SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Dit account is niet meer in gebruik.
Hoe laat draai jij?quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een flesje wijn koud gelegd voor de gelegenheid
quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een kratje bier klaar staan én n zak kruidnootjesquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:33 schreef Deisyy het volgende:
daar heb ik nu ook elke dagquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:36 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat zich eens aankleden en boodschappen doen
Goeie combiquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een kratje bier klaar staan én n zak kruidnootjes
Thee = whisky...quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een kratje bier klaar staan én n zak kruidnootjes
maar eerst even liters thee naar binnen werken![]()
bestaat er dan ook mint-kaneel whisky ?quote:
Ja, handmade, onlangs door iemand gedaan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:40 schreef just me het volgende:
[..]
bestaat er dan ook mint-kaneel whisky ?
deze thee ook nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, handmade, onlangs door iemand gedaan.
Niet te zuipen...
Hebben ze 4 flessen Highland Park 12y met mint, kaneel, jeneverbessen en zo volgepropt.quote:
die ga je vast niet mengenquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik krijg net deze whisky binnen:
[ afbeelding ]
Distilleerderij (zat in een nog bestaande distileerderij) is sinds 1981 gesloten...
Nee, dat zou een doodzonde zijn.quote:
Ik gooide op een verjaardag een keer één of andere whisky door cola, waarna ik bijna op de brandstapel werd gegooid. Alsof ik een doodzonde had begaanquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat zou een doodzonde zijn.
Er zijn maar 55 verschillende bottelingen van uitgebracht, ever...
quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je drinkt hem wel? je laat hem niet ongeopend in de kast staanquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ligt er aan wat het was...quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gooide op een verjaardag een keer één of andere whisky door cola, waarna ik bijna op de brandstapel werd gegooid. Alsof ik een doodzonde had begaan
Voorlopig blijft 'ie nog even dicht.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maar je drinkt hem wel? je laat hem niet ongeopend in de kast staan
Als jij dat nou lekker vindtquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gooide op een verjaardag een keer één of andere whisky door cola, waarna ik bijna op de brandstapel werd gegooid. Alsof ik een doodzonde had begaan
zo jammer dat het niet aan mij besteed isquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorlopig blijft 'ie nog even dicht.
Ik heb er nog ruim 70 open staan, die gaan sowieso eerst op...
Ik heb het al eerder gezegd, ik heb hier whisky's staan die jij wel lekker vindt...quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:50 schreef just me het volgende:
[..]
zo jammer dat het niet aan mij besteed is
Het was voor een ander, maar de whisky was niet om te mixen, werd me verteldquote:
Ik ben een wijnmens met af en toe een lekker likeurtjequote:
dat is ook zonde maja als je het alleen in de kast laat staan ookquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was voor een ander, maar de whisky was niet om te mixen, werd me verteld
Alles is relatief, maar er zijn whisky's die ik zeker niet zou mixen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was voor een ander, maar de whisky was niet om te mixen, werd me verteld
In dat geval.... kom ik ooit wel eens proevenquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, ik heb hier whisky's staan die jij wel lekker vindt...
Er zijn mensen die hebben dat als inkomstenbron...quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is ook zonde maja als je het alleen in de kast laat staan ook
Moet je doen...quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:54 schreef just me het volgende:
[..]
In dat geval.... kom ik ooit wel eens proeven
Wat zag ik nou laatst op het nieuws een Nederlander had een whisky collectie gekocht van een blinde Italiaanquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hebben dat als inkomstenbron...
http://fd.nl/ondernemen/1(...)heim-whisky-walhalla
Check die link even...quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat zag ik nou laatst op het nieuws een Nederlander Italihad een whisky collectie gekocht van een blinde Italiaan
Huh?quote:
Ik ken die gast, hij is wel liefhebber, maar hij is zo slim geweest om er een beleggingsobject van te maken. Hij brengt zelf ook whisky op de markt...quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:00 schreef Karzai het volgende:
Maar dat is verzamelen om geld te verdienen niet om er zelf van te genieten
Zou wel lachen zijn als dat gewoon complete bocht is.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Dan deze link:
http://www.whiskypassion.(...)nederland-aangekomen
Er gaan geruchten dat een deel fake is, maar het merendeel is wel degelijk echt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als dat gewoon complete bocht is.
Niemand die het zal weten, want ze gaan het toch niet openmaken.
Ach, ik vind whiskey lekker, maar vind wel dat het gewoon gedronken moet worden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat een deel fake is, maar het merendeel is wel degelijk echt.
En jawel, deze flessen worden soms wel open gemaakt en bevatten vaak prachtige whisky's.
Ik heb er een aantal mogen proeven...
Ik drink whisky en doordat ik meer aanschaf dan ik kan drinken is het een soort van verzameling geworden. De kick is nu om die flessen te vinden die je nergens meer in een winkel kan vinden en die wel interessant zijn...quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ik vind whiskey lekker, maar vind wel dat het gewoon gedronken moet worden.
Ik heb liever plezier van de whiskey als ik het drink dan dat ik er niks mee kan behalve een beetje pronken ofzo.
Net als dat ik vind dat LP's gewoon gedraaid moeten worden.
* just me gaat alvast losquote:
Bier is dan ook zo op, met whisky kan je wel even doen.quote:
race against the machinequote:Op vrijdag 13 november 2015 18:20 schreef MadMaster het volgende:
En na de ladies komt Killing In The Name Of...
Logisch!
Ben je wel al fit genoeg?quote:
Nooit geweten dat golf zo'n goede pre-DJ workout isquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Volgens mij kan JM wel een marathon van 42 uur draaien die is zo hyped
roelerdquote:
beetje maar tochquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Volgens mij kan JM wel een marathon van 42 uur draaien die is zo hyped
Yoquote:
huis schoongemaakt, werkt nog beterquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nooit geweten dat golf zo'n goede pre-DJ workout is
Knokkelsquote:
Veel goedquote:
ik heb net de boerenkool in de oven geschoven, even wachten en dan smullenquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Veel goedJij veel ook goed?
Alleen geen zin om te gaan koken, en wel honger.
Toch zo maar eens wat in de keuken doen gaan
hier lag wel iets uit. klein beetje aardappels en speklapquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Veel goedJij veel ook goed?
Alleen geen zin om te gaan koken, en wel honger.
Toch zo maar eens wat in de keuken doen gaan
rabarber jummiequote:Op vrijdag 13 november 2015 18:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier lag wel iets uit. klein beetje aardappels en speklapen rabarber. dat wordt dus kale tuffels en veel rabarber
ja, dat is ook wel lekker. alleen was het nog kats bevroren volgens mijquote:
rabarberquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier lag wel iets uit. klein beetje aardappels en speklapen rabarber. dat wordt dus kale tuffels en veel rabarber
en het moet wel langzaam ontdooien natuurlijkquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat is ook wel lekker. alleen was het nog kats bevroren volgens mij
Hmmm da's ook een ideequote:Op vrijdag 13 november 2015 18:32 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb net de boerenkool in de oven geschoven, even wachten en dan smullen
gewoon in een zak doen, en dan ontdooien in handwarm water voor een half uurtjequote:Op vrijdag 13 november 2015 18:35 schreef just me het volgende:
[..]
en het moet wel langzaam ontdooien natuurlijk
Ja, ik moest mezelf weer eens laten zien.quote:
ik wou het ook niet in de magnetron gooien. ik heb het 't liefst koudquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:35 schreef just me het volgende:
[..]
en het moet wel langzaam ontdooien natuurlijk
Kerelquote:
ah, dat klinkt wel goedquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
rabarber![]()
![]()
gebakken aardappels, stukje snel gebraden sucade en spinazie.![]()
Dat is het idee tenminste
welloquote:
Ik eet al de hele week van een stuk sucadelap van 5 euroquote:
kan ik me voorstellen als het taai isquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik eet al de hele week van een stuk sucadelap van 5 euro
hej dan geen kleine stukjes?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik eet al de hele week van een stuk sucadelap van 5 euro
joah, 't geet zien gangetjequote:
Gaat het er dan zo heet aan toe?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:53 schreef PP_Sound het volgende:
Is er wel extra koeling voor de server geregeld voor de show van JM?
bakken vol ijsklontjes PPquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:53 schreef PP_Sound het volgende:
Is er wel extra koeling voor de server geregeld voor de show van JM?
Ja omdat Muis eerst gaat draaienquote:
nee, lekker mals juistquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:38 schreef just me het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen als het taai is
mwoah, valt nog alles mee.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hej dan geen kleine stukjes?
Scheelt weer een bezoekje aan de mond hygeanistquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:08 schreef knokkels het volgende:
whehehe oeps, beter lezen knok.. ONgewassen spinazie.
Wel een goede crunch
Mooie dame is dat.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Scheelt weer een bezoekje aan de mond hygeanist
Ik zou graag willen, maar ga met mijn nichtjes de Sint binnenhalen in Lelystad...quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:47 schreef Spezza19 het volgende:
Wat een droeftoeter moet je zijn om dit te doen. Wie gaat morgen mee om deze droeftoeters bij de kinderen weg te houden?
Vier bussen met demonstranten tegen Zwarte Piet naar Meppel http://nu.nl/binnenland/4(...)rte-piet-meppel.html (via @NUnl)
Ik zou ook echt willen maar ik moet om 15.30 uur thuis zijn ivm bezoekquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar ga met mijn nichtjes de Sint binnenhalen in Lelystad...
Hoe minder aandacht je aan die idioten geeft hoe beterquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar ga met mijn nichtjes de Sint binnenhalen in Lelystad...
Het probleem is dat die josti's zichzelf in de kijker weten te plaatsen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoe minder aandacht je aan die idioten geeft hoe beter
Bij ons komt hij volgend weekend pas.... tijdje doorvaren nogquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het probleem is dat die josti's zichzelf in de kijker weten te plaatsen.
Vorig jaar was beschamend...
Het weer is er prima voor...quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:14 schreef just me het volgende:
[..]
Bij ons komt hij volgend weekend pas.... tijdje doorvaren nog
Ik ga gewoon naar de Sint toequote:Op vrijdag 13 november 2015 19:14 schreef just me het volgende:
[..]
Bij ons komt hij volgend weekend pas.... tijdje doorvaren nog
ooh dan kan hij ook te vroeg zijn, met wind meequote:
mag je hem ook een handje geven ?quote:
Maar dan verkeer regelen en zulksquote:
Misschien zelfs wel met hem etenquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
mag je hem ook een handje geven ?
Ditquote:
Gaat diep hequote:Op vrijdag 13 november 2015 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Mooi nummer dit, maar slecht voor mijn gemoedstoestand
ik bedoelde de samplerate. Toen ik op 320/48 draaide, had ik er ook zo'n schelle toon inquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit kan idd wel iets hoger in kwaliteit!
Ow vaag!quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik bedoelde de samplerate. Toen ik op 320/48 draaide, had ik er ook zo'n schelle toon in
Met 320/44 was het over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |