abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157537509
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:13 schreef Punkman het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat ik niet bij dat concert was.
Stel je voor, 3 of 4 van die idioten met wapens.
Je kan geen kant op, en je ziet allemaal mensen neer/dood geschoten worden.
Moet er niet aan denken.
Wat moeten die mensen vreselijk bang zijn geweest.
was death metal,
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_157537510
OOOO JA vandaag de intocht van Sinterklaas :)

Ben benieuwd of er dit jaar ook moslim pieten zijn.

Ben er al helemaal aan gewent dat zij domineren in NL
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:14:40 #278
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537511
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja ik kan het ook discriminatie vinden dat ik in de moskee m'n schoenen uit moet terwijl ik ze in de kerk aan mag houden, maar daar zijn ze echt niet van onder de indruk. En dat is het grootste probleem, we geven ze véélste veel tolerantie waardoor ze geen vinger, maar je arm pakken.
Als je moslims in privé-sfeer toestaat om dingen te doen die, hoewel ze binnen de wet vallen, op een andere plek afgekeurd worden, gaan ze binnen de kortste keren de sharia invoeren!

Je argumenten worden steeds beter.
pi_157537512
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:11 schreef Thezappa het volgende:

[..]

vraag nu merkel eens over dit punt dan?
Merkel is met haar roze "iedereen is welkom" in Europa bril op niet echt voor reden vatbaar in deze denk ik :)
pi_157537513
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja ik kan het ook discriminatie vinden dat ik in de moskee m'n schoenen uit moet terwijl ik ze in de kerk aan mag houden, maar daar zijn ze echt niet van onder de indruk. En dat is het grootste probleem, we geven ze véélste veel tolerantie waardoor ze geen vinger, maar je arm pakken.
Met tolerantie en solidariteit is Europa sterk geworden, maar het is tevens de ondergang, doordat er mensen van buiten zijn geïmporteerd.
pi_157537514
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:14 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Merkel is met haar roze "iedereen is welkom" in Europa bril op niet echt voor reden vatbaar in deze denk ik :)
wattan?
pi_157537515
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:14 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Zij had allang afgezet moeten worden. Zij is ziek.
pi_157537516
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:14 schreef Thezappa het volgende:

[..]

was death metal,
Ja, dan vraag je er inderdaad ook wel een beetje om ... ;)
pi_157537517
Het woord racisme en discriminatie zou verboden moeten worden!
Noem elkaar gewoon klootzak en verberg je lange tenen en accepteer het gewoon als je kloten bent.
Of als je geloof kut is, ik vind Christenen ook vaak errug kut!
Totaal niet rieel... niet nice alleen maar baasje willen spelen! Vinger wijzen etc..
Krijgen we nu dan ook weer aanslagen van die christenhonden?!

En als ik mijn chineze buurman kutchinees noem lacht hij... vind hij niets erg en als ik mijn nederlandse buurman klootzak noem dan zwaait hij met zijn middelvinger dat vinden wij allemaal niet erg!
Wij kunnen er wel tegen nml.
Ik vond de serie Shouf shouf daarom zo leuk, dat cynische in de serie over mocro's!
En dat is onze humor, en als zij dat begrijpen is dat leuk, en fantastisch!
Dat moet kunnen gewoon.
Maar dat ik mijn achterbuurvrouw die een man heeft die moslim is erg aardig vindt moet ook kunnen dus ja?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_157537518
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Met tolerantie en solidariteit is Europa sterk geworden, maar het is tevens de ondergang, doordat er mensen van buiten zijn geïmporteerd.
ik mag jou wel
pi_157537520
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Als je moslims in privé-sfeer toestaat om dingen te doen die, hoewel ze binnen de wet vallen, op een andere plek afgekeurd worden, gaan ze binnen de kortste keren de sharia invoeren!

Je argumenten worden steeds beter.
Privesfeer? Een moskee is openbaar toch? En ik begrijp je stelling niet helemaal, clarify plz.
Lambo of Rekt
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:16:37 #287
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537523
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Immigratie is niet bepaald een nieuw fenomeen in Europa. Als Nederlander zou je toch moeten weten dat onze rijkdom grotendeels veroorzaakt is door immigranten.
pi_157537524
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:15 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ja, dan vraag je er inderdaad ook wel een beetje om ... ;)
hahah...gelukkig zijn ze weg..maar speed fest , ik denk het niet
pi_157537526
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Immigratie is niet bepaald een nieuw fenomeen in Europa. Als Nederlander zou je toch moeten weten dat onze rijkdom grotendeels veroorzaakt is door immigranten.
Eeuwen geleden, in een situatie die niet vergelijkbaar is met de huidige situatie met immigranten die niet vergelijkbaar zijn met de huidige (hard werkend vs. werkschuw, westers vs. islamitisch+Afrikaans).

De immigratie na de WO2 heeft ons per saldo alleen maar heel veel geld gekost en vooral veel immateriële schade opgeleverd.
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:17:31 #290
395200 deadprez
One more rail
pi_157537527
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Het woord racisme en discriminatie zou verboden moeten worden!
Noem elkaar gewoon klootzak en verberg je lange tenen en accepteer het gewoon als je kloten bent.
Of als je geloof kut is, ik vind Christenen ook vaak errug kut!
Totaal niet rieel... niet nice alleen maar baasje willen spelen! Vinger wijzen etc..
Krijgen we nu dan ook weer aanslagen van die christenhonden?!

En als ik mijn chineze buurman kutchinees noem lacht hij... vind hij niets erg en als ik mijn nederlandse buurman klootzak noem dan zwaait hij met zijn middelvinger dat vinden wij allemaal niet erg!
Wij kunnen er wel tegen nml.
Ik vond de serie Shouf shouf daarom zo leuk, dat cynische in de serie over mocro's!
En dat is onze humor, en als zij dat begrijpen is dat leuk, en fantastisch!
Dat moet kunnen gewoon.
Maar dat ik mijn achterbuurvrouw die een man heeft die moslim is erg aardig vindt moet ook kunnen dus ja?
dikke bmw jonge!1
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_157537528
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Zij had allang afgezet moeten worden. Zij is ziek.
Denk zelfs dat zij het ergste is wat het huidige Duitsland kon overkomen sinds Adolf Hitler :)
pi_157537531
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Als Nederlander zou jij moeten weten dat de Nederlandse koloniën niet erg geprofiteerd hebben van Hollandse immigratie.
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:18:41 #293
395200 deadprez
One more rail
pi_157537532
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Eeuwen geleden, in een situatie die niet vergelijkbaar is met de huidige situatie met immigranten die niet vergelijkbaar zijn met de huidige (hard werkend vs. werkschuw, westers vs. islamitisch+Afrikaans).
Wacht, jij denkt dat er vroeger enkel westerse immigranten naar Nederland kwamen?
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_157537533
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:17 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Denk zelfs dat zij het ergste is wat het huidige Duitsland kon overkomen sinds Adolf Hitler :)
Zeker. Dezelfde massa-hysterie (Duitsers die stonden te juichen met teddyberen) dan tijdens de redevoeringen van Hitler.
pi_157537535
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:17 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Via youtube vind je nogal wat filmpjes over dat zij zijn dochter zou zijn...en fuck ze lijken enorm op elkaar zo bizar!!!!!
:o
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_157537536
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:17 schreef deadprez het volgende:

[..]

dikke bmw jonge!1
cynische snap ik wel..
pi_157537539
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:18 schreef deadprez het volgende:

[..]

Wacht, jij denkt dat er vroeger enkel westerse immigranten naar Nederland kwamen?
Voornamelijk. Zeker geen hordes achterlijkheid en islam zoals nu. Er waren toen ook geen sociale regelingen, gratis huizen, Mieles en kinderbijslag.
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:20:31 #298
395200 deadprez
One more rail
pi_157537541
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Voornamelijk. Zeker geen hordes achterlijkheid en islam zoals nu.
Ja oké, duidelijk!
Stop the violence
Down with the hate
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:20:35 #299
395200 deadprez
One more rail
pi_157537542
lapo
Stop the violence
Down with the hate
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:20:36 #300
395200 deadprez
One more rail
pi_157537543
x
Stop the violence
Down with the hate
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')