Een levenloze FOK!ker zijn heeft zo z'n voordelenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:13 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb er ook zin in, al ga ik vanavond al niet live kunnen kijken.
Klinkt morbidequote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Een levenloze FOK!ker zijn heeft zo z'n voordelenElke zaterdagavond thuis!
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 09:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sla de prono dit jaar even over, denk ik.
Zaterdagavond is niet de handigste avond om WIDM live te kijken voor me en ik ben er sowieso een keer een hele week niet zonder internettoegang.
Ja, en men kan ze inzetten wanneer men wil. Dus opsparen kan ook en dan meerdere jokers inzetten.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:28 schreef Rmie het volgende:
Eerste jaar voor mij, ben benieuwd. Kan iemand mij vertellen hoe dat met de jokers gaat? Krijg je met een joke een vraag goed bij de executie?
Nou, meestal leggen ze het ook in het programma wel uitquote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:28 schreef Rmie het volgende:
Eerste jaar voor mij, ben benieuwd. Kan iemand mij vertellen hoe dat met de jokers gaat? Krijg je met een joker een vraag goed bij de executie?
Huh?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:46 schreef TLC het volgende:
Een van de oud deelnemers Karin de Groot is nu ook onderdeel van de WIDM crew, zij werkt als kandidatenbegeleider.
Oh ja, de bekendmaking van de mol is net zoals vorig jaar weer vanuit het Amsterdamse Vondelpark.
Dat kan alsnog hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:14 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Balen... Ik kom de app niet in! Anders had ik graag aangesloten bij de poule
Ja meestal lopen ze gewoon door tot de volgende aflevering, maar ik kan ze ook wel gewoon elke zondag dichtgooien en elke zaterdag een nieuwe openen (en die reeksen aan de vorige). Alle andere discussie over de afleveringen kan dan hier.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:52 schreef Leandra het volgende:
Ah, hier moeten we nu dus zijn voor speculaas.... het live-topic gaat wel door tot de volgende aflevering of is er gewoon een (of meerdere) livetopic per aflevering?
Dat lijkt mij wel een goed idee, anders wordt dit topic volledig overbodig.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja meestal lopen ze gewoon door tot de volgende aflevering, maar ik kan ze ook wel gewoon elke zondag dichtgooien en elke zaterdag een nieuwe openen (en die reeksen aan de vorige). Alle andere discussie over de afleveringen kan dan hier.
Dit is sowieso altijd het goede topicquote:Op zondag 3 januari 2016 20:22 schreef MissLuna het volgende:
Misschien niet het goede topic, maar ik vond die ijsjes wel heel opvallend?
Ja idd, fixedquote:Op zondag 3 januari 2016 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel een goed idee, anders wordt dit topic volledig overbodig.
Het was voor mij ook zo'n momentje van...wtf waarom zit iedereen opeens aan het ijs.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:22 schreef MissLuna het volgende:
Misschien niet het goede topic, maar ik vond die ijsjes wel heel opvallend?
Vooral doordat er maar drie met ijs in beeld waren die 'toevallig' bij de laatste zes (voor de switch) zaten. Maar misschien hoort dit meer in het theorieën topic.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het was voor mij ook zo'n momentje van...wtf waarom zit iedereen opeens aan het ijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |