abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157454240
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 05:42 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Schei toch uit. Ik volg dit programma al vanaf seizoen 1 en het is steeds van dat. Bij ongeveer gelijke stand gaat de kleurling door ten koste van de blanke. De enig die deze aflevering geen voorkeur uitsprak in de battle van Dion was Sanne. Die durfde zelfs niet zijn tegenspeler die gewoon gelijkwaardig was, maar heel erg uit zijn comfortzone was getrokken tot winnaar uit te roepen. Dat systematisch blanken discrimineren en homo's promoten zit gewoon in deze show. Voor leeftijd discriminatie durven ze nog wel uit te komen. Komt het voor dat ze toch per ongeluk draaien voor een oudere dan vliegt die er in de battles wel uit. Een oudere mag gewoon niet winnen
Dat ze op leeftijd discrimineren is een feit, als je 'ouder' bent (boven de 30 :')) dan moet je niet een beetje beter maar aanzienlijk beter zijn dan de ander om door te gaan. Alsof dat al niet erg genoeg is zullen die paar kijkers die stemmen dat ook doen, puberjongentjes en pubermeisjes (vooral die, die stemmen veel meer, zie het relatief grote aantal stemmen wat goed uitziende jongens krijgen) stemmen eerder op iemand die ongeveer zo oud is als hen dan op iemand die 30+ is.

Of dat homo's en donkergekleurde mensen een voorkeursbehandeling krijgen weet ik niet. Daarvoor herinner ik me te weinig van dit soort gevechten. Haal maar een concreet voorbeeld aan (met video) en ik zal laten weten of dat ik vind dat die persoon terecht doorging op basis van het optreden. Over dit specifieke gevecht kan ik zeggen dat ze allebei zwaar ondermaats presteerden en dat ik het liefst had gehad dat ze allebei waren afgevallen en dat een andere afvaller voor wie geen steal meer beschikbaar was in plaats van Rachel door zou gaan. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')