Da's Bale.quote:
De finale was gister.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:51 schreef Digi_Djeff het volgende:
Nederland wint van Duitsland, dat is alles wat ik hier kwijt wil.
Ik kijk niet mee maar hoop dat die walvis echt heel vaak gepost wordt, echt een extreem goeie grap is datquote:Op vrijdag 13 november 2015 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb hier helemaal geen zin in.
En dat plaatje van die walvis helpt ook niet mee.
Ramsey ook niet toch? Als Nederland dit niet wint dan... Oh wacht ze zitten al op hun dieptepunt.quote:
neenquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Wordt een kutwedstrijd denk ik. Twijfel zelfs of ik ga kijken. Is toch treurig, mis normaal geen minuut van Oranje. Maar met dit elftal en deze coach heb ik heel weinig.
Is er al een opstelling bekend?
Ook nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ramsey ook niet toch? Als Nederland dit niet wint dan... Oh wacht ze zitten al op hun dieptepunt.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:19 schreef begaaierd het volgende:
2-0 vanavond
6-0 tegen die Mannschaft
Edit: Uiteraard beide verliespartijen
Ik weet nog niet of ik ga kijken, hangt een beetje af van de opstellingen bij FR-DUIquote:Op vrijdag 13 november 2015 15:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laten we hopen dat onze held vandaag alleen maar 50% geeft.
Rustaaagh aan
Wat dan?quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:14 schreef Slobeend het volgende:
Als het die opstelling uit het AD wordt
Dan bewijst Blind weer een onbenul te zijn. 5-3-2 tegen Wales, dat slaat al helemaal nergens op. Om over de invulling van de posities maar te zwijgen.quote:
Rickert wel zag ikquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:10 schreef Pascalus het volgende:
Je hebt dit topic alleen maar geopend zodat je dat walvissenplaatje kon posten. Deze wedstrijden boeien echt niemand.
Je vergeet Bertje, die is nog erger.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:22 schreef Prinsmaarten het volgende:
Wat heeft iedereen trouwens zo tegen Blind?
Gwn het hele land, is hij de zondebok die we zoeken?
Pak de hooivorken en fakkels.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Je vergeet Bertje, die is nog erger.
Ik kijk zo Frankrijk-Duitsland vanaf 21uquote:
gvdquote:
Blind is er altijd goed in om altijd op precies de verkeerde momenten met het verkeerde systeem te spelen. Uit tegen Wales zonder Bale kun je echt wel 4-3-3 spelen, uit tegen Turkije hadden we 5-3-2 moeten spelen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:06 schreef gniffie het volgende:
Waarom 5-3-2 ? Wordt dit de formatie van de komende 3 jaar onder Blind?
#exitblind
Veltman is een stuk minder dan Bruma.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
gvd![]()
^39239327238923392723 royal sadness.
Kongolowaar de fuck is Dijks dan?
Brumawaar de fuck is Veltman dan?
Promes
Dost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |