abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157537474
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Lol, iemand blaat 'discriminatie' naar aanleiding van mijn post, er volgt een papegaai en een lemming, en nog steeds geen onderbouwing waar de discriminatie precies zit _O-
even boven kijken
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_157537475
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zwarte piet is discriminatie en die donkere mevrouw op de chocolade melk ook. Ook dat er in tickles (of hoe heten die snoepjes?) meer witte dan zwarte snoepjes zaten... discriminatie, racisme.
De NPO die voorkeur geeft aan allochtone sollicitanten, dat is discriminatie.
pi_157537476
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:07 schreef deadprez het volgende:

[..]

Klopt. Dat vind ik net zo triest.
Ligt aan de omstandigheden, als je t er zelf naar maakt door aanslagen te plegen en alles, tja dan krijg je m op je boterham.
Lambo of Rekt
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:09:46 #254
395200 deadprez
One more rail
pi_157537478
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:08 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

In jouw thuislandje,.... nee dank je!
Ik draag geen hoofddoek omdat mijn vent vind dat dit noodzakelijk is, omdat mannen zich niet kunnen beheersen.
Dat is inderdaad echt mijn land. Ik trek nog een halve liter open, draai een joint en neuk straks de dame waarmee ik niet getrouwd ben.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_157537479
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik ben niet zo bang van extremistische homo's. Ook niet van extremistische moslims, voor wat het waard is.
als je een keuze tussen woeste dildo'sof woeste raketjes moest maken..

ppppppffffffffffff ben moe
pi_157537480
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:08 schreef Thezappa het volgende:

[..]

even boven kijken
Er is niets onderbouwd. Ik noem een algemene maatregel (het afschaffen van kindregelingen voor IEDEREEN) en een paar flapdrollen blaten uit automatisme "discriminatie" _O-
pi_157537481
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De NPO die voorkeur geeft aan allochtone sollicitanten, dat is discriminatie.
Nee dat niet, dat is ter inburgering beter.. je vergeet even dat discriminatie maar 1 kant op kan ;(
Lambo of Rekt
pi_157537482
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:09 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dat is inderdaad echt mijn land. Ik trek nog een halve liter open, draai een joint en neuk straks de dame waarmee ik niet getrouwd ben.
haram bro
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:10:14 #259
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537484
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zwarte piet is discriminatie en die donkere mevrouw op de chocolade melk ook. Ook dat er in tickles (of hoe heten die snoepjes?) meer witte dan zwarte snoepjes zaten... discriminatie, racisme.
Precies. Mensen met een bepaalde afkomst of een bepaald uiterlijk worden helemaal niet structureel benadeeld. Dat weten we zeker omdat jij Zwarte Piet niet discriminerend vindt en anderen wel, dus het is allemaal onzin.
pi_157537486
Ga zo ff WOW spelen :)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_157537487
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:04 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon discriminatie?
Een beetje discrimineren is heel af toe zo slecht niet. Het heeft de Westerse wereld toch best een eind gebracht. Af en toe moet je terugvallen op het primitieve "recht van de sterkste" om weer vooruit te komen :)
pi_157537488
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee dat niet, dat is ter inburgering beter.. je vergeet even dat discriminatie maar 1 kant op kan ;(
Oh ja dat is ook zo dat is discriminatie om racisme te bestrijden en dan mag het wel :')
pi_157537489
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Er is niets onderbouwd. Ik noem een algemene maatregel (het afschaffen van kindregelingen voor IEDEREEN) en een paar flapdrollen blaten uit automatisme "discriminatie" _O-
dicriminatie naar ouders?
pi_157537490
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:10 schreef Thezappa het volgende:

[..]

dicriminatie naar ouders?
Nu ben je aan het trollen.
pi_157537491
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:02 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik vind Napoleon een interessant figuur maar bid niet 5 keer per dag naar hem. Ik wijd mijn leven niet aan hem en zou mijn kinderen niet ermee vergiftigen. Moslims aanbidden Mohammed, die zullen nooit zijn slachtpartijen en pedofilie veroordelen en leren hun kinderen dat hij de allerallerallerbeste mens ooit op aarde was.
Ja, hier kom je toch nooit uit. Omdat als iemand moslims is vind hij idd mohammed de beste mens omdat hij het allerbeste gebracht heeft, namelijk de islam. Zijn voorschrfiten waren zeker In die tijd zeer belangrijk. Geloof moet met zijn tijd meegaan

Alleen ik ben ervan overtuigd dat juist de westerse samenleving vertiefd is. Waarom is die eigenlijk superieur?? Hoeveel mensen hebben daarvoor niet het veld moeten ruimen. Alle regeringleiders zijn marionetten van de grote bankiers. Pure armoede in afrika. Tien duizenden sterfgevallen per maand omdat het geldsysteem scheef is. dat is wel ff wat meer dan die paar honderd doden aan terrorisme. Mensen wordt wakker.
pi_157537493
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:10 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Een beetje discrimineren is heel af toe zo slecht niet. Het heeft de Westerse wereld toch best een eind gebracht. Af en toe moet je terugvallen op het primitieve "recht van de sterkste" om weer vooruit te komen :)
vraag nu merkel eens over dit punt dan?
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:11:53 #267
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537494
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:09 schreef Thezappa het volgende:

[..]

als je een keuze tussen woeste dildo'sof woeste raketjes moest maken..

ppppppffffffffffff ben moe
Ik heb wel liever een gesoigneerde haatbaard dan zo'n wild stuk haar. Dus ga ik toch voor de extremistische homo's.
pi_157537495
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:09 schreef deadprez het volgende:

[..]

Zie je een losgeslagen moslim!
Ik wist het!!!!!!!!! Je bent hier gelukkig hé?
:')
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_157537496
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Precies. Mensen met een bepaalde afkomst of een bepaald uiterlijk worden helemaal niet structureel benadeeld. Dat weten we zeker omdat jij Zwarte Piet niet discriminerend vindt en anderen wel, dus het is allemaal onzin.
Ja ik kan het ook discriminatie vinden dat ik in de moskee m'n schoenen uit moet terwijl ik ze in de kerk aan mag houden, maar daar zijn ze echt niet van onder de indruk. En dat is het grootste probleem, we geven ze véélste veel tolerantie waardoor ze geen vinger, maar je arm pakken.
Lambo of Rekt
pi_157537497
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nu ben je aan het trollen.
sorry was te makkelijk..
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:12:33 #271
395200 deadprez
One more rail
pi_157537501
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:11 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

whehhehe
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_157537504
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik heb wel liever een gesoigneerde haatbaard dan zo'n wild stuk haar. Dus ga ik toch voor de extremistische homo's.
goed zo
pi_157537505
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:11 schreef bechirti het volgende:

[..]

Ja, hier kom je toch nooit uit. Omdat als iemand moslims is vind hij idd mohammed de beste mens omdat hij het allerbeste gebracht heeft, namelijk de islam. Zijn voorschrfiten waren zeker In die tijd zeer belangrijk. Geloof moet met zijn tijd meegaan

Alleen ik ben ervan overtuigd dat juist de westerse samenleving vertiefd is. Waarom is die eigenlijk superieur?? Hoeveel mensen hebben daarvoor niet het veld moeten ruimen. Alle regeringleiders zijn marionetten van de grote bankiers. Pure armoede in afrika. Tien duizenden sterfgevallen per maand omdat het geldsysteem scheef is. dat is wel ff wat meer dan die paar honderd doden aan terrorisme. Mensen wordt wakker.
Ondanks enkele imperfecties, is de west-Europese samenleving de meest sociale, tolerante, vredelievende en ontwikkelde ter wereld. Superieur aan al het andere.

Dankzij invoering van het neoliberalisme zijn er helaas wat kapitalistische uitwassen. Nergens is het perfect. Maar achterlijk Afrika laat zich in geen enkel opzicht vergelijken met Europa.
pi_157537506
Ik ben in ieder geval blij dat ik niet bij dat concert was.
Stel je voor, 3 of 4 van die idioten met wapens.
Je kan geen kant op, en je ziet allemaal mensen neer/dood geschoten worden.
Moet er niet aan denken.
Wat moeten die mensen vreselijk bang zijn geweest.
pi_157537507
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:11 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

harde deze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')