Négertje Tete natuurlijk. Het talent druipt uit zijn hamstrings.quote:
Afgelopen reeks nog gewonnen van Spanje.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
Overigens won Oranje na de mislukte kwalificatie voor 2002 een rijtje met topwedstrijden waar je u tegen zegt. Allemaal vriendschappelijk, maakte het extra pijnlijk.
Vandaar dat ze al sinds de middelbare school bij elkaar zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:59 schreef Ferdii het volgende:
die moet ook enkel op zijn geld zijn gevallen![]()
[ afbeelding ]
Zal best ja. Ik zie liever een goede nummer 10 of een goede buitenspeler als supertalent.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Négertje Tete natuurlijk. Het talent druipt uit zijn hamstrings.²
Die zijn al sinds de middelbare school samen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:59 schreef Ferdii het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent echt dom héquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:59 schreef Ferdii het volgende:
[ afbeelding ]
De puntige knieën vallen buiten de fotoquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:59 schreef Ferdii het volgende:
[ afbeelding ]
KingRoland en ik vinden het niet leuk dat jij negatief doet over het uiterlijk van Arjen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:59 schreef Ferdii het volgende:
[ afbeelding ]
Middelbarequote:Op vrijdag 13 november 2015 20:59 schreef Ferdii het volgende:
[ afbeelding ]
In 2002 ook trouwens. 1-0, doelpunt Frank de Boer.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Afgelopen reeks nog gewonnen van Spanje.
Ziyech, maar Blind was druk bezig gefundeerd over te komen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zal best ja. Ik zie liever een goede nummer 10 of een goede buitenspeler als supertalent.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:01 schreef Coco98 het volgende:
Van Persie had daar buitenspel gestaan.
Je lijkt zelf op de ArenAquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:01 schreef Pascalus het volgende:
Goed veld trouwens, lijkt de Arena wel.
Bevalt die?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
Gelukkig speel ik ondertussen FM 2016, dat is spannender.
Als ... zijndequote:Op vrijdag 13 november 2015 21:04 schreef Ferdii het volgende:
Als Robben zijnde raak je toch totaal gefrustreerd van dit sport amateurs naast je in je team
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een carnaval publiek, even serieus![]()
Past wel bij Oranje, toch?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
en op de KNVB. Stijn is deze wedstrijd aan het boycotten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als ... zijnde
Ajacied422 is nu heel boos op jou.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks mis mee, lekker potje met Bayern begonnen.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
jij houdt wel van een uitdagingquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks mis mee, lekker potje met Bayern begonnen.
Dit komt hard aan in Zeist.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
en op de KNVB. Stijn is deze wedstrijd aan het boycotten.
Weer even er in komen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:05 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
jij houdt wel van een uitdaging
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:06 schreef BeamofLight het volgende:
Da wijf van Robben kan beter bij Ajax scout gaan worden. Zij zag zelfs al op haar 15e dat die kale ¤¤¤¤ ging verdienen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
Is het publiek in Wales net zo kut als in Nederland? (moet de eerste fanatieke Oranje-fan nog tegenkomen)
Uh, oké.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:06 schreef BeamofLight het volgende:
Da wijf van Robben kan beter bij Ajax scout gaan worden. Zij zag zelfs al op haar 15e dat die kale ¤¤¤¤ ging verdienen
Elk woord met Belg of Vlaming op dit forum is niet geoorloofd op dit forum. Hebben 40 magere jaren gehad, geen enkel recht van spreken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Oranje doet me denken aan het Belgisch elftal in hun magere jaren.
Man, dan heb je gefaald in het leven hoorquote:
Madquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Elk woord met Belg of Vlaming op dit forum is niet geoorloofd op dit forum. Hebben 40 magere jaren gehad, geen enkel recht van spreken.
Oke Hans.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Elk woord met Belg of Vlaming op dit forum is niet geoorloofd op dit forum. Hebben 40 magere jaren gehad, geen enkel recht van spreken.
Stop eens met je anti Belgen act. Begint treurig te worden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Goeden garpquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:06 schreef BeamofLight het volgende:
Ga lekker naar fok.be Haags.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stop eens met je anti Belgen act. Begint treurig te worden.
Okquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stop eens met je anti Belgen act. Begint treurig te worden.
Nope. Is het zo erg dan?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die man is niet helemaal 100, weet niet of je wel eens een interview met hem hebt gezien?
Er was toch ook zo'n oranje-indiaan, die was ook niet helemaal zuiver.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die man is niet helemaal 100, weet niet of je wel eens een interview met hem hebt gezien?
Dat zou betekenen dat er hoop is. Maar ik zie weinig mooi Nederlands spul lopen. Mijn hoop is gevestigd op Tete, Strootman, Depay en Ziyech. Al heeft dat laatste geen zin.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Oranje doet me denken aan het Belgisch elftal in hun magere jaren.
Blindquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:08 schreef bombmannl het volgende:
Krijg spontaan oogkanker van deze opstelling
Haha ja, is serieus licht verstandelijk gehandicapt. Eigenlijk is het ook te bizar voor woorden dat we in 40 jaar geen fatsoenlijk publiek hebben kunnen opbouwen. Altijd als ik bij een wedstrijd van Oranje ben verbaas ik me over het enorme kutpubliek. Herinner me Nederland-Colombia 2 jaar geleden waarbij Nederlanders Falcao zaten toe te zingen. (die overigens geen bal goed raakte)quote:
Moest glimlachen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:09 schreef Vasion het volgende:
Hoelaat speelt IS eigenlijk? En speelt Barazite?
Ja, tegen Wollah Hezbollah.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:09 schreef Vasion het volgende:
Ja, hij speelt op de plek van Jihadi John. Die is geblesseerd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:09 schreef Vasion het volgende:
Ze spelen met rouwbanden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:09 schreef Vasion het volgende:
Wat ga je drinken?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:11 schreef KingRoland het volgende:
Zo, ik heb even drinken gehaald boys
Dat is het punt inderdaad. Paar leuke verdedigers, dat is het wel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Kaliber van Persie, Robben, Sneijder, van der Vaart zie ik niet in deze lichting.²
Lekker hé? Ranja.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:11 schreef KingRoland het volgende:
Wat drink je? Coca Cola?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb Bolognese chips.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik ook, zit aan de Grolsch Herfstbock, aangezien de Brand Dubbel Bock gisteren is gesneuveld.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:11 schreef KingRoland het volgende:
Als Blind nou tactisch beter was en een goede organisatie neer kon zetten was dat idd niet nodigquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:10 schreef Cara het volgende:
Blind als de dood om te verliezen.
Die 5 man doe je tegen Duitsland, niet een Wales zonder Bale.
Ik ben niet zo van de bocken. Zeker niet van die zoete supermarktbock.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:11 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik ook, zit aan de Grolsch Herfstbock, aangezien de Brand Dubbel Bock gisteren is gesneuveld.
Eerlijk, Ziyech had de komende 10 jaar kunnen strooien met (steek)paasjes en goede spelhervattingen. Hoe kan de KNVB en Blind dit niet hebben ingezien.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is het punt inderdaad. Paar leuke verdedigers, dat is het wel.
Van Croky?quote:
Dat zoete moet ik je gelijk in geven, lijkt ook steeds erger te worden. Heb bij voorkeur ook wat meer kwaliteit. De Brand is trouwens wel goed te doen..quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de bocken. Zeker niet van die zoete supermarktbock.
In dit jaargetijde Bock-bier gaan drinken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:11 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik ook, zit aan de Grolsch Herfstbock, aangezien de Brand Dubbel Bock gisteren is gesneuveld.
quote:
Klopt ja, te belachelijk voor woorden. Net ook die bal van Sneijder op Robben en meteen het schot. Geen een speler van de nieuwe lichting kan die pass geven, geen een speler kan van die afstand fatsoenlijk schieten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eerlijk, Ziyech had de komende 10 jaar kunnen strooien met (steek)paasjes en goede spelhervattingen. Hoe kan de KNVB en Blind dit niet hebben ingezien.²
9/10quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij Bayern denk ik altijd dat ik Pepsi.
Ik drink geen frisdrank meer. Allemaal zooi man. Suiker en chemische onzin.quote:
Is toch herfst?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
In dit jaargetijde Bock-bier gaan drinken.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij Bayern denk ik altijd dat ik Pepsi.
Jij pakt in de zomer lekker een bokje?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
In dit jaargetijde Bock-bier gaan drinken.
Zijn ADO verleden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op basis van wat speelt Janmaat nu eigenlijk?
