Négertje Tete natuurlijk. Het talent druipt uit zijn hamstrings.quote:
Afgelopen reeks nog gewonnen van Spanje.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
Overigens won Oranje na de mislukte kwalificatie voor 2002 een rijtje met topwedstrijden waar je u tegen zegt. Allemaal vriendschappelijk, maakte het extra pijnlijk.
Vandaar dat ze al sinds de middelbare school bij elkaar zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:59 schreef Ferdii het volgende:
die moet ook enkel op zijn geld zijn gevallen![]()
[ afbeelding ]
Zal best ja. Ik zie liever een goede nummer 10 of een goede buitenspeler als supertalent.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Négertje Tete natuurlijk. Het talent druipt uit zijn hamstrings.²
Die zijn al sinds de middelbare school samen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:59 schreef Ferdii het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent echt dom héquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:59 schreef Ferdii het volgende:
[ afbeelding ]
De puntige knieën vallen buiten de fotoquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:59 schreef Ferdii het volgende:
[ afbeelding ]
KingRoland en ik vinden het niet leuk dat jij negatief doet over het uiterlijk van Arjen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:59 schreef Ferdii het volgende:
[ afbeelding ]
Middelbarequote:Op vrijdag 13 november 2015 20:59 schreef Ferdii het volgende:
[ afbeelding ]
In 2002 ook trouwens. 1-0, doelpunt Frank de Boer.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Afgelopen reeks nog gewonnen van Spanje.
Ziyech, maar Blind was druk bezig gefundeerd over te komen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zal best ja. Ik zie liever een goede nummer 10 of een goede buitenspeler als supertalent.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:01 schreef Coco98 het volgende:
Van Persie had daar buitenspel gestaan.
Je lijkt zelf op de ArenAquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:01 schreef Pascalus het volgende:
Goed veld trouwens, lijkt de Arena wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |