abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157543412
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja, en zij geloven in sprookjes. De mensen die in sprookjes geloven zijn doorgaans nou niet bepaald gevaarlijk of competent, dat zie je ook terug op BNW.
Kan je nou daadwerkelijk alleen maar reageren in one-liners en vragen stellen, zonder zelf ook maar ergens dieper op in te gaan?
-
pi_157543433
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:06 schreef nikao het volgende:

[..]

Maar ik snap nog steeds niet goed waarom geloven in de Duivel erger is dan in God of Allah voor jou.
Het feit dat ze in een sprookje geloven an sich is erg en schrikbarend en schokkend etc. etc.
Helemaal mee eens.
Maar welk sprookje?
mwah.
Zie startbericht en nog waar daaropvolgende postings.
-
pi_157543507
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 12:51 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Het boeit wat zij geloven, want als het Satanisten blijken te zijn, dan staat ons "hell on earth" te verwachten.

Snap je dat nou echt niet? Kan je zelf de connectie niet maken?
Snap je zelf niet dat je enorm loopt de cirkelredeneren. Bewijs eerst maar eens dat het satanisten zijn, leg dan uit wat je met satanisme bedoelt, en dan praten we verder.
Satan bestaat niet, en als de bijbelse satan en god zouden bestaan is het beter kersen eten met satan dan met god, dit zijn de feiten. Dan is het heel goed dat ze satan vereren in plaats van god.

Dit zal je wel zien als trollen, maar de ketel moet dan de pot niet verwijten zwart te zien.
pi_157543572
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:10 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Kan je nou daadwerkelijk alleen maar reageren in one-liners en vragen stellen, zonder zelf ook maar ergens dieper op in te gaan?
Zodra jij bereid bent om je eigen mening te geven in plaats van klakkeloos youtube filmpjes na te zingen en een keer toelicht wat er precies zo eng is aan satanisme in vergelijking met het christendom, deal?
Conscience do cost.
pi_157543584
Lichtkogel, denk je dat de status quo ooit doorbroken zal worden? Of zullen de Goldmans, de Sachs en andere zionistische helden (vzmh) voor altijd de wereld regeren?
pi_157543642
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:15 schreef ems. het volgende:

[..]

Zodra jij bereid bent om je eigen mening te geven in plaats van klakkeloos youtube filmpjes na te zingen en een keer toelicht wat er precies zo eng is aan satanisme in vergelijking met het christendom, deal?
Volgens mij ben ik hier degene die juist overal op ingaat i.t.t. jij.

Geen deal dus.
-
pi_157543680
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:16 schreef jamesdeen het volgende:
Lichtkogel, denk je dat de status quo ooit doorbroken zal worden? Of zullen de Goldmans, de Sachs en andere zionistische helden (vzmh) voor altijd de wereld regeren?
Geen idee.

Duidelijk is wel dat als ze voor altijd de wereld kunnen blijven regeren en zodoende de duimschroeven steeds verder kunnen aanschroeven dat het 'hell on earth' gaat worden.
-
pi_157543705
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:18 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik hier degene die juist overal op ingaat i.t.t. jij.
:? Je hebt nog geen enkele keer je eigen mening gegeven. Het zijn altijd filmpjes die je dat voor je laat doen.
quote:
Geen deal dus.
Dat verwachtte ik al. Dan moet je verder maar niet meer huilen over mijn reacties en ze gewoon negeren. (ik geloof dat je ze zelfs kan blokkeren!) Ik blijf gewoon ondertussen gewoon je hypocrisie en tegenstrijdigheden aanstippelen.
Conscience do cost.
pi_157543874
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:04 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Check eens wat artikelen op die site zou ik zeggen.

Het is overigens een uitspraak van Confucius... anders check je ook eens wat van zijn werken.
pi_157543905
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:04 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Check eens wat artikelen op die site zou ik zeggen.

Het is overigens een uitspraak van Confucius... anders check je ook eens wat van zijn werken.
Heb ik gedaan. Ik zie alleen maar vergezochte paranoïde onzin op die site. En niks over Confucius.
pi_157543911
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:20 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Geen idee.

Duidelijk is wel dat als ze voor altijd de wereld kunnen blijven regeren en zodoende de duimschroeven steeds verder kunnen aanschroeven dat het 'hell on earth' gaat worden.
Be'ezrat HaShem.

Is het niet verschrikkelijk om te leven met deze kennis, maar er niets aan kunnen doen?
pi_157543921
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Heb ik gedaan. Ik zie alleen maar vergezochte paranoïde onzin op die site. En niks over Confucius.
pi_157543942
- dubbel -
pi_157543981
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:21 schreef ems. het volgende:

[..]

:? Je hebt nog geen enkele keer je eigen mening gegeven. Het zijn altijd filmpjes die je dat voor je laat doen.

LOL! Kan je zelf niet uit mijn berichtgeving opmaken dat ik dit allemaal een uiterst zorgwekkende ontwikkeling vindt allemaal? Ben je nou echt zo simple-minded?
quote:
[..]

Dat verwachtte ik al. Dan moet je verder maar niet meer huilen over mijn reacties en ze gewoon negeren. (ik geloof dat je ze zelfs kan blokkeren!) Ik blijf gewoon ondertussen gewoon je hypocrisie en tegenstrijdigheden aanstippelen.
Jij bent gewoon op je tenen getrapt doordat ik de waarheid aan je presenteer. Narrig dat als ik zeg dat de multiculturele samenleving die ons door de strot wordt geduwd om de Europese en VS culturen/bevolkingen te vernietigen, omdat je zelf van niet-Nederlandse afkomst/cultuur bent.

Wat jij echter vergeet in te zien is dat WIJ, zowel autochtoon als allochtoon, SAMEN in hetzelfde schuitje zitten en we straks allemaal het onderspit zullen delven onder de dictatuur die eraan zit te komen.
-
pi_157544017
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Vergezochte paranoïde onzin? Alles wordt onderbouwd aan de hand van artikelen en foto/beeldmateriaal. Zou er nog maar even wat langer rondkijken en lezen als ik jou was.
-
pi_157544045
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
- dubbel -
Wil je svp nog even op postje #167 ingaan?
-
pi_157544077
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:32 schreef Lichtkogel het volgende:
ik de waarheid aan je presenteer.
Het is dit soort arrogantie en gebruik van absoluten die je gewoon totaal ongeloofwaardig maken.
De waarheid in pacht pretenderen te hebben is gewoon absurd. De wereld is simpelweg (!) een far to complex systeem om zomaar ff te kunnen pretenderen dat je 100% precies weet hoe het zit.
En niet alleen dat, maar dat je ook nog eens 100% zeker bent dat het klopt!
Bizar megalomaan is wat het is.
pi_157544158
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:33 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Vergezochte paranoïde onzin? Alles wordt onderbouwd aan de hand van artikelen en foto/beeldmateriaal. Zou er nog maar even wat langer rondkijken en lezen als ik jou was.
Korte stemmingmakende artikelen, geen onderbouwing, plaatjes die toevallig in het straatje te pas komen en niks over Confucius.
Het gaat echt nergens over.
pi_157544192
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Korte stemmingmakende artikelen, geen onderbouwing, plaatjes die toevallig in het straatje te pas komen en niks over Confucius.
Het gaat echt nergens over.
Je KIJKT niet: http://vigilantcitizen.com/category/sinistersites/

Wil je overigens nog even ingaan op post #167? Want die ontwijk je tactisch zo te zien.
-
pi_157544237
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:41 schreef nikao het volgende:

[..]

lol... o|O
Op voorhand het bewijsmateriaal van tafel vegen. Hoe kunnen we nou zo discussie voeren?

Het is maar goed dat je geen rechter bent geworden met je vooringenomenheid.
-
pi_157544262
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En daar is ie weer. Rot toch eens op met je propaganda de hele tijd.
Vooral door blijven jammeren over de massa-immigratie die gaande is en waaraan we allemaal het onderspit zullen delven, ZONDER te kijken naar de oorzaak ervan. Lekker slim.
-
pi_157544264
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:43 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Op voorhand het bewijsmateriaal van tafel vegen. Hoe kunnen we nou zo discussie voeren?

Het is maar goed dat je geen rechter bent geworden met je vooringenomenheid.
Hoezo op voorhand? Je strooit al tijdenlang te pas en vooral te onpas met dit filmpje.
Ik geef aan dat een claim op absolute kennis absurd is, en alles wat jij doet is een youtube filmpje neerplempen...
pi_157544294
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:44 schreef nikao het volgende:

[..]

Hoezo op voorhand? Je strooit al tijdenlang te pas en vooral te onpas met dit filmpje.
Ik geef aan dat een claim op absolute kennis absurd is, en alles wat jij doet is een youtube filmpje neerplempen...
Zoals ik al zei, het is maar goed dat jij geen rechter geworden bent.
-
pi_157544351
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:45 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, het is maar goed dat jij geen rechter geworden bent.
Vooral blijven doorgaan met nergens inhoudelijk op ingaan behalve je eigen agenda blijven verspreiden hoor...
Lekker effectief vooral. :')
pi_157544412
En aangezien jij anderen zo graag de les leest maar even een hoog nodig koekje van eigen deeg;
Kijk es naar Socrates:
"pse se nihil scire id unum sciat"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')