Back met een drang naar voren, al kun je dan net zo goed Karsdorp meenemen (of je hem opstelt is een tweede)quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op basis van wat speelt Janmaat nu eigenlijk?
Dat is dierenmishandelingquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:14 schreef Bugno het volgende:
[..]
Jij pakt in de zomer lekker een bokje?
Weinig creatief talent inderdaad. Dus dan heeft vasthouden aan 4-3-3 ook weinig zin.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Kaliber van Persie, Robben, Sneijder, van der Vaart zie ik niet in deze lichting.²
Gvd jij bent op dreef vandaagquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is dierenmishandeling
Deze post gaf mij meer plezier dan de eerste 30 minuten van de wedstrijd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bok, Bock, tomato/tomatoe ofzoietsquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja... hij speelt ook geweldig met Newcastle...quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Back met een drang naar voren, al kun je dan net zo goed Karsdorp meenemen (of je hem opstelt is een tweede)
Ik zie hem wekelijks uitblinken bij MotD inderdaadquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja... hij speelt ook geweldig met Newcastle...
Nou jij nogquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Meer users vandaag zeg. Wat een genot![]()
![]()
Nee, ik heb wel wat lekkere tripels net in de koelkast gezet.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:14 schreef Bugno het volgende:
[..]
Jij pakt in de zomer lekker een bokje?
Dit zijn de echte users, die het Nederlands Elftal ook supporten op het dieptepunt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Meer users vandaag zeg. Wat een genot![]()
![]()
Kun je jouw comment over het seizoen nog even toelichten?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel wat lekkere tripels net in de koelkast gezet.
Goede stream te pakken?quote:
EN WIJ WINNEN WEER VAN DUITSLAND EN VAN SPANJE!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:18 schreef Pascalus het volgende:
NEDERLAND IS HELEMAAL ORANJE, WE STAAN WEER ACHTER HOLLAND ALS ÉÉN MAN
Nu nog Burt aan het roerquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:18 schreef Pascalus het volgende:
NEDERLAND IS HELEMAAL ORANJE, WE STAAN WEER ACHTER HOLLAND ALS ÉÉN MAN
Nee, dat was slechts flauwekul. Hoewel ik geen fan ben van Bock. Doet me denken aan Oud Bruin.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:17 schreef Bugno het volgende:
[..]
Kun je jouw comment over het seizoen nog even toelichten?
Schandalig zegquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik keek schaatsen...en kon zo gauw dit topic niet vinden
Schaatsen ja? Kwalificatie voor de voorronde van de WC?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik keek schaatsen...en kon zo gauw dit topic niet vinden
Duitsland, die geven ons weer een pak slaag. 4-0, ze hebben geluk dat Reus en Götze niet meedoen. Die zijn vaak wel beter in Die Mannschaft.quote:
Geef de Brand Dubbel Bock eens een kans zou ik zeggen. De Prael en 't IJ hebben ook beste Bockjes.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, dat was slechts flauwekul. Hoewel ik geen fan ben van Bock. Doet me denken aan Oud Bruin.
Zelfs in je grootste dieptepunt moet dat tegen Wales nog lukkenquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zul je zien dat we 0-3 winnen ofzo
Bal beterquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:19 schreef BB-King het volgende:
België verloor uit bij Wales met 1-0.
Wij zijn beter!![]()
Wereldbeker in Calgary. Kramer (niet die voetballer) gaat straks een WR rijden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:19 schreef Bugno het volgende:
[..]
Schaatsen ja? Kwalificatie voor de voorronde van de WC?
Robben niet opstellen tegen Duitsland maar wel tegen Wales.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Duitsland, die geven ons weer een pak slaag. 4-0, ze hebben geluk dat Reus en Götze niet meedoen. Die zijn vaak wel beter in Die Mannschaft.
De Prael maakt echt matige bieren. Je kunt beter Duitse bocken drinken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Geef de Brand Dubbel Bock eens een kans zou ik zeggen. De Prael en 't IJ hebben ook beste Bockjes.
Hoe laat?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wereldbeker in Calgary. Kramer (niet die voetballer) gaat straks een WR rijden.
Natgierig?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:20 schreef Bugno het volgende:
Heet die keeper nou Hennesy? Dan zal Martel er zo wel inkomen, of Joseph Guy
I beg to differ (met het eerste). Duits bier is altijdquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Prael maakt echt matige bieren. Je kunt beter Duitse bocken drinken.
Ik laat dit over aan Pascalus.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Daley Blind een andere naam had gehad, bv. Jeffrey Servaes. Dan zou hij toch nooit in Oranje hebben gespeeld?²
quote:
Als Ricky Gervais had geheten dan weer wel...quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Daley Blind een andere naam had gehad, bv. Jeffrey Servaes. Dan zou hij toch nooit in Oranje hebben gespeeld?²
Zal ik eens doen. 'T IJ is inderdaad wel een fijne brouwerij. Hun IPA is prima.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Geef de Brand Dubbel Bock eens een kans zou ik zeggen. De Prael en 't IJ hebben ook beste Bockjes.
Waarom denk je dat van gaal dat deed? Meer defensieve zekerheid en kunnen counteren met Robbenquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dat countersysteem lijkt nog te gaan werken ook.
Doet mij dan weer denken aan Servaas Knaven.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
IPAquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zal ik eens doen. 'T IJ is inderdaad wel een fijne brouwerij. Hun IPA is prima.
Glenn Tallochquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:20 schreef Bugno het volgende:
Heet die keeper nou Hennesy? Dan zal Martel er zo wel inkomen, of Joseph Guy
Met zo'n achternaam zou het een belg zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Die heeft het ook nooit tot in het NL elftal geschoptquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Doet mij dan weer denken aan Servaas Knaven.
Op de vrijdagavond mag ik graag een drankje drinken jaquote:
mooi flesje ookquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zal ik eens doen. 'T IJ is inderdaad wel een fijne brouwerij. Hun IPA is prima.
Dat moet je aan Belgie vragen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hoe veel vriendschappelijke wedstrijden moeten we winnen om 1ste op de fifa-ranking te worden?
"IPA's: daar was ik in 2013 al klaar mee. Ik drink er af en toe nog een, maar dan wel van de thuisbrouwerij van mijn buurman"quote:
Tegen Wales heb je met Robben nog kans, tegen Duitsland ben je sowieso kansloos..quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Robben niet opstellen tegen Duitsland maar wel tegen Wales.Fuck logic.
Dat is hipster en een hype.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:24 schreef Broomer het volgende:
[..]
Wat is er mis met IPAs? Goed bier man.
Als vanoudsquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
Sneijder en Robben duidelijk de beste mannen bij Nederland. Vinden elkaar nog aardig.
Lewandowski en Robben vinden elkaar niet aardig.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
Sneijder en Robben duidelijk de beste mannen bij Nederland. Vinden elkaar nog aardig.
Ja, waarom zouden ze ruzie hebben?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ho, ho. Niet zo banaal, het is craft beerquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
en lekker!! Eén van de weinige positieve dingen aan hipsters. Bier!
Tetegod en Baaszoerquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:26 schreef Rabieluh het volgende:
Wie zit er nog op de bank die erin kan komen?
Wat een onzin. Ik ben absoluut geen hipster maar drink behoorlijk wat IPAs. Een goede IPA is een heel stuk beter dan een pilsje.Veel meer smaak en karakter. Blijvertje.quote:
Depaygod.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:26 schreef Rabieluh het volgende:
Haha, onder het grote publiek is het een hype. Vandaag nog een heerlijke IPA uit Amerika gedronken, dat is puur genot.quote:
Ruud van Nistelrooij.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:26 schreef Rabieluh het volgende:
Zo spreekt een hipster ja.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:26 schreef Broomer het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik ben absoluut geen hipster maar drink behoorlijk wat IPAs. Een goede IPA is een heel stuk beter dan een pilsje.Veel meer smaak en karakter. Blijvertje.
Liever dat ze allebei op de bank blijven, kunnen wel wat rust gebruiken, zeker Richiedlygodquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Tete niet nodig hier, Baasman mag erin van mij.
Zo half geblesseerd zou ik hem liever ook niet zien invallen hier nee.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:27 schreef Bugno het volgende:
[..]
Liever dat ze allebei op de bank blijven, kunnen wel wat rust gebruiken, zeker Richiedlygod
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
Je zou eigenlijk bijna gaan hopen dat Sneijder en Robben vlak voor het ek geblesseerd raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |