abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157537545
quote:
Zeker zestig doden bij schietpartijen en explosies in Parijs

Bij meerdere schietincidenten en explosies in Parijs zijn vrijdagavond zeker zestig doden en meerdere gewonden gevallen. De Franse president François Hollande heeft de noodtoestand uitgeroepen.

Volgens de Franse zender BFM TV is er sprake van zeker zes schietpartijen en drie explosies. De schietpartijen vonden plaats in verschillende arrondissementen in de Franse hoofdstad. Daarnaast werden explosies waargenomen in de buurt van het Stade de France in Saint-Denis, een voorstad van Parijs.

Eén van de schietpartijen vond plaats bij het Parijse theater Bataclan. Daar is momenteel een gijzeling gaande. Er zouden zo'n honderd gijzelaars worden vastgehouden, meldt AP op gezag van de politie. Volgens CNN zou het gaan om zo'n zes tot acht gijzelnemers.

Als reactie op de aanslagen heeft president Hollande de Franse grenzen gesloten. Hij roept iedereen in de omgeving van Parijs op om binnen te blijven.

Er zijn tweehonderd militairen de straten van Parijs op gestuurd om te helpen bij de beveiliging van de Franse hoofdstad. Dit meldt de Franse krant Le Monde op gezag van de plaatselijke commandant van de strijdkrachten.
Stade de France

In de buurt van het Stade de France vielen zeker drie doden. Een woordvoerder van de politie meldt dat het gaat om twee zelfmoordaanslagen en een bomaanslag. Bij deze incidenten raakten nog eens tientallen mensen gewond.

In het voetbalstadion speelde het Franse nationale elftal een vriendschappelijke wedstrijd tegen Duitsland. De explosies waren in het stadion hoorbaar. Desondanks werd de wedstrijd gewoon uitgespeeld. Na de wedstrijd stroomden supporters massaal het veld op.

President Hollande, die bij de wedstrijd aanwezig was, werd tijdens het duel door zijn beveiligers uit het stadion gehaald en in veiligheid gebracht bij het ministerie van Buitenlandse Zaken.

Reacties

Minister-president Mark Rutte is geschokt door de toestand in Parijs, zo liet hij weten. "Onze gedachten zijn bij de slachtoffers en hun nabestaanden. We volgen de situatie nauwlettend, ook via onze ambassade in Parijs, en de Fransen kunnen op onze steun rekenen."

Het terreurdreigingsniveau in Nederland blijft vooralsnog substantieel, aldus een woordvoerder van het ministerie van Veiligheid en Justitie.

De Amerikaanse president Barack Obama sprak van een "aanval tegen de mensheid". "Frankrijk is onze oudste bondgenoot en we staan aan hun kant in de strijd tegen terrorisme en terroristen", aldus de president, die nog niet wil speculeren over wie er verantwoordelijk is voor de aanslagen.

Ook de Britse premier David Cameron reageerde geschokt. "Onze gedachten zijn bij het Franse volk. We zullen alles doen wat we kunnen om te helpen."
Zie ook
'Meer dan 155 doden in terreuravond Parijs, schutters lopen nog rond'

Streams
CNN: http://www.playlivenew.com/2010/08/watch-cnn-news-live/
NOS: http://nos.nl/livestream/(...)lagen-in-parijs.html

Reddit: https://www.reddit.com/live/vwwmdb26t78v
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_157537548
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:19 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Via youtube vind je nogal wat filmpjes over dat zij zijn dochter zou zijn...en fuck ze lijken enorm op elkaar zo bizar!!!!!
:o
En weer zijn het die Duitsers di onheil brengen over dit continent.
pi_157537549
kaap nigga
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_157537550
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:21 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

das onheil
pi_157537551
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:21 schreef Thezappa het volgende:
kaap nigga
:7
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:22:06 #6
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537552
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Privesfeer? Een moskee is openbaar toch? En ik begrijp je stelling niet helemaal, clarify plz.
Oké, speciaal voor jou even in Jip en Janneke-taal:

De wet zegt wat iedereen overal mag en moet doen. In jouw gebouw bepaal je zelf wat mensen verder moeten en mogen doen. Als iemand anders in een ander gebouw andere regeltjes heeft, ben je niet tolerant omdat je dat toestaat. En het betekent al helemaal niet dat we de regeltjes van die ander maar moeten verbieden, omdat ze anders wel eens misbruik zouden kunnen maken van jouw 'tolerantie'.
pi_157537554
Deadprezz met zijn dikke bmw jonge!1

Kijk naar je lelijke moeder...en vergelijk andere dames niet met die zeug!!!!!!!
:{w
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_157537556
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:22 schreef zhe-devilll het volgende:
Deadprezz met zijn dikke bmw jonge!1

Kijk naar je lelijke moeder...en vergelijk andere dames niet met die zeug!!!!!!!
:{w
hahaha !!!
Stop the violence
Down with the hate
pi_157537557
Omdat dead dit topic opende ga ik maar eens slapen!
:{w Ben anti dead prezz nml na vanavond
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_157537558
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Omdat dead dit topic opende ga ik maar eens slapen!
:{w Ben anti dead prezz nml na vanavond
Geen dank jongens.
Stop the violence
Down with the hate
pi_157537559
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:22 schreef deadprez het volgende:

[..]

hahaha !!!
Met haar snorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:23:39 #12
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537560
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:18 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Als Nederlander zou jij moeten weten dat de Nederlandse koloniën niet erg geprofiteerd hebben van Hollandse immigratie.
Ik heb even met het Guinness Book of Records gebeld, maar er is helaas geen categorie voor meest kromme vergelijking. Jammer, anders had je met bovenstaande zeker gewonnen. :)
pi_157537561
Topiek is dead nu!
:{
pi_157537562
Ter afleiding een muziekje toen Parijs nog een leuke vredige stad was:

zaterdag 14 november 2015 @ 04:24:01 #15
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537564
quote:

[..]

Met haar snorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Je doet je ondertitel wel eer aan.
pi_157537568
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik heb even met het Guinness Book of Records gebeld, maar er is helaas geen categorie voor meest kromme vergelijking. Jammer, anders had je met bovenstaande zeker gewonnen. :Y
Sommige mensen doen er alles aan om de komst van hordes Afrikanen en moslims, die alleen maar komen halen, goed te praten.
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:24:49 #17
378177 Kotsdrol
Feel the Misery...
pi_157537573
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:21 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ach kom op, als ze dit bij mij zouden doen, leek ik ook op de schele Trijntje....
*Team Anti-Waaif*
pi_157537574
quote:
Topiek is dead nu!
:{
kneus
pi_157537576
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:23 schreef Braindead2000 het volgende:
Ter afleiding een muziekje toen Parijs nog een leuke vredige stad was:

Toen je nog een grenscontrole moest passeren om in Parijs te kunnen komen. Hopelijk komt dit heel gauw terug.
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:25:32 #20
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537578
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Sommige mensen doen er alles aan om de komst van hordes Afrikanen en moslims, die alleen maar komen halen, goed te praten.
Je hebt het er maar zwaar mee, is het niet?
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:25:37 #21
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_157537579
Jullie zijn nog wakker

Echte bazen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_157537581
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik heb even met het Guinness Book of Records gebeld, maar er is helaas geen categorie voor meest kromme vergelijking. Jammer, anders had je met bovenstaande zeker gewonnen. :)
Zegt degene die met voorbeelden komt van eeuwen geleden. :)
pi_157537582
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Toen je nog een grenscontrole moest passeren om in Parijs te kunnen komen. Hopelijk komt dit heel gauw terug.
schengenland 2.0
pi_157537584
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Je hebt het er maar zwaar mee, is het niet?
Ik denk dat mensen die de import van islam vanavond nog goedpraten het heel zwaar hebben of een enorme plaat voor hun kop hebben.
pi_157537586
Ik ben voorstander van het bewapenen van burgers net als in de VS.

Op die manier kunnen we dat soort extreme Moslims uitschakelen voordat ze gaan schieten op
een grootte menigte ik zou me veel veiliger voelen op een druk metro/trein station.
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:26:36 #26
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_157537587
Ik had vanavond een flash-back naar een periode uit mijn jeugd in België. Ergens midden jaren '80 had je hier een periode waar er gedurende een jaar om de twee weken wel ergens in België een aanslag van de communistische CCC gebeurde of een bloedige overval van de Bende Van Nijvel. (die laatste vielen oa supermarkten binnen en schoten er iedereen dood. Wat de samenleving raakt in een plaats die niet te vermijden is)

Toen hield de toenmalige Belgische premier Martens een emotionele toespraak :

"Nooit zal ik toestaan dat onze samenleving toegeeft aan de schrik die deze terroristen willen veroorzaken. Nooit wil ik dat onze samenleving lam wordt gelegd. Landgenoten, als u straks in uw supermarkt uw boodschappen doet, doe dat met opgeheven hoofd, wandel met trots door onze straten en toon hen dat je hun aanslagen niet vreest. Maar blijf niet thuis. Dan geven we ons als samenleving gewonnen en dat is onomkeerbaar. Enkel onze trots kan hen bedwingen, niet onze schrik".
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:27:20 #27
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537590
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:25 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Zegt degene die met voorbeelden komt van eeuwen geleden. :)
Wat? Snap je überhaupt wat ik wilde zeggen met die verwijzing?
pi_157537591
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:25 schreef Thezappa het volgende:

[..]

schengenland 2.0
Schengen 2.0:
- Overal 100% grenscontroles op personen
- Wederzijds visumvrij reizen binnen de huidige EU + Rusland + Wit-Rusland + Oekraïne.
- Gezamenlijke aanvraagprocedure voor visa, maar toekenning per land ipv. het hele gebied.
- Uitsluiting islamitische landen
pi_157537594
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Oké, speciaal voor jou even in Jip en Janneke-taal:

De wet zegt wat iedereen overal mag en moet doen. In jouw gebouw bepaal je zelf wat mensen verder moeten en mogen doen. Als iemand anders in een ander gebouw andere regeltjes heeft, ben je niet tolerant omdat je dat toestaat. En het betekent al helemaal niet dat we de regeltjes van die ander maar moeten verbieden, omdat ze anders wel eens misbruik zouden kunnen maken van jouw 'tolerantie'.
Iets duidelijker, maar ik ben te lang wakker i guesss.

Zelfde geldt voor een Nederlands feest wat binnen de wet toegestaan is al sinds het begin der tijden. Waarom gaan buitenlanders ineens regeltjes verzinnen voor een sinterklaas feest waarvan zelfs bejaarden dachten "hoe kom je in godsnaam erbij" dat het racistisch bedoeld zou zijn. Misschien heeft het in het zeer verre verleden met slavernij te maken gehad, ja so what? Is het dan ook verboden om op een stoel te zitten omdat de stoel vroeger ook door slavernij gemaakt werd? Ergo; waar denk je dat je merkkleding vandaan komt, kinderarbeid in lageloon landen is al meermaals aangetoond. Dat ook maar verbieden dan? Zo kan je op álles wel iets verzinnen om er maar de term "racisme" op los te kunnen laten. Waar maken die mensen zich druk om :')
Lambo of Rekt
pi_157537596
quote:

[..]

Lijkt me wel kut om altijd zo vol achterdocht en angst te leven.
Stop the violence
Down with the hate
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:28:43 #31
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_157537599
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:25 schreef Anonymousz het volgende:
Jullie zijn nog wakker

Echte bazen
juichen.jpg
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:28:52 #32
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157537600
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik had vanavond een flash-back naar een periode uit mijn jeugd in België. Ergens midden jaren '80 had je hier een periode waar er gedurende een jaar om de twee weken wel ergens in België een aanslag van de communistische CCC gebeurde of een bloedige overval van de Bende Van Nijvel. (die laatste vielen oa supermarkten binnen en schoten er iedereen dood. Wat de samenleving raakt in een plaats die niet te vermijden is)

"Nooit zal ik toestaan dat onze samenleving toegeeft aan de schrik die deze terroristen willen veroorzaken. Nooit wil ik dat onze samenleving lam wordt gelegd. Landgenoten, als u straks in uw supermarkt uw boodschappen doet, doe dat met opgeheven hoofd, wandel met trots door onze straten en toon hen dat je hun aanslagen niet vreest. Maar blijf niet thuis. Dan geven we ons als samenleving gewonnen en dat is onomkeerbaar. Enkel onze trots kan hen bedwingen, niet onze schrik".
Het klinkt wel aardig maar is toch tamelijk nietszeggend: met trots de yoghurt in je mandje leggen...... Uhuh.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157537601
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:28 schreef deadprez het volgende:

[..]

Lijkt me wel kut om altijd zo vol achterdocht en angst te leven.
Naïef zijn is leuker inderdaad, denken dat het allemaal heel gezellig en leuk is met die multikul.
pi_157537603
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Schengen 2.0:
- Overal 100% grenscontroles op personen
- Wederzijds visumvrij reizen binnen de huidige EU + Rusland + Wit-Rusland + Oekraïne.
- Gezamenlijke aanvraagprocedure voor visa, maar toekenning per land ipv. het hele gebied.
- Uitsluiting islamitische landen
wie gaat dat betalen? jij gaat van 42% naar 48%
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:29:52 #35
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537604
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Iets duidelijker, maar ik ben te lang wakker i guesss.

Zelfde geldt voor een Nederlands feest wat binnen de wet toegestaan is al sinds het begin der tijden. Waarom gaan buitenlanders ineens regeltjes verzinnen voor een sinterklaas feest waarvan zelfs bejaarden dachten "hoe kom je in godsnaam erbij" dat het racistisch bedoeld zou zijn. Misschien heeft het in het zeer verre verleden met slavernij te maken gehad, ja so what? Is het dan ook verboden om op een stoel te zitten omdat de stoel vroeger ook door slavernij gemaakt werd? Ergo; waar denk je dat je merkkleding vandaan komt, kinderarbeid in lageloon landen is al meermaals aangetoond. Dat ook maar verbieden dan? Zo kan je op álles wel iets verzinnen om er maar de term "racisme" op los te kunnen laten. Waar maken die mensen zich druk om :')
Zwarte Piet is dan ook niet verboden en zal dat ook niet worden.
pi_157537607
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Naïef zijn is leuker inderdaad, denken dat het allemaal heel gezellig en leuk is met die multikul.
Inderdaad. ^O^
Stop the violence
Down with the hate
pi_157537608
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Zwarte Piet is dan ook niet verboden en zal dat ook niet worden.
Dat is wel wat ze willen, de racisme-roepers.
Lambo of Rekt
pi_157537609
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

Is qua ernst niet te vergelijken met wat er nu gebeurt. Het verhaal van Joost-mag-het-weten is een relatief klein toenmalig binnenlands probleem van België. Europa heeft met miljoenen moslims en migranten uit achterlijke culturen een gigantisch groot probleem.
pi_157537612
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:29 schreef Thezappa het volgende:

[..]

wie gaat dat betalen? jij gaat van 42% naar 48%
De kosten van illegalen en overige niet-westerse immigranten zijn veel groter dan de kosten van grenscontroles. Bovendien valt er genoeg te bezuinigen op ontwikkelingshulp en subsidies op clubs als "Vluchtelingenwerk".
pi_157537617
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat? Snap je überhaupt wat ik wilde zeggen met die verwijzing?
Ja maar het is een misplaatste vergelijking. 400 jaar geleden kregen mensen geen huis en uitkering als ze hierheen immigreerden. Als je geen werk had dan ging je gewoon dood van de honger, het kostte de samenleving niks. En als de nieuwkomers zich misdroegen dan gingen ze niet de gevangenis in met 3 maaltijden per dag een tv, een sporthal ed. Water en brood kregen ze in een kleine koude cel en waarschijnlijk waren de bewakers ook niet zo lief.
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:32:43 #41
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_157537619
quote:

Goede post.
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:33:13 #42
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537621
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat is wel wat ze willen, de racisme-roepers.
Ja, en mijn baas wil dat ik tweemaal zoveel werk doe voor half zo veel geld. Dat gaat allebei niet gebeuren.
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:33:28 #43
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157537626
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Goede post.
Denk je dat je net een verschrikkelijke terreuraanslag hebt gehad. Komt hij opeens langs.
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:33:36 #44
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_157537627
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:28 schreef Morendo het volgende:

[..]

Het klinkt wel aardig maar is toch tamelijk nietszeggend: met trots de yoghurt in je mandje leggen...... Uhuh.
Het klinkt aardig , maar hij had gelijk. Terroristen (los van wat hun ideologie is) willen de samenleving ontwrichten en proberen ons te raken waar we ons als samenleving het meest comfortabel voelen: in ons dagelijkse gewone leven. Toen bv in de supermarkt , nu op een concert of een voetbalmatch. Als we daaraan toegegeven en ons normale leven aanpassen dan geven we de samenleving in onze huidige vorm op ... En dat is wat men wil ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_157537631
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Het klinkt aardig , maar hij had gelijk. Terroristen (los van wat hun ideologie is) willen de samenleving ontwrichten en proberen ons te raken waar we ons als samenleving het meest comfortabel voelen: in ons dagelijkse gewone leven. Toen bv in de supermarkt , nu op een concert of een voetbalmatch. Als we daaraan toegegeven en ons normale leven aanpassen dan geven we de samenleving in onze huidige vorm op ... En dat is wat men wil ...
Zeker, maar je moet niet door steeds weer relativeren verzuimen om de oorzaak aan te pakken: Open grenzen en niet-westerse migratie.
pi_157537632
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:28 schreef Morendo het volgende:

[..]

De bende van Nijvel is volgens mijn nooit opgespoort en is nog altijd een mysterie.

Je kunt er laatdunkend over doen maar hij heeft gelijk, het was ook terreur. En in welke gradatie iets plaatsvind maakt ik principe niet zoveel uit. Het gaat mensen erom dat ze zich ergens tot op zekere hoogte veilig kunnen voelen. En of het nu salafisten zijn, de IRA, de Duitsers, of de bende van Nijvel. In alle gevallen zit je als inwoner niet lekker, zeker niet met een gezin achter de deur waarmee je flexibiliteit afneemt.
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:35:06 #47
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537636
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:32 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ja maar het is een misplaatste vergelijking. 400 jaar geleden kregen mensen geen huis en uitkering als ze hierheen immigreerden. Als je geen werk had dan ging je gewoon dood van de honger, het kostte de samenleving niks. En als de nieuwkomers zich misdroegen dan gingen ze niet de gevangenis in met 3 maaltijden per dag een tv, een sporthal ed. Water en brood kregen ze in een kleine koude cel en waarschijnlijk waren de bewakers ook niet zo lief.
De meeste mensen immigreerden dan ook niet om financiële motieven, maar omdat ze op de vlucht waren voor oorlog en vervolging. Zoals nu, dus.
pi_157537640
Ben erg benieuwd wanneer P Rutte wakker word en het land gaat toespreken voor een echte camera in plaats twitteren dat heel NL meeleeft van uit zijn slaapkamer :|W

Heb nog steeds geen regering medewerker in levende lijve zien reageren en ook de
televisie stations zijn inmiddels gaan slapen.

Op de NL TV is nu alleen nog teleshopping te zien lol
O O wat leven we mee voor een paar uurtjes van uit onze slaapkamer 8)7
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:35:56 #49
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157537641
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ik ga me ook niet anders gedragen. Een vraag die wel beantwoord dient te worden is of de geheime diensten hun vak wel voldoende verstaan, en of ze genoeg bevoegdheden hebben. Dat dit na CH kon gebeuren is toch wel een kleine schande voor Frankrijk.
pi_157537642
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

De meeste mensen immigreerden dan ook niet om financiële motieven, maar omdat ze op de vlucht waren voor oorlog en vervolging. Zoals nu, dus.
De migranten die anno nu Nederland binnen komen zijn geen vluchtelingen. Ze waren veilig en willen gewoon een verzorgingsstaat waar alles voor ze geregeld wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')