Ja en nee, als je dingen gaat aflasten terwijl er niks aan het handje is dan voedt je juist ook weer die onrust. Het is een lastige kwestie in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het onverantwoord om sowieso wedstrijden te spelen zo vlak na de aanslagen in Frankrijk. Niet zo zeer om de aanslagen, maar meer om de onrust. Er hoeft maar wat te gebeuren en je hebt de poppen aan het dansen. Precies wat vanavond is gebeurd.
Ierland - Wales altijd gevaarlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:17 schreef MakkieR het volgende:
Als een simpele wedstrijd tussen Duitsland en Nederland niet te beveiligen is, dan vraag ik mij af hoe het straks tijdens EK2016 gaat. Durf je het risico te nemen om wedstrijden te spelen waar risico op staat zoals vanavond.
Verdommequote:Op dinsdag 17 november 2015 23:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eindstand: Duitsland - Nederland 40-45
De wedstrijden zelf beveiligen lijkt me niet eens het moeilijkste, maar hoe kan je in godsnaam de veiligheid buiten de stadions garanderen? Dat kan dus niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:17 schreef MakkieR het volgende:
Als een simpele wedstrijd tussen Duitsland en Nederland niet te beveiligen is, dan vraag ik mij af hoe het straks tijdens EK2016 gaat. Durf je het risico te nemen om wedstrijden te spelen waar risico op staat zoals vanavond.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eindstand: Duitsland - Nederland 40-45
quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:29 schreef Pleun2011 het volgende:
maar hoe kan je in godsnaam de veiligheid buiten de stadions garanderen? Dat kan dus niet.
Natuurlijk zijn die altijd gevaarlijk, maar na Parijs is er veel veranderd op de voetbalvelden. En zijn we meer bewust geworden van het gevaar tijdens een wedstrijd.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ierland - Wales altijd gevaarlijk.
quote:Op woensdag 18 november 2015 06:54 schreef BadderHaring het volgende:
"KNVB vindt het jammer dat Oranje geen statement tegen terreur heeft kunnen maken."
Blind ontslaan zou een mooie statement zijn. Met de mededeling dat we die oogterreur niet langer pikken!
Al gingen we er met 8-0 af dan houden ze hem nogquote:Op woensdag 18 november 2015 06:54 schreef BadderHaring het volgende:
"KNVB vindt het jammer dat Oranje geen statement tegen terreur heeft kunnen maken."
Blind ontslaan zou een mooie statement zijn. Met de mededeling dat we die oogterreur niet langer pikken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |