Dit is dus precies in een zin het hele topic: Je weent dat mensen zich niet inlezen in een onderwerp, maar zelf doe je dit ook niet. Waarom dan sneren naar mensen die jouw linkjes niet lezen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:10 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Niet een en was het niet van plan ook. Jij wel dan? Indien de elite daadwerkelijk het Satanisme aanghangt, dan is het niet zo verwonderlijk ook waar alle oorlogen, armoede en ellende in de wereld vandaan komt he?
Hier de 'godess of destruction' geprojecteerd op het Empire State building:
Vind jij dat nou een mooie en positieve uitstraling geven?
Kan jou nou eens een keer uitleggen wat het boeit wat de elite doet?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:16 schreef Lichtkogel het volgende:
De "Bohemian Grove", waar onze elite zich jaarlijks naartoe begeeft voor occulte rituelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
================================================
Bohemian Grove: Where the rich and powerful go to misbehave
By Elizabeth Flock June 15, 2011
Every July, some of the richest and most powerful men in the world gather at a 2,700 acre campground in Monte Rio, Calif., for two weeks of heavy drinking, super-secret talks, druid worship (the group insists they are simply “revering the Redwoods”), and other rituals.
Their purpose: to escape the “frontier culture,” or uncivilized interests, of common men.
The people that gather at Bohemian Grove — who have included prominent business leaders, former U.S. presidents, musicians, and oil barons — are told that “Weaving Spiders Come Not Here,” meaning business deals are to be left outside. One exception was in 1942, when a planning for the Manhattan Project took place at the grove, leading to the creation of the atom bomb.
A spokesperson for Bohemian Grove say the people that gather there “share a passion for the outdoors, music, and theater.”
The club is so hush-hush that little can be definitively said about it, but much of what we know today is from those who have infiltrated the camp, including Texas-based filmmaker Alex Jones. In 2000, Jones and his cameraman entered the camp with a hidden camera and were able to film a Bohemian Grove ceremony, Cremation of the Care. During the ceremony, members wear costumes and cremate a coffin effigy called “Care” before a 40-foot-owl, in deference to the surrounding Redwood trees.
Bohemian Grove’s spokesperson calls the ceremony “a traditional musical drama celebrating nature and summertime.” The spokesperson also said that while Jones’ comments are inaccurate, the footage is real.
Watch the controversial footage of the ceremony below:
Another infiltrator, Spy magazine writer Philip Weiss, posed as a guest for seven days in 1989, when the waiting list was 33 years long and the grove had several thousand members. Weiss published the article “Inside Bohemian Grove,” writing: “You know you are inside the Bohemian Grove when you come down a trail in the woods and hear piano music from amid a group of tents and then round a bend to see a man with a beer in one hand ... urinating into the bushes. This is the most gloried-in ritual of the encampment, the freedom of powerful men to pee wherever they like, a right the club has invoked when trying to fight government anti-sex discrimination efforts and one curtailed only when it comes to a few popular redwoods just outside the Dining Circle.”
Former President Bill Clinton once told a heckler, “The Bohemian club! Did you say Bohemian club? That’s where all those rich Republicans go up and stand naked against redwood trees right? I’ve never been to the Bohemian club but you oughta go. It’d be good for you. You’d get some fresh air.”
The Sonoma County Free Press, which has published investigative stories on the grove since at least the 1980s, says activities include plays and comedy shows in which women are portrayed by male actors, and Lakeside Talks, in which high-ranking officials speak about information not available to the public. The group calls them “public interest talks.”
Protests take place at the Bohemian Grove nearly ever year. This year’s protest is organized by the California State Greens and endorsed by other social activist groups.
Bohemian Grove’s 2011 retreat begins in mid-July. We don’t suggest any infiltrators try to make their way through the entrance, guarded by camp valets and redwoods some 200 feet in height. It didn’t end too well for the last Vanity Fair editor who tried it.
https://www.washingtonpos(...)5/AGPV1sVH_blog.html
==============================================================
Dat mensen de naam van satan overnemen en de bijbel karakters is niet zo vreemd. Het is namelijk een afzetting tegen het christendom. En als je andere namen aanneemt zal het niet zo duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:21 schreef Manke het volgende:
[..]
denk dat er wel oudere voorbeelden zijn, ik bedoelde de letterlijke naam satan
De naam komt uit het oude en nieuwe testament, velen erkennen hem wel en geven hem de bijbelse karakteristieken, maar andere figuren uit de Bijbel negeren ze. Zelfde met de naam lucifer. Net zoals mensen in moslim landen die wel in djinns geloven, maar niet in de geschriften die ze benoemen, de koran, en niet geloven in die god.
Ik heb mij er prima in verdiept, en ken de grondslagen. Maar de antwoorden daarop zijn me simpelweg onduidelijk. Het klinkt me allemaal sprookjesachtig en weinig realistisch.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:04 schreef Lichtkogel het volgende:
Om dit te begrijpen zal je wat tijd en energie moeten gaan investeren. Echter dat ga je toch niet willen doen...
Als ik jou vertel over een jongen die kon vliegen, hoeveel boeken en bronnen zou je dan nodig hebben om erin te geloven?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:55 schreef Manke het volgende:
[..]
weet je een andere bron waarin satan vermeld wordt uit de periode van vóór de bijbel?
Het boeit wat de elite doet, omdat dat onze leiders zijn en zij zijn degene die de wereld in een bepaalde richting sturen. Indien de elite dus Satanisten zijn, dan ziet de toekomst er behoorlijk bar uit kan ik je zeggen:quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:24 schreef nikao het volgende:
[..]
Kan jou nou eens een keer uitleggen wat het boeit wat de elite doet?
Je blijft maar dit soort dingen posten, zonder uit te leggen wat het er toe doet.
Wat kan mij het schelen wat ze doen? Voor mijn part zitten ze ieder weekend met de broek op de enkels in een of andere nachtclub, of dark room vol met andere kerels...lekker met z'n 5en een pentagram te vormen...
boeien...
Als je dat denkt dan heb je geen notie van wat voor invloed de elite heeft op de wereld en welke kant ze het opsturen. De elite is voor een groot deel verantwoordelijk voor alle ellende in de wereld door landen arm te houden, vrije energie tegen te gaan, de wereld in een ijzeren greep te houden door het financiele stelsel, invloed uit te oefenen op de politiek etc etc.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:24 schreef nikao het volgende:
[..]
Kan jou nou eens een keer uitleggen wat het boeit wat de elite doet?
Je blijft maar dit soort dingen posten, zonder uit te leggen wat het er toe doet.
Wat kan mij het schelen wat ze doen? Voor mijn part zitten ze ieder weekend met de broek op de enkels in een of andere nachtclub, of dark room vol met andere kerels...lekker met z'n 5en een pentagram te vormen...
boeien...
waarom?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:49 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Het boeit wat de elite doet, omdat dat onze leiders zijn en zij zijn degene die de wereld in een bepaalde richting sturen. Indien de elite dus Satanisten zijn, dan ziet de toekomst er behoorlijk bar uit kan ik je zeggen:
Als je nou die lezing eens kijkt van Mark Passio die ik gepost heb kan je zelf een antwoord geven op "waarom".quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:50 schreef nikao het volgende:
[..]
waarom?
is het nou echt zo moeilijk om uit te leggen waarom het uit maakt?
Boeit het wat ze eten voor ontbijt? Wat voor muziek ze luisteren? Wat voor wasmiddel ze gebruiken?
Nee dat heeft oa al te maken met Tesla en een heleboel andere uitvinders die kapot gemaakt worden als ze iets uit vinden wat tegen de belangen van de elite in gaat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:50 schreef nikao het volgende:
[..]
Lol.. dat heeft niets met elite te maken, dat was meer iets met natuurwetten enzo
Dat is zo, want zij zijn de machthebbers en bepalen het reilen en zeilen in de wereld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:50 schreef nikao het volgende:
[..]
waarom?
is het nou echt zo moeilijk om uit te leggen waarom het uit maakt?
Boeit het wat ze eten voor ontbijt? Wat voor muziek ze luisteren? Wat voor wasmiddel ze gebruiken?
Sure.... want wat 1 man dik 100 jaar geleden in z'n eentje kon ontwikkelen kunnen we nu niet meer, ondanks onze technologische en kennis revolutie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:51 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee dat heeft oa al te maken met Tesla en een heleboel andere uitvinders die kapot gemaakt worden als ze iets uit vinden wat tegen de belangen van de elite in gaat.
Oh, maar dat is iets heeeeeel anders dan free-energie. Tuurlijk spelen daar veel belangen. Helemaal mee eens. Maar daar hebben we het niet over grote conspiracies of over vage aparaten die eigenlijk niet kunnen werken van 100 jaar geleden die 1 mysterieuze man zou hebben ontwikkeld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:51 schreef Japie77 het volgende:
Waarom denk je dat zonne-energie en windenergie zo enorm langzaam van de grond komt bv? Denk je nou serieus dat de olie-industrie dit soort dingen toe juicht?
Dan snap je niet precies wat voor genie Tesla was.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:53 schreef nikao het volgende:
[..]
Sure.... want wat 1 man dik 100 jaar geleden in z'n eentje kon ontwikkelen kunnen we nu niet meer, ondanks onze technologische en kennis revolutie.
Suuuuuuuuuuure......
Dan snap je dus in ieder geval hoe de mensheid tegen word gewerkt door de elite?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:54 schreef nikao het volgende:
[..]
Oh, maar dat is iets heeeeeel anders dan free-energie. Tuurlijk spelen daar veel belangen. Helemaal mee eens. Maar daar hebben we het niet over grote conspiracies of over vage aparaten die eigenlijk niet kunnen werken van 100 jaar geleden die 1 mysterieuze man zou hebben ontwikkeld.
Jawel hoor, maar volgens mij fantaseer jij een beetje teveel over hem als jongensboek heldquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dan snap je niet precies wat voor genie Tesla was.
Och wat zijn we weer heerlijk verheven. En dat voor iemand die de onzin van von daniken gelooftquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:56 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dan snap je dus in ieder geval hoe de mensheid tegen word gewerkt door de elite?
Dat is stap 1.
Gewoon ja was een beter antwoord geweest. En als je in ziet hoe de belangen van burgers tegen worden gewerkt door de elite is de stap naar een complot van de elite om de wereld in chaos te houden niet zo groot lijkt mij...quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:57 schreef nikao het volgende:
[..]
Och wat zijn we weer heerlijk verheven. En dat voor iemand die de onzin van von daniken gelooft
Intelligentie. Kijk bv naar Einstein. Zulk soort mensen komen niet zo vaak voor in de geschiedenis van de mensheid. Kijk eens een doc over Tesla zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:57 schreef nikao het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar volgens mij fantaseer jij een beetje teveel over hem als jongensboek held![]()
Geef me eens 1 goeie reden of verklaring waarom niemand het lukt om te ontdekken of te doen wat hij 100 jaar geleden kon?
Een wereld waarin verschillende belangen een rol spelen en een wereld waarin complotten een rol spelen is wel degelijk een ENORME stap.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Gewoon ja was een beter antwoord geweest. En als je in ziet hoe de belangen van burgers tegen worden gewerkt door de elite is de stap naar een complot van de elite om de wereld in chaos te houden niet zo groot lijkt mij...
Tja als je al niet gelooft dat complotten gewoon dagelijkse kost zijn in de hedendaagse wereld.....Overal worden complotjes gesmeed. Of het nou terroristen zijn van ISIS of achter kamertjes politiek of multinationals die prijsafspraken maken. De wereld wemelt ervan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:01 schreef nikao het volgende:
[..]
Een wereld waarin verschillende belangen een rol spelen en een wereld waarin complotten een rol spelen is wel degelijk een ENORME stap.
namelijk van 1 kan van Occam's razor naar de andere....
Je bekijkt het veel te eenzijdig. Sure, Einstein was een genie, maar ook hij heeft z'n flaws gehad en had het ronduit fout wat Quantum Mechanica betreft. Genoeg mensen na hem die best bij hem in de buurt komen/hem kunnen evenaren. Als hij relativiteit niet had bedacht had iemand anders het echt wel gedaan in de 10/20 jaar na hem. Het was briljant, maar ook 'gewoon' een logisch gevolg van het feit dat de lichtsnelheid constant is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Intelligentie. Kijk bv naar Einstein. Zulk soort mensen komen niet zo vaak voor in de geschiedenis van de mensheid. Kijk eens een doc over Tesla zou ik zeggen.
amenquote:Dit is dus precies in een zin het hele topic: Je weent dat mensen zich niet inlezen in een onderwerp, maar zelf doe je dit ook niet. Waarom dan sneren naar mensen die jouw linkjes niet lezen?
Als je namelijk wel boeken leest geschreven door satanisten, dan weet je dat een stuk minder erg is dan jij nu denkt. Gewoon een groep mensen die leven en laten leven (dat is zelfs hun hoofdmotto!). De Kerk wilde hier niet aan, en die heeft de mensen een slechte naam gegeven, en jij (en zoveel complotters meer) geloven precies wat de Kerk wil dat je gelooft. Over onnadenkendheid gesproken.
Satan is een figuur in de Bijbel, en die heeft minder moorden op zijn geweten dan de God van de joden, christenen en andere figuren. Zowel symbolisch (in de verhalen) als in de werkelijkheid (religieuzen die uit naar van de bijbelse/islamitische en joods god mensen hebben vermoord). Satanisten vermoorden geen mensen, dat gaat in tegen regel nummer 1.
Tevens is het zo dat satan een verkeerd begrepen begrip is, namelijk letterlijk in plaats van symbolisch. Zou je de symbolische leer begrijpen dan is satan helemaal niet erg. Het staat namelijk voor Stof/Materie en God staat voor Geest/Energie. Stof/Materie is tijdelijk en illusionair en vandaar dat men het vroeger slecht vond (denk aan de gnostici die een hekel aan hun lichaam hadden), Geest/Energie is in rust, en altoos dezelfde en vandaar dat dit goed is.
Als je zo naar religie kijkt is er niks aan de hand, maar de letterknechten maken er een potje van.
En waarom is er een Zionistisch complot, terwijl dat complot gebaseerd is op een hoax? Ik ben ook geen voorstander van zionisten, aangezien zij palestijnen als vuilnis behandelen, maar om hen als een groep te zien die de wereldmacht overneemt is wel erg dom, met alle respect (of niet). Joodse mensen geven niks om de wereldmacht, ze zijn altijd erg op zichzelf gericht (als religie althans).
Absoluut geen amen. Satanisme en het geloof wat de elite heeft zijn twee verschillende dingen. Ik heb ook wel eens mensen gesproken die satanist waren en daar zie ik niet zo'n probleem in. Het geloof van de elite van deze wereld is een compleet ander iets. Daarin is het geen probleem om baby's of jonge kinderen te offeren bv. Die mensen geven niks om gewone burgers en doen alles om aan de macht te blijven.quote:
Want we weten allemaal dat je aan de macht blijft door het offeren van kindertjes. Aan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:02 schreef Japie77 het volgende:
Daarin is het geen probleem om baby's of jonge kinderen te offeren bv. Die mensen geven niks om gewone burgers en doen alles om aan de macht te blijven.
En daarvoor moet je dan rare Rituelen opvoeren en naakt rond een kampvuur dansen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nee, het plan is de oorsponkelijke Europese bewoners uit te schakelen, om daarna over de overblijvende massa te regeren met ijzeren hand.
Dit omdat de elite de 'blanke' mensen zien als grootste tegenstander van de elite vanwege de hoge ontwikkeling en intelligentie. Klinkt bizar, ik weet het. Echter is het niet anders. Zowel autochtoon als allochtoon zitten in hetzelfde schuitje, echter beseffen ze zich dat niet omdat deze groepen worden opgezet tegen elkaar door de media en extreme politici zoals een Wilders.
Wilders wordt gesteund door en is dus het schoothondje van Israël.
Bewijs maar eens dat de zionisten erachter zitten, dan. Net als je uitspraak dat anderen er geen verstand van hebben is dat volkomen uit de lucht gegrepen en een ad hominem. En het bewijs voor je eerste stelling is eigenlijk ook belachelijk. Zelfs als je al symbolen van wat voor club dan ook zou terugvinden in een plattegrond of een gebouw, hoe bewijst dat dan dat ze op wereldheerschappij uit zijn? Onzin is het sowieso. Natuurlijk kun je een vijfpuntige ster tekenen in een vijfhoek. Duh. Je kunt er ook een cirkel omtrekken en er een smiley intekenen. En dan?quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:59 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Jij wou toch weten waar alle ellende in de wereld vandaan komt? Dan zal je wel open-minded genoeg moeten zijn om objectief het materiaal te bekijken en eventueel zelf verder te zoeken of eea correct is of niet. Slechts continu berichtjes posten in de trant van 'het is niet zo' 'ik heb een andere mening' , 'dit kan toch niet?!' en 'wat doet deze troep allemaal op dit forum?!?' heeft totaal geen zin want het verandert NIKS aan de feiten.
Zeg ik dat? Ik noem alleen onderdelen van hun praktijken. Dit soort dingen is heel goed onderzocht trouwens. Lees eens wat boeken zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want we weten allemaal dat je aan de macht blijft door het offeren van kindertjes. Aan?
Gristelijke bangmakerij waar TS en meegelovers zelf het hardst voor in de broek poepen.
De elite heeft een speciale taal waarin ze communiceren namelijk de taal der symbolen. Dat jij dat maar onzin vind bewijst hun punt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat de zionisten erachter zitten, dan. Net als je uitspraak dat anderen er geen verstand van hebben is dat volkomen uit de lucht gegrepen en een ad hominem. En het bewijs voor je eerste stelling is eigenlijk ook belachelijk. Zelfs als je al symbolen van wat voor club dan ook zou terugvinden in een plattegrond of een gebouw, hoe bewijst dat dan dat ze op wereldheerschappij uit zijn? Onzin is het sowieso. Natuurlijk kun je een vijfpuntige ster tekenen in een vijfhoek. Duh. Je kunt er ook een cirkel omtrekken en er een smiley intekenen. En dan?
Da's best omslachtig. Elke keer een gebouw laten herrijzen waarin dan (niet altijd volledig afgemaakte) communicatiesymbolen te zien zijn. Zo kun je snel een spraakverwarring creëeren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:32 schreef Japie77 het volgende:
De elite heeft een speciale taal waarin ze communiceren namelijk de taal der symbolen. Dat jij dat maar onzin vind bewijst hun punt.
Jij moet je eerst even gaan verdiepen voordat je onzin gaat lopen uitkramen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:20 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
De figuur Satan draait om zelfverheerlijking en zelfaanbidding.
De figuur God draait om gehoorzaamheid en onderdrukking van anderen ten bate van het collectief.
Welke groep denk jij dat eerder van plan is de wereld te regeren?
Geef mij even een bewijs van 1) het bestaan van de illuminati en 2) dat deze illuminati kwaadaardig zijn.quote:
Wes Craven had het script en de naam van de film al klaar vóór JFK werd doodgeschoten hoor, dus dat argument is onzinnig..quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:12 schreef Lichtkogel het volgende:
Ook Hollywood en daarmee zo ongeveer alles wat we aan films en series (veelal geweld & thriller & horror) zien op t.v. is in controle van de Zionisten.
Om aan te tonen wat voor lui dat dat zijn, kunnen we bijvoorbeeld even kijken naar de JFK aanslag. JFK was een president die het volk waarschuwde voor een 'monolithic and ruthless conspiracy' in de wereld. Tevens wou hij het volk bevrijden van de economische slavenketting van het bankwezen door de Federal Reserve om zeep te helpen: https://en.wikipedia.org/wiki/Executive_Order_11110
Echter werd deze held doodgeschoten in het openbaar om een voorbeeld te stellen naar iedereen die niet doet wat hen opgedragen wordt:
John F Kennedy werd doodgeschoten op "Elm Street" in Dallas... en wat doet het Satanistische Hollywood dan een paar jaar later: die brengen een horror-film uit "Nightmare on Elm Street:
[ afbeelding ]
Hoe ziek moet men zijn om zoiets te flikken en dat als land zijnde toestaan zou je zeggen?
Satanistisch ziek dus.
Ik ben ff naar de kroeg. Tot later
Sowieso een wel erg kinderlijk argument. Kijk, ze noemen in die film Elmstreet! Dat is een aanwijzing, jonguh. Want zo rollen ze.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:25 schreef Ruif het volgende:
Wes Craven had het script en de naam van de film al klaar vóór JFK werd doodgeschoten hoor, dus dat argument is onzinnig..
Hoe dan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:32 schreef Japie77 het volgende:
[..]
De elite heeft een speciale taal waarin ze communiceren namelijk de taal der symbolen. Dat jij dat maar onzin vind bewijst hun punt.
De Davidsster bestaat uit een zeskant in het midden (6), zes driehoeken (6) en zes punten (6)quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:32 schreef DeMolay het volgende:
trouwens de davids ster is een dubbele tetraheder vanuit 3d vlak naar 2d geprojecteerd.
Is dat zo? De film is uit 1984, Kennedy is vermoord in 1963?quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:25 schreef Ruif het volgende:
[..]
Wes Craven had het script en de naam van de film al klaar vóór JFK werd doodgeschoten hoor, dus dat argument is onzinnig..
Nee, anders vroeg ik het toch niet?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:53 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat is zo, want zij zijn de machthebbers en bepalen het reilen en zeilen in de wereld.
Snap je dat niet?
Ja maar dat is het ding dus, lichtkogel is extreem bang voor driehoekjes en rode mannen met hoorntjes en staarten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:35 schreef nikao het volgende:
[..]
Nee, anders vroeg ik het toch niet?
Dan nog maar weer een keer de vraag;
wat boeit het in hemelsnaam wat de 'elite' (even daargelaten wie dat zou zijn, wat hun macht zou zijn etc. ) voor ontbijt eet, wat voor sport ze doen, wat voor huisdieren ze hebben, wat voor drinken ze drinken en wat voor andere gewoontes ze er op na houden?
Kan mij het schelen in wat voor rare sprookjes ze geloven? Numerologie, astrologie, religie, etc. etc.
Ze doen maar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |