Het heeft een beetje ondertiteling nodigquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:39 schreef JaneDoe het volgende:
je hebt t genaild en definitely gehit, je was aan!
Ik lees steeds boven in mijn scherm "Verhangingen op Schiphol door de wind" het zal wel zo'n dag zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:39 schreef Cee het volgende:
Ik hoor trouwens steeds 'Tinus' in plaats van de echte naam van Quinoa.
Dat is z'n klepel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Interne Klok? Is dat een eufemisme voor Piempie?
Het duurde ff voordat ik doorhad dat jij de Lapo had..quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Thanks Benny, mobiel lukte het me niet.
echt he... ik zat ook zo van WTFquote:
Jij nailt hetquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Er is een grens tussen zelfvertrouwen en arrogantie Babslet.
Gelukkig het laatste beetje gunfactor weet ze ook nog te verneuken...goeie zet.quote:
Dat lijk gewoon niet in de diepvries doen tot na de finalequote:Op vrijdag 13 november 2015 21:42 schreef Stickertje het volgende:
naar een begrafenis gaan ipv the voice![]()
die is dus voorgoed exitquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig het laatste beetje gunfactor weet ze ook nog te verneuken...goeie zet.
Grapje toch?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:42 schreef Stickertje het volgende:
naar een begrafenis gaan ipv the voice![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat lijk gewoon niet in de diepvries doen tot na de finale.
echt he, WTF Aliquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:43 schreef Cee het volgende:
Lean on?
Duizenden nummers om je stem te etaleren en dan kies je EHEHEHEHEH.
Dat wordt niets met die carrière, kan geen prioriteiten stellen.quote:
Verdomme, Uc.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat lijk gewoon niet in de diepvries doen tot na de finale.
Ja hij is weer terug van zijn eigen feestje.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:44 schreef Cee het volgende:
Is die petmans niet de dode in kwestie? Ziet er niet fris uit.
gvdquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:44 schreef Cee het volgende:
die ander dan die dooie he? Ik wilde het ook net gaan zeggen. Lekkertje wel hoor.quote:
jij kent danjil niet meer?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:44 schreef Cee het volgende:
Ivar? Jaquote:
Ja, niet die terminale, die gebruinde.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
die ander dan die dooie he? Ik wilde het ook net gaan zeggen. Lekkertje wel hoor.
Man en dooie, klinkt toch een beetje als danse macabre uit de Eftelingquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
die ander dan die dooie he? Ik wilde het ook net gaan zeggen. Lekkertje wel hoor.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Man en dooie, klinkt toch een beetje als danse macabre uit de Efteling
Alleen doodsklokken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet dat ik 'm van een andere show moet kennen maar er gaat nergens een bel rinkelen.
Hij schijnt volwassen te zijn!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
Verdomme, fangirl Rabbering met z'n Bieber.
Vroegere werk is veel beter.
Sorry is wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
Verdomme, fangirl Rabbering met z'n Bieber.
Vroegere werk is veel beter.
tvoh team nick en simonquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet dat ik 'm van een andere show moet kennen maar er gaat nergens een bel rinkelen.
Zo, dat doen ze snel!quote:
Of naakt bij IS op bezoek.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:50 schreef Cee het volgende:
Guido Weijers en Jandino in 1 show. Ik slik nog liever een levende pirañha door.
van de week bij vd ziet sterren viel hij best meequote:Op vrijdag 13 november 2015 21:50 schreef Cee het volgende:
Guido Weijers en Jandino in 1 show. Ik slik nog liever een levende pirañha door.
Nee, dat vind ik te ver gaan. Dan ga ik wel Jandino en Weijers kijken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
of in VBL subforum zeggen dat voetbal een kutsport is
Snap nog steeds niet waarom Hanne erin zitquote:
Ik vind Hanne juist de leukste van de driequote:Op vrijdag 13 november 2015 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom Hanne erin zit
Ik ook. En Klaasje het minst.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind Hanne juist de leukste van de drie
GADVERDAMME BENNY! Lisa was veel meer een benny-maisjuhquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind Hanne juist de leukste van de drie
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
of in VBL subforum zeggen dat voetbal een kutsport is
Even quoten omdat mooiquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:50 schreef Cee het volgende:
Dat ja!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:54 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ik ook. En Klaasje het minst.
Misschien, maar wel minder K3quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
GADVERDAMME BENNY! Lisa was veel meer een benny-maisjuh
Meer FHM idd.. maar boeiendquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat ja!
[..]
Misschien, maar wel minder K3
Ditquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:56 schreef Stickertje het volgende:
wat een leuke versie van dit liedje
Die Indiaan knauwt zo!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:56 schreef Stickertje het volgende:
wat een leuke versie van dit liedje
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
Ik zat serieus als een debiele zeehond te applaudisseren op de bank
Oh, dat doe ik ookquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
Ik zat serieus als een debiele zeehond te applaudisseren op de bank
ik doe met je meequote:Op vrijdag 13 november 2015 22:01 schreef Cee het volgende:
Ik ga denk ik Ivar-fangirlen dit seizoen.
Hopelijk volgt hij de raad van Anouk op.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Nooit meer een solo Danjil, dit was zijn laatste poging
klopt.. ik vroeg me laatst nog af of een zombie apocalyps een seksueel frustrerende tijd zou zijn voor necrofielen omdat zombies dood zijn & ze bewegen..quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij hebt altijd al een morbide fascinatie gehad.
Go your own way
Goed punt wel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
klopt.. ik vroeg me laatst nog af of een zombie apocalyps een seksueel frustrerende tijd zou zijn voor necrofielen omdat zombies dood zijn & ze bewegen..
De geluiden die ik nu hardop maak.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
klopt.. ik vroeg me laatst nog af of een zombie apocalyps een seksueel frustrerende tijd zou zijn voor necrofielen omdat zombies dood zijn & ze bewegen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |