was death metal,quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:13 schreef Punkman het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat ik niet bij dat concert was.
Stel je voor, 3 of 4 van die idioten met wapens.
Je kan geen kant op, en je ziet allemaal mensen neer/dood geschoten worden.
Moet er niet aan denken.
Wat moeten die mensen vreselijk bang zijn geweest.

Als je moslims in privé-sfeer toestaat om dingen te doen die, hoewel ze binnen de wet vallen, op een andere plek afgekeurd worden, gaan ze binnen de kortste keren de sharia invoeren!quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik kan het ook discriminatie vinden dat ik in de moskee m'n schoenen uit moet terwijl ik ze in de kerk aan mag houden, maar daar zijn ze echt niet van onder de indruk. En dat is het grootste probleem, we geven ze véélste veel tolerantie waardoor ze geen vinger, maar je arm pakken.

Merkel is met haar roze "iedereen is welkom" in Europa bril op niet echt voor reden vatbaar in deze denk ikquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:11 schreef Thezappa het volgende:
[..]
vraag nu merkel eens over dit punt dan?

Met tolerantie en solidariteit is Europa sterk geworden, maar het is tevens de ondergang, doordat er mensen van buiten zijn geïmporteerd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik kan het ook discriminatie vinden dat ik in de moskee m'n schoenen uit moet terwijl ik ze in de kerk aan mag houden, maar daar zijn ze echt niet van onder de indruk. En dat is het grootste probleem, we geven ze véélste veel tolerantie waardoor ze geen vinger, maar je arm pakken.

wattan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:14 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Merkel is met haar roze "iedereen is welkom" in Europa bril op niet echt voor reden vatbaar in deze denk ik

Zij had allang afgezet moeten worden. Zij is ziek.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:14 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Merkel is met haar roze "iedereen is welkom" in Europa bril op niet echt voor reden vatbaar in deze denk ik

ik mag jou welquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Met tolerantie en solidariteit is Europa sterk geworden, maar het is tevens de ondergang, doordat er mensen van buiten zijn geïmporteerd.

Privesfeer? Een moskee is openbaar toch? En ik begrijp je stelling niet helemaal, clarify plz.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je moslims in privé-sfeer toestaat om dingen te doen die, hoewel ze binnen de wet vallen, op een andere plek afgekeurd worden, gaan ze binnen de kortste keren de sharia invoeren!
Je argumenten worden steeds beter.

Immigratie is niet bepaald een nieuw fenomeen in Europa. Als Nederlander zou je toch moeten weten dat onze rijkdom grotendeels veroorzaakt is door immigranten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Met tolerantie en solidariteit is Europa sterk geworden, maar het is tevens de ondergang, doordat er mensen van buiten zijn geïmporteerd.

hahah...gelukkig zijn ze weg..maar speed fest , ik denk het nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, dan vraag je er inderdaad ook wel een beetje om ...

Eeuwen geleden, in een situatie die niet vergelijkbaar is met de huidige situatie met immigranten die niet vergelijkbaar zijn met de huidige (hard werkend vs. werkschuw, westers vs. islamitisch+Afrikaans).quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Immigratie is niet bepaald een nieuw fenomeen in Europa. Als Nederlander zou je toch moeten weten dat onze rijkdom grotendeels veroorzaakt is door immigranten.

dikke bmw jonge!1quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Het woord racisme en discriminatie zou verboden moeten worden!
Noem elkaar gewoon klootzak en verberg je lange tenen en accepteer het gewoon als je kloten bent.
Of als je geloof kut is, ik vind Christenen ook vaak errug kut!
Totaal niet rieel... niet nice alleen maar baasje willen spelen! Vinger wijzen etc..
Krijgen we nu dan ook weer aanslagen van die christenhonden?!
En als ik mijn chineze buurman kutchinees noem lacht hij... vind hij niets erg en als ik mijn nederlandse buurman klootzak noem dan zwaait hij met zijn middelvinger dat vinden wij allemaal niet erg!
Wij kunnen er wel tegen nml.
Ik vond de serie Shouf shouf daarom zo leuk, dat cynische in de serie over mocro's!
En dat is onze humor, en als zij dat begrijpen is dat leuk, en fantastisch!
Dat moet kunnen gewoon.
Maar dat ik mijn achterbuurvrouw die een man heeft die moslim is erg aardig vindt moet ook kunnen dus ja?

Denk zelfs dat zij het ergste is wat het huidige Duitsland kon overkomen sinds Adolf Hitlerquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zij had allang afgezet moeten worden. Zij is ziek.

Als Nederlander zou jij moeten weten dat de Nederlandse koloniën niet erg geprofiteerd hebben van Hollandse immigratie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Immigratie is niet bepaald een nieuw fenomeen in Europa. Als Nederlander zou je toch moeten weten dat onze rijkdom grotendeels veroorzaakt is door immigranten.

Wacht, jij denkt dat er vroeger enkel westerse immigranten naar Nederland kwamen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Eeuwen geleden, in een situatie die niet vergelijkbaar is met de huidige situatie met immigranten die niet vergelijkbaar zijn met de huidige (hard werkend vs. werkschuw, westers vs. islamitisch+Afrikaans).

Zeker. Dezelfde massa-hysterie (Duitsers die stonden te juichen met teddyberen) dan tijdens de redevoeringen van Hitler.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:17 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Denk zelfs dat zij het ergste is wat het huidige Duitsland kon overkomen sinds Adolf Hitler

Via youtube vind je nogal wat filmpjes over dat zij zijn dochter zou zijn...en fuck ze lijken enorm op elkaar zo bizar!!!!!quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:17 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Denk zelfs dat zij het ergste is wat het huidige Duitsland kon overkomen sinds Adolf Hitler

Voornamelijk. Zeker geen hordes achterlijkheid en islam zoals nu. Er waren toen ook geen sociale regelingen, gratis huizen, Mieles en kinderbijslag.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wacht, jij denkt dat er vroeger enkel westerse immigranten naar Nederland kwamen?

Ja oké, duidelijk!quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Voornamelijk. Zeker geen hordes achterlijkheid en islam zoals nu.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |