wees blijquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je leest nergens over extremistische homo's...
Ze simpelweg het land niet binnen laten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus wat.. zoals in China, 1 kind per (allochtoon) gezin? Iedere die erbij komt wordt afgepakt en gelegd? Of moeten we ze sterilliseren?
hopend op een standbeeldquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je prima thuis zou voelen in Saudi-Arabië.
goed idee, laten we anders ergens een 1 kamer kamp makenquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ze simpelweg het land niet binnen laten.
Voor de mensen die al binnen zijn: Laten we beginnen met het afschaffen van alle kindregelingen. En geen huurtoeslag meer voor huizen met meer dan 2 slaapkamers.
Dat is toch gewoon discriminatie?quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Voor de mensen die al binnen zijn: Laten we beginnen met het afschaffen van alle kindregelingen. En geen huurtoeslag meer voor huizen met meer dan 2 slaapkamers.
Ja, alle 270.000.00 van hen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:01 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Die zijn hoofd naar voren van het hoogste object dat beschikbaak was voor de moslims naar beneden gegooid. Kun je dat wel terugvinden in de koran?
Wat moeten die mensen dan eten?quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig heet dat realistisch zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon discriminatie?
Ja, dat beweerde je al. Maar hoe kom je bij dat cijfer?quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:02 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Die hebben ca. 270.000.000 slachtoffers gemaakt.
Waarom?quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moslims ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee die krijgen gewoon een paar flinke klappen van de knokploegen van poetin
Welnee, discriminatie bestaat helemaal niet echt. Het is een links complot om de Blanke Nederlander te onderwerpen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Social media for the winquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:04 schreef MMXMMX het volgende:
Ik ben dol op extremistische homo's Ik zie hier ook de buurt jongeren radicaliseren naar extremistische homo's
Klopt. Dat vind ik net zo triest.quote:
In jouw thuislandje,.... nee dank je!quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je prima thuis zou voelen in Saudi-Arabië.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:03 schreef Thezappa het volgende:
[..]
goed idee, laten we anders ergens een 1 kamer kamp maken
Lol, iemand blaat 'discriminatie' naar aanleiding van mijn post, er volgt een papegaai en een lemming, en nog steeds geen onderbouwing waar de discriminatie precies zitquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Welnee, discriminatie bestaat helemaal niet echt. Het is een links complot om de Blanke Nederlander te onderwerpen.
Ik ben niet zo bang van extremistische homo's. Ook niet van extremistische moslims, voor wat het waard is.quote:
Zwarte piet is discriminatie en die donkere mevrouw op de chocolade melk ook. Ook dat er in tickles (of hoe heten die snoepjes?) meer witte dan zwarte snoepjes zaten... discriminatie, racisme.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Welnee, discriminatie bestaat helemaal niet echt. Het is een links complot om de Blanke Nederlander te onderwerpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |