Het heeft een beetje ondertiteling nodigquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:39 schreef JaneDoe het volgende:
je hebt t genaild en definitely gehit, je was aan!
Ik lees steeds boven in mijn scherm "Verhangingen op Schiphol door de wind" het zal wel zo'n dag zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:39 schreef Cee het volgende:
Ik hoor trouwens steeds 'Tinus' in plaats van de echte naam van Quinoa.
Dat is z'n klepel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Interne Klok? Is dat een eufemisme voor Piempie?
Het duurde ff voordat ik doorhad dat jij de Lapo had..quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Thanks Benny, mobiel lukte het me niet.
echt he... ik zat ook zo van WTFquote:
Jij nailt hetquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Er is een grens tussen zelfvertrouwen en arrogantie Babslet.
Gelukkig het laatste beetje gunfactor weet ze ook nog te verneuken...goeie zet.quote:
Dat lijk gewoon niet in de diepvries doen tot na de finalequote:Op vrijdag 13 november 2015 21:42 schreef Stickertje het volgende:
naar een begrafenis gaan ipv the voice![]()
die is dus voorgoed exitquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig het laatste beetje gunfactor weet ze ook nog te verneuken...goeie zet.
Grapje toch?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:42 schreef Stickertje het volgende:
naar een begrafenis gaan ipv the voice![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat lijk gewoon niet in de diepvries doen tot na de finale.
echt he, WTF Aliquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:43 schreef Cee het volgende:
Lean on?
Duizenden nummers om je stem te etaleren en dan kies je EHEHEHEHEH.
Dat wordt niets met die carrière, kan geen prioriteiten stellen.quote:
Verdomme, Uc.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat lijk gewoon niet in de diepvries doen tot na de finale.
Ja hij is weer terug van zijn eigen feestje.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:44 schreef Cee het volgende:
Is die petmans niet de dode in kwestie? Ziet er niet fris uit.
gvdquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:44 schreef Cee het volgende:
die ander dan die dooie he? Ik wilde het ook net gaan zeggen. Lekkertje wel hoor.quote:
jij kent danjil niet meer?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:44 schreef Cee het volgende:
Ivar? Jaquote:
Ja, niet die terminale, die gebruinde.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
die ander dan die dooie he? Ik wilde het ook net gaan zeggen. Lekkertje wel hoor.
Man en dooie, klinkt toch een beetje als danse macabre uit de Eftelingquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
die ander dan die dooie he? Ik wilde het ook net gaan zeggen. Lekkertje wel hoor.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Man en dooie, klinkt toch een beetje als danse macabre uit de Efteling
Alleen doodsklokken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet dat ik 'm van een andere show moet kennen maar er gaat nergens een bel rinkelen.
Hij schijnt volwassen te zijn!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
Verdomme, fangirl Rabbering met z'n Bieber.
Vroegere werk is veel beter.
Sorry is wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
Verdomme, fangirl Rabbering met z'n Bieber.
Vroegere werk is veel beter.
tvoh team nick en simonquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet dat ik 'm van een andere show moet kennen maar er gaat nergens een bel rinkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |