Gaat het er dan zo heet aan toe?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:53 schreef PP_Sound het volgende:
Is er wel extra koeling voor de server geregeld voor de show van JM?
bakken vol ijsklontjes PPquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:53 schreef PP_Sound het volgende:
Is er wel extra koeling voor de server geregeld voor de show van JM?
Ja omdat Muis eerst gaat draaienquote:
nee, lekker mals juistquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:38 schreef just me het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen als het taai is
mwoah, valt nog alles mee.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hej dan geen kleine stukjes?
Scheelt weer een bezoekje aan de mond hygeanistquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:08 schreef knokkels het volgende:
whehehe oeps, beter lezen knok.. ONgewassen spinazie.
Wel een goede crunch
Mooie dame is dat.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Scheelt weer een bezoekje aan de mond hygeanist
Ik zou graag willen, maar ga met mijn nichtjes de Sint binnenhalen in Lelystad...quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:47 schreef Spezza19 het volgende:
Wat een droeftoeter moet je zijn om dit te doen. Wie gaat morgen mee om deze droeftoeters bij de kinderen weg te houden?
Vier bussen met demonstranten tegen Zwarte Piet naar Meppel http://nu.nl/binnenland/4(...)rte-piet-meppel.html (via @NUnl)
Ik zou ook echt willen maar ik moet om 15.30 uur thuis zijn ivm bezoekquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar ga met mijn nichtjes de Sint binnenhalen in Lelystad...
Hoe minder aandacht je aan die idioten geeft hoe beterquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar ga met mijn nichtjes de Sint binnenhalen in Lelystad...
Het probleem is dat die josti's zichzelf in de kijker weten te plaatsen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoe minder aandacht je aan die idioten geeft hoe beter
Bij ons komt hij volgend weekend pas.... tijdje doorvaren nogquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het probleem is dat die josti's zichzelf in de kijker weten te plaatsen.
Vorig jaar was beschamend...
Het weer is er prima voor...quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:14 schreef just me het volgende:
[..]
Bij ons komt hij volgend weekend pas.... tijdje doorvaren nog
Ik ga gewoon naar de Sint toequote:Op vrijdag 13 november 2015 19:14 schreef just me het volgende:
[..]
Bij ons komt hij volgend weekend pas.... tijdje doorvaren nog
ooh dan kan hij ook te vroeg zijn, met wind meequote:
mag je hem ook een handje geven ?quote:
Maar dan verkeer regelen en zulksquote:
Misschien zelfs wel met hem etenquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
mag je hem ook een handje geven ?
Ditquote:
Gaat diep hequote:Op vrijdag 13 november 2015 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Mooi nummer dit, maar slecht voor mijn gemoedstoestand
ik bedoelde de samplerate. Toen ik op 320/48 draaide, had ik er ook zo'n schelle toon inquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit kan idd wel iets hoger in kwaliteit!
Ow vaag!quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik bedoelde de samplerate. Toen ik op 320/48 draaide, had ik er ook zo'n schelle toon in
Met 320/44 was het over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |