Dat had ik doorquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja maar dat is het ding dus, lichtkogel is extreem bang voor driehoekjes en rode mannen met hoorntjes en staarten.Dat jij die fobie niet begrijpt betekent niet dat die niet echt is!
Lekker makkelijk om er zo langs te praten, ondanks de vele hoeveelheden bewijs in dit topich he?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja maar dat is het ding dus, lichtkogel is extreem bang voor driehoekjes en rode mannen met hoorntjes en staarten.Dat jij die fobie niet begrijpt betekent niet dat die niet echt is!
Theodor Herzl heeft, in samenwerking met de Rothschilds, in 1897 het Zionisme tot stand gebracht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat de zionisten erachter zitten, dan. Net als je uitspraak dat anderen er geen verstand van hebben is dat volkomen uit de lucht gegrepen en een ad hominem. En het bewijs voor je eerste stelling is eigenlijk ook belachelijk. Zelfs als je al symbolen van wat voor club dan ook zou terugvinden in een plattegrond of een gebouw, hoe bewijst dat dan dat ze op wereldheerschappij uit zijn? Onzin is het sowieso. Natuurlijk kun je een vijfpuntige ster tekenen in een vijfhoek. Duh. Je kunt er ook een cirkel omtrekken en er een smiley intekenen. En dan?
Bewijs voor wat?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:25 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om er zo langs te praten, ondanks de vele hoeveelheden bewijs in dit topich he?
Het maakt wat uit omdat zij degene zijn die verantwoordelijk zijn voor alle ellende, armoede en oorlog in de wereld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:38 schreef nikao het volgende:
[..]
Bewijs voor wat?
Volgens mij praten we nogal langs elkaar heen.
Nog een poging;
Stel jij roept moord en brand dat iemand rode schoenen aan heeft. Ik ontken dat niet, ik snap alleen niet waarom dat zou boeien. Dus zeg, 'nou en?'. Jij antwoord, dan met 'ja maar, hij is elite, hij heeft touwtjes in handen, etc. etc. '.
Ik snap dan nog steeds niet waarom het uit maakt wat voor kleur schoenen hij aan heeft. Noem me dom, noem me onwetend, maar je legt het gewoon niet uit.
Vervolgens kom je weer met bewijs dat die schoenen echt rood zijn.
Prima, dat ontken ik niet.
Ik snap alleen nog steeds niet wat het uit maakt.
Begrijp je de miscommunicatie nu?
Dus nog een keer de vraag; wat boeit het nou wat voor dingen die elite gelooft of wat ze doen of wat voor kleren ze dragen of wat voor kleur schoenen ze hebben?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:41 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Het maakt wat uit omdat zij degene zijn die verantwoordelijk zijn voor alle ellende, armoede en oorlog in de wereld.
Komt ze weer... lekker makkelijk de discussie zo slopen he, met wat loze ad-hominems.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je jodenhaat begint obsessieve vormen aan te nemen.
Het eerste deel van je betoog kan ik volgen. Het tweede niet echt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:31 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Theodor Herzl heeft, in samenwerking met de Rothschilds, in 1897 het Zionisme tot stand gebracht.
[ afbeelding ]
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de "Balfour-declaration" welke in 1917 tot stand is gekomen tussen de Uk en de Zionisten, om zodoende steun te verkrijgen voor de geallieerden in ruil voor de grondbeginselen van de staat Israël, dan kan je zien wat voor een invloed deze organisatie heeft.
[ afbeelding ]
Door deze verklaring is het Zionisme verweven geraakt met de Westerse wereld:
============================================================
De wortels van de Balfour-verklaring liggen in de Eerste Wereldoorlog, waarbij Frankrijk en Engeland in een uitzichtloze loopgravenoorlog waren beland. Zowel de geallieerden als de Centrale mogendheden hadden grote Joodse bevolkingsgroepen en de zionistische beweging had zich in de Eerste Wereldoorlog neutraal opgesteld. In 1916 ondernam Lord Robert Crewe, minister van buitenlandse zaken, actie om de zionisten aan de kant van de geallieerden te krijgen. Hij meldde:[1]
"It is clear that the Zionist idea has in it the most far reaching political possibilities.... We might hope to use it in such a way as to bring over to our side the Jewish forces in America, the East and elsewhere which are not largely, if not preponderantly hostile to us"
https://nl.wikipedia.org/wiki/Balfour-verklaring
===============================================================
En als je kijkt naar hoe dingen vandaag de dag zijn...
....dan kan je niet anders concluderen dan dat zij degene zijn die daadwerkelijk de touwtjes in handen hebben.
Het boeit wat zij geloven, want als het Satanisten blijken te zijn, dan staat ons "hell on earth" te verwachten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:38 schreef nikao het volgende:
Dus nog een keer de vraag; wat boeit het nou wat voor dingen die elite gelooft of wat ze doen?
Nee je kan er omheen kletsen zoveel als je wilt. Je weet dat het waar is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:48 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Komt ze weer... lekker makkelijk de discussie zo slopen he, met wat loze ad-hominems.
Wat jij je niet realiseert is dat Zionisme niet hetzelfde is als het Jodendom.
Zionisme is een supremistische politieke beweging.
Jodendom is een volk/geloof
VEEL Joden protesteren zelf tegen het Zionisme, zoals ik al TIG keer heb laten zien.
Wanneer dringt het bovenstaande nou eens tot je door?
Mijn held.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:31 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Theodor Herzl heeft, in samenwerking met de Rothschilds, in 1897 het Zionisme tot stand gebracht.
[ afbeelding ]
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de "Balfour-declaration" welke in 1917 tot stand is gekomen tussen de Uk en de Zionisten, om zodoende steun te verkrijgen voor de geallieerden in ruil voor de grondbeginselen van de staat Israël, dan kan je zien wat voor een invloed deze organisatie heeft.
[ afbeelding ]
Door deze verklaring is het Zionisme verweven geraakt met de Westerse wereld:
============================================================
De wortels van de Balfour-verklaring liggen in de Eerste Wereldoorlog, waarbij Frankrijk en Engeland in een uitzichtloze loopgravenoorlog waren beland. Zowel de geallieerden als de Centrale mogendheden hadden grote Joodse bevolkingsgroepen en de zionistische beweging had zich in de Eerste Wereldoorlog neutraal opgesteld. In 1916 ondernam Lord Robert Crewe, minister van buitenlandse zaken, actie om de zionisten aan de kant van de geallieerden te krijgen. Hij meldde:[1]
"It is clear that the Zionist idea has in it the most far reaching political possibilities.... We might hope to use it in such a way as to bring over to our side the Jewish forces in America, the East and elsewhere which are not largely, if not preponderantly hostile to us"
https://nl.wikipedia.org/wiki/Balfour-verklaring
===============================================================
En als je kijkt naar hoe dingen vandaag de dag zijn...
....dan kan je niet anders concluderen dan dat zij degene zijn die daadwerkelijk de touwtjes in handen hebben.
Wat snap je er niet aan dan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het eerste deel van je betoog kan ik volgen. Het tweede niet echt.
Nee hoor, ik meen wat ik zeg en ik heb het zionisme best diepgaand bestudeerd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:53 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen ja. Echter je reageert vanuit pure onkunde en trollt maar wat.. dus je kan er niks aan doen ook eigenlijk.
Waarom presenteer je dit als een feit?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:51 schreef Lichtkogel het volgende:
want als het Satanisten blijken te zijn, dan staat ons "hell on earth" te verwachten.
Hoe regeren die symbolen dan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:57 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
"Symbols rule the world, Not words nor laws"
- Confucius
http://vigilantcitizen.com/
Vooral flink je beklag doen over de massa-immigratie welke ons opgedrongen wordt, echter dan vooral niet willen kijken naar de oorzaken ervan. Zodra het woord 'Jood' wordt genoemd springen de tranen al haast in je ogen. Hier moet toch gewoon over gesproken kunnen worden?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee je kan er omheen kletsen zoveel als je wilt. Je weet dat het waar is.
Wees er maar trots op jongen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:57 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik meen wat ik zeg en ik heb het zionisme best diepgaand bestudeerd.
Het gaat er niet om wat wij geloven, maar om wat ZIJ geloven.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:01 schreef ems. het volgende:
"Ik ben niet christelijk maar satan is wel eng". Nog steeds een aparte manier van leven.
Check eens wat artikelen op die site zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe regeren die symbolen dan?
Ben ik ook als ik zie wat wij bereikt hebben: werelddominantie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:02 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wees er maar trots op jongen.
Ja, en zij geloven in sprookjes. De mensen die in sprookjes geloven zijn doorgaans nou niet bepaald gevaarlijk of competent, dat zie je ook terug op BNW.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:03 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat wij geloven, maar om wat ZIJ geloven.
Maar ik snap nog steeds niet goed waarom geloven in de Duivel erger is dan in God of Allah voor jou.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:03 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat wij geloven, maar om wat ZIJ geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |