Ja, precies dat soort figuren waar ieder weldenkend mens enorme jeuk van krijgt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik krijg begin volgend jaar twee weken lang managementtraining. Ik stel me zo'n tjackafiguur rond die zegt dat ik 'positief' moet zijn met de medewerkers.
Dat belooft wat.quote:
Moch, in mijn geval betekent het eerder dat ik alsnog bijna voltijds operationeel bezig ben, en ondertussen ook nog allerlei onzijnnige vergaderingen bijwoon en wat mensen aanstuur.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:26 schreef Janneke141 het volgende:
Manager, fantastisch beroep. Je vooral niet druk maken over wat je precies managet, maar gewoon overal je zelfde setje aan standaardtechniekjes uit een of andere veel te duur betaalde cursus tegenaan gooien.
Politiek behendig opereren is ook niet onbelangrijk. Kunstig inlikken bij de juiste mensen enzo.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:26 schreef Janneke141 het volgende:
Manager, fantastisch beroep. Je vooral niet druk maken over wat je precies managet, maar gewoon overal je zelfde setje aan standaardtechniekjes uit een of andere veel te duur betaalde cursus tegenaan gooien.
Ligt een beetje aan het type manager.quote:
Ja, voor Jos van Rey is echt nog wel een carrière weggelegd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Politiek behendig opereren is ook niet onbelangrijk. Kunstig inlikken bij de juiste mensen enzo.
1: Het nemen van politieke beslissingen zijn soms heel riskant. Wat als blijkt dat de Europese heilstaat waar zoveel politici nu in geloven straks helemaal niet werkt, voelen dan alle pro-Europese partijstemmers zich dan ook bedrogen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De mensen hollen achter Wilders aan vanwege de set aan onrealistische punten. Die voelen zich allemaal bekocht als later blijkt dat "alle grenzen dicht en uit de Euro" misschien toch niet werkte.
[..]
Ze zijn helemaal niet gegroeid. Ze hebben en hadden precies één lid en 12 zetels.
[..]
Een stem op een partij die daar verder niets mee doet is ook weggegooid.
[..]
Dat klopt. En dat betekent, in concreto...?
Jij moet hutspot maken, cultuurbarbaar.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:31 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik ga nu even spaghetti maken, ben zo terug.
Iedereen grappen maken over zijn handicap.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat belooft wat.
De kleine generaal.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Iedereen grappen maken over zijn handicap.
Ik maak het in mijn oranje overall met een biertje in mijn hand en klompen aan terwijl ik schreeuw ''k*t allochtonen!11!!'' om het te compenseren.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij moet hutspot maken, cultuurbarbaar.
Gelijk met z'n allen in elkaar rammen, die idioot.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:35 schreef Tem het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelijk met z'n allen in elkaar rammen, die idioot.
Pootje haken, dat wordt dolle pret in Brussel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Beide heren kijken toe:quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Pootje haken, dat wordt dolle pret in Brussel.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Beide heren kijken toe:
[ afbeelding ]
Schitterend landschap dat Limburg.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze ga ik gebruiken als voorbeeld bij contradictio in terminis.
Je bedoelt het lààààààndschààààààp?quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:50 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Schitterend landschap dat Limburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |