallen van die beroemde datum: ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 06:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat was ook zo. Dat is geen nieuws voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |