Nederland is al zo sinds de jaren 80.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En een gevoelig punt, die zetels krijgen ze niet voor niets. Naar t volk luisteren is toch wat een democratie zou moeten doen? Referendums negeren, dingen verbieden waar álle hoogleraren en experts juist voor zijn,
Verder ; 1000 euro naar iedere werkende Nederlander, geen geld meer naar Griekenland. Dat is waarop je stemt, iets ervan krijgen? ho maar. Luisteren naar het volk en democratie my ass. Niks te democratie, je kiest hier voor wie de nieuwe dictator wordt. Thats all.
Stem jij?quote:Op zaterdag 14 november 2015 06:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nederland is al zo sinds de jaren 80.
Het begon met Janmaat met de CP.
Daarna Pim met Leefbaar Nederland en later zijn LPF.
Beiden zeer bekend met politiek.
Werden door de rest van de partijen kapot gemaakt.
Daarna sprong de VVD mee op het succes van de LPF.
Ook eerst deels achter GW gestaan, en na de grote winsten weer lekker in de luwte gaan staan en de goede vrede bewaren in Den Haag.
Als de politiek al veel eerder had geluisterd naar signalen van Nederland, dan hadden we ze nu niet voor zulke extreme keuzes hoeven staan.
Vanaf de jaren 80 werd politiek Nederland al gewaarschuwd voor dit gevaar.
Maar veranderen...
Nee hoor.
Het progressieve Nederland werd ineens conservatief, en wou dat alles bleef zoals het was.
En daar werd een fout gemaakt.
Als halverwege de jaren 80 de politiek ballen had gehad, hadden ze hier al naar gekeken.
Maar juist de progressieve partijen lieten het af weten.
En wouden dat alles bleef zoals het was.
Link van filmpje oid?quote:Op zaterdag 14 november 2015 06:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou die idioot die bij Pauw verslag deed in Parijs nog lang correspondent zijn?
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 14 november 2015 06:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dan stem je blanco?quote:Op zaterdag 14 november 2015 06:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zolang er geen tegenstem bestaat, maar enkel blanco, JA dan stem ik.
Wat deed die? Heb geen NL nieuws hier.quote:Op zaterdag 14 november 2015 06:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ik had wel wat erover gehoord, maar weet niet meer precies wat. Heb wel meer dingen gehoord over mensen die er uitspraak over deden vanavond. Wat deed hij dan jaquote:
Je denkt dat dit een aanslag is van de Shell?quote:Op zaterdag 14 november 2015 06:19 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
Niet alles gelezen i.v.m. dat domme anti-moslim geneuzel. Wat ik wel vreemd vind is dat dit is gebeurd niet lang voordat de klimaatconferentie eind deze maand zou plaatsvinden.
Dat "domme anti-moslim geneuzel" lijkt me meer raakvlakken te hebben met dit verhaal dan de klimaatconferentiequote:Op zaterdag 14 november 2015 06:19 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
Niet alles gelezen i.v.m. dat domme anti-moslim geneuzel. Wat ik wel vreemd vind is dat dit is gebeurd niet lang voordat de klimaatconferentie eind deze maand zou plaatsvinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |