Da's Bale.quote:
De finale was gister.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:51 schreef Digi_Djeff het volgende:
Nederland wint van Duitsland, dat is alles wat ik hier kwijt wil.
Ik kijk niet mee maar hoop dat die walvis echt heel vaak gepost wordt, echt een extreem goeie grap is datquote:Op vrijdag 13 november 2015 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb hier helemaal geen zin in.
En dat plaatje van die walvis helpt ook niet mee.
Ramsey ook niet toch? Als Nederland dit niet wint dan... Oh wacht ze zitten al op hun dieptepunt.quote:
neenquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Wordt een kutwedstrijd denk ik. Twijfel zelfs of ik ga kijken. Is toch treurig, mis normaal geen minuut van Oranje. Maar met dit elftal en deze coach heb ik heel weinig.
Is er al een opstelling bekend?
Ook nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ramsey ook niet toch? Als Nederland dit niet wint dan... Oh wacht ze zitten al op hun dieptepunt.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:19 schreef begaaierd het volgende:
2-0 vanavond
6-0 tegen die Mannschaft
Edit: Uiteraard beide verliespartijen
Ik weet nog niet of ik ga kijken, hangt een beetje af van de opstellingen bij FR-DUIquote:Op vrijdag 13 november 2015 15:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laten we hopen dat onze held vandaag alleen maar 50% geeft.
Rustaaagh aan
Wat dan?quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:14 schreef Slobeend het volgende:
Als het die opstelling uit het AD wordt
Dan bewijst Blind weer een onbenul te zijn. 5-3-2 tegen Wales, dat slaat al helemaal nergens op. Om over de invulling van de posities maar te zwijgen.quote:
Rickert wel zag ikquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:10 schreef Pascalus het volgende:
Je hebt dit topic alleen maar geopend zodat je dat walvissenplaatje kon posten. Deze wedstrijden boeien echt niemand.
Je vergeet Bertje, die is nog erger.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:22 schreef Prinsmaarten het volgende:
Wat heeft iedereen trouwens zo tegen Blind?
Gwn het hele land, is hij de zondebok die we zoeken?
Pak de hooivorken en fakkels.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Je vergeet Bertje, die is nog erger.
Ik kijk zo Frankrijk-Duitsland vanaf 21uquote:
gvdquote:
Blind is er altijd goed in om altijd op precies de verkeerde momenten met het verkeerde systeem te spelen. Uit tegen Wales zonder Bale kun je echt wel 4-3-3 spelen, uit tegen Turkije hadden we 5-3-2 moeten spelen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:06 schreef gniffie het volgende:
Waarom 5-3-2 ? Wordt dit de formatie van de komende 3 jaar onder Blind?
#exitblind
Veltman is een stuk minder dan Bruma.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
gvd![]()
^39239327238923392723 royal sadness.
Kongolowaar de fuck is Dijks dan?
Brumawaar de fuck is Veltman dan?
Promes
Dost
srryquote:
zoontje zal wel doorschuiven bij balbezit.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:14 schreef iPat het volgende:
Oi oi oi, dit middenveld gaat zo overlopen worden.
watquote:
Ik keek nog een keer, en als Promes meer naar links gaat en Blind opschuift, heb je je 4-3-3 weer.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
zoontje zal wel doorschuiven bij balbezit.
bedankt hansquote:
Je hebt dan ook een beetje gelijk hoor om zoveel beledigingen van de Nederlanders te horen de laatste jaren is het dan ook geheel terecht dat Onze Liever Heer jullie nu met een mooie selectie zegent.quote:
Nee. Veltman is de beste verdediger van NL. By far.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:10 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Veltman is een stuk minder dan Bruma.
Abbo kopen en blokken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Please geen Belgen in dit topic. Wie filtert ze er uit?
Niet uitlokken nou...quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Please geen Belgen in dit topic. Wie filtert ze er uit?
Sorry. On topic: Dost in de spits??? What the fuck man, die man heeft nog nooit een bal fatsoenlijk geraakt.quote:
Wijze woorden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:11 schreef KingRoland het volgende:
Memphis kan het wel, maar het is een kwestie van willen.
Er zijn 2 personen die hem kunnen begeleiden waarvan er 1 op het veld is en 1 in Manchester.
Blind is helemaal de weg kwijt (ervan uitgaan dat hij dat niet eerder was)quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Sorry. On topic: Dost in de spits??? What the fuck man, die man heeft nog nooit een bal fatsoenlijk geraakt.
Ik ben reuzebenieuwd wat jouw favoriete dier is nu.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:28 schreef KingRoland het volgende:
Walvissen zijn mijn op 1 na favorieten dieren
Pandaquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ben reuzebenieuwd wat jouw favoriete dier is nu.
Veltman > van Beekquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee. Veltman is de beste verdediger van NL. By far.
kijk hem pimpen met fox sports.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik kijk via fox sports. Proberen de moed erin te houden door een rijtje middelmatige "supertalenten" te showen.
op fifa misschien.quote:
Helaas, ik kan blijkbaar niet iedereen blij maken vandaag.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wát een teleurstelling om dit te lezen
Lquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bruma, geen Tete, clasie, geen Huntelaar of v Persie![]()
5 verdedigers tegen Wales zonder beste aanval![]()
Weer verkeerde keuzes.
Ach het maakt toch allemaal niet meer uit. Maar dit wordt weer een fiasco. Ik heb Huntelaar en Van Persie goals zien maken van 30 meter met hun verkeerde been. Ik heb Dost nog nooit een goal van buiten het 5 meter-gebied zien maken. Heb je geen reet aan, al helemaal niet met 5 verdedigers.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bruma, geen Tete, clasie, geen Huntelaar of v Persie![]()
5 verdedigers tegen Wales zonder beste aanval![]()
Weer verkeerde keuzes.
Livestream, wat denk jij dan?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
kijk hem pimpen met fox sports.![]()
Eerste dag van je abbo?
Ik ben meer hondenliefhebberquote:
zeker weten!quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
het broekje gaat uit!!!!
bij dezenquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Helaas, ik kan blijkbaar niet iedereen blij maken vandaag.
Bij deze een plaatje van Gudelj [ afbeelding ]
Je krijgt twintig seconden om dat lelijke plaatje weg te halen of je zult er de rest van je leven spijt van hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zie jouw Gudelj en verhoog met:quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zonde van je oogquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:33 schreef Tagliano het volgende:
Toch maar even met een half oog kijken
Waarschijnlijk wel jaquote:
Die is helaas afgelopen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Duurde wel een tijdje zeg. Bob ross stream aan het kijken?
quote:
Wat een warm welkomquote:
Ja sorry. Tijd voor Robbengenot.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Duurde wel een tijdje zeg. Bob ross stream aan het kijken?
Gewoon voetbal kijken jungquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie weet er nog een toffe film nu VI niet aanwezig is ?
Ik heb alle vertrouwen in een goede afloop en mooie overwinning vanavond voor Nederland.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Wat een warm welkom
[..]
Ja sorry. Tijd voor Robbengenot.
In München houden ze hun hart vast.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:39 schreef Coco98 het volgende:
Oei Robben moet extra oppassen met dat gras.
Gaan we lekker 3 maanden van genieten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in een goede afloop en mooie overwinning vanavond voor Nederland.
Haha er zongen er maximaal 3.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Tegen Tsjechië zong de meerderheid toch gewoon mee? Wat een gezeik. Ik stoor me ook aan spelers die niet zingen, maar het was toch niet zo dat er twee jongens aan het zingen waren en de rest niet.
Wel meer toch?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha er zongen er maximaal 3.
dat zegt genoeg over het Nederlandse voetbal tegenwoordig.quote:
verstandige keus, kijk ik ook vanaf 21:00quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:42 schreef RubenSosa het volgende:
Ga denk ik maar frankrijk-duitsland kijken.
Gewoon hierquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
verstandige keus, kijk ik ook vanaf 21:00
waar zullen we erover posten????
Je kijkt niet eens dartenquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:42 schreef Rickertman96 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:42 schreef RubenSosa het volgende:
Ga denk ik maar frankrijk-duitsland kijken.
Laat je land maar in de steek ♫quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
waar zullen we erover posten????
Dat had best briljante tv geweest, spelers Die meezingen alsof ze hard tussen de ballen geschopt zijnquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je dit meezing als speler ben je toch wel redelijk gay, of wat?
Geen Reusquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:43 schreef RubenSosa het volgende:
Lloris -
Sagna ,
Varane ,
Koscielny ,
Evra -
Diarra -
Pogba ,
Matuidi -
Griezmann ,
Giroud ,
Martial
Neuer -
Rüdiger ,
J. Boateng ,
Hummels ,
Hector -
Khedira ,
B. Schweinsteiger -
Ginter ,
T. Müller ,
Draxler -
Gomez
Jammer die opstelling van duitsland... maar die van frankrijk
De BeeGees hebben daar veel ervaring mee.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat had best briljante tv geweest, spelers Die meezingen alsof ze hard tussen de ballen geschopt zijn
Trustfull, zou blijven neukenquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:44 schreef Rabieluh het volgende:
Ik moet altijd lachen om de naam Quincy.
Laten we hopen dat ze volgende week ook niet meedoen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen Reus
Geen Götze
Ik kijk niet.
Iets minder weekje gehad, maar om nou te gaan klagen is ook overdrevenquote:
Jij kijkt toch alleen naar Robben?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen Reus
Geen Götze
Ik kijk niet.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen Reus
Geen Götze
Ik kijk niet.
Dat is al weken bekendquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen Reus
Geen Götze
Ik kijk niet.
Vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij kijkt toch alleen naar Robben?
Owjee. Privé?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iets minder weekje gehad, maar om nou te gaan klagen is ook overdreven
Oh ja, das ook een Quincy.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Trustfull, zou blijven neuken
Het ia geen ek rugbyquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:44 schreef Groby het volgende:
Wales gaat het ek winnen in de finale van noord ierland
Geen ziektes of overlijden of wat dan ook hoor, gewoon even een weekje dat het niet vanzelf gaatquote:
Ah ja, komt goed vriendquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen ziektes of overlijden of wat dan ook hoor, gewoon even een weekje dat het niet vanzelf gaat
Tuurlijk, alle vertrouwen inquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah ja, komt goed vriend
Het veld is vooral nat.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:47 schreef Groby het volgende:
Godverdomme als groningen en nederland fan is het allemaal 1 pot nat qua spel![]()
![]()
Ajacied442 vindt dat Erwin van de Looi erg attractief speeltquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:47 schreef Groby het volgende:
Godverdomme als groningen en nederland fan is het allemaal 1 pot nat qua spel![]()
![]()
Bert van Marwijk is het hier mee eens.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk moet daarvoor de doodstraf ingevoerd worden.
Zij spelen ook met 5 verdedigersquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:48 schreef wieisboos het volgende:
Het spel moeten maken terwijl je met 5 verdedigers speelt, geniaal. Lever dan gewoon de bal in en ga counteren
Het gaat allemaal om contacten hebben en netwerken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ik wist dat "veilig" spelen zoals Blind doet een transfer naar Man Utd zou kunnen opleveren had ik het ook steevast gedaan vroeger. Er zit nul creativiteit in die jongen.²
Blind snapt er ook niet zoveel van.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:48 schreef wieisboos het volgende:
Het spel moeten maken terwijl je met 5 verdedigers speelt, geniaal. Lever dan gewoon de bal in en ga counteren
Nog erger danquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:48 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Zij spelen ook met 5 verdedigers
Bloedeloos gelijkspelletje.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Toch nog even een serieuze voorspelling guys?
1-1 teken ik voor. 2 doelpuntjes, niet verliezen. Winnen is ook niet goed, frustreert alleen maar.quote:
nee zo ff naar de mofquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:49 schreef ZuidGrens het volgende:
ik zou nu ff naar de belg schakelen als ik jullie was doei
Als die kolere Duitsers maar op hun klote krijgen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
1-1 teken ik voor. 2 doelpuntjes, niet verliezen. Winnen is ook niet goed, frustreert alleen maar.
NEEquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:51 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk zouden ze gewoon Voetbal Inside moeten uitzenden. Met de camera op de bank waar Gijp, Derksen en Boskamp gezamelijk naar de interland kijken. Met de frituurpan, borrelnootjes en in het beeld lopende vrouwen.
best lastig om daar een doel op te krijgen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Na afloop van de wedstrijd heeft Blind toch wat lichtpunten gezien, doelend op de lichtmasten....
Dit in het hoekje van het scherm van de wedstrijd, waarbij het volume wat omhoog gaat als ze moeten lachen, lijkt me wel wat ja.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:51 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk zouden ze gewoon Voetbal Inside moeten uitzenden. Met de camera op de bank waar Gijp, Derksen en Boskamp gezamelijk naar de interland kijken. Met de frituurpan, borrelnootjes en in het beeld lopende vrouwen.
Goed idee voor dit soort wedstrijden. Een 50/50 beeld met de ene kant de wedstrijd zonder commentaar en de andere helft voetbal insidequote:Op vrijdag 13 november 2015 20:51 schreef tong80 het volgende:
Dat is zacht uitgedrukt. Hij zou een welkome aanvulling zijn zelfs.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hopelijk haalt Strootman zijn oude niveau nog. Zou ook voor Oranje niet ongunstig zijn.
Ha ha ha ha. Tsjerno debiel.quote:
Gewoon SBS6genotquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:53 schreef Tagliano het volgende:
Foxie loopt wel ver achter, man man man
Ik ben toch maar voor live tv gegaan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:53 schreef Tagliano het volgende:
Foxie loopt wel ver achter, man man man
wat een lelijke opmerkingquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat veld is net zo slecht als dat Robben kaal is.²
Niet echt een geweldige cornerquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:54 schreef Rabieluh het volgende:
Nou komt er toch een fantastische hoekschop, we gaan allemaal juichen.
Laten we hopen van niet Pascal.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:54 schreef Pascalus het volgende:
Is Robben al geblesseerd?
Overkomt hem meestal tijdens kutwedstrijden die nergens over gaan.
Hij ziet er echt vreemd uit he.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:55 schreef Groby het volgende:
Die gast heeft zijn vingers in het stopcontact gedaan ofzo
Wie? Robben?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:55 schreef Groby het volgende:
Die gast heeft zijn vingers in het stopcontact gedaan ofzo
Ja, en laten ze in de jeugd eens beginnen om mensen te leren ook iemand in te spelen als die onder druk staat. Dat kennen we in Nederland niet.quote:
Dan moet ik weer zoeken, nu kan ik gewoon foxie aanklikkenquote:
Dost in dit systeem, what the fuck man.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:56 schreef Rabieluh het volgende:
Dost kan zich nog niet helemaal vinden in deze tactiek.
als we zo gaan beginnen kan je heel veel dingen aan gaan pakken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en laten ze in de jeugd eens beginnen om mensen te leren ook iemand in te spelen als die onder druk staat. Dat kennen we in Nederland niet.²
Op wie doel je?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe kan het dat Nederlands beste back sinds 20 jaar niet speelt?²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |