Ik zou ook echt willen maar ik moet om 15.30 uur thuis zijn ivm bezoekquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar ga met mijn nichtjes de Sint binnenhalen in Lelystad...
Hoe minder aandacht je aan die idioten geeft hoe beterquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar ga met mijn nichtjes de Sint binnenhalen in Lelystad...
Het probleem is dat die josti's zichzelf in de kijker weten te plaatsen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoe minder aandacht je aan die idioten geeft hoe beter
Bij ons komt hij volgend weekend pas.... tijdje doorvaren nogquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het probleem is dat die josti's zichzelf in de kijker weten te plaatsen.
Vorig jaar was beschamend...
Het weer is er prima voor...quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:14 schreef just me het volgende:
[..]
Bij ons komt hij volgend weekend pas.... tijdje doorvaren nog
Ik ga gewoon naar de Sint toequote:Op vrijdag 13 november 2015 19:14 schreef just me het volgende:
[..]
Bij ons komt hij volgend weekend pas.... tijdje doorvaren nog
ooh dan kan hij ook te vroeg zijn, met wind meequote:
mag je hem ook een handje geven ?quote:
Maar dan verkeer regelen en zulksquote:
Misschien zelfs wel met hem etenquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
mag je hem ook een handje geven ?
Ditquote:
Gaat diep hequote:Op vrijdag 13 november 2015 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Mooi nummer dit, maar slecht voor mijn gemoedstoestand
ik bedoelde de samplerate. Toen ik op 320/48 draaide, had ik er ook zo'n schelle toon inquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit kan idd wel iets hoger in kwaliteit!
Ow vaag!quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik bedoelde de samplerate. Toen ik op 320/48 draaide, had ik er ook zo'n schelle toon in
Met 320/44 was het over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |