Het heeft een beetje ondertiteling nodigquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:39 schreef JaneDoe het volgende:
je hebt t genaild en definitely gehit, je was aan!
Ik lees steeds boven in mijn scherm "Verhangingen op Schiphol door de wind" het zal wel zo'n dag zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:39 schreef Cee het volgende:
Ik hoor trouwens steeds 'Tinus' in plaats van de echte naam van Quinoa.
Dat is z'n klepel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Interne Klok? Is dat een eufemisme voor Piempie?
Het duurde ff voordat ik doorhad dat jij de Lapo had..quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Thanks Benny, mobiel lukte het me niet.
echt he... ik zat ook zo van WTFquote:
Jij nailt hetquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Er is een grens tussen zelfvertrouwen en arrogantie Babslet.
Gelukkig het laatste beetje gunfactor weet ze ook nog te verneuken...goeie zet.quote:
Dat lijk gewoon niet in de diepvries doen tot na de finalequote:Op vrijdag 13 november 2015 21:42 schreef Stickertje het volgende:
naar een begrafenis gaan ipv the voice![]()
die is dus voorgoed exitquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig het laatste beetje gunfactor weet ze ook nog te verneuken...goeie zet.
Grapje toch?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:42 schreef Stickertje het volgende:
naar een begrafenis gaan ipv the voice![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat lijk gewoon niet in de diepvries doen tot na de finale.
echt he, WTF Aliquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:43 schreef Cee het volgende:
Lean on?
Duizenden nummers om je stem te etaleren en dan kies je EHEHEHEHEH.
Dat wordt niets met die carrière, kan geen prioriteiten stellen.quote:
Verdomme, Uc.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat lijk gewoon niet in de diepvries doen tot na de finale.
Ja hij is weer terug van zijn eigen feestje.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:44 schreef Cee het volgende:
Is die petmans niet de dode in kwestie? Ziet er niet fris uit.
gvdquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:44 schreef Cee het volgende:
die ander dan die dooie he? Ik wilde het ook net gaan zeggen. Lekkertje wel hoor.quote:
jij kent danjil niet meer?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:44 schreef Cee het volgende:
Ivar? Jaquote:
Ja, niet die terminale, die gebruinde.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
die ander dan die dooie he? Ik wilde het ook net gaan zeggen. Lekkertje wel hoor.
Man en dooie, klinkt toch een beetje als danse macabre uit de Eftelingquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
die ander dan die dooie he? Ik wilde het ook net gaan zeggen. Lekkertje wel hoor.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Man en dooie, klinkt toch een beetje als danse macabre uit de Efteling
Alleen doodsklokken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet dat ik 'm van een andere show moet kennen maar er gaat nergens een bel rinkelen.
Hij schijnt volwassen te zijn!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
Verdomme, fangirl Rabbering met z'n Bieber.
Vroegere werk is veel beter.
Sorry is wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
Verdomme, fangirl Rabbering met z'n Bieber.
Vroegere werk is veel beter.
tvoh team nick en simonquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet dat ik 'm van een andere show moet kennen maar er gaat nergens een bel rinkelen.
Zo, dat doen ze snel!quote:
Of naakt bij IS op bezoek.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:50 schreef Cee het volgende:
Guido Weijers en Jandino in 1 show. Ik slik nog liever een levende pirañha door.
van de week bij vd ziet sterren viel hij best meequote:Op vrijdag 13 november 2015 21:50 schreef Cee het volgende:
Guido Weijers en Jandino in 1 show. Ik slik nog liever een levende pirañha door.
Nee, dat vind ik te ver gaan. Dan ga ik wel Jandino en Weijers kijken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
of in VBL subforum zeggen dat voetbal een kutsport is
Snap nog steeds niet waarom Hanne erin zitquote:
Ik vind Hanne juist de leukste van de driequote:Op vrijdag 13 november 2015 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom Hanne erin zit
Ik ook. En Klaasje het minst.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind Hanne juist de leukste van de drie
GADVERDAMME BENNY! Lisa was veel meer een benny-maisjuhquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind Hanne juist de leukste van de drie
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
of in VBL subforum zeggen dat voetbal een kutsport is
Even quoten omdat mooiquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:50 schreef Cee het volgende:
Dat ja!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:54 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ik ook. En Klaasje het minst.
Misschien, maar wel minder K3quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
GADVERDAMME BENNY! Lisa was veel meer een benny-maisjuh
Meer FHM idd.. maar boeiendquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat ja!
[..]
Misschien, maar wel minder K3
Ditquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:56 schreef Stickertje het volgende:
wat een leuke versie van dit liedje
Die Indiaan knauwt zo!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:56 schreef Stickertje het volgende:
wat een leuke versie van dit liedje
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
Ik zat serieus als een debiele zeehond te applaudisseren op de bank
Oh, dat doe ik ookquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
Ik zat serieus als een debiele zeehond te applaudisseren op de bank
ik doe met je meequote:Op vrijdag 13 november 2015 22:01 schreef Cee het volgende:
Ik ga denk ik Ivar-fangirlen dit seizoen.
Hopelijk volgt hij de raad van Anouk op.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Nooit meer een solo Danjil, dit was zijn laatste poging
klopt.. ik vroeg me laatst nog af of een zombie apocalyps een seksueel frustrerende tijd zou zijn voor necrofielen omdat zombies dood zijn & ze bewegen..quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij hebt altijd al een morbide fascinatie gehad.
Go your own way
Goed punt wel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
klopt.. ik vroeg me laatst nog af of een zombie apocalyps een seksueel frustrerende tijd zou zijn voor necrofielen omdat zombies dood zijn & ze bewegen..
De geluiden die ik nu hardop maak.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
klopt.. ik vroeg me laatst nog af of een zombie apocalyps een seksueel frustrerende tijd zou zijn voor necrofielen omdat zombies dood zijn & ze bewegen..
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:07 schreef Stickertje het volgende:
saai bagger nummer voor een battle
Echt, en een plukbaardje.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:07 schreef hunter2011 het volgende:
Heeft die jongen een echt knotje of nep knotje
Ik ben het hele nummer nu al vergeten.quote:
Sanne en Maan was toch wel goed?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:35 schreef Aspergermeisje het volgende:
Meestal vind ik de battles de leukste ronde, maar ik heb nu nog niet echt uitzonderlijke dingen gezien.
Die is flink afgevallen, dat is Emmaly toch?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:16 schreef Stickertje het volgende:
die blonde heeft toch ook een keer meegedaan?
quote:
Emmaly Brownquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:16 schreef Stickertje het volgende:
die blonde heeft toch ook een keer meegedaan?
Zij was toch heel goed.quote:
ja!quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die is flink afgevallen, dat is Emmaly toch?
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
He, Eddie Murphy speelt zijn moeder?
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
He, Eddie Murphy speelt zijn moeder?
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik denk dat anouk er wel een trio van zou willen maken
2 gays toch?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zit het net te lezen.. WTFquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:20 schreef iBenny het volgende:
Reclame... Het gaat niet echt lekker in Parijs
NWS / 'Meerdere doden bij schietpartij in Parijs'
Waarom, echt waarom?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:20 schreef iBenny het volgende:
Reclame... Het gaat niet echt lekker in Parijs
NWS / 'Meerdere doden bij schietpartij in Parijs'
Prima, als het maar niet namens Nederland of Servië isquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Goed duo om naar het songfestival te sturen!!!!!!!
bedoeling van wedstrijden is dat je als eerste eindigt..quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Goed duo om naar het songfestival te sturen!!!!!!!
Was een beetje overdone.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:29 schreef Cee het volgende:
Ik vond het eigenlijk helemaal niet zo bijzonder.
Ik hou er wel vanquote:
Het is een soort klussen en wonen geworden.quote:
Roodkapje zong wel sterker.quote:
GA JE NOU ALWEER.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:33 schreef MissJ het volgende:
Volgende week kan ik het niet zien want dan ben ik in New York
Wat vervelendquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:33 schreef MissJ het volgende:
Ikwilmeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:33 schreef MissJ het volgende:
Sorry, ik kan er echt niets aan doen! Ik ben verslaafdquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
GA JE NOU ALWEER.
Stop daar eens mee.
Héél vervelend!quote:
Ik wil ook een keertjequote:Op vrijdag 13 november 2015 22:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er echt niets aan doen! Ik ben verslaafd
Mag hoorquote:
DOEN! Maar kijk uit, voor je het weet kan je er niet meer mee stoppen!quote:
Ja, dat zegt iedereen. Maar sowieso wil ik meer gaan reizen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
DOEN! Maar kijk uit, voor je het weet kan je er niet meer mee stoppen!
4e keerquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoeveelste keer nu, MissJ? Je mag me niet inhalen, ik verbied het je. Je komt net kijken.
Reizen isquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat zegt iedereen. Maar sowieso wil ik meer gaan reizen.
Mag!quote:
Even tellen... '99, '01, '04, '08, '09, '13. Zes. Je komt dichtbij, mevrouw.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
4e keer1e keer was juni 2013, 2e keer september 2014 en 3e keer april 2015
Hoe vaak ben jij ook alweer geweest tot nu toe?
Ja hequote:Op vrijdag 13 november 2015 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Even tellen... '99, '01, '04, '08, '09, '13. Zes. Je komt dichtbij, mevrouw.
quote:Gordon vindt Anouk in The Voice ‘verschrikkelijk’
Gordon is niet onder de indruk van Anouk als coach in The Voice of Holland. Dat laat hij vandaag weten in het AD. The Voice-producent John de Mol zit al sinds de start van het programma achter Anouk aan. Dit seizoen doet ze eindelijk mee, maar Gordon vindt het geen succes. “Ik vind Anouk verschrikkelijk, ze is totaal niet geschikt als jurylid. Anouk laat zich leiden door haar onzekerheid. Ze is waarschijnlijk onzeker, omdat ze toch wat voller is in vergelijking met vroeger“, aldus de entertainer.
Hij vervolgt: “Het staat zó lijnrecht tegenover haar persoonlijkheid. Ze komt niet sympathiek over en ze is onaardig.”
Helaas voor Gordon zal hij toch nog een tijdje tegen Anouk moeten aan kijken. Ze heeft namelijk in één keer voor twee seizoen van The Voice getekend.
Wie volgend jaar níet meer in de The Voice-stoelen zit is Marco Borsato. Wie zijn opvolger moet worden? “Guus Meeuwis in ieder geval niet. Het moet een ad rem iemand zijn.”
valse nichtquote:Ze is waarschijnlijk onzeker, omdat ze toch wat voller is in vergelijking met vroeger“, aldus de entertainer.
Nu doen we hier op Fok! regelmatig zuur en huilerig maar Gordon draait wat dat betreft de knop toch wel steeds naar 11 zeg.quote:
Ik ben het volledig met je eens, zowel wat betreft Gordon als wat betreft Anouk. Anouk is eerlijk en ze zou haar waarheid soms met iets meer tact kunnen brengen maar ze is niet onsympathiek. Laten we wel wezen, de mensen doen onder andere hieraan mee om bij te leren, dan heb je meer aan iemand die zegt waar het op staat dan iemand die de zwakke punten met de mantel der liefde bedekt. Het is niet leuk om te horen dat je timbre niet zo interessant is (shit happens, daar kan je weinig aan doen), dat je een deel vals zingt of iets dergelijks maar als dat zo is dan kan je het beter maar weten. Misschien kan je er iets aan doen en anders kan je je energie op iets anders richten en aanvaarden dat het zingen een hobby zal blijven.quote:Op zondag 15 november 2015 13:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Anouk heeft tenminste een rij aan successen achter haar dikke kont staan, terwijl Gordon een onsympathiek vadsig ventje is dat één hitje heeft gehad (dat ook nog eens door Ieuwbank is gemaakt en niet door hemzelf) en de media moet halen met dit soort berichten: 'Ik zie mezelf nóg op het asfalt liggen...' (http://www.telegraaf.nl/p(...)_op_geruchten__.html)![]()
Ik vind Anouk overigens niet onsympathiek, maar eerlijk. Ik heb haar, anders dan Gordon zelf, nog nooit iets horen zeggen waarvan ik dacht: dat zeg je niet! Met zijn 'nummer 39 met rijst'. Hoe durft ie, echt
Naomi vs Neda was een goede battle, maar ik vond dat de Steal ingezet moest worden voor Naomi (ook al zijn ze op), want ik vond dat zij het ook heel goed deed. Vond dat Christie niet door moest maar Jasper, en ik vond bij Eva vs Maylissa Eva toch net iets beter. Babette hoef ik niet over te beginnen, alhoewel ze wel een lekker wijf is.quote:Op zondag 15 november 2015 13:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Tijd voor een terugblik.
Welke kandiaat had wat jullie betreft absoluut door moeten of juist absoluut niet door moeten gaan? Wie missen we in de volgende ronde en wie hadden we er liever niet bij gehad? Met welke beslissingen van de coaches waren jullie het oneens en welke battles zijn ongelukkig samengesteld? Welke afgevallen kandidaat verdiende de steal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |