Ik vond het wel leuk! Bij WIDM pakken ze dat juist wel leuk aan met persoonlijke verhalen van oud-mollen en -kandidaten. Altijd leuk om er weer even in te komenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had gehoopt dat ze zouden kappen met dat Niets is wat het lijkt gebeuren.
But I was wrong.
Dit van gisteren vond ik wel leuk.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk! Bij WIDM pakken ze dat juist wel leuk aan met persoonlijke verhalen van oud-mollen en -kandidaten. Altijd leuk om er weer even in te komen
Oh zo jaquote:Op donderdag 31 december 2015 06:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit van gisteren vond ik wel leuk.
Mijn klacht is meer dat sinds een paar jaar ze uit het niets tien keer per jaar zeggen "niets is wat het lijkt" en ook "trust nobody". Het wordt enorm gehyped terwijl ik me nog die goede ouwe tijd herinneren dat het nog om de kandidaten ging.
Da's dezelfde als die gister op TV was toch?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Morgenavond op NPO 3 Niets is wat het lijkt: Wie is de Mol? special.. Begint om 19.30-20.20
Dat van gisteren waren van 2014 van morgen zijn de huidige kandidaten.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:23 schreef Moira. het volgende:
Oh zo jaIs idd de nieuwe lijfspreuk geworden ofzo
[..]
Da's dezelfde als die gister op TV was toch?
Aaah oke leukquote:Op donderdag 31 december 2015 16:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat van gisteren waren van 2014 van morgen zijn de huidige kandidaten.
quote:Op donderdag 31 december 2015 16:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat van gisteren waren van 2014 van morgen zijn de huidige kandidaten.
bronquote:Op vrijdag 1 januari 2016 om 19:30 uur op NPO 3 wordt een ingekorte versie van de special uitgezonden
Ik heb woensdag niet gekeken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 11:27 schreef Rockfire het volgende:
bron
Het is dus een ingekorte versie van de special die woensdag op tv was.
Voor Remy geldt natuurlijk dan toch ook hetzelfde als Taeke? Volgens mij heeft Remy ook nauwelijks tv/acteerervaring. Dus dan kun je die daarop ook al afstrepen natuurlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:47 schreef TLC het volgende:
Ellie, Airen, Marjolein, Cecile en Annemieke zijn niet de mol.
Dus de mol is een man.
Ik vraag me af of de mensen die het voor het zeggen hebben bij WIDM een sporter een mol laten worden, nooit is een (oud)sporter een mol geweest, en de vorige mollen waren altijd kandidaten die wel enige tv ervaring hadden.
Dus schuif ik Taeke een beetje naar de achtergrond en hou ik er nog 4 over.
Op een groepsfoto in het mollenboekje staat Remy er ook maar als toerist / kandidaat bij, dus om het mezelf maar makkelijk te maken is de mol voor mij of Rop, of Tim of Klaas.
Ik denk zelf altijd dat ze dat niet zo goed aandurven. Want de mol moet daar 3 weken lang 24 uur per dag super intensief acteren, en vervolgens na thuis komst nog een half jaar in Nederland doen alsof je neus bloedt. Bij iemand die geen acteerervaring heeft zal de kans denk ik een stuk groter zijn dat er steekjes vallen en misschien zelfs het hele seizoen voor WIDM-kijkend Nederland verpest wordt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:08 schreef Meke het volgende:
Maar het zijn inderdaad wel vaak acteurs, daarom zou het juist zo tof zijn ze een keer uit die comfortzone stappen
Ditquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:29 schreef Susi het volgende:
Tegen beter weten in ga ik ook weer kijken. Ik weet nu al dat ik mij ga storen aan de irritante kandidaten, de aandachtshoeren, de mensen die het nog nooit hebben gekeken maar wel mee mogen doen, de zogenaamde BN-ers, het interessant doen, de suffe opdrachten, het zichzelf verdacht maken van kandidaten en daardoor geld verliezen, de tofste kandidaten die er vroeg uitvliegen...
Maar toch achteraf weer het spelletje, de zoektocht en de discussies enorm leuk vinden
Ik mis deze logicaquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:47 schreef TLC het volgende:
Ellie, Airen, Marjolein, Cecile en Annemieke zijn niet de mol.
Dus de mol is een man.
Daar had ik nog niet eens aan gedacht moet ik zeggen, is het alleen nog maar logischer voor me om de mol niet tussen de vrouwen te zoekenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 05:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat ze dan 3 seizoenen achter elkaar een vrouwelijke mol hebben?
Nouja, ik denk dat de makers van WIDM daar niet zo over denken, dus dat 't prima kan dat er 3x hetzelfde geslacht mol is. Al is het alleen maar omdat meer mensen telkens denken "oh vorig jaar was het een man, dan moet het nu wel weer een vrouw zijn" enzoquote:Op zaterdag 2 januari 2016 05:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht moet ik zeggen, is het alleen nog maar logischer voor me om de mol niet tussen de vrouwen te zoeken
Ik sla de prono dit jaar even over, denk ikquote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Vergeten jullie niet mee te doen?![]()
RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
Een levenloze FOK!ker zijn heeft zo z'n voordelenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:13 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb er ook zin in, al ga ik vanavond al niet live kunnen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |